Ik vind hem wel heel erg op de huidige Passat lijken.quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:48 schreef joppie_saus het volgende:
Das balen dat ik stop bij EW per 1 januari. Nieuwe Octavia is uit, heerlijke auto
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat imagoprobleem lost zich gelukkig langzaam op.quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:49 schreef QuiCk01 het volgende:
Ziet er prima uit Joppie!
Jammer dat er toch Skoda altijd nog een beetje met een imagoprobleem kampt. Ik vind die Superb ook echt een hele mooi auto.
Tja, dat krijg je met VAG.quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:50 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ik vind hem wel heel erg op de huidige Passat lijken.
Ik wel, en ik vond het echt in alles gemiddeld, en dat is niet heel erg positief. Ik had pas ook weer een 508, die beviel me erg goed deze keer, met een stille motor en alles ziet er prima uit. Dat onthoud ik dan dus, net zoals ik de Citroën C5 onthoud als de meest comfortabele auto die ik gereden heb (niet qua opties, maar qua wegwerken van hobbels en oneffenheden). De Opel heeft geen van allen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:30 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
Ik heb nog geen Insignia gereden, maar de auto's die je vergeet zijn vaak de lekkerste auto's om te cruisen. Gister dan weer ff een 1-serie gereden, maar ik ben echt gebroken als ik uitstap.
Haha mij niet gezien, maar hij ziet er opzich niet heel gek uit toch?quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:03 schreef joppie_saus het volgende:
Ah, nieuwe lijkwagen in de planning Quick?
Oke oke. Dat is opzich wel jammer dan, want die opels gaan er steeds beter uitzien vind ik!quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:08 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Ik wel, en ik vond het echt in alles gemiddeld, en dat is niet heel erg positief. Ik had pas ook weer een 508, die beviel me erg goed deze keer, met een stille motor en alles ziet er prima uit. Dat onthoud ik dan dus, net zoals ik de Citroën C5 onthoud als de meest comfortabele auto die ik gereden heb (niet qua opties, maar qua wegwerken van hobbels en oneffenheden). De Opel heeft geen van allen.
Van de Skoda Octavia heb ik gehoord dat die van mindere kwaliteit wordt dan de oude omdat die teveel op een VW leek, maar we zullen zien.
Haha ja het slaat opzich ook nergens op, want ik geloof dat ze een turboversie hebben die 12.6 sec naar 100 doet.quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:17 schreef Panthera. het volgende:
Ik niet, elke auto heeft een turbo tegenwoordig
Ach, misschien was ze een SDI ofzo gewend..quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:27 schreef joppie_saus het volgende:
Ik bracht ooit eens een trage kutAstra naar een vrouwtje, zegt ze heel blij: 'oooh het is een Turbo, lekker snel dus!'. Heb maar niet gezegd dat ik in de 0-100 tijd drie keer de Donald Duck uit kon lezen
Oeh ik wil ook een reuze-creditcard als krabber, daar ik mijn VISA ontzettend koester.quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:54 schreef Pizzabodem het volgende:
Skoda Octavia, een van de auto's die ik het meest moet rijden voor AR. Inderdaad een lekkere auto, nieuwe ziet er zeer goed uit. 150pk diesel en 20% bijtelling.
Vandaag toch nog een spoedje gekregen, en heb er een mooie ijskrabber (reuze-creditcard) aan over gehouden
Das flink balen man! Gelukkig krijg je die tijd nog wel weer vergoedt, dus helemaal voor niets was het ook niet meer. Maar ik kan inderdaad wel begrijpen dat je daar gigantisch van baalt. Ik baalde al toen ik op de reservelijst gezet werd. Heb er helemaal niets meer van gehoord..quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:46 schreef maxmin het volgende:
Nou mijn project in Amsterdam was weer eens geweldig: Na meer dan een uur gewacht te hebben vertelden ze me doodsleuk dat er geen klant voor mij was en dat ik weer naar huis kon. Daarvoor heb je dan je rit voorbereid, jezelf in pak gehesen en er naar uitgekeken. Ik heb nu al medelijden met de dame die morgenochtend om stipt half 9 de telefoon op neemt, want ik pik dit echt niet. Puur al het feit dat je zonder het te zeggen reserve bent, plus de manier waarop ze ermee om gaan. Nummertjesbeleid.
Keer op keer blijkt maar weer wat EW eigenlijk een arrogant kutbedrijf is tegenover z'n eigen werknemers.
Bij de rijtesten moet je meestal een route uit je hoofd leren. Dit wordt tijdens het werk ook van je verwacht, echter in de praktijk is het zo dat bijna elke klant wel een navigatiesysteem heeft, uitzonderingen daargelaten. Dan wijzen ze je meestal wel de weg wanneer het ingewikkeld wordt. Een beetje richtingsgevoel en planning van te voren is daarom wel nodig.quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:56 schreef Ranjit het volgende:
Vraagje: is het toegestaan GPS te gebruiken tijdens privé-chauffeur ritten? Zo ja, moet je deze zelf verzorgen?
Wat een kut streek. Dat hadden ze inderdaad wel even beter mogen communiceren. Ga morgen helemaal los zou ik zeggen!quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:46 schreef maxmin het volgende:
Nou mijn project in Amsterdam was weer eens geweldig: Na meer dan een uur gewacht te hebben vertelden ze me doodsleuk dat er geen klant voor mij was en dat ik weer naar huis kon. Daarvoor heb je dan je rit voorbereid, jezelf in pak gehesen en er naar uitgekeken. Ik heb nu al medelijden met de dame die morgenochtend om stipt half 9 de telefoon op neemt, want ik pik dit echt niet. Puur al het feit dat je zonder het te zeggen reserve bent, plus de manier waarop ze ermee om gaan. Nummertjesbeleid.
Keer op keer blijkt maar weer wat EW eigenlijk een arrogant kutbedrijf is tegenover z'n eigen werknemers.
Ik was vanochtend op het hoofdkantoor, maar daar vertelde ze dit probleem ook al. Maar dit komt door de organisator van het evenement. Zij hebben nooit aangegeven hoeveel personen een auto rijden en hoeveel er met het Ov. Komenquote:Op dinsdag 11 december 2012 22:39 schreef Mallet het volgende:
[..]
Wat een kut streek. Dat hadden ze inderdaad wel even beter mogen communiceren. Ga morgen helemaal los zou ik zeggen!
Ik had in augustus geloof ik een testmodel van de Dacia Lodgy die ik moest rijden. Dus nog voor dat de auto te bestellen was!! Was wel grappig, maar de zitpositie was echt waardeloos.quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:02 schreef QuiCk01 het volgende:
Ik wil ook nog wel eens in die Dacia Lodgy rijden. Voor 16.000 euro heb je al zo'n ding! Ongekend toch.
[ afbeelding ]
edit: En hij ziet er nog naar verhouding nog wel vet uit ook!
Haha dat is best vetquote:Op dinsdag 11 december 2012 23:22 schreef MG_13 het volgende:
[..]
Ik had in augustus geloof ik een testmodel van de Dacia Lodgy die ik moest rijden. Dus nog voor dat de auto te bestellen was!! Was wel grappig, maar de zitpositie was echt waardeloos.
Ik zat bij Hilton, vlak bij het station. Ik was er met OV gekomen.quote:Op woensdag 12 december 2012 00:42 schreef Dimitri_ het volgende:
Ik vond het Amsterdam project echt gaaf hoor. Heb maar 10 minuten gereden in een Audi A3, maar was echt een leuke dag!Ben van half 4 tot 11 bezig geweest in totaal, voor een rit van 10 minuten. Verder was het gewoon echt een gezellig dagje.
Heb jou niet gezien Maxim, welk hotel zat je? En met welke auto was je mee? Of was je met het OV?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |