Kan dat nu ook al bij AR? Ik ben ooit gevraagd om kratten post te bezorgen bij bezorgers, maar dat zou maar 1 uurtje zijn.quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:14 schreef Babananana het volgende:
Maandag pakketjes bezorgen in Breda. Wel veel uurtjes, ben wel benieuwd of dat een beetje te doen is...
Het is een volle dag voor het bekende zandmerk, dus ik ga ervan uit dat het pakketjes bezorgen is? Meer weet ik nog niet.quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:24 schreef Pizzabodem het volgende:
[..]
Kan dat nu ook al bij AR? Ik ben ooit gevraagd om kratten post te bezorgen bij bezorgers, maar dat zou maar 1 uurtje zijn.
Heb ik nu ook al 2x gedaan voor zowel vestiging Utrecht en Nieuwegein. Je krijgt een bus met op volgorde volgeladen kratten, een rittenlijst, TomTom en een bos sleutels. Deze bos sleutels dient omdat de bezorgers vaak niet thuis zijn, dus je moet zelf de kratten/dozen op een steekwagen in de schuur of in de kelder bij mensen thuis zetten. Was echt helemaal kapot na die dagen, omdat ik heel veel flats zonder lift op m'n lijst had staanquote:Op vrijdag 14 december 2012 16:05 schreef Babananana het volgende:
[..]
Het is een volle dag voor het bekende zandmerk, dus ik ga ervan uit dat het pakketjes bezorgen is? Meer weet ik nog niet.
Wat maakt het verschil tussen zakken post en pakketjes uit anyway
Daar hebben alle auto's van Peugeot-Citroën last van na 30.000kmquote:Op vrijdag 14 december 2012 17:40 schreef zazzel het volgende:
De versnellingsbak van zo'n ds3 is nou niet echt bepaald chill, speling als een malle en die slagen die je moet maken is ook niet normaal.
quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:40 schreef zazzel het volgende:
Terug in een passat waar zo veel haren in zaten dat ik spontaan een bontjas heb gekregen.
Ik elke zaterdagquote:Op vrijdag 14 december 2012 20:03 schreef MuurStraat het volgende:
Ik krijg elke woensdag salaris, heel relaxt![]()
Toch maar PC worden dus?quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:24 schreef joppie_saus het volgende:
Ik heb me vandaag prima vermaakt in een BMW 320dA van een paar weken oud. Wel een nieuw overhempje moeten scoren bij de Bijenkorf omdat ik koffie zat te morsen, en de klant dat zo grappig vond dat hij mij daar pas na 4 minuten op attendeerdeVeel lol getrapt met de klant, hij heeft daarnaast ook zéér veel kunnen werken en terugweg McD gepakt en hij gaat mij vaker regelen
[ afbeelding ]
(niet de auto van de klant, wel zelfde model)
Hmm, en sindsdien weiger je die opdrachten? Krijg je dan eigenlijk wat anders aangeboden, of heb je dan gewoon pech?quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:40 schreef Neerlands_Trots het volgende:
[..]
Heb ik nu ook al 2x gedaan voor zowel vestiging Utrecht en Nieuwegein. Je krijgt een bus met op volgorde volgeladen kratten, een rittenlijst, TomTom en een bos sleutels. Deze bos sleutels dient omdat de bezorgers vaak niet thuis zijn, dus je moet zelf de kratten/dozen op een steekwagen in de schuur of in de kelder bij mensen thuis zetten. Was echt helemaal kapot na die dagen, omdat ik heel veel flats zonder lift op m'n lijst had staan
Het wordt gewoon ingepland als een AR rit toch? Ben er gewoon niet meer voor gebeld.. Werk nu vaak op locatie voor de verhuurder met een vogel in het logo en soms losse ritjesquote:Op vrijdag 14 december 2012 20:53 schreef Babananana het volgende:
[..]
Hmm, en sindsdien weiger je die opdrachten? Krijg je dan eigenlijk wat anders aangeboden, of heb je dan gewoon pech?
Ja het is een gewone rit opdracht met als start- en eindadres hetzelfde ingevuld.quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:31 schreef Neerlands_Trots het volgende:
[..]
Het wordt gewoon ingepland als een AR rit toch? Ben er gewoon niet meer voor gebeld.. Werk nu vaak op locatie voor de verhuurder met een vogel in het logo en soms losse ritjes
Je telefoonkosten zijn waarschijnlijk hoger dan de extra centen die je krijgt....quote:Op zaterdag 15 december 2012 14:52 schreef Babananana het volgende:
[..]
Ja het is een gewone rit opdracht met als start- en eindadres hetzelfde ingevuld.
Net mijn eerste loonstrook gehad, maar ik snap niet wat ze met de eerste werkdag gedaan hebben met de uren. 1e rit 3min teveel, 2e rit 8 min te weinig vergeleken met de urenbevestigingsmail.
Ik twijfel of dit kleine verschil niet te overdreven is om voor te gaan bellen.
Trajectcontrole Nieuwegein?quote:Op zaterdag 15 december 2012 16:41 schreef zazzel het volgende:
Hier de staatskas weer even gespekt.. 87 euro bekeuring.. 10km/h te hard op de A27Niet voor EW overigens.
Wordt waarschijnlijk afgerond naar kwartieren.quote:Op zaterdag 15 december 2012 14:52 schreef Babananana het volgende:
[..]
Ja het is een gewone rit opdracht met als start- en eindadres hetzelfde ingevuld.
Net mijn eerste loonstrook gehad, maar ik snap niet wat ze met de eerste werkdag gedaan hebben met de uren. 1e rit 3min teveel, 2e rit 8 min te weinig vergeleken met de urenbevestigingsmail.
Ik twijfel of dit kleine verschil niet te overdreven is om voor te gaan bellen.
Het gaat me niet om het geld, maar ik wil begrijpen hoe ze aan die uren komen.quote:Op zaterdag 15 december 2012 16:11 schreef maxmin het volgende:
[..]
Je telefoonkosten zijn waarschijnlijk hoger dan de extra centen die je krijgt....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |