quote:Op donderdag 6 december 2012 14:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
"Hoi baas, ik kan niet werken, ik heb een ongeluk gehad door de gladheid, DIE KUTHOER VAN EEN ASSISTENTE VAN JE VOND SLECHT WEER GEEN GOEDE REDEN![]()
![]()
![]()
"
Dat vraagt natuurlijk om picsquote:Op donderdag 6 december 2012 15:00 schreef msacras het volgende:
Galajurk is binnen gekomen! Hij is mooi en hij past, dat is dan iig één pluspuntje vandaag.
Picsquote:Op donderdag 6 december 2012 15:00 schreef msacras het volgende:
Galajurk is binnen gekomen! Hij is mooi en hij past, dat is dan iig één pluspuntje vandaag.
leuk johquote:Op donderdag 6 december 2012 14:58 schreef Taexon het volgende:
[..]
Waarschijnlijk als ik in de vangrail geparkeerd sta...
Mooiquote:Op donderdag 6 december 2012 15:02 schreef msacras het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
En hij matcht bij m'n schoenen, heeeuj
Leukquote:Op donderdag 6 december 2012 15:02 schreef msacras het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
En hij matcht bij m'n schoenen, heeeuj
quote:
Dank! Ohja dat had je verteld. Ik wil dat die jongens bij mij op school ook wel in pak komen hoor.quote:Op donderdag 6 december 2012 15:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mooi
Ik moet nog een pak kopen zaterdag
Als ze niet komen in pak moet je even een belletje doenquote:Op donderdag 6 december 2012 15:04 schreef msacras het volgende:
[..]
[..]
Dank! Ohja dat had je verteld. Ik wil dat die jongens bij mij op school ook wel in pak komen hoor.![]()
Het thema is Prom
Klopt, maar er zijn altijd van die nozems die het niet doen.quote:Op donderdag 6 december 2012 15:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als ze niet komen in pak moet je even een belletje doenAls ze dat niet doen zijn ze echt dom
Ja daar heb je gelijk in, en dan vaak ook nog veels te grootquote:Op donderdag 6 december 2012 15:06 schreef msacras het volgende:
[..]
Klopt, maar er zijn altijd van die nozems die het niet doen.Het is vanaf de 3e klas dus vanaf een jaar of 15, en sommige die komen dan gewoon in een jeans met een jasje.
![]()
Maar de 3e klas moet om 23:00 al weg, dus dat scheelt wel haha.Gelukkig komt de 5e/6e klas (en de introducées, de studentjes e.d) wel in pak over het algemeen, heb ik iig nog iets om naar te kijken. ;d
quote:
Er bestaat een dag genaamd "international suit up day." Dus een stuk of 40 jongens van mijn school gingen op die dag allemaal in pak naar school. Nou je kon me opvegenquote:
Ohja dat is ook zo'n faal altijdquote:Op donderdag 6 december 2012 15:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja daar heb je gelijk in, en dan vaak ook nog veels te groot.
Oh kijk dat scheelt
Tevens: mensen zonder goed passend pak.
van How I Met Your Mother jaquote:Op donderdag 6 december 2012 15:12 schreef msacras het volgende:
[..]
Er bestaat een dag genaamd "international suit up day." Dus een stuk of 40 jongens van mijn school gingen op die dag allemaal in pak naar school. Nou je kon me opvegen
[..]
Ohja dat is ook zo'n faal altijd
Als je geen (goed passend) pak hebt dan kom je maar lekker niet.
Ik weet het. Toevallig zeg, ik kijk nu HIMYM.quote:Op donderdag 6 december 2012 15:14 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
van How I Met Your Mother ja
Bij ons doen ze dat nooit behalve gala
Wanneer is die dag?quote:Op donderdag 6 december 2012 15:12 schreef msacras het volgende:
[..]
Er bestaat een dag genaamd "international suit up day." Dus een stuk of 40 jongens van mijn school gingen op die dag allemaal in pak naar school. Nou je kon me opvegen
[..]
Ohja dat is ook zo'n faal altijd
Als je geen (goed passend) pak hebt dan kom je maar lekker niet.
Begrijpelijk jaquote:Op donderdag 6 december 2012 15:15 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik weet het. Toevallig zeg, ik kijk nu HIMYM.
Nee bij ons komt er normaal ook nooit iemand in pak naar school, inderdaad alleen voor gala. Maar toen dus wel, nou daar werd ik wel gelukkig van.
Ik kom wel in pakquote:Op donderdag 6 december 2012 15:16 schreef promisionxexposed het volgende:
Hier komen ze nou nooit in pak
Ehm 13 oktober volgensmijquote:Op donderdag 6 december 2012 15:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wanneer is die dag?
Hehehe, ja, ik erger me er werkelijk dood aan.
Was wel grappig, vorige keer dat ik ging shoppen had ik gewoon een relaxte outfit aan. Baggy jeans en een hoody. Pak passen, maar moest even een andere maat hebben. Die gezichten van die mensen die daar stonden, geweldig
Kom je even bij me langs?quote:
Ik doe mijn gulp wel openquote:Op donderdag 6 december 2012 15:17 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dan wordt het ook zo'n vieze zooi
Hehe, dat soort momenten proberen ik altijd te voorkomenquote:Op donderdag 6 december 2012 15:19 schreef msacras het volgende:
[..]
Ehm 13 oktober volgensmij
Haha dat is typisch, had ik ook een keer, ik had een "ik heb geen zin om er goed uit te zien zaterdag" dus ging even naar de stad in m'n joggingbroek, uggs, hoody, etc. Maar ik moest even naar een onwijs duur restaurant om daar een reservering te plaatsen (was cadeau voor m'n opa en oma toen ze zoveel jaar getrouwd waren), nou die mensen daar keken me aan alsof ik maar beter naar de McDonald's te gaan.
Je eerste pak kopen als jongen lijkt me trouwens best wel exciting.
[..]
Kom je even bij me langs?
quote:
Dat is zo awkward ja, als je iets duurs gaat kopen en die mensen kijken je aan alsof ze je gelijk weg willen hebben. Nou dan krijg je m'n geld toch niet.quote:Op donderdag 6 december 2012 15:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hehe, dat soort momenten proberen ik altijd te voorkomen. Beetje awkward
.
Met mijn eerste pak werd ik geholpen door een leuke dameEindelijk een verkoopster die gewoon vriendelijk is en niet je van alles aan wil smeren
Ja hoor
Ja preciesquote:Op donderdag 6 december 2012 15:25 schreef msacras het volgende:
[..]
Dat is zo awkward ja, als je iets duurs gaat kopen en die mensen kijken je aan alsof ze je gelijk weg willen hebben. Nou dan krijg je m'n geld toch niet.
Oh dat is wel tof, ik heb vaak echt een hekel aan die verkoopsters. Op de vraag of ze me kunnen helpen antwoord ik ook altijd dat ik gewoon even aan het rondkijken ben, haha.
wat een mongolen zegquote:Op donderdag 6 december 2012 15:29 schreef Taexon het volgende:
Wth me collega krijgt wel vrij die met me mee zou rijden terwijl die later belt dan ik maar een andere planner aan de lijn krijgt
Ze gaan straks overleggen hoe ze dat met mij gaan doen maar zo te horen verwachten ze nu dus dat ik in me eentje dat hele pokke end ga rijden
Ja let op en dan ga ik er heen en dan is het bijvoorbeeld 3x zo lang rijden vanwege het weer en dan krijg ik nog op me flikker ook als ik te laat benquote:
lekker is dat ja, alsof jij om dit weer hebt gevraagdquote:Op donderdag 6 december 2012 15:33 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja let op en dan ga ik er heen en dan is het bijvoorbeeld 3x zo lang rijden vanwege het weer en dan krijg ik nog op me flikker ook als ik te laat ben
Afgelopen zaterdag ook... was 5 minuten te laat omdat er 200 meter voor me een auto in de slip raakte en 3 andere mee nam... kortom we konden er niet langs en moesten 45 minuten wachtenquote:Op donderdag 6 december 2012 15:33 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
lekker is dat ja, alsof jij om dit weer hebt gevraagd
quote:Op donderdag 6 december 2012 15:31 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
wa mag ook als je dat fijner vindt
wat dat betreft zijn sommige bazen echt huftersquote:Op donderdag 6 december 2012 15:35 schreef Taexon het volgende:
[..]
Afgelopen zaterdag ook... was 5 minuten te laat omdat er 200 meter voor me een auto in de slip raakte en 3 andere mee nam... kortom we konden er niet langs en moesten 45 minuten wachten
Krijg je een preek om die 5 minuten... goh wees blij dat ik niet ben geraakt ofzo
Naja het is nog geneens me baas... maar die planners die dat beslissen, maar als het zo door gaat ga ik ook eens een klacht in dienen want dit is gewoon keiharde bullshit..quote:Op donderdag 6 december 2012 15:36 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
wat dat betreft zijn sommige bazen echt huftersje riskeerde wel je leven voor hem
als je ver moet reizen en je hebt last van extreme weersomstandigheden moet je gewoon kunnen afzeggen, dan werken mensen die dichtbij wonen maar wat harderquote:Op donderdag 6 december 2012 15:36 schreef Taexon het volgende:
[..]
Naja het is nog geneens me baas... maar die planners die dat beslissen, maar als het zo door gaat ga ik ook eens een klacht in dienen want dit is gewoon keiharde bullshit..
goh.. "ja wij wonen ook niet in *noem locatie*"quote:Op donderdag 6 december 2012 15:37 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
als je ver moet reizen en je hebt last van extreme weersomstandigheden moet je gewoon kunnen afzeggen, dan werken mensen die dichtbij wonen maar wat harder
ja je bent ook wel een brutale vlegelquote:Op donderdag 6 december 2012 15:39 schreef Taexon het volgende:
[..]
goh.. "ja wij wonen ook niet in *noem locatie*"
dus ik zeg.. Nee jullie wonen er 15 minuten vanaf met de auto..
vond die dat ik bijdehand was
Wat een knuppelquote:Op donderdag 6 december 2012 15:39 schreef Taexon het volgende:
[..]
goh.. "ja wij wonen ook niet in *noem locatie*"
dus ik zeg.. Nee jullie wonen er 15 minuten vanaf met de auto..
vond die dat ik bijdehand was
Goh als er 1 iemand altijd andere mensen met respect probeert te benaderen ben ik het wel... maar moeten ze ook wel begrip tonenquote:Op donderdag 6 december 2012 15:40 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja je bent ook wel een brutale vlegel
Succesquote:Op donderdag 6 december 2012 15:42 schreef Taexon het volgende:
[..]
Goh als er 1 iemand altijd andere mensen met respect probeert te benaderen ben ik het wel... maar moeten ze ook wel begrip tonen
Maare... ik ben even weg, kleine nichtje is bij me pa en had haar beloofd langs te komen als ze er was
heb je gelijk in hoorquote:Op donderdag 6 december 2012 15:42 schreef Taexon het volgende:
[..]
Goh als er 1 iemand altijd andere mensen met respect probeert te benaderen ben ik het wel... maar moeten ze ook wel begrip tonen
Maare... ik ben even weg, kleine nichtje is bij me pa en had haar beloofd langs te komen als ze er was
Zoiets jaquote:
Contacten op zichtbaar?quote:Op donderdag 6 december 2012 15:57 schreef badschaap het volgende:
iemand een idee hoe je contacten op zichtbaar moet zetten in android?
Daar hoef je volgens mij niks aan te veranderen.quote:Op donderdag 6 december 2012 15:58 schreef badschaap het volgende:
[..]
ja anders doet fking wapp het niet -_-
t rare is , wapp kan dat contact wel vinden onder onzchtbare contacten enzo, maar kan er geen gesprek mee beginnenquote:Op donderdag 6 december 2012 15:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daar hoef je volgens mij niks aan te veranderen.
Ik snap er geen reet van, vraag het eens in DIG.quote:Op donderdag 6 december 2012 16:00 schreef badschaap het volgende:
[..]
t rare is , wapp kan dat contact wel vinden onder onzchtbare contacten enzo, maar kan er geen gesprek mee beginnen
Sorryquote:Op donderdag 6 december 2012 16:00 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
toch was jij de moordenaar
Dat chickie moet mij dan maar adden he ;pquote:Op donderdag 6 december 2012 16:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik snap er geen reet van, vraag het eens in DIG.
is al goed schatjequote:Op donderdag 6 december 2012 16:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik snap er geen reet van, vraag het eens in DIG.
[..]
Sorry
hihihihihihi XDquote:Op donderdag 6 december 2012 16:04 schreef badschaap het volgende:
[..]
i Dunno. Kwam oppeens in me op ;p
iemand in mn msn lijst heette zoquote:Op donderdag 6 december 2012 16:05 schreef badschaap het volgende:
[..]
en hoe kom jij dan aan je naam ;p
haha ohkeequote:Op donderdag 6 december 2012 16:06 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
iemand in mn msn lijst heette zo
badschaap is 17 woont in het mooie Broabantse land en zijn hobby's zijn tafeltennis gamen en gewoon lame zijn ;pquote:Op donderdag 6 december 2012 16:07 schreef promisionxexposed het volgende:
En hoe oud is badschaap en waar woont badschaap en heeft badschaap nog hobby's?
lame zijn?quote:Op donderdag 6 december 2012 16:08 schreef badschaap het volgende:
[..]
badschaap is 17 woont in het mooie Broabantse land en zijn hobby's zijn tafeltennis gamen en gewoon lame zijn ;p
ja gewoon lam, lui hoe je het ook wil noemen ;pquote:
wat voor sporten? is badschaap nog maagd?quote:Op donderdag 6 december 2012 16:10 schreef badschaap het volgende:
[..]
ja gewoon lam, lui hoe je het ook wil noemen ;p
Oja ik houd toch van sporten ondanks het lui zijn :p
as i said before tafeltennis ;pquote:Op donderdag 6 december 2012 16:12 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
wat voor sporten? is badschaap nog maagd?
en doet promisionxexposed nog aan een sportquote:Op donderdag 6 december 2012 16:12 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
wat voor sporten? is badschaap nog maagd?
ik ga zo'n 3x per week naar de sportschool voor conditie/gewicht en wil erbij gaan hardlopenquote:Op donderdag 6 december 2012 16:13 schreef badschaap het volgende:
[..]
en doet promisionxexposed nog aan een sport
ahh ohkee sporty girl dusquote:Op donderdag 6 december 2012 16:14 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik ga zo'n 3x per week naar de sportschool voor conditie/gewicht en wil erbij gaan hardlopen
SC'squote:Op donderdag 6 december 2012 16:29 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
wat wekt jouw interesse om hier te komen?
Via forum.fok.nl dommie.quote:Op donderdag 6 december 2012 16:32 schreef Miniem het volgende:
[..]
Jij zit hier trouwens ook nog niet zolang.
Hoe kom je op Fok?
ik ben een kloon, zit hier al 2 jaarquote:Op donderdag 6 december 2012 16:32 schreef Miniem het volgende:
[..]
Jij zit hier trouwens ook nog niet zolang.
Hoe kom je op Fok?
Ah een kloon, en ga je vertellen wie?quote:Op donderdag 6 december 2012 16:33 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik ben een kloon, zit hier al 2 jaarmaar via google ofzo
Rockiejj babe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |