Haha vet!quote:Op donderdag 6 december 2012 22:43 schreef Pizzabodem het volgende:
Nog mensen die morgen een achterwielaandrijver moeten verplaatsen?
Have fun, en succes met het verlaten van de snelweg. Vorige keer met veel sneeuw kwamen mensen met achterwielaandrijvers hier http://goo.gl/maps/AWRcD nauwelijks omhoog de A2 af
En Lidl verkoopt dé oplossing voor koude voeten in nette schoenen: http://www.lidl.nl/cps/rde/xchg/lidl_nl/hs.xsl/index_35482.htm
Dat is echt geniaal. Zit het nu serieus te overwegen...quote:Op donderdag 6 december 2012 22:43 schreef Pizzabodem het volgende:
En Lidl verkoopt dé oplossing voor koude voeten in nette schoenen: http://www.lidl.nl/cps/rde/xchg/lidl_nl/hs.xsl/index_35482.htm
Heb je wel eens een (goede) 5 serie gereden? Rijdt serieus fijner in mijn ogen.quote:Op donderdag 6 december 2012 22:43 schreef mothergoose het volgende:
kutkutkut, werd gebeld voor een ritje dinsdag van 10 uur lang, maar ik zei dat dan project is en dat ik dat eigenlijk wel leuker vind. dus dat tenzij het niet anders zou kunnen, ik het project wou doen. Blijkt nu dat het een 7-serie was en een dikkefooigevendeman..
kutkutkut en ik wou altijd al een 7serie
Heb ik ja. Maar nog nooit een 7 dus kan het niet vergelijken.. Wel een dikke 5gt, die staat op het onderstel van een 7 en vond ik erg chill rijden. Beter dan gewone 5 ook.quote:Op donderdag 6 december 2012 23:37 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Heb je wel eens een (goede) 5 serie gereden? Rijdt serieus fijner in mijn ogen.
5GTquote:Op vrijdag 7 december 2012 01:27 schreef mothergoose het volgende:
[..]
Heb ik ja. Maar nog nooit een 7 dus kan het niet vergelijken.. Wel een dikke 5gt, die staat op het onderstel van een 7 en vond ik erg chill rijden. Beter dan gewone 5 ook.
Dat dacht ik ook vanochtend. Kwartier later was alles ondergesneeuwd, gaat heel snel. Was lekker glijden vanochtend met m'n zomerbandjesquote:Op vrijdag 7 december 2012 06:19 schreef S-RS het volgende:
Nou, hier ligt een halve meter sneeuw, dat wordt dus niks vandaag....
Er is dus niks gevallen hier
Waar zit jij nu dan? Hier in Helpman nul komma niks erbij.quote:Op vrijdag 7 december 2012 08:38 schreef Viezze het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook vanochtend. Kwartier later was alles ondergesneeuwd, gaat heel snel. Was lekker glijden vanochtend met m'n zomerbandjes
Omgeving Leidenquote:Op vrijdag 7 december 2012 09:28 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Waar zit jij nu dan? Hier in Helpman nul komma niks erbij.
T is wel lekker glad in Helpman!quote:Op vrijdag 7 december 2012 09:28 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Waar zit jij nu dan? Hier in Helpman nul komma niks erbij.
Nieuwe model? Vind de ML altijd wel een mooie bakquote:Op vrijdag 7 december 2012 13:22 schreef dery1990 het volgende:
Net mijn eerste rit van 200km erop zitten. In een Mercedes ML350! Wat een pret in de sneeuw met dat ding. Nu is het maar ff zien of ik de tweede rit haal...
Ja een nieuwe idd met lekker veel optionsquote:Op vrijdag 7 december 2012 13:36 schreef MuurStraat het volgende:
[..]
Nieuwe model? Vind de ML altijd wel een mooie bak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |