Mja, dat zei ik gisteren ook tegen mijzelfquote:Op donderdag 6 december 2012 09:41 schreef msacras het volgende:
[..]
Komt wel goed, vanavond lekker vroeg slapen.wow dat is wel kort ja, waarom maar 3 uur?
Fapfapfapquote:Op donderdag 6 december 2012 09:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mja, dat zei ik gisteren ook tegen mijzelf.
Ik was nog even wat anders aan het doen
11 uur slapen is 11 uurquote:Op donderdag 6 december 2012 09:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mja, dat zei ik gisteren ook tegen mijzelf.
Ik was nog even wat anders aan het doen
Toch nietquote:Op donderdag 6 december 2012 09:49 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
11 uur slapen is 11 uur
Ja ik weet hetquote:
dat blijkt wel weer, leugenaarquote:Op donderdag 6 december 2012 09:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Toch niet
[..]
Ja ik weet het. Binnen ook, kachel staat op zijn hoogst (zo'n draaiknop bij de radiator) en ik zit nog te rillen van de kou. Benen bevroren alles
Tja, ik ga jullie neus niet volhangen met wat ik nog ga doenquote:Op donderdag 6 december 2012 10:01 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dat blijkt wel weer, leugenaar
Ik heb net al een hendig sjieke slip gemaaktquote:Op donderdag 6 december 2012 09:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Toch niet
[..]
Ja ik weet het. Binnen ook, kachel staat op zijn hoogst (zo'n draaiknop bij de radiator) en ik zit nog te rillen van de kou. Benen bevroren alles
zou je eens moeten doenquote:Op donderdag 6 december 2012 10:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Tja, ik ga jullie neus niet volhangen met wat ik nog ga doen.
Nice, goed bezigquote:Op donderdag 6 december 2012 10:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik heb net al een hendig sjieke slip gemaaktMoest naar de tandarts maar m'n fietsband is lek dus dan maar op de brommer
Oja?quote:Op donderdag 6 december 2012 10:03 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
zou je eens moeten doen
Dat is net zoiets als op Facebook posten: "OMG NEEEE!quote:Op donderdag 6 december 2012 10:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Tja, ik ga jullie neus niet volhangen met wat ik nog ga doen.
quote:Op donderdag 6 december 2012 10:10 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat is net zoiets als op Facebook posten: "OMG NEEEE!" en als er dan iemand vraagt: "Wat is er?" antwoorden met "nee laat maar, niets voor op Facebook
"
Ik heb dan altijd zoiets van: Post het dan nietquote:Op donderdag 6 december 2012 10:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is leuk op FOK! die reacties zijn echt grappig dan
Dat denk ik altijd bij anderenquote:Op donderdag 6 december 2012 10:12 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik heb dan altijd zoiets van: Post het dan niet
jij bent best voorspelbaarquote:Op donderdag 6 december 2012 10:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is leuk op FOK! die reacties zijn echt grappig dan
Hoezo?quote:Op donderdag 6 december 2012 10:16 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
jij bent best voorspelbaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |