Als tweeverdieners wordt jullie keuze inderdaad een stuk ruimer.quote:
ik heb cash al voldoende op mijn rekening staan om een leuke woning te kopen. nog 2 jaar wachten en het is een nog veel leukere woningquote:Op donderdag 6 december 2012 19:01 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Als tweeverdieners wordt jullie keuze inderdaad een stuk ruimer.
Inderdaad, in Belgie gaan ze tenminste daadkrachtig om met hun probleemjongerenquote:Op donderdag 6 december 2012 16:05 schreef PierreBetfair het volgende:
LOL, topic al even niet gevolgd maar het gaat wel lekker zo
En dan las ik vandaag nog op het "beursnieuws"dat ING volgend jaar een licht herstel van de huizenmarkt verwacht.
ING![]()
Godzijdank ben ik volgend jaar definitief opgetieft uit dit crisisland dat binnen 1 generatie definitief in handen is van bontkraagtuig uit het rifgebergte. Politiek en burgers staan en bij en kijken ernaar. Zo nu en dan wordt er aandacht aan besteed bij Pauw en Witteman.
Ik zeg, ga Pierre achterna en kom gezellig met zn allen naar
[ afbeelding ]
Dan is het alsnog beter voor Xeno als jullie trouwen.quote:Op donderdag 6 december 2012 19:14 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
ik heb cash al voldoende op mijn rekening staan om een leuke woning te kopen. nog 2 jaar wachten en het is een nog veel leukere woning
Hihi....quote:
The only way is upquote:Op zondag 9 december 2012 13:52 schreef FredericBastiat het volgende:
Even een kleine update want er is weer een....NIEUW RECORD! (als ik het goed heb)
275.585 huizen te koop
Lijkt me zeker niet onwaarschijnlijk, mits er weer geen nieuwe werelvreemde maatregel uit het torentje komt. Ik met mijn boerenverstand denk dat die evt. maatregelen wel een beetje op beginnen te raken, maar aan de andere kant moet ik toegeven toch vaak weer verstelt te staan van waar men mee op de proppen komtquote:Op zondag 9 december 2012 14:35 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
The only way is up![]()
Na 1 januari zal het wel extra hard gaan want dan stort de verkoop extra hard in, 300k voor het begin van de zomer?
Och als ik een gratis huis bij een treinkaartje krijg zou ik het nog best willen overwegenquote:Op zondag 9 december 2012 19:44 schreef WammesWaggel het volgende:
Kreeg ik gisteren zomaar een kaartje in de bus met een voucher, gratis met de trein naar Almere-Poort met de trein om daar eens een nieuwbouwhut te komen bekijken, nou ik ga nog liever kamperen in Gaza dan daar wonen
we krijgen nu subsidie op restschuld makenquote:Op maandag 10 december 2012 12:25 schreef HansvanOchten het volgende:
Bezuinigingen op wonen is niet echt een optie. Met de restschuld van veel mensen wordt er juist op alles bezuinigd om de restschuld maar te kunnen betalen.
Complex, dat Youtubefilmpje in je onderschriftquote:Op maandag 10 december 2012 12:46 schreef ComplexConjugate het volgende:
Restschuld, de kater van het hogehuizenprijsminnen![]()
Tevens medicijn tegen het doorgaan met hogehuizenprijsminnen, de starter houd het even voor gezien en weigert een stroplening aan te gaan. Wat een strop voor hogehuizenprijsminnend NL.
Vet koel zo'n ademhalingsapparaat, voor de rest heeft Tony natuurlijk helemaal gelijk. Je telt niet meer mee als je niet meedoet met de ponzi spelletjes van de banksters en jezelf prostitueert ter behoeve van hun oneindige hebzuchtquote:Op maandag 10 december 2012 17:04 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Complex, dat Youtubefilmpje in je onderschriftDolkomisch, maar met een kern van waarheid
Eindejaars-sprintje qua verkoop: 273.985 huizen te koopquote:Op dinsdag 11 december 2012 10:14 schreef ComplexConjugate het volgende:
Mooie ronde tellerstand:
275.000 huizen te koop
Vanaf 1 januari gaat de teller aan de doping, dubbel zo hard omhoog.quote:Op vrijdag 14 december 2012 00:10 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Eindejaars-sprintje qua verkoop: 273.985 huizen te koop
Dat vermoeden heb ik ook.quote:Op vrijdag 14 december 2012 00:17 schreef leolinedance het volgende:
Vanaf 1 januari gaat de teller aan de doping, dubbel zo hard omhoog.
Tja, de annuiteitenhypotheek kost je al gauw 20 a 30K extra gedurende de looptijd (doordat je minder profijt hebt van de HRA), de eisen worden er niet soepeler op, en de huren gaan fors omhoog.quote:Trouwens wel vrij naïef als je in dit truukje van de overheid trapt om de huizenverkopen een (korte) boost te gevenDe prijzen zullen alleen maar verder dalen
Als de huizenprijzen blijven dalen, wat inderdaad in de lijn der verwachting ligt met deze nieuwe afspraken, maakt die kostenpost van 20 - 30k over de looptijd ook niet zo veel uit. Over het bedrag wat je bespaart met de prijsdaling hoef je nooit meer rente te betalen. Daarbij worden die Euro's gedurende de looptijd steeds minder waard (of producten duurder, inflatie) dus voel je er steeds minder van.quote:Op vrijdag 14 december 2012 00:49 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
Tja, de annuiteitenhypotheek kost je al gauw 20 a 30K extra gedurende de looptijd (doordat je minder profijt hebt van de HRA), de eisen worden er niet soepeler op, en de huren gaan fors omhoog.
Lijkt mij niet naief, maar slim om nog even snel je woonlasten te fixeren. Wellicht lukt het je over een maand namelijk niet meer (die teller gaat niet voor niks waarschijnlijk omhoog, dat komt omdat minder mensen zullen KUNNEN kopen). Maar ieder zijn meug natuurlijk, je moet doen waar je je zelf het prettigst bij voelt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |