abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 10 december 2012 @ 19:53:45 #126
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_120162141
quote:
7s.gif Op maandag 10 december 2012 17:57 schreef Dimitri_ het volgende:

[..]

Ja zo ging het bij mij ook. We zitten wel met 5 man in de BMW.. Ik ga maar voor de sleutels denk ik! :)
Shotgun :Y
pi_120164215
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 19:53 schreef zazzel het volgende:

[..]

Shotgun :Y
Dat gaat natuurlijk zomaar niet. De regels zoals ze nageleefd dienen te worden:

1. Degene die shotgun roept moet de auto duidelijk kunnen zien. De chauffeur hoeft de auto niet te zien.

2. Als jij als eerste wordt opgehaald op een reis krijg je automatisch shotgun, totdat je andere shotgunregels overtreed. Dan zul je shotgun af moeten staan.

3. Je kunt niet Shotgun roepen nadat iemand anders dat al geroepen heeft voor die reis.

4. Als mensen tegelijkertijd shotgun roepen en er onduidelijk is wie het eerste was volgt er automatisch een race naar de auto, degene die het eerste bij de passagiersdeur is krijgt shotgun.

5. Shotgun kan niet van binnenuit een gebouw geroepen worden. Parkeergarages zijn bij dezen uitgezonderd.

6. Als de chauffeur het een beetje in de war wil schoppen kan hij reload roepen, dat betekent dat degene die eerder shotgun had zijn rechten verliest en degene die het eerste weer shotgun roept shotgun krijgt. Dit kan ook gebruikt worden als je degene die shotgun had niet zo mag. Dit wordt vaak toegepast als meerdere mensen tegelijkertijd shotgun riepen en de chauffeur niet zeker weet wie het eerste was. Een shotgun heeft maar 2 lopen dus je kunt maar 1 keer reload roepen.

7. Als shotgun al geroepen is voor de passagiersstoel dan komt linksachter, rechtsachter en dan als 5e de middelste plaats, ook wel de ‘Bitch Seat’.

8. Iedereen is gelijk, dus vrouwen hebben niet automatisch recht op de passagiersstoel!

9. Als de chauffeur van de auto dronken is of op een andere manier incapabel is om zijn plichten als chauffeur te voldoen krijgt hij automatisch shotgun.

10. Als de rit onderweg is, is de chauffeur de baas over de radio. Echter, als de weg de volle concentratie opeist of als het de chauffeur niet meer interesseert krijgt de shotgunner de rechten van de radio. Als de passagier waardeloze muziek opzet wordt hij automatisch gedegradeerd tot de ‘Bitch Seat’.

11. De schoenenregel, iedereen die shotgun roept moet zijn schoenen dragen. Dit is ter preventie van mensen die shotgun roepen en vervolgens weer naar binnen moeten om de schoenen aan te trekken, en zo de rit vertragen.

12. Shotgun telt boven alle andere kreten voor de passagiersstoelrechten.

13. Shotgun kan ook gebruikt worden voor andere dingen dan de passagiersstoel, zoals linksachter, rechtsachter, vrouwen, niet de deur hoeven open te doen.

14. Als men met een stelletje reist, krijgt er 1 automatisch de shotgunrechten en verplichting. Niemand wil 2 kleffe mensen achterin vervoeren.

15. Als iemand met succes shotgun heeft geroepen geeft dit niet het recht om de chauffeur op zijn navigatievaardigheden aan te spreken (“Hier links mongool”) of rijvaardigheden (“Ik zou naar de 3 schakelen!”). Als de passagier dit doet verliest hij zijn rechten op shotgun.

16. Als iemand zegt: “Wat is shotgun?” nadat het is geroepen moet diegene lopen.

17. Als je bij de auto komt en degene die shotgunrechten heeft is bekend en diegene probeert de deur te openen terwijl de deur nog dicht is, en dat daardoor de deur dicht blijft (dit gebeurt als de chauffeur de deur opent en de passagier trekt tegelijkertijd aan de handgreep waardoor de deur op slot blijft)verliest hij automatisch zijn rechten op shotgun. Shotgun Suicide!

18. Degene die shotgun heeft neemt automatisch alle verantwoordelijkheid op zich voor het openen van de poort, vragen stellen aan de passagiers en bij een afhaalrestaurant bestellingen doorgeven. Hij of zij is in principe de co-piloot en ook verantwoordelijk voor het gedrag van de andere passagiers. Dit betekent dat hij de passagiers onder controle moet houden, al moet hij slaan, water spuiten of tassen gooien naar de achterbank.

19. Als de vriend of vriendin van de chauffeur meerijdt mag deze zelf weten waar hij of zij gaat zitten.

20. De piratenregel – Als een van de potentiële passagiers in het voertuig overtuigend gekleed is als een piraat krijgt hij of zij automatisch shotgun. Als er meerdere piraten mee willen rijden start er automatisch een zwaardgevecht.
  maandag 10 december 2012 @ 20:54:16 #128
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_120165951
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 20:29 schreef MuurStraat het volgende:

[..]

Dat gaat natuurlijk zomaar niet. De regels zoals ze nageleefd dienen te worden:

1. Degene die shotgun roept moet de auto duidelijk kunnen zien. De chauffeur hoeft de auto niet te zien.

2. Als jij als eerste wordt opgehaald op een reis krijg je automatisch shotgun, totdat je andere shotgunregels overtreed. Dan zul je shotgun af moeten staan.

3. Je kunt niet Shotgun roepen nadat iemand anders dat al geroepen heeft voor die reis.

4. Als mensen tegelijkertijd shotgun roepen en er onduidelijk is wie het eerste was volgt er automatisch een race naar de auto, degene die het eerste bij de passagiersdeur is krijgt shotgun.

5. Shotgun kan niet van binnenuit een gebouw geroepen worden. Parkeergarages zijn bij dezen uitgezonderd.

6. Als de chauffeur het een beetje in de war wil schoppen kan hij reload roepen, dat betekent dat degene die eerder shotgun had zijn rechten verliest en degene die het eerste weer shotgun roept shotgun krijgt. Dit kan ook gebruikt worden als je degene die shotgun had niet zo mag. Dit wordt vaak toegepast als meerdere mensen tegelijkertijd shotgun riepen en de chauffeur niet zeker weet wie het eerste was. Een shotgun heeft maar 2 lopen dus je kunt maar 1 keer reload roepen.

7. Als shotgun al geroepen is voor de passagiersstoel dan komt linksachter, rechtsachter en dan als 5e de middelste plaats, ook wel de ‘Bitch Seat’.

8. Iedereen is gelijk, dus vrouwen hebben niet automatisch recht op de passagiersstoel!

9. Als de chauffeur van de auto dronken is of op een andere manier incapabel is om zijn plichten als chauffeur te voldoen krijgt hij automatisch shotgun.

10. Als de rit onderweg is, is de chauffeur de baas over de radio. Echter, als de weg de volle concentratie opeist of als het de chauffeur niet meer interesseert krijgt de shotgunner de rechten van de radio. Als de passagier waardeloze muziek opzet wordt hij automatisch gedegradeerd tot de ‘Bitch Seat’.

11. De schoenenregel, iedereen die shotgun roept moet zijn schoenen dragen. Dit is ter preventie van mensen die shotgun roepen en vervolgens weer naar binnen moeten om de schoenen aan te trekken, en zo de rit vertragen.

12. Shotgun telt boven alle andere kreten voor de passagiersstoelrechten.

13. Shotgun kan ook gebruikt worden voor andere dingen dan de passagiersstoel, zoals linksachter, rechtsachter, vrouwen, niet de deur hoeven open te doen.

14. Als men met een stelletje reist, krijgt er 1 automatisch de shotgunrechten en verplichting. Niemand wil 2 kleffe mensen achterin vervoeren.

15. Als iemand met succes shotgun heeft geroepen geeft dit niet het recht om de chauffeur op zijn navigatievaardigheden aan te spreken (“Hier links mongool”) of rijvaardigheden (“Ik zou naar de 3 schakelen!”). Als de passagier dit doet verliest hij zijn rechten op shotgun.

16. Als iemand zegt: “Wat is shotgun?” nadat het is geroepen moet diegene lopen.

17. Als je bij de auto komt en degene die shotgunrechten heeft is bekend en diegene probeert de deur te openen terwijl de deur nog dicht is, en dat daardoor de deur dicht blijft (dit gebeurt als de chauffeur de deur opent en de passagier trekt tegelijkertijd aan de handgreep waardoor de deur op slot blijft)verliest hij automatisch zijn rechten op shotgun. Shotgun Suicide!

18. Degene die shotgun heeft neemt automatisch alle verantwoordelijkheid op zich voor het openen van de poort, vragen stellen aan de passagiers en bij een afhaalrestaurant bestellingen doorgeven. Hij of zij is in principe de co-piloot en ook verantwoordelijk voor het gedrag van de andere passagiers. Dit betekent dat hij de passagiers onder controle moet houden, al moet hij slaan, water spuiten of tassen gooien naar de achterbank.

19. Als de vriend of vriendin van de chauffeur meerijdt mag deze zelf weten waar hij of zij gaat zitten.

20. De piratenregel – Als een van de potentiële passagiers in het voertuig overtuigend gekleed is als een piraat krijgt hij of zij automatisch shotgun. Als er meerdere piraten mee willen rijden start er automatisch een zwaardgevecht.
:W
  maandag 10 december 2012 @ 21:34:19 #129
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_120168276
Niks er van, zo werkt het. Weten Rubenr3, Dery1990 en S-RS alles van :6
#26 || Luciano da Silva
pi_120168397
Hoi :W

Binnenkort heb ik een sollicitatie voor EasyWay, en ik vroeg me het volgende af:

In hoeverre heeft je geschiedenis met betrekking tot boetes invloed op je sollicitatie? Heb hier en daar wel eens een boete voor snelheid gehad, puntje van m'n rijbewijs af, en ook wel eens gepakt met drank op.

Dit is al wel jaren geleden allemaal, maar in verband met het VOG (Verklaring Omtrent Gedrag) vroeg ik me af of dit weer naar boven komt?

Groetjes!
pi_120168503
V
quote:
2s.gif Op maandag 10 december 2012 21:36 schreef Ranjit het volgende:

Binnenkort heb ik een sollicitatie voor EasyWay, en ik vroeg me het volgende af:

In hoeverre heeft je geschiedenis met betrekking tot boetes invloed op je sollicitatie? Heb hier en daar wel eens een boete voor snelheid gehad, puntje van m'n rijbewijs af, en ook wel eens gepakt met drank op.

Dit is al wel jaren geleden allemaal, maar in verband met het VOG (Verklaring Omtrent Gedrag) vroeg ik me af of dit weer naar boven komt?

Groetjes!
Naar mijn weten wordt daar niet naar gevraagd. Heeft dat wat je noemt uberhaupt invloed op je VOG?

Maar je zegt 'jaren geleden allemaal', maar hoe veel precies? Want als je 20 of ouder bent is de kans klein dat je wordt aangenomen (als hiker dan).
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
  maandag 10 december 2012 @ 21:38:49 #132
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_120168515
Dat laatste wat je noemt komt op je verkeersstrafblad, en kan Easyway ook zien omdat het ook op je VOG vermeld wordt. Ik zou zeven kleuren schijten.
#26 || Luciano da Silva
  maandag 10 december 2012 @ 21:39:05 #133
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_120168527
quote:
2s.gif Op maandag 10 december 2012 21:36 schreef Ranjit het volgende:

Groetjes!
EW zelf kijk daar niet naar, maar het is wel van belang dat je je VOG haalt. zover ik weet kan je allen je VOG niet krijgen als je echt een strafblad hebt...
  maandag 10 december 2012 @ 21:39:55 #134
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_120168574
Vind het trouwens van lef getuigen dat je als drankrijder wilt solliciteren voor een chauffeursfunctie :r
#26 || Luciano da Silva
pi_120168591
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 21:38 schreef Hojdhopper het volgende:
V

[..]

Naar mijn weten wordt daar niet naar gevraagd. Heeft dat wat je noemt uberhaupt invloed op je VOG?
Geen idee. Vandaar ook mijn vraag :)
quote:
Maar je zegt 'jaren geleden allemaal', maar hoe veel precies? Want als je 20 of ouder bent is de kans klein dat je wordt aangenomen (als hiker dan).
Het zal zo'n 2 a 3 jaar geleden zijn.. De sollicitatie betreft de functie van privéchauffeur
pi_120168661
quote:
15s.gif Op maandag 10 december 2012 21:39 schreef joppie_saus het volgende:
Vind het trouwens van lef getuigen dat je als drankrijder wilt solliciteren voor een chauffeursfunctie :r
Jong en onbezonnen zullen we maar zeggen, dat was een eenmalig foutje, en daar gaat het ook bij blijven.
  maandag 10 december 2012 @ 21:41:33 #137
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_120168671
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 21:41 schreef Ranjit het volgende:

[..]

Jong en onbezonnen zullen we maar zeggen, dat was een eenmalig foutje, en daar gaat het ook bij blijven.
Wel een foutje die je zal blijven achtervolgen;

Kan je shaken, komt op je VOG. Terecht overigens.
#26 || Luciano da Silva
pi_120169064
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 20:29 schreef MuurStraat het volgende:

[..]

Ik kan me herinneren dat de andere plaatsen ook een andere benaming hadden, iemand daar een idee van?
pi_120169116
quote:
14s.gif Op maandag 10 december 2012 21:41 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Nou ja, we zullen zien wat er gebeurt. Om dat nou meteen weer van de daken te schreeuwen.
pi_120169231
quote:
14s.gif Op maandag 10 december 2012 21:41 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Hoop het niet, dat zou heel jammer zijn.

Ik heb destijds een P/A geblazen, omdat ik iets te snel na een biertje ingestapt ben. Als ik toen geen beginnend bestuurder was geweest, was er niets aan de hand geweest.

Komen op de VOG niet alleen vermeldingen voor dingen waarvoor je veroordeeld bent door een rechter?
pi_120169374
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 21:51 schreef Ranjit het volgende:

[..]

Hoop het niet, dat zou heel jammer zijn.

Ik heb destijds een P/A geblazen, omdat ik iets te snel na een biertje ingestapt ben. Als ik toen geen beginnend bestuurder was geweest, was er niets aan de hand geweest.

Komen op de VOG niet alleen vermeldingen voor dingen waarvoor je veroordeeld bent door een rechter?
Hier meer info. Daar hebben ze het over 'strafbare feiten', dus lijkt me dat dat er wel op staat.

Edit:
Kijk ook even hier.
  maandag 10 december 2012 @ 21:56:19 #142
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_120169485
Bij alcohol hoeft geen rechter bij te komen kijken, komt 'gewoon' op je VOG als zijnde verkeersdelict te weten alcohol.
#26 || Luciano da Silva
pi_120170830
Ik zie nu dat auto 1 de spullen komt afleveren bij het hotel waar ik morgenavond begin. Iemand hier in auto 1?
pi_120171330
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 22:20 schreef maxmin het volgende:
Ik zie nu dat auto 1 de spullen komt afleveren bij het hotel waar ik morgenavond begin. Iemand hier in auto 1?
Bij welke begin je dan als hotelhoer en wat voor spullen heb je daarvoor nodig?

Dat is de enige logische conclusie die "getrokken" kan worden uit al dat geheimzinnige geklets.
  maandag 10 december 2012 @ 22:45:10 #145
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_120172233
Auto 1 brengt de gagballs, de zweepjes en de handboeien en auto 2 brengt de klanten. Leuk project ^O^
#26 || Luciano da Silva
  maandag 10 december 2012 @ 22:45:55 #146
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_120172266
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 22:20 schreef maxmin het volgende:
EW zei vanmiddag aan de telefoon dat ik eerst naar een hotel toe ga, en dan nog naar de feestlocatie om spullen te droppen. Om uiteindelijk naar m'n eigen plaats toe te gaan. Dus wellicht kom ik ook bij jou langs haha
  maandag 10 december 2012 @ 22:51:01 #147
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_120172507
Vergeet je de buttplug en de penispomp niet?
#26 || Luciano da Silva
pi_120172516
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 22:28 schreef Mallet het volgende:

[..]

Bij welke begin je dan als hotelhoer en wat voor spullen heb je daarvoor nodig?

Dat is de enige logische conclusie die "getrokken" kan worden uit al dat geheimzinnige geklets.
De geit is gemolken. Ik herhaal, de geit is gemolken.
  maandag 10 december 2012 @ 22:52:08 #149
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_120172559
Nou, niet alleen de geit is (wordt) gemolken daarzo.
#26 || Luciano da Silva
  maandag 10 december 2012 @ 22:54:55 #150
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_120172684
quote:
10s.gif Op maandag 10 december 2012 22:51 schreef Viezze het volgende:

[..]

De geit is gemolken. Ik herhaal, de geit is gemolken.
_O-
Als ook van de sarcastische opmerkingen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')