Maxmin laat gewoon wat gagballs achter. Je vindt het wel.quote:Op maandag 10 december 2012 22:56 schreef Dimitri_ het volgende:
Iemand de route van hotel naar locatie al voorbereid?
Haha, oh jawel hoor. Ik kan overal verkeerd rijden, heb het navigatievermogen van een vrouw. Ik gebruik denk ik mijn google maps navigatie op mijn telefoon, die ik dan op de middenconsole leg ofzo.quote:Op maandag 10 december 2012 23:25 schreef maxmin het volgende:
Volgens mij kunnen jullie allemaal wel wat uit privécollectie meenemen, daar zijn geen spullen van EW voor nodig zo te lezen.
Jullie zitten dan vast bij een ander hotel, want mijn rit is 11km, en nog best kris kras door de stad.quote:Op maandag 10 december 2012 23:25 schreef maxmin het volgende:
Wat een fantasie hier... Volgens mij kunnen jullie allemaal wel wat uit privécollectie meenemen, daar zijn geen spullen van EW voor nodig zo te lezen.
Ik heb net even de route voorbereid en het is maar 4,7km. Dat is nog korter dan mijn kortste hikerritje, dat ongeveer 10km was.
Maar goed, verkeerd rijden is bij deze in ieder geval officieel onmogelijk
Maar wat belangrijker is... Zag ze er leuk uit??quote:Op dinsdag 11 december 2012 08:39 schreef zazzel het volgende:
Haha faal, gister avond kwam een EW-er de crisis Astra van m'n vader ophalen voor een bandenwissel.
Heeft ze schade gereden
Had zelf die rit ook wel kunnen rijden als ik bij m'n ouders was geweest...
Nou volgens m'n pa hield het niet echt overquote:Op dinsdag 11 december 2012 08:41 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Maar wat belangrijker is... Zag ze er leuk uit??
Jezus, domme kut. Ernstige schade?quote:Op dinsdag 11 december 2012 08:39 schreef zazzel het volgende:
Haha faal, gister avond kwam een hiker de crisis Astra van m'n vader ophalen voor een bandenwissel.
Heeft ze schade gereden
Had zelf die rit ook wel kunnen rijden als ik bij m'n ouders was geweest...
Paaltje geraakt ofzo?quote:Op dinsdag 11 december 2012 10:09 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Jezus, domme kut. Ernstige schade?
Bij EW is dat 75 euro. Boetes zijn wel volledig voor eigen rekening, dus ook boven dat bedrag.quote:Op dinsdag 11 december 2012 11:28 schreef Babananana het volgende:
Heb je bij EW ook een eigen risico bij elk keer dat je schade rijdt? Bij AR per gebeurtenis iets van ¤150 max.
Misschien nuttig voor de OP om erbij te zetten, want dit is toch een duidelijk verschil tussen EW en AR.quote:Op dinsdag 11 december 2012 11:45 schreef maxmin het volgende:
[..]
Bij EW is dat 75 euro. Boetes zijn wel volledig voor eigen rekening, dus ook boven dat bedrag.
oei, niet goedkoop: bij de onze(1.4 120pk) is ook reeds een keer de voorbumper vervangen. Kosten: iets van 3400,-!quote:Op dinsdag 11 december 2012 11:14 schreef zazzel het volgende:
[..]
Tegen een pilaar aangereden bij het depot.. Bumper naar de klote
Rijdt als een Opel, je bent het vergeten op het moment dat je uitstapt.quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:59 schreef Irritatie100 het volgende:
Morgen Vlaardingen - Oldenzaal in een Insignia. Ben benieuwd, nog nooit in gereden. 130pk diesel is het.
Ik heb nog geen Insignia gereden, maar de auto's die je vergeet zijn vaak de lekkerste auto's om te cruisen. Gister dan weer ff een 1-serie gereden, maar ik ben echt gebroken als ik uitstap.quote:Op dinsdag 11 december 2012 17:46 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Rijdt als een Opel, je bent het vergeten op het moment dat je uitstapt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |