Alles goed?quote:
Halve meter sneeuw please, thuis blijven ftwquote:Op donderdag 6 december 2012 11:50 schreef Kimberliedje het volgende:
Oehh, spannend, buienradar zegt dat het vannacht flink tekeer zal gaan met sneeuwen.
Ik hoop het zó hard! Maar dat word wel een drama als ik zaterdag naar stage moet dan..quote:Op donderdag 6 december 2012 11:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Halve meter sneeuw please, thuis blijven ftw
Zaterdag naar stage, wut?quote:Op donderdag 6 december 2012 11:53 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Ik hoop het zó hard! Maar dat word wel een drama als ik zaterdag naar stage moet dan..
Jup, dat was de enige beschikbare dag en dan heb ik tenminste wat te doen. En ach, ik krijg er voor betaald, tenminste.. Als ze nog eens wat gaan storten.quote:
Wiskundequote:Op donderdag 6 december 2012 11:55 schreef msacras het volgende:
Het ik-val-in-slaap-gehalte is hoog. 100 minuten wiskunde
Dafuq, wel apart. Staat het in je contract/overeenkomst dat je stagevergoeding krijgt? Anders even navragenquote:Op donderdag 6 december 2012 11:55 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Jup, dat was de enige beschikbare dag en dan heb ik tenminste wat te doen. En ach, ik krijg er voor betaald, tenminste.. Als ze nog eens wat gaan storten.
Volgens de CAO zijn ze verplicht uit te betalen en ik heb zelfs een overeenkomst voor loon getekend dus dat moet ik wel krijgen. Ben inmiddels ruim een maand daar maar heb nogsteeds geen keiharde knaken gezien.quote:Op donderdag 6 december 2012 11:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
WiskundeWaar gaat het over?
[..]
Dafuq, wel apart. Staat het in je contract/overeenkomst dat je stagevergoeding krijgt? Anders even navragen.
Duidelijk verhaal. Op welke datum zouden ze het moeten storten dan?quote:Op donderdag 6 december 2012 11:58 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Volgens de CAO zijn ze verplicht uit te betalen en ik heb zelfs een overeenkomst voor loon getekend dus dat moet ik wel krijgen. Ben inmiddels ruim een maand daar maar heb nogsteeds geen keiharde knaken gezien.
Dat weten ze me dus niet te melden, heel onhandig. Hoop in ieder geval dat het voor de kerst binnen is, dat zou wel prettig zijn.quote:Op donderdag 6 december 2012 11:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Duidelijk verhaal. Op welke datum zouden ze het moeten storten dan?
Anders even naar de administratie lopen.
Hoe kunnen ze je dat nou niet melden?quote:Op donderdag 6 december 2012 12:01 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Dat weten ze me dus niet te melden, heel onhandig. Hoop in ieder geval dat het voor de kerst binnen is, dat zou wel prettig zijn.
Ik ben de eerste fatsoenlijke stagaire die ze daar hebben dus die weten helemaal niks daar. Wat je niet verwacht van een groot landelijk bedrijf.quote:Op donderdag 6 december 2012 12:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoe kunnen ze je dat nou niet melden?Elk bedrijf maakt het salaris naar mijn weten op een bepaalde dag over
.
Dat hoop ik ook voor je
Rot die sneeuw hea.quote:
Als dat zo was had ik allang salaris binnen moeten hebben maar nogsteeds niks ontvangen. Zaterdag er maar wéér achteraan.quote:Op donderdag 6 december 2012 12:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
Rond de 25ste is het normaal salaris dag met kerst een paar dagen eerder?
Ze weten ook niet wanneer ze hun eigen loon krijgen ?quote:Op donderdag 6 december 2012 12:04 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Ik ben de eerste fatsoenlijke stagaire die ze daar hebben dus die weten helemaal niks daar. Wat je niet verwacht van een groot landelijk bedrijf.
Verschilt per bedrijf, kan ook net aan het begin van de nieuwe maand zijn.quote:
Noesquote:
Waarom wachten tot Zaterdag als het je salaris betreft?quote:Op donderdag 6 december 2012 12:07 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Als dat zo was had ik allang salaris binnen moeten hebben maar nogsteeds niks ontvangen. Zaterdag er maar wéér achteraan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |