PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
Ze rende naar de bal toe op het middenveld na een corner, Eriksen had nog een voorsprong ookquote:Op donderdag 6 december 2012 09:26 schreef Tim86 het volgende:
Eriksen met bal is toch ook niet sneller dan Kompany zonder bal..of was het een normale sprint? Zo gigantisch is het verschil in pace ook niet.
fypquote:Op donderdag 6 december 2012 09:32 schreef Fuszy het volgende:
waarom is het wit buiten. Dat mag pas vanaf morgen niet
die uiquote:Op donderdag 6 december 2012 09:33 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
fypTe irritant als het glad is
Mij nog niks van bekendquote:Op donderdag 6 december 2012 09:10 schreef Joodnl het volgende:
[..]
En wat is het nieuwe thema-Tournooi?
Als je er echt op staat krijg je wel een paar bronze spelers en contracten van mij hoorquote:Op donderdag 6 december 2012 09:40 schreef Fuszy het volgende:
stelletje kut gieren van EA. Laten zich keer op keer hacken en niet eens een daily gift
IK WIL MIJN MINI BRONZE PACK
Heb nog niet op de console gekeken, maar Tim zei dat er nog niks was. Ik zit nu volgens mij al een week zonder thematoernooi...wat doe ik hier nog?quote:Op donderdag 6 december 2012 09:41 schreef Joodnl het volgende:
[..]
lekker dan weer....![]()
had zo me hoop op jou gevestigd!
Ik zei alleen dat het een geintje was..ik heb zelf ook niet gekeken.quote:Op donderdag 6 december 2012 09:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Heb nog niet op de console gekeken, maar Tim zei dat er nog niks was. Ik zit nu volgens mij al een week zonder thematoernooi...wat doe ik hier nog?
jezus.... Hoe laat komt de eerst volgende trein op Amsterdam Sloterdijk??quote:Op donderdag 6 december 2012 09:44 schreef Toefjes het volgende:
ik heb net een wedstrijdje gespeeld en ik kan verklappen: er is geen nieuw thema toernooi
Sinds wanneer komen daar treinen?quote:Op donderdag 6 december 2012 09:49 schreef Joodnl het volgende:
[..]
jezus.... Hoe laat komt de eerst volgende trein op Amsterdam Sloterdijk??
Er is 2 centimeter sneeuw gevallen, dus grote kans dat het hele land plat ligt.quote:Op donderdag 6 december 2012 09:49 schreef Joodnl het volgende:
[..]
jezus.... Hoe laat komt de eerst volgende trein op Amsterdam Sloterdijk??
Sinds jaar en dag...quote:Op donderdag 6 december 2012 09:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Sinds wanneer komen daar treinen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |