SPOILER: Winterefteling - Januari?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Serious Request meet - 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 december - EnschedeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
Wat een strafquote:Op donderdag 6 december 2012 11:21 schreef Toekito het volgende:
Jezusss echt glad buiten. Maar liep een vrouw voor me en haar kont bewoog xtra mooi doordat ze steeds beetje weggleed![]()
![]()
Goede TT.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(![]()
goeiemorgen
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first![]()
ey man kon je nog een beetje normaal reizen met de sneeuw?quote:Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
quote:Op donderdag 6 december 2012 11:27 schreef Vinniiee het volgende:
Verdomme, het klepje aan de achterkant van mijn telefoon is kapot
Ducttape baby
NIEUW: Foto's!![]()
ducttape het antwoord op allesquote:
Det Som En Gang Var
Die zullen nog wel ff aan het bellen zijn denk ik.quote:Op donderdag 6 december 2012 11:28 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
1999 belde, ze willen hun foto terug
Was een van de eerste hits bij Google op het woord "Ductape"NIEUW: Foto's!![]()
Haalde mijn gebruikelijke overstap niet, maar de volgende bus wel gehaaldquote:Op donderdag 6 december 2012 11:28 schreef Giertje het volgende:
[..]
ey man kon je nog een beetje normaal reizen met de sneeuw?quote:![]()
![]()
ooow dan valt het nog wel meequote:Op donderdag 6 december 2012 11:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Haalde mijn gebruikelijke overstap niet, maar de volgende bus wel gehaald
[..]
Det Som En Gang Var
hoezo? komt er nog meer sneeuw dan?quote:Op donderdag 6 december 2012 11:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik vrees het ergste voor morgenLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Dacht dat ze 10-20cm sneeuw voorspeldenquote:Op donderdag 6 december 2012 11:33 schreef Giertje het volgende:
[..]
hoezo? komt er nog meer sneeuw dan?![]()
![]()
oooew gadver dat is niet leukquote:Op donderdag 6 december 2012 11:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dacht dat ze 10-20cm sneeuw voorspeldenLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Nee, kut sneeuwquote:. Naja, als er zoveel ligt zullen de bussen wel niet rijden, vanmorgen was de Arnhemse weg niet eens gestrooid
![]()
![]()
we zullen zien hequote:Op donderdag 6 december 2012 11:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, kut sneeuw. Naja, als er zoveel ligt zullen de bussen wel niet rijden, vanmorgen was de Arnhemse weg niet eens gestrooid
niet? dat is een van de belangrijkste wegen hier in apeldoorn en die strooien ze niet :SLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Ik droomde vannacht dat ik in de blote kont in de klas zat, maar niemand vond het vreemd, dus ik zal het wel vaker gedaan hebben
Toen school uit was pakte ik de verkeerde bus (die richting Oostburg ipv Hulst) en die ging dwars door het magazijn van een grote winkel heen. Daar stapte ik maar uit en hielp een klein Fins jochie z'n ouders terugvinden. Vervolgens ging ik voetballen met wat rastafari's (en weer dat kleine rotjong), zag dat de andere bus er aan kwam en stapte weer in.
Ik kwam uiteraard in de blote kont thuis.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Ja ik vond het ook al vreemdquote:Op donderdag 6 december 2012 11:39 schreef Giertje het volgende:
[..]
we zullen zien he
niet? dat is een van de belangrijkste wegen hier in apeldoorn en die strooien ze niet :S![]()
![]()
Ik had net zo goed in bed kunnen blijven liggen vandaag. Wat een tijdverspilling.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
't Is nog maar weinig waard vandaag, jaquote:Op donderdag 6 december 2012 11:40 schreef Fera het volgende:
Ik had net zo goed in bed kunnen blijven liggen vandaag. Wat een tijdverspilling.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
0,0 nieuws geleerd?quote:Op donderdag 6 december 2012 11:40 schreef Fera het volgende:
Ik had net zo goed in bed kunnen blijven liggen vandaag. Wat een tijdverspilling.![]()
![]()
Goed verhaal.quote:Op donderdag 6 december 2012 11:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik droomde vannacht dat ik in de blote kont in de klas zat, maar niemand vond het vreemd, dus ik zal het wel vaker gedaan hebben
Toen school uit was pakte ik de verkeerde bus (die richting Oostburg ipv Hulst) en die ging dwars door het magazijn van een grote winkel heen. Daar stapte ik maar uit en hielp een klein Fins jochie z'n ouders terugvinden. Vervolgens ging ik voetballen met wat rastafari's (en weer dat kleine rotjong), zag dat de andere bus er aan kwam en stapte weer in.
Ik kwam uiteraard in de blote kont thuis.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Wat? Morgen? Neequote:Op donderdag 6 december 2012 11:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dacht dat ze 10-20cm sneeuw voorspelden.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Morgen onverwachts vrij
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Daarom ben ik morgen vrijquote:
Ik droom regelmatig zoquote:
http://knmi.nl/waarschuwingen_en_verwachtingen/quote:Op veel plaatsen levert dit een sneeuwdek op van rond de 10 cm en lokaal mogelijk nog meer.
Niks gezegd over 20[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
4 uur reizen voor welgeteld 5 minuten nuttige informatie.quote:Op donderdag 6 december 2012 11:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
't Is nog maar weinig waard vandaag, ja
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Hoe laat? Moet 's avonds wel terug zijn.quote:Op donderdag 6 december 2012 11:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
JeejNeuken?
[..]
Dat dacht ik gelezen te hebben[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Ligt het aan mij of doet de website van de NS het niet?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Zondag -10quote:Op donderdag 6 december 2012 11:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
http://knmi.nl/waarschuwingen_en_verwachtingen/
Niks gezegd over 20? Zijn ze gek geworden
?
's ochtends?quote:Op donderdag 6 december 2012 11:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hoe laat? Moet 's avonds wel terug zijn.![]()
![]()
Ik droomde vroeger allemaal freaky shit, ik schreef ze ook altijd op. Maar volgens mij ben ik tegenwoordig te moe om te dromen.quote:
Dit. Of ik vergeet ze gewoonquote:Op donderdag 6 december 2012 11:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik droomde vroeger allemaal freaky shit, ik schreef ze ook altijd op. Maar volgens mij ben ik tegenwoordig te moe om te dromen.![]()
![]()
lekkerquote:
Det Som En Gang Var
bij mij doet ie et welquote:Op donderdag 6 december 2012 11:44 schreef Samzz het volgende:
Ligt het aan mij of doet de website van de NS het niet?Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
De app doet het wel.quote:Op donderdag 6 december 2012 11:44 schreef Samzz het volgende:
Ligt het aan mij of doet de website van de NS het niet?
Hij doet het hier.quote:Op donderdag 6 december 2012 11:44 schreef Samzz het volgende:
Ligt het aan mij of doet de website van de NS het niet?![]()
ik iedere keer weer en ik onthoud ze ook wel somsquote:Op donderdag 6 december 2012 11:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik droomde vroeger allemaal freaky shit, ik schreef ze ook altijd op. Maar volgens mij ben ik tegenwoordig te moe om te dromen.
Det Som En Gang Var
Ik droomde laatst wel dat ik Gitaar kwijt was.quote:
Noesquote:Op donderdag 6 december 2012 11:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik droomde laatst wel dat ik Gitaar kwijt was.Hoe kwam dat?
![]()
![]()
Ik onthoud mijn dromen altijd. Ze zijn alleen niet boeiend.
Ruilen? Ik vraag me af wat ik droomquote:Op donderdag 6 december 2012 11:48 schreef Samzz het volgende:
Ik onthoud mijn dromen altijd. Ze zijn alleen niet boeiend.
![]()
![]()
quote:Op donderdag 6 december 2012 11:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik droomde laatst wel dat ik Gitaar kwijt was.
Dat werd niet verklaard in de droom. Maar ik raak vaker mensen kwijt. Of zij mij. Ik ben vroeger achtergelaten in de dierentuin. Mijn aandacht wordt altijd getrokken door andere dingen.quote:
Ahw, dat is niet leukquote:Op donderdag 6 december 2012 11:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat werd niet verklaard in de droom. Maar ik raak vaker mensen kwijt. Of zij mij. Ik ben vroeger achtergelaten in de dierentuin. Mijn aandacht wordt altijd getrokken door andere dingen.![]()
![]()
Zolang het niet waait is er niks aan de hand.quote:Op donderdag 6 december 2012 11:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zondag -10? Zijn ze gek geworden
?
's ochtends slaap ik. 's middags kan wel maar ik vertrouw de NS niet.quote:[..]
's ochtends?[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Ja, maar het waait altijd. Ik bivakeer wel in mijn steen.quote:Op donderdag 6 december 2012 11:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zolang het niet waait is er niks aan de hand.Kan ik niet naar jou toe komen?quote:'s ochtends slaap ik. 's middags kan wel maar ik vertrouw de NS niet.Ik ben toch vroeg wakker
![]()
![]()
Ik kreeg toen wel veel cadeautjes en een ijsje.quote:
quote:Op donderdag 6 december 2012 12:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kreeg toen wel veel cadeautjes en een ijsje.
Ahwquote:Op donderdag 6 december 2012 12:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kreeg toen wel veel cadeautjes en een ijsje.Je haat mequote:.
![]()
Sneeuw
Winter is coming
Ik heb meer vet.. dus ik kan er beter tegenquote:Op donderdag 6 december 2012 12:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik bevries nu al, en dan wil jij het nog kouder hebben![]()
Als de sneeuw maar niet te lang blijft liggenquote:.
Geef aan mij.quote:Op donderdag 6 december 2012 12:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb meer vet.. dus ik kan er beter tegen![]()
Natte sneeuw. Problem solved.quote:Op donderdag 6 december 2012 12:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als de sneeuw maar niet te lang blijft liggen.
![]()
Als ik maar kan sleeen in de sneeuwquote:Op donderdag 6 december 2012 12:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als de sneeuw maar niet te lang blijft liggen.
![]()
Dat lukt wel met max 2 dagen sneeuwquote:Op donderdag 6 december 2012 12:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Als ik maar kan sleeen in de sneeuw.
Dat wordt altijd zo bruin en ranzig.quote:
Nee, dat is gewone sneeuw waar 100x overheen gelopen/gereden is.quote:Op donderdag 6 december 2012 12:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat wordt altijd zo bruin en ranzig.![]()
![]()
Dit ja. En het is glad als het aangestampt is.quote:Op donderdag 6 december 2012 12:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, dat is gewone sneeuw waar 100x overheen gelopen/gereden is.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Gebruikte sneeuw.quote:Op donderdag 6 december 2012 12:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, dat is gewone sneeuw waar 100x overheen gelopen/gereden is.
Oeh ik krijg gelijk van Samzzquote:Op donderdag 6 december 2012 12:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dit ja. En het is glad als het aangestampt is.. Klopt ja, levensgevaarlijk.
![]()
die idioot leunde op mijn schouder, dus ja die heeft zijn eigen schaar nu in zijn aars.quote:PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
quote:Op donderdag 6 december 2012 12:21 schreef Toekito het volgende:
[..]
die idioot leunde op mijn schouder, dus ja die heeft zijn eigen schaar nu in zijn aars.![]()
![]()
![]()
Zulks een herkenbaarheidquote:Op donderdag 6 december 2012 11:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat werd niet verklaard in de droom. Maar ik raak vaker mensen kwijt. Of zij mij. Ik ben vroeger achtergelaten in de dierentuin. Mijn aandacht wordt altijd getrokken door andere dingen.
Brutal. Fucking. Metal.![]()
Je had het niet even van te voren gezegd?quote:Op donderdag 6 december 2012 12:21 schreef Toekito het volgende:
[..]
die idioot leunde op mijn schouder, dus ja die heeft zijn eigen schaar nu in zijn aars.
Ben je nu weer kaal?![]()
![]()
Dat snap ik wel.quote:
Maar als we dan ergens liep, in de stad of zo, ging ik altijd heel geboeid bij etalages gaan kijken en had ik nooit door dat de rest verder liep. Zij hadden ook niet door dat ik achterbleef, want ik was heel stil en praatte niet zoveel. Dan ging ik helemaal op in dat ene interessante ding en raakte ik m'n ouders kwijt. Of de begeleider van het groepje.
Hehehe, dat is opzich wel sneu natuurlijkquote:Op donderdag 6 december 2012 12:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat snap ik wel.
Maar als we dan ergens liep, in de stad of zo, ging ik altijd heel geboeid bij etalages gaan kijken en had ik nooit door dat de rest verder liep. Zij hadden ook niet door dat ik achterbleef, want ik was heel stil en praatte niet zoveel. Dan ging ik helemaal op in dat ene interessante ding en raakte ik m'n ouders kwijt. Of de begeleider van het groepje.
Tegenwoordig heb je daar toch geen last meer van?
jawel had het wel gezegd.....dat was het frustrerende eraan.quote:Op donderdag 6 december 2012 12:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je had het niet even van te voren gezegd?
Ben je nu weer kaal?
Kaal niet maar wel kort.PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
ze hadden je gewoon moeten aanlijnenquote:Op donderdag 6 december 2012 12:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat snap ik wel.
Det Som En Gang Var
Echt rukquote:Op donderdag 6 december 2012 12:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat snap ik wel.
Ik ben 1 keer Sander kwijt geraakt met de avond vierdaagsemeh
![]()
![]()
Ik raad je dit aan: http://nl.wikipedia.org/wiki/Westmuurquote:Op donderdag 6 december 2012 12:26 schreef Vinniiee het volgende:
Mijn libido bevindt zich boven op de Burj Khalifa![]()
Ik ben wat spraakzamer, dus men raakt me niet zo snel kwijt. Maar het kan best nog steeds voorkomen, ik moet altijd erg opletten of ik niet afdwaal met mijn gedachten.quote:Op donderdag 6 december 2012 12:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hehehe, dat is opzich wel sneu natuurlijk
Tegenwoordig heb je daar toch geen last meer van?Misschien wel. Maar dan krijg je problemen met justitie en Jeugdzorg enz.quote:Op donderdag 6 december 2012 12:26 schreef Giertje het volgende:
[..]
ze hadden je gewoon moeten aanlijnenDat lijkt me zo eng, je eigen kind kwijtraken.quote:Op donderdag 6 december 2012 12:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Echt ruk
Ik ben 1 keer Sander kwijt geraakt met de avond vierdaagsemeh
Wat gebeurde er?
quote:Op donderdag 6 december 2012 12:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik raad je dit aan: http://nl.wikipedia.org/wiki/Westmuurquote:de muur door niet-joden vaak ook de klaagmuur genoemd.![]()
![]()
Die van mij op de Mount Everest.quote:Op donderdag 6 december 2012 12:26 schreef Vinniiee het volgende:
Mijn libido bevindt zich boven op de Burj Khalifa
Het is niet altijd fijn. Ik denk dat ik maar een weekendlibido aanvraag.quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Mijn tante raakte mij ooit kwijt in een winkelcentrum............word ik afscheept met een doosje playmobielIk had een SNES gewild........daar stond ik te kwijlen.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
Nee, dat weet ikquote:Op donderdag 6 december 2012 12:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is niet altijd fijn. Ik denk dat ik maar een weekendlibido aanvraag.Ik heb er inmiddels al bijna een maand last van
. Libido op aanvraag, dat bevalt me wel.
![]()
Hij liep eerst voor uit naar vriendjes, is toen terug naar achter gegaan, mij over het hoofd gezien en is zo 2 groepen achter ons geraakt.quote:Op donderdag 6 december 2012 12:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben wat spraakzamer, dus men raakt me niet zo snel kwijt. Maar het kan best nog steeds voorkomen, ik moet altijd erg opletten of ik niet afdwaal met mijn gedachten.
[..]
Misschien wel. Maar dan krijg je problemen met justitie en Jeugdzorg enz.
[..]
Dat lijkt me zo eng, je eigen kind kwijtraken.Wat gebeurde er?
![]()
Later bij de finish wel weer goed gekomen hoor.
Ze hadden ook al een melding bij de politie gemaakt.... De enige keer dat ik geen telefoonnr mee gaf ....![]()
Lijkt me echt erg Lolagelukkig goed gekomen
Sporten voor Sophia![]()
Dat is wel engquote:Op donderdag 6 december 2012 12:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hij liep eerst voor uit naar vriendjes, is toen terug naar achter gegaan, mij over het hoofd gezien en is zo 2 groepen achter ons geraakt.![]()
Ze hadden ook al een melding bij de politie gemaakt.... De enige keer dat ik geen telefoonnr mee gaf ....![]()
![]()
Was het ookquote:Op donderdag 6 december 2012 12:33 schreef Toekito het volgende:
Lijkt me echt erg Lolagelukkig goed gekomen
Juh niet leukquote:![]()
![]()
Het zit namelijk andere niet-libido vereiste activiteiten in de weg.quote:Op donderdag 6 december 2012 12:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, dat weet ikIk heb er inmiddels al bijna een maand last van
. Libido op aanvraag, dat bevalt me wel.
Wel schrikken, bah.quote:Op donderdag 6 december 2012 12:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hij liep eerst voor uit naar vriendjes, is toen terug naar achter gegaan, mij over het hoofd gezien en is zo 2 groepen achter ons geraakt.![]()
En wat bedoel je met telefoonnummer meegeven? Aan de politie of Sander zelf?A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Dan help je jezelf ?quote:Op donderdag 6 december 2012 12:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Het zit namelijk andere niet-libido vereiste activiteiten in de weg.
[..]
Wel schrikken, bah.![]()
En wat bedoel je met telefoonnummer meegeven? Aan de politie of Sander zelf?
Zo'n polsbandje met telefoonnr erop![]()
![]()
Is een tattoo met 06 nr niks Lola?
Ik heb ook sindskort een QRcode op mijn rug.....PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
Nee.quote:Op donderdag 6 december 2012 11:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, maar het waait altijd. Ik bivakeer wel in mijn steen.
[..]
Kan ik niet naar jou toe komen?Ik ben toch vroeg wakker
Doe ik ook wel eens. Maar het is niet genoeg.quote:Op donderdag 6 december 2012 12:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan help je jezelf ?
Zo'n polsbandje met telefoonnr erop
Weheh neee doen we nietquote:Op donderdag 6 december 2012 12:36 schreef Toekito het volgende:
Ik heb ook sindskort een QRcode op mijn rug.....![]()
![]()
Gewoon chippen net als met beesten.quote:Op donderdag 6 december 2012 12:36 schreef Toekito het volgende:
Ik heb ook sindskort een QRcode op mijn rug.....“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Als je dan een ander nummer krijgt, het oude nummer gewoon doorkrassen en nieuwe zettenquote:Op donderdag 6 december 2012 12:36 schreef Toekito het volgende:
Ik heb ook sindskort een QRcode op mijn rug.....
vandaar een QR code die kan je aanpassen, althans de info erinquote:Op donderdag 6 december 2012 12:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Als je dan een ander nummer krijgt, het oude nummer gewoon doorkrassen en nieuwe zettenquote:Op donderdag 6 december 2012 12:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gewoon chippen net als met beesten.
Sporten voor Sophia![]()
ES Posthumus is toch wel de ontdekking van de maand.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Ouders, vriend, etc.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
quote:Op donderdag 6 december 2012 12:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Seks. Daar heb ik wel zin in jaBrutal. Fucking. Metal.![]()
Ik ben morgen vrij.quote:Op donderdag 6 december 2012 12:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Seks. Daar heb ik wel zin in ja
Join the clubquote:Op donderdag 6 december 2012 12:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Seks. Daar heb ik wel zin in ja![]()
![]()
Die weten niet dat ik een relatie heb.quote:Op donderdag 6 december 2012 12:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, ik heb toch ook ouders thuis zitten.
Maar je mag wel komen koffie drinken hoor.
Ik heb helemaal geen zin in seks. Maar dat komt misschien omdat ik bloed als een rund en me alles behalve sexy voel.
Ik ook welquote:Op donderdag 6 december 2012 12:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Seks. Daar heb ik wel zin in ja
True. Kom maar danquote:Op donderdag 6 december 2012 12:44 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Die weten niet dat ik een relatie heb.
Maar je mag wel komen koffie drinken hoor.![]()
![]()
quote:
Hihiquote:Op donderdag 6 december 2012 12:44 schreef Samzz het volgende:
Ik heb helemaal geen zin in seks. Maar dat komt misschien omdat ik bloed als een rund en me alles behalve sexy voel.
![]()
![]()
Nee. Kom naar Leeuwarden, dan gaan we naar Bagels & beans.quote:
Is goedquote:Op donderdag 6 december 2012 12:45 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee. Kom naar Leeuwarden, dan gaan we naar Bagels & beans..
![]()
Zeg ik wat tegen je op msn, ga je offquote:
Ik moest al bijna huilen.quote:Op donderdag 6 december 2012 12:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je verwoordde het grappig. Maar is niet grappig“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Hoe laat?quote:
Ik heb msn de hele dag al uit?quote:Op donderdag 6 december 2012 12:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zeg ik wat tegen je op msn, ga je off
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Haha, grapjeeeeequote:. Maar die knuffel wil ik wel.
Je kwam onlinequote:Op donderdag 6 december 2012 12:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb msn de hele dag al uit?![]()
Hahaquote:Op donderdag 6 december 2012 12:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Haha, grapjeeeee. Maar die knuffel wil ik wel.
Deal![]()
![]()
![]()
Voor Samzz
Volgens mij sta ik al eeuwen in Arnhem. Wat is dit.
Oja, ik was even op hotmail.quote:
Ik haat dat zo erg he. Kuthotmail.What you forget, you are gonna repeat.
Arnhemquote:Op donderdag 6 december 2012 12:49 schreef Fera het volgende:
*zwaait*![]()
![]()
Treinen schijnen moeilijk te doen vanwege sneeuwquote:Op donderdag 6 december 2012 12:49 schreef Fera het volgende:
1 uur?quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Dat is echt reteirritant, dat hij je dan meteen aanmeldt op messenger.quote:Op donderdag 6 december 2012 12:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oja, ik was even op hotmail.
Ik haat dat zo erg he. Kuthotmail.Daarom Gmail.
Mja, ik vind gmail ook niks.quote:Op donderdag 6 december 2012 12:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is echt reteirritant, dat hij je dan meteen aanmeldt op messenger.Daarom Gmail.
En alle contacten die ik heb omzetten naar gmail heb ik ook geen zin in.What you forget, you are gonna repeat.
Ik rij net weg.quote:Dag Vin.
Het valt nog best mee, schijnt. Morgen wordt erger verwacht.quote:Op donderdag 6 december 2012 12:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Treinen schijnen moeilijk te doen vanwege sneeuw
Dan zit je gelijk op gtalk.quote:Op donderdag 6 december 2012 12:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is echt reteirritant, dat hij je dan meteen aanmeldt op messenger.Daarom Gmail.
quote:
Moet je niet werken?[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Ik vind Gmail echt superfijn.quote:Op donderdag 6 december 2012 12:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mja, ik vind gmail ook niks.
En alle contacten die ik heb omzetten naar gmail heb ik ook geen zin in.
Daag Feraquote:Op donderdag 6 december 2012 12:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik rij net weg.Dag Vin.
[..]
Het valt nog best mee, schijnt. Morgen wordt erger verwacht.![]()
![]()
![]()
Ik ook. Stuk overzichtelijker dan Hotmail ook IMOquote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Ik heb nog nooit iemand meegemaakt die me daar aanspreekt.quote:
Eens. En fatsoenlijk je mails kunnen sorteren in folders.quote:Op donderdag 6 december 2012 12:53 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ook. Stuk overzichtelijker dan Hotmail ook IMO![]()
Ik wel.quote:Op donderdag 6 december 2012 12:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iemand meegemaakt die me daar aanspreekt.
Dit. Ik label ook alles met kleurtjes, maakt het overzichtelijk.quote:Op donderdag 6 december 2012 12:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Eens. En fatsoenlijk je mails kunnen sorteren in folders.
Kan in Hotmail ook toch?quote:Op donderdag 6 december 2012 12:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Eens. En fatsoenlijk je mails kunnen sorteren in folders.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Ik vind Gmail precies hetzelfde als Hotmail. Alleen zit er bij hotmail nu de functie dat 'ie automatisch aanmeld op messenger.quote:
Maar sowieso, ik ga niet na ik weet niet hoeveel jaren een (goede) Gmail aanmaken, om de messenger functie bij Hotmail, en uren bezig zijn met iedereen op de hoogte stellen van mn nieuwe mail
Kleurtjesquote:Op donderdag 6 december 2012 12:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Dit. Ik label ook alles met kleurtjes, maakt het overzichtelijk.
Maar als je op hotmail aanmeldt, dan zien mensen je gelijk op Messenger komen. Dan lijk je meteen een stuk aanspreekbaarder, omdat zij niet kunnen zien dat het via hotmail of windows live is.quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
E-mailadressen koppelen, al je mail door laten sturen, klar is kees!quote:Op donderdag 6 december 2012 12:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik vind Gmail precies hetzelfde als Hotmail. Alleen zit er bij hotmail nu de functie dat 'ie automatisch aanmeld op messenger.
Maar sowieso, ik ga niet na ik weet niet hoeveel jaren een (goede) Gmail aanmaken, om de messenger functie bij Hotmail, en uren bezig zijn met iedereen op de hoogte stellen van mn nieuwe mail[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Jaquote:Ik zei ook aan het begin dat het alleen kan als er een bult sneeuw ligt, waardoor de bus niet rijd
![]()
![]()
Ik gebruik geen msn meer.quote:Op donderdag 6 december 2012 12:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar als je op hotmail aanmeldt, dan zien mensen je gelijk op Messenger komen. Dan lijk je meteen een stuk aanspreekbaarder, omdat zij niet kunnen zien dat het via hotmail of windows live is.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Dat kan bij Hotmail ook.quote:Op donderdag 6 december 2012 12:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Eens. En fatsoenlijk je mails kunnen sorteren in folders.What you forget, you are gonna repeat.
Oh.quote:Op donderdag 6 december 2012 12:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
JaIk zei ook aan het begin dat het alleen kan als er een bult sneeuw ligt, waardoor de bus niet rijd
Dan kan je toch ook met de trein naar Ernem?
Ik sinds kort weer wel.quote:
Ja preciesquote:Op donderdag 6 december 2012 12:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Dit. Ik label ook alles met kleurtjes, maakt het overzichtelijk..
![]()
Steam chatquote:
Ook automatisch? En met kleurtjes?quote:Op donderdag 6 december 2012 12:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat kan bij Hotmail ook.![]()
Noem eens een leuke meisjesnaam voor mijn verhaal?[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Watte?quote:
Dat heb ik eerder geprobeerd met mijn Gmail account. Dat krijg ik echt niet voor mekaar.quote:Op donderdag 6 december 2012 12:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
E-mailadressen koppelen, al je mail door laten sturen, klar is kees!
Ook geen zin om daarmee te prutsen. Ik vind Hotmail prima en Gmail werkt PRECIES hetzelfde. Alleen de messenger functie niet. En het labellen niet, maar dat gebruik ik toch niet.What you forget, you are gonna repeat.
Ik weet hetquote:babykruikjes
Wat voor soort meisje is het?quote:Op donderdag 6 december 2012 12:56 schreef DevilsWhore het volgende:
Noem eens een leuke meisjesnaam voor mijn verhaal?A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Dan moet ik met een dieseltje naar Zutphen. Die staat dan meestal ook vastquote:Op donderdag 6 december 2012 12:56 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Oh.Dan kan je toch ook met de trein naar Ernem?
.
![]()
Steam, gaming enzo.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Via Deventer.quote:Op donderdag 6 december 2012 12:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan moet ik met een dieseltje naar Zutphen. Die staat dan meestal ook vast.
Nee maar als ik het automatisch naar een map laat gaan, vergeet ik het te lezen, of lees ik het pas heel laat omdat het dan niet via mn inbox komt.quote:Op donderdag 6 december 2012 12:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ook automatisch? En met kleurtjes?
En die kleurtjes kunnen me echt aan mn reet roesten.What you forget, you are gonna repeat.
Nog nader te bepalen, maar ze krijg in ieder geval een mental breakdownquote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Ik heb vannacht een hittepit in m'n bed gehadquote:.
/n00bquote:
Jade.quote:Op donderdag 6 december 2012 12:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nog nader te bepalen, maar ze krijg in ieder geval een mental breakdown“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Henk.quote:Op donderdag 6 december 2012 12:56 schreef DevilsWhore het volgende:
Noem eens een leuke meisjesnaam voor mijn verhaal?[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
quote:Op donderdag 6 december 2012 12:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb ook steam, voeg Vinniiee eens toe.
quote:Laatst online: 149 dagen geleden
Hmmm lastig. Meestal heb ik al een beetje een beeld van het karakter voordat ik er een naam bij kies. Nederlands meisje trouwens?quote:Op donderdag 6 december 2012 12:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nog nader te bepalen, maar ze krijg in ieder geval een mental breakdownA man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Zo heet een vriendin van mij.quote:
Ik lachte hardop.quote:
Ik vind dat een mooie naamquote:Op donderdag 6 december 2012 13:00 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zo heet een vriendin van mij.. Ik wil ook zo heten.
Hmm ja oké, bij Gmail zie je dat heel duidelijk vind ik, dus dat vergeet ik niet. En die blijven dan ook gewoon in je inbox,met wel of niet een kleurtje. Je kan ze ook sorteren dat ze niet in je inbox komen, maar dat is niet handig.quote:Op donderdag 6 december 2012 12:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee maar als ik het automatisch naar een map laat gaan, vergeet ik het te lezen, of lees ik het pas heel laat omdat het dan niet via mn inbox komt.
En die kleurtjes kunnen me echt aan mn reet roesten.
Maar goed, je moet natuurlijk zelf doen wat jij makkelijk vind![]()
![]()
Lekkerquote:Op donderdag 6 december 2012 12:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb vannacht een hittepit in m'n bed gehad.
Oke.quote:Jep.quote:Op donderdag 6 december 2012 12:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Hmmm lastig. Meestal heb ik al een beetje een beeld van het karakter voordat ik er een naam bij kies. Nederlands meisje trouwens?
Voordeel van Gmail is dat afspraken die via Gmail binnenkomen, meteen op m'n telefoon verschijnen inclusief routebeschrijving en filebericht
Meid, snel posten!quote:Op donderdag 6 december 2012 13:00 schreef Samzz het volgende:
Oh mijn god, ik zie net zo'n gave Dior jurk.
Hihihi, het schijnt dat vegetariërs beesten zijn in bed. Zeker vegetariërs die veel soja eten
.
Hallihallo, beest meldt.
Is het ook. Bij haar is het wel echt Jade, niet dat je het uitspreekt op zijn Engels.quote:Op donderdag 6 december 2012 13:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind dat een mooie naam. Ik wil ook zo heten.
Oh, dat vind ik niet mooi. Het moet wel op z'n Engels.quote:Op donderdag 6 december 2012 13:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Is het ook. Bij haar is het wel echt Jade, niet dat je het uitspreekt op zijn Engels.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Als alles goed verloopt ben ik morgen om half vijf bij jou.quote:
Wat heb ik de laatste tijd, serieus.
Ik heb echt enorme moodswings
Afspraken ja, contacten ook allemaal. Als mijn telefoon crasht heb ik alle telefoonnummers nog.quote:Op donderdag 6 december 2012 13:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Voordeel van Gmail is dat afspraken die via Gmail binnenkomen, meteen op m'n telefoon verschijnen inclusief routebeschrijving en filebericht![]()
Nope.quote:Op donderdag 6 december 2012 13:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan is het een andere variant. Vinniiee055 dan?
Koekiemonster UI.
Je bent een vrouw, niet zo gek dusquote:Op donderdag 6 december 2012 13:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ook, daarvoor heb ik een SIMkaart namelijk.quote:Op donderdag 6 december 2012 13:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Afspraken ja, contacten ook allemaal. Als mijn telefoon crasht heb ik alle telefoonnummers nog.
En de afspraken staan in mijn agenda.What you forget, you are gonna repeat.
Oke, nu heb je me écht over de zeik.quote:Op donderdag 6 december 2012 13:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Je bent een vrouw, niet zo gek dusWhat you forget, you are gonna repeat.
SIM kaart kan ook kapotquote:Op donderdag 6 december 2012 13:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ook, daarvoor heb ik een SIMkaart namelijk.
En de afspraken staan in mijn agenda..
![]()
Ik vind het wel mooi.quote:Op donderdag 6 december 2012 13:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat vind ik niet mooi. Het moet wel op z'n Engels.Het is het weer.quote:Op donderdag 6 december 2012 13:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Het is wel mooi nu. Stond net buiten in mijn vest en ik had het niet eens koud.
Kusjequote:Op donderdag 6 december 2012 13:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oke, nu heb je me écht over de zeik.en knuffel. Mannen denken altijd grappig te zijn met dat soort opmerkingen.
Klinkt als een dealquote:Op donderdag 6 december 2012 13:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Als alles goed verloopt ben ik morgen om half vijf bij jou.Ja, ideaalquote:Op donderdag 6 december 2012 13:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Afspraken ja, contacten ook allemaal. Als mijn telefoon crasht heb ik alle telefoonnummers nog.SIMkaart kan ook stukgaan wat 'ie wilquote:Op donderdag 6 december 2012 13:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ook, daarvoor heb ik een SIMkaart namelijk.
En de afspraken staan in mijn agenda.
Ik vind Helena, Elisabeth of Christina ook een mooie naamquote:Op donderdag 6 december 2012 13:04 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik vind het wel mooi.
[..]
Het is het weer.
Het is wel mooi nu. Stond net buiten in mijn vest en ik had het niet eens koud..
Nooit van gehoord, tenzij iemand 'm in de wc liet vallen ofzoquote:
Sterktequote:Op donderdag 6 december 2012 13:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oke, nu heb je me écht over de zeik.![]()
![]()
Oeh, Helena.quote:Op donderdag 6 december 2012 13:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind Helena, Elisabeth of Christina ook een mooie naam.
Dat soort dingen gebeuren, ik heb het al minimaal 5x gehoord in het afgelopen jaarquote:Op donderdag 6 december 2012 13:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nooit van gehoord, tenzij iemand 'm in de wc liet vallen ofzo![]()
![]()
Mijn zusje heet zo, maar dan met een Y.quote:Op donderdag 6 december 2012 13:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Is het ook. Bij haar is het wel echt Jade, niet dat je het uitspreekt op zijn Engels.
Heb 't wel vaker gehoord hoorquote:Op donderdag 6 december 2012 13:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nooit van gehoord, tenzij iemand 'm in de wc liet vallen ofzo
Ook bij diefstal of verlies, je hebt alles nog, afspraken, nummers
Goed ik ga hier weg. Ik krijg hier echt alleen maar meer de neiging om alles door mijn kamer te smijten.
Ajudeva.What you forget, you are gonna repeat.
Noem haar zoquote:! Wat voor type is het meisje in je verhaal eigenlijk?
Afspraken -> agenda.quote:Op donderdag 6 december 2012 13:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Heb 't wel vaker gehoord hoor
Ook bij diefstal of verlies, je hebt alles nog, afspraken, nummers
Nummers -> Really don't give a fuck.What you forget, you are gonna repeat.
Kom je mij nog tegemoet of niet? Hoeft niet per se hoor.quote:Op donderdag 6 december 2012 13:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Klinkt als een deal
[..]
Ja, ideaal
[..]
SIMkaart kan ook stukgaan wat 'ie wil
tot later Buurmeisjequote:Op donderdag 6 december 2012 13:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Goed ik ga hier weg. Ik krijg hier echt alleen maar meer de neiging om alles door mijn kamer te smijten.
Ajudeva.en laat je niet gek maken.
Sporten voor Sophia![]()
Telefoons kunnen zwemmen in bier ook overleven.quote:Op donderdag 6 december 2012 13:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nooit van gehoord, tenzij iemand 'm in de wc liet vallen ofzo
Tsja, ik vind het ideaal dat ik het allemaal op m'n telefoon heb. Makkelijk aanpassen, toevoegen, verwijderen en telefoon heb ik altijd bij mequote:Op donderdag 6 december 2012 13:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Afspraken -> agenda.
Nummers -> Really don't give a fuck.
Mooi. Sowieso namen met letters die niet zo vaak voor komen.quote:Op donderdag 6 december 2012 13:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn zusje heet zo, maar dan met een Y.
De Nokia 3310 overleeft sowieso allesquote:Op donderdag 6 december 2012 13:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Telefoons kunnen zwemmen in bier ook overleven..
En dan gaat je telefoon stuk.quote:Op donderdag 6 december 2012 13:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Tsja, ik vind het ideaal dat ik het allemaal op m'n telefoon heb. Makkelijk aanpassen, toevoegen, verwijderen en telefoon heb ik altijd bij me[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Vind ik dus ook. Hoef ik ook geen agenda mee te sjouwenquote:Op donderdag 6 december 2012 13:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Tsja, ik vind het ideaal dat ik het allemaal op m'n telefoon heb. Makkelijk aanpassen, toevoegen, verwijderen en telefoon heb ik altijd bij me.
![]()
HTC wildfire ook blijkbaarquote:Op donderdag 6 december 2012 13:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
De Nokia 3310 overleeft sowieso alles.
Eens. Echt ideaal. Ik heb drie agenda's, waarvan twee van papier, maar ik gebruik m'n telefoonagenda het meestequote:Op donderdag 6 december 2012 13:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Tsja, ik vind het ideaal dat ik het allemaal op m'n telefoon heb. Makkelijk aanpassen, toevoegen, verwijderen en telefoon heb ik altijd bij me.
Een 3310 wel jaquote:Op donderdag 6 december 2012 13:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Telefoons kunnen zwemmen in bier ook overleven.Ehm, moet ik nog even kijken morgenquote:Op donderdag 6 december 2012 13:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Kom je mij nog tegemoet of niet? Hoeft niet per se hoor.
Moet nog best veel doen
Dan heb je dus alles op je Gmail staanquote:Op donderdag 6 december 2012 13:08 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
En dan gaat je telefoon stuk..
![]()
Dan heb ik alles nog op Gmail staan.quote:Op donderdag 6 december 2012 13:08 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
En dan gaat je telefoon stuk.Brutal. Fucking. Metal.![]()
zelfs een woedende Toekitoquote:Op donderdag 6 december 2012 13:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
De Nokia 3310 overleeft sowieso alles.
gooide hem uit woede tegen de muur en ondanks dat er sommige stukken miste deed die het prima nog.PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
Dat heb ik ook, jeeejquote:Op donderdag 6 december 2012 13:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan heb je dus alles op je Gmail staan.
! Alles is bij mij gesynchroniseerd met m'n e-mail
. Technologie, love it
. Als het meewerkt
.
Klopt jaquote:
Ik heb een gat in de muur gegooid met m'n Nokiaquote:Op donderdag 6 december 2012 13:09 schreef Toekito het volgende:
[..]
zelfs een woedende Toekito
gooide hem uit woede tegen de muur en ondanks dat er sommige stukken miste deed die het prima nog..
Ik heb sowieso een agenda voor school.quote:Op donderdag 6 december 2012 13:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vind ik dus ook. Hoef ik ook geen agenda mee te sjouwen.
Geen enkel probleem hoor.quote:Op donderdag 6 december 2012 13:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Een 3310 wel ja
[..]
Ehm, moet ik nog even kijken morgen
Moet nog best veel doen
quote:Op donderdag 6 december 2012 13:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Een 3310 wel ja
[..]
Ehm, moet ik nog even kijken morgen
Moet nog best veel doenquote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
oh dat lukte me nietquote:Op donderdag 6 december 2012 13:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb een gat in de muur gegooid met m'n Nokia.
Sporten voor Sophia![]()
Inderdaad, ik vind het zo relaxedquote:Op donderdag 6 december 2012 13:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat heb ik ook, jeeej! Alles is bij mij gesynchroniseerd met m'n e-mail
. Technologie, love it
. Als het meewerkt
.
Ook dat zette ik altijd in mijn telefoon. Maar als het echt veel is, dan wordt het wel lastigquote:Op donderdag 6 december 2012 13:09 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb sowieso een agenda voor school.Hehehehequote:Op donderdag 6 december 2012 13:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wij voetbalden wel eens met een 3310 op school![]()
![]()
Ja precies, verjaardagen van contacten staan er automatisch in, krijg 2 dagen voor de verjaardag een melding van Google Nowquote:Op donderdag 6 december 2012 13:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat heb ik ook, jeeej! Alles is bij mij gesynchroniseerd met m'n e-mail
. Technologie, love it
. Als het meewerkt
.
Zo verschrikkelijk ideaal, dat Google Now
Google now heb ik volgens mij niet... Maar mijn hoofd is de beste agenda, ik vergeet afspraken echt nooitquote:Op donderdag 6 december 2012 13:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja precies, verjaardagen van contacten staan er automatisch in, krijg 2 dagen voor de verjaardag een melding van Google Now
Zo verschrikkelijk ideaal, dat Google Now. Nou ja, bijna nooit.
Google Now ken ik nietquote:Op donderdag 6 december 2012 13:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja precies, verjaardagen van contacten staan er automatisch in, krijg 2 dagen voor de verjaardag een melding van Google Now
Zo verschrikkelijk ideaal, dat Google Now.
![]()
Mijn hoofd is een zeef, dat vergeet ik welquote:Op donderdag 6 december 2012 13:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Google now heb ik volgens mij niet... Maar mijn hoofd is de beste agenda, ik vergeet afspraken echt nooit. Nou ja, bijna nooit.
. Behalve bepaalde afspraken
![]()
![]()
quote:Op donderdag 6 december 2012 13:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Google now heb ik volgens mij niet... Maar mijn hoofd is de beste agenda, ik vergeet afspraken echt nooit. Nou ja, bijna nooit.
Zit in Android 4.1. Sinds gisteren te krijgen voor mijn telefoon maar ben nu al zwaar fan van het systeemquote:
Ik zit dus even de Grazia te lezen en ik vraag me echt ten zeerste af hoe je in godesnaam 3530 euro per maand uit kan geven aan make-up.
Dat geloof ik wel.quote:
Zet mij in je telefoonquote:Op donderdag 6 december 2012 13:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Inderdaad, ik vind het zo relaxed
[..]
Ook dat zette ik altijd in mijn telefoon. Maar als het echt veel is, dan wordt het wel lastig
[..]
Hehehehe
Tsja, er zijn ook lui die meer dan 400 euro voor schoenen betalen hequote:Op donderdag 6 december 2012 13:15 schreef Samzz het volgende:
Ik zit dus even de Grazia te lezen en ik vraag me echt ten zeerste af hoe je in godesnaam 3530 euro per maand uit kan geven aan make-up.
Neger wat. Dat geef ik misschien uit in 5 jaar. Inclusief nagellak dan.quote:Op donderdag 6 december 2012 13:15 schreef Samzz het volgende:
Ik wil even een kusje geven aan Samzz!!
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Oh ik heb er een losse ROM op geflashed, zodat ik een iets betere batterijduur hebquote:Op donderdag 6 december 2012 13:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
[..]
Zit in Android 4.1. Sinds gisteren te krijgen voor mijn telefoon maar ben nu al zwaar fan van het systeem. Binnenkort maar even een nieuwere op flashen dan
Jij staat allang in mijn telefoonquote:![]()
![]()
![]()
Dat vind ik nog wel logisch ergens. Maar 3530 aan make-up?quote:Op donderdag 6 december 2012 13:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Tsja, er zijn ook lui die meer dan 400 euro voor schoenen betalen heJennifer Aniston nietquote:Op donderdag 6 december 2012 13:15 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Neger wat. Dat geef ik misschien uit in 5 jaar. Inclusief nagellak dan.. 3530 per maand
_!
Dat magquote:Op donderdag 6 december 2012 13:16 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik wil even een kusje geven aan Samzz!!![]()
. Kusje terug
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Die heeft er het geld ook wel voor.quote:Op donderdag 6 december 2012 13:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat vind ik nog wel logisch ergens. Maar 3530 aan make-up?
[..]
Jennifer Aniston niet. 3530 per maand
_!
0906-0666quote:
Zal wel een verschil tussen man en vrouw zijn dan. Ik vind het verschrikkelijk onlogisch.quote:Op donderdag 6 december 2012 13:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat vind ik nog wel logisch ergens. Maar 3530 aan make-up?
En tsja, ik vind 10 euro per maand aan make-up al veel
Wat?! Dat heb ik in 21 jaar er nog niet aan uitgegeven.quote:Op donderdag 6 december 2012 13:15 schreef Samzz het volgende:
Op de achtergrond?quote:Op donderdag 6 december 2012 13:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh ik heb er een losse ROM op geflashed, zodat ik een iets betere batterijduur heb. Binnenkort maar even een nieuwere op flashen dan
[..]
Jij staat allang in mijn telefoon![]()
10,- per maand zit je al snel op, mascara betaal je al snel 15,- voor.quote:Op donderdag 6 december 2012 13:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zal wel een verschil tussen man en vrouw zijn dan. Ik vind het verschrikkelijk onlogisch.
Draag jij make-up?quote:Op donderdag 6 december 2012 13:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zal wel een verschil tussen man en vrouw zijn dan. Ik vind het verschrikkelijk onlogisch.
En tsja, ik vind 10 euro per maand aan make-up al veelA man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Gitaar koopt voor 10 euro per maand aan make-upquote:Op donderdag 6 december 2012 13:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Maar dan nog... Zelfs al had ik het geld, ik kan me niet voorstellen dat ik ooit die prijs zou betalen voor make-upquote:Op donderdag 6 december 2012 13:17 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Die heeft er het geld ook wel voor..
quote:quote:Op donderdag 6 december 2012 13:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Gitaar koopt voor 10 euro per maand aan make-up![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn mascara kost 4 euro of zoquote:Op donderdag 6 december 2012 13:18 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
10,- per maand zit je al snel op, mascara betaal je al snel 15,- voor..
quote:Op donderdag 6 december 2012 13:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat mag. Kusje terug
Omdat het kan natuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Ja, altijd.quote:Maximaal he, maximaal.quote:Op donderdag 6 december 2012 13:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Gitaar koopt voor 10 euro per maand aan make-upquote:
quote:Op donderdag 6 december 2012 13:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nou, niet die ene fotoAls je een goeie hebt wel, moet je even appen
Ik heb geen goede foto's van mezelf. alleen op FB.
Voor 3 euro heb ik goede mascara.quote:Op donderdag 6 december 2012 13:18 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
10,- per maand zit je al snel op, mascara betaal je al snel 15,- voor.
Goedkope snol.quote:[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Het helpt niet.quote:Op donderdag 6 december 2012 13:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, altijd.
[..]
Maximaal he, maximaal.
[..]
Ik ook niet. Maar wat ziet ze allemaal onder make-up? Ook dingen als dagcreme?quote:Op donderdag 6 december 2012 13:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar dan nog... Zelfs al had ik het geld, ik kan me niet voorstellen dat ik ooit die prijs zou betalen voor make-up.
Dan moet ik er maar een van je FB aftrekkenquote:Op donderdag 6 december 2012 13:19 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]Ik heb geen goede foto's van mezelf. alleen op FB.
![]()
![]()
ik heb mezelf een duurdere mascara kado gedaan, die was 13 euro, maar ik vind dat wel kunnen want ander soort make up gebruik ik niet op wat wenkbrauwpotlood naquote:Op donderdag 6 december 2012 13:18 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
10,- per maand zit je al snel op, mascara betaal je al snel 15,- voor.
2 potjes creme = 20 euro
Ik ben niet zo'n tuttel![]()
![]()
Ik heb mascara van 16,- ofzoquote:
Nee, da's weer een apart kopjequote:Op donderdag 6 december 2012 13:20 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar wat ziet ze allemaal onder make-up? Ook dingen als dagcreme?. Die kost 1240 per maand
.
Hihi trekkenquote:Op donderdag 6 december 2012 13:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan moet ik er maar een van je FB aftrekkenIk heb heel veel make-up, maar draag het nooit. Mijn creme is 15,- per pot, maar a, body shopquote:Op donderdag 6 december 2012 13:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb mezelf een duurdere mascara kado gedaan, die was 13 euro, maar ik vind dat wel kunnen want ander soort make up gebruik ik niet op wat wenkbrauwpotlood na
2 potjes creme = 20 euro
Ik ben niet zo'n tuttel[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Natuurlijk. Je bent onzeker.quote:Op donderdag 6 december 2012 13:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Je snapt wel wat ik bedoel, toch?En terecht.
quote:Op donderdag 6 december 2012 13:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Natuurlijk. Je bent onzeker.En terecht.
Jammer dit
Ik heb die van Catrice. Ik had altijd Bourjois, maar echt, fijnere dan die van Catrice ken ik (nog) nietquote:.
Verder is al mijn make-up goedkoop, behalve mijn foundation, maar die is met SPF 15 en zo. Oh en ik heb wat dure oogschaduwtjes, maar that's it.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Dayum. Maar dat kan ik me beter voorstellen dan make-up.quote:Op donderdag 6 december 2012 13:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, da's weer een apart kopje. Die kost 1240 per maand
.
Hihihihiquote:Op donderdag 6 december 2012 13:21 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hihi trekken
[..]
Ik heb heel veel make-up, maar draag het nooit. Mijn creme is 15,- per pot, maar a, body shop![]()
![]()
Ja, dat wel idd. Mijn creme kost 4 euro per potquote:Op donderdag 6 december 2012 13:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dayum. Maar dat kan ik me beter voorstellen dan make-up..
Ik krijg heel veel dingen altijd.quote:Op donderdag 6 december 2012 13:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb die van Catrice. Ik had altijd Bourjois, maar echt, fijnere dan die van Catrice ken ik (nog) niet.
Verder is al mijn make-up goedkoop, behalve mijn foundation, maar die is met SPF 15 en zo. Oh en ik heb wat dure oogschaduwtjes, maar that's it.
Ik gebruik op het moment niveau cremequote:Op donderdag 6 december 2012 13:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat wel idd. Mijn creme kost 4 euro per pot.
Geen geld woohooo
Ik krijg van Nivea creme uitslagquote:Op donderdag 6 december 2012 13:23 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik gebruik op het moment niveau cremeGeen geld woohooo
.
Had ik ook, heb het maar weggeflikkerd.... heb ook eyeliner enzo maar vraag me af waarom. Als ik me opmaak ziet het er gelijk zo emo achtig uit heb ik het idee...quote:Op donderdag 6 december 2012 13:21 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hihi trekken
Ik heb heel veel make-up, maar draag het nooit. Mijn creme is 15,- per pot, maar a, body shop
En ik heb wel een kleurtje oogschaduw... maar dat is het dan ook welQ10 jonguhquote:Op donderdag 6 december 2012 13:23 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik gebruik op het moment niveau cremeGeen geld woohooo
voor de rimpels![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: