Zoiets jaquote:
Contacten op zichtbaar?quote:Op donderdag 6 december 2012 15:57 schreef badschaap het volgende:
iemand een idee hoe je contacten op zichtbaar moet zetten in android?
Daar hoef je volgens mij niks aan te veranderen.quote:Op donderdag 6 december 2012 15:58 schreef badschaap het volgende:
[..]
ja anders doet fking wapp het niet -_-
t rare is , wapp kan dat contact wel vinden onder onzchtbare contacten enzo, maar kan er geen gesprek mee beginnenquote:Op donderdag 6 december 2012 15:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daar hoef je volgens mij niks aan te veranderen.
Ik snap er geen reet van, vraag het eens in DIG.quote:Op donderdag 6 december 2012 16:00 schreef badschaap het volgende:
[..]
t rare is , wapp kan dat contact wel vinden onder onzchtbare contacten enzo, maar kan er geen gesprek mee beginnen
Sorryquote:Op donderdag 6 december 2012 16:00 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
toch was jij de moordenaar
Dat chickie moet mij dan maar adden he ;pquote:Op donderdag 6 december 2012 16:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik snap er geen reet van, vraag het eens in DIG.
is al goed schatjequote:Op donderdag 6 december 2012 16:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik snap er geen reet van, vraag het eens in DIG.
[..]
Sorry
hihihihihihi XDquote:Op donderdag 6 december 2012 16:04 schreef badschaap het volgende:
[..]
i Dunno. Kwam oppeens in me op ;p
iemand in mn msn lijst heette zoquote:Op donderdag 6 december 2012 16:05 schreef badschaap het volgende:
[..]
en hoe kom jij dan aan je naam ;p
haha ohkeequote:Op donderdag 6 december 2012 16:06 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
iemand in mn msn lijst heette zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |