Er zijn faculteiten daar kun je ze bijna gebakken baksteen verkopen!quote:Op vrijdag 7 december 2012 18:05 schreef Copycat het volgende:
Jaja, TU-studenten zijn ware culinaire fijnproevers.
Of poedersoep.quote:Op vrijdag 7 december 2012 18:07 schreef Poezewoes het volgende:
Er zijn faculteiten daar kun je ze bijna gebakken baksteen verkopen!
Die hadden we alquote:Op vrijdag 7 december 2012 18:08 schreef Pearlbitch het volgende:
********** BREAKING NEWS ***********
Oop gaat straks na het uitbuiken nog een kom nemen
[ afbeelding ]
Niks anders dan poedersoep liters tegelijk!quote:
Is dat een synoniem voor oprispingen?quote:
Dat zou je denken ja, want dat is wel het meest spannende en irritante voor hem wat er op zijn gemiddelde dag voorvalt.quote:Op vrijdag 7 december 2012 18:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is dat een synoniem voor oprispingen?
En in welke context heeft hij nu last van deze getinte boertjes?quote:Op vrijdag 7 december 2012 18:13 schreef pullup het volgende:
Dat zou je denken ja, want dat is wel het meest spannende en irritante voor hem wat er op zijn gemiddelde dag voorvalt.
Nog steeds een uitvloeisel van de grensrechter gebeurtenissen van afgelopen week. Er zijn waarschijnlijk nog Marokkanen die er niet voor zijn gestraft.quote:Op vrijdag 7 december 2012 18:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
En in welke context heeft hij nu last van deze getinte boertjes?
Izoutleeuw zo een buurjongetje even een klap verkopen.quote:Op vrijdag 7 december 2012 18:16 schreef pullup het volgende:
Nog steeds een uitvloeisel van de grensrechter gebeurtenissen van afgelopen week. Er zijn waarschijnlijk nog Marokkanen die er niet voor zijn gestraft.
Inderdaad de marokkies met agrarische achtergrondquote:Op vrijdag 7 december 2012 18:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is dat een synoniem voor oprispingen?
Proost!quote:
Nu al? Oop heeft een slechte invloed op je merk ik al....quote:
Kijk ik niet eens naar meneer Glibber!quote:Op vrijdag 7 december 2012 18:35 schreef Pearlbitch het volgende:
Intussen kijkt Oop naar het wekelijkse gesprek met die Jan Lul
Ja, de grote boom houdt hij dit jaar angstvallig buiten beeld. Oop heeft namelijk een Feyenoordbal van zijn schoondochter cadeau gekregen om in de boom te hangen en daar wil-ie niet mee te koop lopen.quote:
Nee hoor. Oop zit lekker aan een biertjequote:
En er is er maar 1 voor nodigquote:Op vrijdag 7 december 2012 21:04 schreef Jian het volgende:
[..]
Marokkanen waren vandaag weer hot in NWS, lachen wel
Dat klinkt simpel genoeg. Ik ga meteen op pad om hem te zoekenquote:Op vrijdag 7 december 2012 21:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En die moet je de tyfus slaan, zegt opa.
hij zit toch vastquote:Op vrijdag 7 december 2012 21:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat klinkt simpel genoeg. Ik ga meteen op pad om hem te zoeken
Ik ga op gewoon zoek naar die ene oermarokkaan waar we alles aan kunnen wijten en sla hem verrot.quote:
bij voorkeur een Marokkaanse grensrechter zekerquote:Op vrijdag 7 december 2012 21:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Gewoon een willekeurige Marokkaan de tyfus slaan, dat zal ze leren.
Joop den Uyl ...? die leeft toch niet meerquote:Op vrijdag 7 december 2012 21:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ga op gewoon zoek naar die ene oermarokkaan waar we alles aan kunnen wijten en sla hem verrot.
VI, Johan Derksen heeft het er zelf op dit moment over.quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:26 schreef Scrutinizer het volgende:
En dan knal ik de eerste de beste voor z'n harses die z'n zin begint met:"Je mag het eigenlijk niet zeggen in Nederland maar ..."
Nou, wat heeft die man nou weer gedaan, zegquote:Op vrijdag 7 december 2012 21:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die Derksen moeten ze ook de tyfus slaan
quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:27 schreef Jian het volgende:
[..]
VI, Johan Derksen heeft het er zelf op dit moment over.
En ik kijk niet eensquote:Op vrijdag 7 december 2012 21:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die Derksen moeten ze ook de tyfus slaan
Hij begon zo:quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:28 schreef Jian het volgende:
[..]
Nou, wat heeft die man nou weer gedaan, zeg
Nou ja, ik moet zeggen, als ik zie in wat voor bochten P&W zich wringen om vooral maar niet het woord Marokkaan te noemen, dat zit daar wel enige waarheid in natuurlijk. Aan de andere kant wordt er door veel mensen juist wel over gesprokenquote:Op vrijdag 7 december 2012 21:29 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij begon zo:
"Je mag het eigenlijk niet zeggen in Nederland maar .."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |