Komt goed.quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:58 schreef Mallet het volgende:
[..]
FYI je kan een OP niet blijven aanpassen, ook al ben je de TS. Deze is nu iig niet meer aan te passen.
Niet overdrijven vrind, ik heb dat in alle topics die ik heb geopend wel gedaan, dus ook in het vorige topic.quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:49 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Dat wordt al maanden niet meer gedaan.
Ik ben ingedeeld als PC bij één van de hotels in Amsterdam. Wel ruk dat ik niet voor de thuisbrengservice ben ingedeeld, want na dat kippeneindje kan ik alweer naar huis. Amper uren dus. Maarja, wel een leuke ervaring. Nu maar hopen op een dikke bak!quote:Op vrijdag 7 december 2012 18:15 schreef Dimitri_ het volgende:
[..]
Ja klopt, mail kreeg ik ook. Dus op jouw lijst staan 3 man in de BMW?
Dat staat in de mail uitgelegd jaquote:Op zaterdag 8 december 2012 12:04 schreef DrSnuggle het volgende:
Weten jullie nu ook waar het project over gaat of is dat geheim??
Nouja zoals we allemaal weten is de communicatie van EW niet echt op en top. Maar zover ik nu weet gaan we met 2 auto's vanuit Breda naar A'dam om daar de vallet parking voor te bereiden etc.quote:Op zaterdag 8 december 2012 11:20 schreef maxmin het volgende:
[..]
Ik ben ingedeeld als PC bij één van de hotels in Amsterdam. Wel ruk dat ik niet voor de thuisbrengservice ben ingedeeld, want na dat kippeneindje kan ik alweer naar huis. Amper uren dus. Maarja, wel een leuke ervaring. Nu maar hopen op een dikke bak!
Wat houdt dat van jullie in? Ik begreep iets over spullen naar Amsterdam brengen, maar met 3 man?!
Hmm oké dus jullie rijden zelf helemaal niet? Maak de plaatsen maar lekker groot, anders past m'n RR Phantom er niet in dinsdag!quote:Op zaterdag 8 december 2012 13:24 schreef zazzel het volgende:
[..]
Nouja zoals we allemaal weten is de communicatie van EW niet echt op en top. Maar zover ik nu weet gaan we met 2 auto's vanuit Breda naar A'dam om daar de vallet parking voor te bereiden etc.
Wel chill voor de uurtjes, want anders idd alleen dat stukje van 10km door a'dam...
Verder worden we maandag gebeld met meer info...
Welke auto zit jij? BMW of Peugeot? Ik weet niet of ik nou de Valet parking moet doen of alleen een klein ritje.quote:Op zaterdag 8 december 2012 13:51 schreef reintje_ het volgende:
Hier nog een die dinsdag aanwezig is. Ook ik kreeg een mailtje dat ik met de auto's vanuit Breda mee kan.
wordt wel gezellig met allemaal fokkers naar A'dam.
Oja... mag ik ook in de OP? PC regio Breda
Ik heb je erbij gezet. Wel een beetje mee posten hè? Ik zie dat je sinds je registratie in juni pas 9 berichten hebt geplaatst in totaal.quote:Op zaterdag 8 december 2012 13:51 schreef reintje_ het volgende:
Hier nog een die dinsdag aanwezig is. Ook ik kreeg een mailtje dat ik met de auto's vanuit Breda mee kan.
wordt wel gezellig met allemaal fokkers naar A'dam.
Oja... mag ik ook in de OP? PC regio Breda
Haha veteraan Mallet niet te streng zijn hè!quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:25 schreef Mallet het volgende:
[..]
Ik heb je erbij gezet. Wel een beetje mee posten hè? Ik zie dat je sinds je registratie in juni pas 9 berichten hebt geplaatst in totaal.
Heu regio Eindhoven, daar zit ik ookquote:Op zaterdag 8 december 2012 21:10 schreef Ordinateur het volgende:
Ik ben vanaf gisteren werkzaam als chauffeur/hiker vanuit regio Eindhoven. Ben door al jullie berichten goed op de hoogte van wat het werk in gaat houden, dus ben erg benieuwd hoe het gaat bevallen!
Gisteren in ieder geval al meteen kennis kunnen maken met het 'leukste' gedeelte van het werk, OV in de sneeuw. Een uur eerder dan gepland thuis vertrokken, en wonder boven wonder amper vertraging gehad dus ruim op tijd op de plaats van bestemming!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |