Omdat ik dan pas weer op het bedrijf ben.quote:Op donderdag 6 december 2012 12:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Waarom wachten tot Zaterdag als het je salaris betreft?
Je gaat ze nog niet besteken met emails en telefoontjes?quote:Op donderdag 6 december 2012 12:09 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Omdat ik dan pas weer op het bedrijf ben.
jahoor schatquote:Op donderdag 6 december 2012 12:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ze weten ook niet wanneer ze hun eigen loon krijgen ?
[..]
Verschilt per bedrijf, kan ook net aan het begin van de nieuwe maand zijn.
[..]
NoesWel uitkijken heur
Nope, daarvoor vind ik dat ik er nog te kort ben.quote:Op donderdag 6 december 2012 12:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Je gaat ze nog niet besteken met emails en telefoontjes?
je hebt buiten dat salaris nog een andere inkomstenbron ?
eerste keer loon? niet goed van het bedrijf, maar dan zal je je geen zorgen hoeven maken.quote:Op donderdag 6 december 2012 12:04 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Ik ben de eerste fatsoenlijke stagaire die ze daar hebben dus die weten helemaal niks daar. Wat je niet verwacht van een groot landelijk bedrijf.
Ja eerste loon, hoop dat het er enigzins optijd toch wel is.quote:Op donderdag 6 december 2012 12:14 schreef Adames het volgende:
[..]
eerste keer loon? niet goed van het bedrijf, maar dan zal je je geen zorgen hoeven maken.
wanneer ben je in dienst getreden? Zo'n personeelsaanvraag gaat dan weer langs 5 afdelingen, gaan heel wat dagen overheen.quote:Op donderdag 6 december 2012 12:15 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Ja eerste loon, hoop dat het er enigzins optijd toch wel is.
Dan zou dat het wel zijn vanaf volgende maand is alles goed.quote:Op donderdag 6 december 2012 12:15 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Ja eerste loon, hoop dat het er enigzins optijd toch wel is.
quote:Op donderdag 6 december 2012 12:16 schreef Adames het volgende:
[..]
wanneer ben je in dienst getreden? Zo'n personeelsaanvraag gaat dan weer langs 5 afdelingen, gaan heel wat dagen overheen.
Al die aanvragen zijn al ruim een maand voor dat ik officieel in dienst ging de deur uit gedaan, ben nu inmiddels 5 weken in dienst.quote:Op donderdag 6 december 2012 12:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dan zou dat het wel zijn vanaf volgende maand is alles goed.
Wel zeker je juiste banknummer doorgegeven?
dan zijn ze wel wat langzaam ja.quote:Op donderdag 6 december 2012 12:20 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
[..]
Al die aanvragen zijn al ruim een maand voor dat ik officieel in dienst ging de deur uit gedaan, ben nu inmiddels 5 weken in dienst.
En ik weet zeker dat ik het juiste nummer heb gegeven.
Goed checken en anders Zaterdag maar eens verhaal gaan halen zo vlak voor de feestdagen is een extra zakcentje nooit mis.quote:Op donderdag 6 december 2012 12:20 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
[..]
Al die aanvragen zijn al ruim een maand voor dat ik officieel in dienst ging de deur uit gedaan, ben nu inmiddels 5 weken in dienst.
En ik weet zeker dat ik het juiste nummer heb gegeven.
Ik vind het sowieso al smerigquote:Op donderdag 6 december 2012 12:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
Heel verstandig en goed voor je finaciele.
Ik ook maargoed hou die gedachten vast vanmiddag thuis maar eens aan mijn Fok! Werk beginnen.quote:Op donderdag 6 december 2012 12:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso al smerig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |