Ik heb een keer een ritje Wieuwerd - Rucphen gehad. Dat was een 206 van bijna 8 jaar oud die net was verkocht aan iemand die bij het schakelen een geluid hoorde. Niemand van die garage in Rucphen kon dat geluid horen, maar die klant bleef volhouden. Toen heeft iemand van die garage de auto van Rucphen naar Wieuwerd vervoerd en met het OV terug. Daarna moest ik de auto dus van Wieuwerd weer naar Rucphen vervoeren en met het OV terug naar Groningen. Niemand die wist of het probleem ook verholpen was, want zowel voor of na hoorde je niets.quote:Op donderdag 13 december 2012 17:46 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
Nee, ook volledige motorrevisies, versnellingsbakken. Al het werk wat de doorsnee garage tegenwoordig niet meer kan.
Inderdaad! Echt niet eerlijk dat zij altijd busjes krijgenquote:Op donderdag 13 december 2012 17:57 schreef MuurStraat het volgende:
Wat hebben jullie altijd veel busjes enzo zeg :p
Toevallig via Cruise Control?quote:Op donderdag 13 december 2012 18:01 schreef joppie_saus het volgende:
Ben benieuwd wat voor auto ik mee krijg naar Maastricht morgen
Jij hebt een rare voorkeur voor auto'squote:Op donderdag 13 december 2012 18:01 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
Inderdaad! Echt niet eerlijk dat zij altijd busjes krijgen
Waar heb je last van ? Ik heb nog liever een Golf SDI dan een busje,meeste busjes willen absoluut de bocht niet doorquote:Op donderdag 13 december 2012 18:01 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
Inderdaad! Echt niet eerlijk dat zij altijd busjes krijgen
Op hun kantquote:Op donderdag 13 december 2012 19:45 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Waar heb je last van ? Ik heb nog liever een Golf SDI dan een busje,meeste busjes willen absoluut de bocht niet door
Dan heb ik niks gezegd, dat wist ik niet, ben benieuwd. Echt jammer dat ik te oud was voor hiker, lijkt me ook weleens leuk om een hiker-rit te doen!quote:Op donderdag 13 december 2012 15:00 schreef MuurStraat het volgende:
Zitten ook een aantal kantoren en vergaderzalen. Hoeft niet perse een evenement te zijn lijkt me
quote:Op donderdag 13 december 2012 19:31 schreef MuurStraat het volgende:
[..]
Jij hebt een rare voorkeur voor auto's
Probeer ik is te trollen, word ik serieus genomenquote:Op donderdag 13 december 2012 19:45 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Waar heb je last van ? Ik heb nog liever een Golf SDI dan een busje,meeste busjes willen absoluut de bocht niet door
Mijn mening staatquote:Op donderdag 13 december 2012 22:21 schreef QuiCk01 het volgende:
dit was trouwens wel serieus:![]()
[ afbeelding ]
Ik ook...Heb maandag een kerstdiner kan wel wat geld gebruikenquote:Op vrijdag 14 december 2012 11:04 schreef Irritatie100 het volgende:
Stiekem hoopte ik op salaris vandaag, maar helaas
Meen je dat nou serieus?quote:Op vrijdag 14 december 2012 11:04 schreef Irritatie100 het volgende:
Stiekem hoopte ik op salaris vandaag, maar helaas
Nee de auto stond nog niet klaar, zou nog langer dan een uur duren.quote:Op vrijdag 14 december 2012 10:41 schreef Pizzabodem het volgende:
En je mocht niet alvast de auto meenemen vanuit Rdv? En dan wat langer over de rit doen zeg maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |