PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
Jij woont dan ook in Vrieslandquote:Op donderdag 6 december 2012 14:30 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hier ligt alles er nog, alleen de wegen zijn schoon.
Ik heb geen buurmeisje. Enkel een buurvrouw van 80 en een buurvrouw van 44 die lelijk as hell isquote:Op donderdag 6 december 2012 14:31 schreef Zhano het volgende:
VDM zit met zn zak in de sneeuw en gaat dan naar zn buurmeisjes
Tachtig is niet verkeerd toch?quote:Op donderdag 6 december 2012 14:32 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb geen buurmeisje. Enkel een buurvrouw van 80 en een buurvrouw van 44 die lelijk as hell is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo'n 50k winst schat ik.
Die van 80 is wel een hottie dus?quote:Op donderdag 6 december 2012 14:32 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb geen buurmeisje. Enkel een buurvrouw van 80 en een buurvrouw van 44 die lelijk as hell is
Zeker welquote:Op donderdag 6 december 2012 14:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die van 80 is wel een hottie dus?
Jezus, waar ben jij geweest de afgelopen 3 dagen..quote:Op donderdag 6 december 2012 14:33 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Wat houdt die 15m glitch nou precies in
Ja heb hem net gehaald als LM in een 3-4-1-2. Anders kwam ik uit bij Robinho/Giovinco, dat soort spelers. Lijken me meer wingers. Vind sowieso dat er weinig goede LMs te vinden zijn (op papier dan)quote:Op donderdag 6 december 2012 14:27 schreef DutchSL het volgende: [..] Barzagli niet mee gespeeld, Ogbonna vind ik erg goed. IF Poli niet mee gespeeld, maar lijkt me te traag voor een winger.
Toen die glitch aan de gang was was ik er nietquote:Op donderdag 6 december 2012 14:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jezus, waar ben jij geweest de afgelopen 3 dagen..
badmintonnenquote:Op donderdag 6 december 2012 14:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jezus, waar ben jij geweest de afgelopen 3 dagen..
Ik heb Estiggaribia, die doet het prima.quote:Op donderdag 6 december 2012 14:34 schreef huhuhuhu het volgende:
[..]
Ja heb hem net gehaald als LM in een 3-4-1-2. Anders kwam ik uit bij Robinho/Giovinco, dat soort spelers. Lijken me meer wingers. Vind sowieso dat er weinig goede LMs te vinden zijn (op papier dan)
Morgen geven ze 10cm sneeuw opquote:Op donderdag 6 december 2012 14:36 schreef vandermar het volgende:
Volgens de 24 uurs radar gaat het morgen vies veel sneeuwenen komende nacht ook.
Of had ik dit al gezegd? Ik hoop dat er geen OV is morgen, hoef ik niet naar Makkum
15cm ofzo las ik?quote:Op donderdag 6 december 2012 14:36 schreef vandermar het volgende:
Volgens de 24 uurs radar gaat het morgen vies veel sneeuwenen komende nacht ook.
Of had ik dit al gezegd? Ik hoop dat er geen OV is morgen, hoef ik niet naar Makkum
Hier blijf nooit wat liggenquote:Op donderdag 6 december 2012 14:37 schreef vandermar het volgende:
De laatste keer dat er zoveel sneeuw hier viel hoefde ik niet naar school en was ik 13 jaar
Vorig jaar, hell de afgelopen drie jaar op rij, hebben we ook veel sneeuw gehad.quote:Op donderdag 6 december 2012 14:37 schreef vandermar het volgende:
De laatste keer dat er zoveel sneeuw hier viel hoefde ik niet naar school en was ik 13 jaar
Waar woon je dan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |