abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120051004
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 19:58 schreef Mallet het volgende:

[..]

FYI je kan een OP niet blijven aanpassen, ook al ben je de TS. Deze is nu iig niet meer aan te passen.
Komt goed.
pi_120068819
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 december 2012 19:49 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Dat wordt al maanden niet meer gedaan.
Niet overdrijven vrind, ik heb dat in alle topics die ik heb geopend wel gedaan, dus ook in het vorige topic.
pi_120069220
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 december 2012 18:15 schreef Dimitri_ het volgende:

[..]

Ja klopt, mail kreeg ik ook. Dus op jouw lijst staan 3 man in de BMW?
Ik ben ingedeeld als PC bij één van de hotels in Amsterdam. Wel ruk dat ik niet voor de thuisbrengservice ben ingedeeld, want na dat kippeneindje kan ik alweer naar huis. Amper uren dus. Maarja, wel een leuke ervaring. Nu maar hopen op een dikke bak!

Wat houdt dat van jullie in? Ik begreep iets over spullen naar Amsterdam brengen, maar met 3 man?!
pi_120070158
Weten jullie nu ook waar het project over gaat of is dat geheim?? :)
pi_120071374
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 12:04 schreef DrSnuggle het volgende:
Weten jullie nu ook waar het project over gaat of is dat geheim?? :)
Dat staat in de mail uitgelegd ja :) Maar dat houden we lekker geheim :X
  zaterdag 8 december 2012 @ 13:24:11 #81
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_120072191
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 11:20 schreef maxmin het volgende:

[..]

Ik ben ingedeeld als PC bij één van de hotels in Amsterdam. Wel ruk dat ik niet voor de thuisbrengservice ben ingedeeld, want na dat kippeneindje kan ik alweer naar huis. Amper uren dus. Maarja, wel een leuke ervaring. Nu maar hopen op een dikke bak!

Wat houdt dat van jullie in? Ik begreep iets over spullen naar Amsterdam brengen, maar met 3 man?!
Nouja zoals we allemaal weten is de communicatie van EW niet echt op en top. Maar zover ik nu weet gaan we met 2 auto's vanuit Breda naar A'dam om daar de vallet parking voor te bereiden etc.
Wel chill voor de uurtjes, want anders idd alleen dat stukje van 10km door a'dam...
Verder worden we maandag gebeld met meer info... ~O>
pi_120072326
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 13:24 schreef zazzel het volgende:

[..]

Nouja zoals we allemaal weten is de communicatie van EW niet echt op en top. Maar zover ik nu weet gaan we met 2 auto's vanuit Breda naar A'dam om daar de vallet parking voor te bereiden etc.
Wel chill voor de uurtjes, want anders idd alleen dat stukje van 10km door a'dam...
Verder worden we maandag gebeld met meer info... ~O>
Hmm oké dus jullie rijden zelf helemaal niet? Maak de plaatsen maar lekker groot, anders past m'n RR Phantom er niet in dinsdag! :7
pi_120072871
Hier nog een die dinsdag aanwezig is. Ook ik kreeg een mailtje dat ik met de auto's vanuit Breda mee kan.

wordt wel gezellig met allemaal fokkers naar A'dam.

Oja... mag ik ook in de OP? PC regio Breda
pi_120073346
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 13:51 schreef reintje_ het volgende:
Hier nog een die dinsdag aanwezig is. Ook ik kreeg een mailtje dat ik met de auto's vanuit Breda mee kan.

Welke auto zit jij? BMW of Peugeot? Ik weet niet of ik nou de Valet parking moet doen of alleen een klein ritje.
Nee.
pi_120073603
Het viel allemaal gisterochtend wel mee met de drukte op de weg! Moest naar Belgie, maar in NL waren de wegen vrij rustig. Je kon meestal wel langs de wat voorzichtigere mensen heen rijden. Alleen in Belgie lag er super veel sneeuwsmurrie op de linkerbaan waardoor ik af en toe de wielen wel voelde slippen. Herrie dat dat maakt ook!
pi_120073763
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 13:51 schreef reintje_ het volgende:

Ik heb je erbij gezet. Wel een beetje mee posten hè? Ik zie dat je sinds je registratie in juni pas 9 berichten hebt geplaatst in totaal.
pi_120073806
Ik weet het nog niet, kreeg een mailtje dat ik zelf naar amsterdam zou moeten komen, en een paar minuten later een mailtje dat ik ingedeeld was om mee te rijden naar A'dam en maandag gebeld zou worden over het hoe wat wie en waar.
pi_120073827
doe mn best met posten, ik lees vooral heel veel
pi_120074831
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 14:25 schreef Mallet het volgende:

[..]

Ik heb je erbij gezet. Wel een beetje mee posten hè? Ik zie dat je sinds je registratie in juni pas 9 berichten hebt geplaatst in totaal.
Haha veteraan Mallet niet te streng zijn hè!
  zaterdag 8 december 2012 @ 15:55:16 #90
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_120076241
Niet meer dan terecht. Aan lurkers hebben we niks.
#26 || Luciano da Silva
pi_120076317
Ik ben wel heel benieuwd naar dat project. Ben zelf namelijk geen chauf bij EW maar bij ander bedrijf. Is het mogelijk om (evt. via PM) een tipje van de sluier op te lichten?:P
  zaterdag 8 december 2012 @ 19:25:21 #92
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_120082360
Top secret
pi_120086380
Ik ben vanaf gisteren werkzaam als chauffeur/hiker vanuit regio Eindhoven. Ben door al jullie berichten goed op de hoogte van wat het werk in gaat houden, dus ben erg benieuwd hoe het gaat bevallen!

Gisteren in ieder geval al meteen kennis kunnen maken met het 'leukste' gedeelte van het werk, OV in de sneeuw. Een uur eerder dan gepland thuis vertrokken, en wonder boven wonder amper vertraging gehad dus ruim op tijd op de plaats van bestemming!
pi_120105431
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 21:10 schreef Ordinateur het volgende:
Ik ben vanaf gisteren werkzaam als chauffeur/hiker vanuit regio Eindhoven. Ben door al jullie berichten goed op de hoogte van wat het werk in gaat houden, dus ben erg benieuwd hoe het gaat bevallen!

Gisteren in ieder geval al meteen kennis kunnen maken met het 'leukste' gedeelte van het werk, OV in de sneeuw. Een uur eerder dan gepland thuis vertrokken, en wonder boven wonder amper vertraging gehad dus ruim op tijd op de plaats van bestemming!
Heu regio Eindhoven, daar zit ik ook :).
pi_120111510
Misschien is het al eens voorbijgeweest maar dan heb ik het gemist, maar wat zijn jullie langste werkdagen ooit? Ik heb volgens mij ooit eens 16 uur gedraaid. Weet wel dat we ook een keer een project hebben gehad wat 18 uur excl. reistijd was, en het was op een vrij afgelegen plek. Had toen helaas tentamens :(
pi_120111773
Langste werkdag bij mij valt wel mee, dat is 13 uur. Dit was wel voor 1 enkel ritje van 70km, maar toen was er ongelooflijk veel sneeuw dat was echt niet normaal :')
Mijn record qua tijd thuis komen is 3.00 's nachts, spoedje vanaf Barendrecht naar Eemshaven die ik pas om 14.00 doorgebeld kreeg :D
pi_120111797
Hiker ben ik dan natuurlijk, 3.00 als pc zal niet heel apart zijn :P
pi_120112762
Voor AR echt niet zo lang, denk max. 10 uur ofzo. Dat is nou het nadeel van in Utrecht wonen, niks is eigenlijk echt ver, dus altijd weer snel thuis..
Voor de evenementenhoreca heb ik weleens een dag van 26 uur gedraaid; vanaf 5 uur 's nachts begonnen met opbouwen, toen de hele dag tot 1 uur ofzo achter de bar gestaan en toen weer afbouwen. Was toen pas om 7 uur 's morgens weer thuis :')
pi_120112970
Mijn langste dag was 14,5 uur voor 3 ritten.
pi_120113999
Leuk om al jullie verhalen te lezen :) Ik sta momenteel op een wachtlijst, ik hoop dat ik binnenkort in regio Amsterdam mag karren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')