SPOILER: Winterefteling - Januari?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Serious Request meet - 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 december - EnschedeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
Wat een strafquote:Op donderdag 6 december 2012 11:21 schreef Toekito het volgende:
Jezusss echt glad buiten. Maar liep een vrouw voor me en haar kont bewoog xtra mooi doordat ze steeds beetje weggleed![]()
![]()
Goede TT.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(![]()
goeiemorgen
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first![]()
ey man kon je nog een beetje normaal reizen met de sneeuw?quote:Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
quote:Op donderdag 6 december 2012 11:27 schreef Vinniiee het volgende:
Verdomme, het klepje aan de achterkant van mijn telefoon is kapot
Ducttape baby
NIEUW: Foto's!![]()
ducttape het antwoord op allesquote:
Det Som En Gang Var
Die zullen nog wel ff aan het bellen zijn denk ik.quote:Op donderdag 6 december 2012 11:28 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
1999 belde, ze willen hun foto terug
Was een van de eerste hits bij Google op het woord "Ductape"NIEUW: Foto's!![]()
Haalde mijn gebruikelijke overstap niet, maar de volgende bus wel gehaaldquote:Op donderdag 6 december 2012 11:28 schreef Giertje het volgende:
[..]
ey man kon je nog een beetje normaal reizen met de sneeuw?quote:![]()
![]()
ooow dan valt het nog wel meequote:Op donderdag 6 december 2012 11:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Haalde mijn gebruikelijke overstap niet, maar de volgende bus wel gehaald
[..]
Det Som En Gang Var
hoezo? komt er nog meer sneeuw dan?quote:Op donderdag 6 december 2012 11:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik vrees het ergste voor morgenLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Dacht dat ze 10-20cm sneeuw voorspeldenquote:Op donderdag 6 december 2012 11:33 schreef Giertje het volgende:
[..]
hoezo? komt er nog meer sneeuw dan?![]()
![]()
oooew gadver dat is niet leukquote:Op donderdag 6 december 2012 11:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dacht dat ze 10-20cm sneeuw voorspeldenLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Nee, kut sneeuwquote:. Naja, als er zoveel ligt zullen de bussen wel niet rijden, vanmorgen was de Arnhemse weg niet eens gestrooid
![]()
![]()
we zullen zien hequote:Op donderdag 6 december 2012 11:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, kut sneeuw. Naja, als er zoveel ligt zullen de bussen wel niet rijden, vanmorgen was de Arnhemse weg niet eens gestrooid
niet? dat is een van de belangrijkste wegen hier in apeldoorn en die strooien ze niet :SLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Ik droomde vannacht dat ik in de blote kont in de klas zat, maar niemand vond het vreemd, dus ik zal het wel vaker gedaan hebben
Toen school uit was pakte ik de verkeerde bus (die richting Oostburg ipv Hulst) en die ging dwars door het magazijn van een grote winkel heen. Daar stapte ik maar uit en hielp een klein Fins jochie z'n ouders terugvinden. Vervolgens ging ik voetballen met wat rastafari's (en weer dat kleine rotjong), zag dat de andere bus er aan kwam en stapte weer in.
Ik kwam uiteraard in de blote kont thuis.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Ja ik vond het ook al vreemdquote:Op donderdag 6 december 2012 11:39 schreef Giertje het volgende:
[..]
we zullen zien he
niet? dat is een van de belangrijkste wegen hier in apeldoorn en die strooien ze niet :S![]()
![]()
Ik had net zo goed in bed kunnen blijven liggen vandaag. Wat een tijdverspilling.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
't Is nog maar weinig waard vandaag, jaquote:Op donderdag 6 december 2012 11:40 schreef Fera het volgende:
Ik had net zo goed in bed kunnen blijven liggen vandaag. Wat een tijdverspilling.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
0,0 nieuws geleerd?quote:Op donderdag 6 december 2012 11:40 schreef Fera het volgende:
Ik had net zo goed in bed kunnen blijven liggen vandaag. Wat een tijdverspilling.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |