Dat zou je denken ja, want dat is wel het meest spannende en irritante voor hem wat er op zijn gemiddelde dag voorvalt.quote:Op vrijdag 7 december 2012 18:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is dat een synoniem voor oprispingen?
En in welke context heeft hij nu last van deze getinte boertjes?quote:Op vrijdag 7 december 2012 18:13 schreef pullup het volgende:
Dat zou je denken ja, want dat is wel het meest spannende en irritante voor hem wat er op zijn gemiddelde dag voorvalt.
Nog steeds een uitvloeisel van de grensrechter gebeurtenissen van afgelopen week. Er zijn waarschijnlijk nog Marokkanen die er niet voor zijn gestraft.quote:Op vrijdag 7 december 2012 18:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
En in welke context heeft hij nu last van deze getinte boertjes?
Izoutleeuw zo een buurjongetje even een klap verkopen.quote:Op vrijdag 7 december 2012 18:16 schreef pullup het volgende:
Nog steeds een uitvloeisel van de grensrechter gebeurtenissen van afgelopen week. Er zijn waarschijnlijk nog Marokkanen die er niet voor zijn gestraft.
Inderdaad de marokkies met agrarische achtergrondquote:Op vrijdag 7 december 2012 18:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is dat een synoniem voor oprispingen?
Proost!quote:
Nu al? Oop heeft een slechte invloed op je merk ik al....quote:
Kijk ik niet eens naar meneer Glibber!quote:Op vrijdag 7 december 2012 18:35 schreef Pearlbitch het volgende:
Intussen kijkt Oop naar het wekelijkse gesprek met die Jan Lul
Ja, de grote boom houdt hij dit jaar angstvallig buiten beeld. Oop heeft namelijk een Feyenoordbal van zijn schoondochter cadeau gekregen om in de boom te hangen en daar wil-ie niet mee te koop lopen.quote:
Nee hoor. Oop zit lekker aan een biertjequote:
En er is er maar 1 voor nodigquote:Op vrijdag 7 december 2012 21:04 schreef Jian het volgende:
[..]
Marokkanen waren vandaag weer hot in NWS, lachen wel
Dat klinkt simpel genoeg. Ik ga meteen op pad om hem te zoekenquote:Op vrijdag 7 december 2012 21:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En die moet je de tyfus slaan, zegt opa.
hij zit toch vastquote:Op vrijdag 7 december 2012 21:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat klinkt simpel genoeg. Ik ga meteen op pad om hem te zoeken
Ik ga op gewoon zoek naar die ene oermarokkaan waar we alles aan kunnen wijten en sla hem verrot.quote:
bij voorkeur een Marokkaanse grensrechter zekerquote:Op vrijdag 7 december 2012 21:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Gewoon een willekeurige Marokkaan de tyfus slaan, dat zal ze leren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |