Leuk!quote:Op vrijdag 7 december 2012 15:44 schreef Kevindinhinho het volgende:
Zojuist even contact gehad met de dame die het project coördineert, eind van de dag komt de info!
Hopen dat ik niet afgezegd wordt! Heb tot dusver geen afmelding gehad..quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:01 schreef Kevindinhinho het volgende:
Hoor er direct achteraan dat er weer veel chauffeurs afgezegd zijn, t zit er dus wss niet in voor mij... Helaas, was m'n enige mogelijke chauffeursproject bij EW
Ben bang dat ze eerst de hikers afzeggen... Wil nu wel eens weten wat nou van ons verwacht wordquote:Op vrijdag 7 december 2012 16:04 schreef Dimitri_ het volgende:
[..]
Hopen dat ik niet afgezegd wordt! Heb tot dusver geen afmelding gehad..
Ik denk dat je gewoon zou moeten rijden als privechauffeur, bij een gebrek aan PC's. Alsof hikers dat niet zouden kunnen...quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:05 schreef zazzel het volgende:
Wil nu wel eens weten wat nou van ons verwacht word
Ik rij ook in de BMW.. Dan zie ik je dan wel. Op mijn lijst ben ik de enige in de BMW, rest in de Peugeot.quote:Op vrijdag 7 december 2012 17:15 schreef zazzel het volgende:
Info staat op de mail! 18:15 aanwezig in Amsterdam voor een briefing
Ik zit in de ploeg doe vanaf Easyway HQ naar a'dam gaat om 14:00, in de bekende BMW, nog meer van hier?
Oké nice, op mijn lijst staat alleen de BMW, totaal 4 man in de BMW.. Ik begin bij het conservatorium waarschijnlijk is dat een andere lijst.quote:Op vrijdag 7 december 2012 17:55 schreef Dimitri_ het volgende:
[..]
Ik rij ook in de BMW.. Dan zie ik je dan wel. Op mijn lijst ben ik de enige in de BMW, rest in de Peugeot.
Ja klopt, mail kreeg ik ook. Dus op jouw lijst staan 3 man in de BMW?quote:Op vrijdag 7 december 2012 18:12 schreef zazzel het volgende:
[..]
Oké nice, op mijn lijst staat alleen de BMW, totaal 4 man in de BMW..
Kreeg net al een mail van D dat ze ons maandag gaat bellen
Ja komt waarschijnlijk door de verschillende locatie in A'dam, Peugeot staat er bij mij helemaal niet bijquote:Op vrijdag 7 december 2012 18:15 schreef Dimitri_ het volgende:
[..]
Ja klopt, mail kreeg ik ook. Dus op jouw lijst staan 3 man in de BMW?
Ach we horen het maandag vast wel. Speld je wel even een bordje met Zazzel erop? Je begrijpt wel dat ik niet tijdens de rit ga vragen wie de fokker in de auto is.quote:Op vrijdag 7 december 2012 18:19 schreef zazzel het volgende:
[..]
Ja komt waarschijnlijk door de verschillende locatie in A'dam, Peugeot staat er bij mij helemaal niet bij
Ik voel een ouderwets codewoord aankomenquote:Op vrijdag 7 december 2012 18:23 schreef Dimitri_ het volgende:
[..]
Ach we horen het maandag vast wel. Speld je wel even een bordje met Zazzel erop? Je begrijpt wel dat ik niet tijdens de rit ga vragen wie de fokker in de auto is.
Haha ik ben graag incognitoquote:Op vrijdag 7 december 2012 18:51 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
Ik voel een ouderwets codewoord aankomen
Nee dankje dekte de lading niet?quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:28 schreef mothergoose het volgende:
Ze wilden mijn wel inzetten naar dan kreeg ik de reistijd niet vergoed. 5 uur voor niks. Dus heb gezegd dat ze maar in de stront kunnen zakken
quote:Op donderdag 6 december 2012 21:42 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
Geen idee hoe 't werkt, maar zou je mij er dan ook bij willen zetten?![]()
EW - Regio Leiden (denk ik)
Vanaf het volgende topic staan jullie erbij. Mits de TS de OP uit de wiki haalt natuurlijk, maar dat weet iedereen onderhand dat dat moet ....quote:
Dat wordt al maanden niet meer gedaan.quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:44 schreef Mallet het volgende:
[..]
[..]
Vanaf het volgende topic staan jullie erbij. Mits de TS de OP uit de wiki haalt natuurlijk, maar dat weet iedereen onderhand dat dat moet .....
Jij kan het weten, jij hebt tenslotte al zoveel topics geopend van deze reeks.quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:49 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Dat wordt al maanden niet meer gedaan.
Ik bedoelde ook in het algemeen, de huidige TS moet het even aan de OP toevoegen, dan wordt het vanzelf meegenomen in volgende delen.quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:54 schreef Mallet het volgende:
[..]
Jij kan het weten, jij hebt tenslotte al zoveel topics geopend van deze reeks.
FYI je kan een OP niet blijven aanpassen, ook al ben je de TS. Deze is nu iig niet meer aan te passen.quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:55 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook in het algemeen, de huidige TS moet het even aan de OP toevoegen, dan wordt het vanzelf meegenomen in volgende delen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |