Nou ja boeit ook niet.
Hoe staat het met de voortgang vor de terugpak actie?
[OT] ik heb een fotoshoot gedaan , het resultaat staat hier
http://bujintraxxe.web1000.com/front.html
het is maar een idiote dag... pluisje is ontvoert en er schijnt van alles en nog wat op stapel te staan..... oh jee....
de ninja's die nog maar weinig ervaring hebben met IRL confrontaties kunnen de komende 3 dagen de gehele dag terecht voor extra training. verder word verwacht van alle dojo leden dat ze ten alle tijde beschikbaar zijn i.v.m. met de huidige ontwikkelingen...
[Dit bericht is gewijzigd door ninja-mod op 29-08-2002 10:10]
quote:Present!
Op donderdag 29 augustus 2002 09:56 schreef ninja-mod het volgende:
de sensei neemt dit bericht serieus op en treft voorbereidingen om het ergste aan te kunnen....de ninja's die nog maar weinig ervaring hebben met IRL confrontaties kunnen de komende 3 dagen de gehele dag terecht voor extra training. verder word verwacht van alle dojo leden dat ze ten alle tijde beschikbaar zijn i.v.m. met de huidige ontwikkelingen...
hoezo extra training? ik stop nooit met trainen
De hele dojo wacht nog in spanning af op wat er nog komen gaat.
quote:hmmvreemd, ook al is het dag er brndt geen enkel licht in het hotel, de ninja's besluiten infiltratie technieken in te zetten bij het betreden van het hotel.
Op woensdag 04 september 2002 09:57 schreef ninja-mod het volgende:
er lijkt schot in de zaak te komen want in van de ninja spionnen bericht over vreemde gebeurtenissen rondom het hotel... de sensei neemt geen halve maatregelen en gaat met een groep ninja's op weg naar het hotel...
Graag...is al erg lang geleden voor mij! Dus je zult mijn herinnering weer op moeten frissen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |