abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 11 december 2012 @ 18:49:58 #176
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_120199770
Ziet er prima uit Joppie!

Jammer dat er toch Skoda altijd nog een beetje met een imagoprobleem kampt. Ik vind die Superb ook echt een hele mooi auto.
pi_120199815
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 18:48 schreef joppie_saus het volgende:
Das balen dat ik stop bij EW per 1 januari. Nieuwe Octavia is uit, heerlijke auto _O_

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Ik vind hem wel heel erg op de huidige Passat lijken.
  dinsdag 11 december 2012 @ 18:51:45 #178
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_120199854
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 18:49 schreef QuiCk01 het volgende:
Ziet er prima uit Joppie!

Jammer dat er toch Skoda altijd nog een beetje met een imagoprobleem kampt. Ik vind die Superb ook echt een hele mooi auto.
Dat imagoprobleem lost zich gelukkig langzaam op. :)

quote:
10s.gif Op dinsdag 11 december 2012 18:50 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Ik vind hem wel heel erg op de huidige Passat lijken.
Tja, dat krijg je met VAG.
#26 || Luciano da Silva
pi_120199959
Skoda Octavia, een van de auto's die ik het meest moet rijden voor AR. Inderdaad een lekkere auto, nieuwe ziet er zeer goed uit. 150pk diesel en 20% bijtelling ^O^ .

Vandaag toch nog een spoedje gekregen, en heb er een mooie ijskrabber (reuze-creditcard) aan over gehouden :P
.
  dinsdag 11 december 2012 @ 19:02:25 #180
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_120200269
Ik wil ook nog wel eens in die Dacia Lodgy rijden. Voor 16.000 euro heb je al zo'n ding! Ongekend toch.

edit: En hij ziet er nog naar verhouding nog wel vet uit ook!
  dinsdag 11 december 2012 @ 19:03:28 #181
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_120200323
Ah, nieuwe lijkwagen in de planning Quick?
#26 || Luciano da Silva
pi_120200546
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 18:30 schreef QuiCk01 het volgende:

[..]

Ik heb nog geen Insignia gereden, maar de auto's die je vergeet zijn vaak de lekkerste auto's om te cruisen. Gister dan weer ff een 1-serie gereden, maar ik ben echt gebroken als ik uitstap.
Ik wel, en ik vond het echt in alles gemiddeld, en dat is niet heel erg positief. Ik had pas ook weer een 508, die beviel me erg goed deze keer, met een stille motor en alles ziet er prima uit. Dat onthoud ik dan dus, net zoals ik de Citroën C5 onthoud als de meest comfortabele auto die ik gereden heb (niet qua opties, maar qua wegwerken van hobbels en oneffenheden). De Opel heeft geen van allen.

Van de Skoda Octavia heb ik gehoord dat die van mindere kwaliteit wordt dan de oude omdat die teveel op een VW leek, maar we zullen zien.
  dinsdag 11 december 2012 @ 19:15:46 #183
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_120200812
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 19:03 schreef joppie_saus het volgende:
Ah, nieuwe lijkwagen in de planning Quick?
Haha mij niet gezien, maar hij ziet er opzich niet heel gek uit toch?
Het is btw wel een death trap: http://www.nu.nl/auto/2969063/dacia-lodgy-presteert-niet-goed-in-botsproef.html :')

quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 19:08 schreef Panthera. het volgende:

[..]

Ik wel, en ik vond het echt in alles gemiddeld, en dat is niet heel erg positief. Ik had pas ook weer een 508, die beviel me erg goed deze keer, met een stille motor en alles ziet er prima uit. Dat onthoud ik dan dus, net zoals ik de Citroën C5 onthoud als de meest comfortabele auto die ik gereden heb (niet qua opties, maar qua wegwerken van hobbels en oneffenheden). De Opel heeft geen van allen.

Van de Skoda Octavia heb ik gehoord dat die van mindere kwaliteit wordt dan de oude omdat die teveel op een VW leek, maar we zullen zien.
Oke oke. Dat is opzich wel jammer dan, want die opels gaan er steeds beter uitzien vind ik!
En ik vind het altijd wel vet als ze "Turbo" achterop hebben staan 8-)
pi_120200894
Ik niet, elke auto heeft een turbo tegenwoordig :P
  dinsdag 11 december 2012 @ 19:21:21 #185
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_120201039
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 19:17 schreef Panthera. het volgende:
Ik niet, elke auto heeft een turbo tegenwoordig :P
Haha ja het slaat opzich ook nergens op, want ik geloof dat ze een turboversie hebben die 12.6 sec naar 100 doet. :')
Terwijl het moet voorkomen als dat het een snelle versie is neem ik aan
  dinsdag 11 december 2012 @ 19:27:19 #186
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_120201294
Ik bracht ooit eens een trage kutAstra naar een vrouwtje, zegt ze heel blij: 'oooh het is een Turbo, lekker snel dus!'. Heb maar niet gezegd dat ik in de 0-100 tijd drie keer de Donald Duck uit kon lezen :')
#26 || Luciano da Silva
pi_120202046
quote:
15s.gif Op dinsdag 11 december 2012 19:27 schreef joppie_saus het volgende:
Ik bracht ooit eens een trage kutAstra naar een vrouwtje, zegt ze heel blij: 'oooh het is een Turbo, lekker snel dus!'. Heb maar niet gezegd dat ik in de 0-100 tijd drie keer de Donald Duck uit kon lezen :')
Ach, misschien was ze een SDI ofzo gewend..
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_120204099
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 december 2012 18:54 schreef Pizzabodem het volgende:
Skoda Octavia, een van de auto's die ik het meest moet rijden voor AR. Inderdaad een lekkere auto, nieuwe ziet er zeer goed uit. 150pk diesel en 20% bijtelling ^O^ .

Vandaag toch nog een spoedje gekregen, en heb er een mooie ijskrabber (reuze-creditcard) aan over gehouden :P
Oeh ik wil ook een reuze-creditcard als krabber, daar ik mijn VISA ontzettend koester.
pi_120205086
Nou mijn project in Amsterdam was weer eens geweldig: Na meer dan een uur gewacht te hebben vertelden ze me doodsleuk dat er geen klant voor mij was en dat ik weer naar huis kon. Daarvoor heb je dan je rit voorbereid, jezelf in pak gehesen en er naar uitgekeken. Ik heb nu al medelijden met de dame die morgenochtend om stipt half 9 de telefoon op neemt, want ik pik dit echt niet. Puur al het feit dat je zonder het te zeggen reserve bent, plus de manier waarop ze ermee om gaan. Nummertjesbeleid.
Keer op keer blijkt maar weer wat EW eigenlijk een arrogant kutbedrijf is tegenover z'n eigen werknemers.
  dinsdag 11 december 2012 @ 20:49:16 #190
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_120205225
Zo eindelijk klaar bij dat project in Amsterdam. Nu onderweg naar Breda in de bekende BMW. Hoe ver is die andere groep?
pi_120207922
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 20:46 schreef maxmin het volgende:
Nou mijn project in Amsterdam was weer eens geweldig: Na meer dan een uur gewacht te hebben vertelden ze me doodsleuk dat er geen klant voor mij was en dat ik weer naar huis kon. Daarvoor heb je dan je rit voorbereid, jezelf in pak gehesen en er naar uitgekeken. Ik heb nu al medelijden met de dame die morgenochtend om stipt half 9 de telefoon op neemt, want ik pik dit echt niet. Puur al het feit dat je zonder het te zeggen reserve bent, plus de manier waarop ze ermee om gaan. Nummertjesbeleid.
Keer op keer blijkt maar weer wat EW eigenlijk een arrogant kutbedrijf is tegenover z'n eigen werknemers.
Das flink balen man! Gelukkig krijg je die tijd nog wel weer vergoedt, dus helemaal voor niets was het ook niet meer. Maar ik kan inderdaad wel begrijpen dat je daar gigantisch van baalt. Ik baalde al toen ik op de reservelijst gezet werd. Heb er helemaal niets meer van gehoord..

Morgen trouwens nog weer wat werk. Hoogeveen Veenendaal in de zojuist begeerde Superb, Arnhem - Barneveld in een Touran
You can have it fast, good and cheap.. but pick only two.
pi_120208278
Vraagje: is het toegestaan GPS te gebruiken tijdens privé-chauffeur ritten? Zo ja, moet je deze zelf verzorgen?

Stomme vraag misschien, maar ik kon het nergens terugvinden

[ Bericht 24% gewijzigd door Ranjit op 11-12-2012 22:09:06 ]
pi_120209124
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 21:56 schreef Ranjit het volgende:
Vraagje: is het toegestaan GPS te gebruiken tijdens privé-chauffeur ritten? Zo ja, moet je deze zelf verzorgen?
Bij de rijtesten moet je meestal een route uit je hoofd leren. Dit wordt tijdens het werk ook van je verwacht, echter in de praktijk is het zo dat bijna elke klant wel een navigatiesysteem heeft, uitzonderingen daargelaten. Dan wijzen ze je meestal wel de weg wanneer het ingewikkeld wordt. Een beetje richtingsgevoel en planning van te voren is daarom wel nodig.
pi_120210847
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 20:46 schreef maxmin het volgende:
Wat een kut streek. Dat hadden ze inderdaad wel even beter mogen communiceren. Ga morgen helemaal los zou ik zeggen!
pi_120212233
Vandaag mijn eerste ritje, eindhoven-papendrecht in een nette volvo v50. Lekkere rit, beetje zoeken naar het afleveradres (stond aan de verkeerde poort) en vervolgens weer met de bus en ov naar huis. Al met al 4.5 uur van huis geweest, om half 2 weer thuis, prima dagje dus.

Morgen wat moeilijker, oirschot-breda en vervolgens waalwijk-almere. Opzich prima, behalve dat ik 2 uur heb om van breda naar waalwijk te gaan, terwijl de minimale OV tijd van deur tot 2 uur en een kwartier is. Zal neem ik aan geen al te groot probleem zijn, alleen jammer dat de laatste rit in een oud Citroen busje is.
  dinsdag 11 december 2012 @ 23:19:35 #196
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_120213047
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 22:39 schreef Mallet het volgende:

[..]

Wat een kut streek. Dat hadden ze inderdaad wel even beter mogen communiceren. Ga morgen helemaal los zou ik zeggen!
Ik was vanochtend op het hoofdkantoor, maar daar vertelde ze dit probleem ook al. Maar dit komt door de organisator van het evenement. Zij hebben nooit aangegeven hoeveel personen een auto rijden en hoeveel er met het Ov. Komen
Maar ik snap je frustratie.
Wij staan nu voor hek bij EW maar de sleutel past niet dit in de BMW ligt :')
pi_120213191
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 19:02 schreef QuiCk01 het volgende:
Ik wil ook nog wel eens in die Dacia Lodgy rijden. Voor 16.000 euro heb je al zo'n ding! Ongekend toch.

[ afbeelding ]

edit: En hij ziet er nog naar verhouding nog wel vet uit ook!
Ik had in augustus geloof ik een testmodel van de Dacia Lodgy die ik moest rijden. Dus nog voor dat de auto te bestellen was!! Was wel grappig, maar de zitpositie was echt waardeloos. :D
  woensdag 12 december 2012 @ 00:09:12 #198
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_120215342
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 23:22 schreef MG_13 het volgende:

[..]

Ik had in augustus geloof ik een testmodel van de Dacia Lodgy die ik moest rijden. Dus nog voor dat de auto te bestellen was!! Was wel grappig, maar de zitpositie was echt waardeloos. :D
Haha dat is best vet :7
Ik wil hem echt serieus wel is meekrijgen om ff te kijken voor die 16.000 piek :Y
pi_120216132
Ik vond het Amsterdam project echt gaaf hoor. Heb maar 10 minuten gereden in een Audi A3, maar was echt een leuke dag! :) Ben van half 4 tot 11 bezig geweest in totaal, voor een rit van 10 minuten. Verder was het gewoon echt een gezellig dagje.

Heb jou niet gezien Maxim, welk hotel zat je? En met welke auto was je mee? Of was je met het OV?
Nee.
pi_120219357
quote:
7s.gif Op woensdag 12 december 2012 00:42 schreef Dimitri_ het volgende:
Ik vond het Amsterdam project echt gaaf hoor. Heb maar 10 minuten gereden in een Audi A3, maar was echt een leuke dag! :) Ben van half 4 tot 11 bezig geweest in totaal, voor een rit van 10 minuten. Verder was het gewoon echt een gezellig dagje.

Heb jou niet gezien Maxim, welk hotel zat je? En met welke auto was je mee? Of was je met het OV?
Ik zat bij Hilton, vlak bij het station. Ik was er met OV gekomen.

Ik heb net even EW gebeld. Kreeg eerst mevr. 1 aan de lijn die zuchtte toen ik zei dat ik het nog even over gisteravond wilde hebben met de verantwoordelijke. Werd echt meer dan een half uur later teruggebeld door mevr. 2, die gelukkig wel haar begrip toonde. Ik heb gelijk erbij gezegd dat ik de manier waarop over het algemeen met chauffeurs wordt omgegaan onvriendelijke overkomt, vooral bij annulering van ritten en dit soort situaties van gisteravond waarbij dan geen excuses worden aangeboden. Heb er ook bij vermeld dat veel andere chauffeurs die ik spreek er het zelfde over denken :P
Wat wel een beetje jammer is: na mijn zeur verhaal en tiendubbele excuses van haar kant vroeg ik of ik de uren mocht opschrijven die ik had verwacht te maken ipv de uren die ik nu maakte, omdat ik wel gewoon onbetaalde voorbereidingstijd had gemaakt en die niet in verhouding stond tot de 3 uurtjes die ik uitbetaald krijg nu. Maar dat mocht niet. De PC die ook geen rit kreeg gisteravond en waarmee ik terug reisde zei dat hij daar altijd over belde en dan wel die uren mocht opschrijven. Deborah zei 'het is maar een half uurtje extra', maarja, beter dan niks toch?

Eigenlijk had ik als compensatie willen eisen dat ik de rit met de dikste auto die ze maar open hadden staan zou krijgen, maar dat zou niet zo goed vallen dus dat heb ik maar niet gevraagd :P

Anyway, ik voel me nog steeds genaaid maar ik begrijp het wel van hun kant. De manier waarop het gebracht wordt begrijp ik niet en dat heb ik dan ook als algemene klacht gemeld. Hopelijk bespreken ze het nog eens met elkaar.

[ Bericht 0% gewijzigd door maxmin op 12-12-2012 16:26:33 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')