PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
Ze rende naar de bal toe op het middenveld na een corner, Eriksen had nog een voorsprong ookquote:Op donderdag 6 december 2012 09:26 schreef Tim86 het volgende:
Eriksen met bal is toch ook niet sneller dan Kompany zonder bal..of was het een normale sprint? Zo gigantisch is het verschil in pace ook niet.
fypquote:Op donderdag 6 december 2012 09:32 schreef Fuszy het volgende:
waarom is het wit buiten. Dat mag pas vanaf morgen niet
die uiquote:Op donderdag 6 december 2012 09:33 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
fypTe irritant als het glad is
Mij nog niks van bekendquote:Op donderdag 6 december 2012 09:10 schreef Joodnl het volgende:
[..]
En wat is het nieuwe thema-Tournooi?
Als je er echt op staat krijg je wel een paar bronze spelers en contracten van mij hoorquote:Op donderdag 6 december 2012 09:40 schreef Fuszy het volgende:
stelletje kut gieren van EA. Laten zich keer op keer hacken en niet eens een daily gift
IK WIL MIJN MINI BRONZE PACK
Heb nog niet op de console gekeken, maar Tim zei dat er nog niks was. Ik zit nu volgens mij al een week zonder thematoernooi...wat doe ik hier nog?quote:Op donderdag 6 december 2012 09:41 schreef Joodnl het volgende:
[..]
lekker dan weer....![]()
had zo me hoop op jou gevestigd!
Ik zei alleen dat het een geintje was..ik heb zelf ook niet gekeken.quote:Op donderdag 6 december 2012 09:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Heb nog niet op de console gekeken, maar Tim zei dat er nog niks was. Ik zit nu volgens mij al een week zonder thematoernooi...wat doe ik hier nog?
jezus.... Hoe laat komt de eerst volgende trein op Amsterdam Sloterdijk??quote:Op donderdag 6 december 2012 09:44 schreef Toefjes het volgende:
ik heb net een wedstrijdje gespeeld en ik kan verklappen: er is geen nieuw thema toernooi
Sinds wanneer komen daar treinen?quote:Op donderdag 6 december 2012 09:49 schreef Joodnl het volgende:
[..]
jezus.... Hoe laat komt de eerst volgende trein op Amsterdam Sloterdijk??
Er is 2 centimeter sneeuw gevallen, dus grote kans dat het hele land plat ligt.quote:Op donderdag 6 december 2012 09:49 schreef Joodnl het volgende:
[..]
jezus.... Hoe laat komt de eerst volgende trein op Amsterdam Sloterdijk??
Sinds jaar en dag...quote:Op donderdag 6 december 2012 09:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Sinds wanneer komen daar treinen?
Vorig jaar was hij een beest 20x beter dan Suarezquote:Op donderdag 6 december 2012 09:54 schreef BDIL het volgende:
Is Cavani wat in deze FIFA ? Heeft zieke stats maar vorige jaar stelde hij al teleur
Ik voel je man.quote:Op donderdag 6 december 2012 09:54 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Sinds jaar en dag...
@ Toefjes...Dat is dus ff een probleem voor mij nu... Geen Thema-Tournooi...En geen trein om mezelf voor te gooien
Durf je dit serieus met droge ogen te beweren? Vorig jaar was er in de eerste week al een IF-versie, die gast was een beest.quote:Op donderdag 6 december 2012 09:54 schreef BDIL het volgende:
Is Cavani wat in deze FIFA ? Heeft zieke stats maar vorige jaar stelde hij al teleur
Hmm zal hem een kans gevenquote:Op donderdag 6 december 2012 09:55 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Vorig jaar was hij een beest 20x beter dan Suarez
quote:Op donderdag 6 december 2012 09:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Durf je dit serieus met droge ogen te beweren? Vorig jaar was er in de eerste week al een IF-versie, die gast was een beest.
Ik had vorig jaar de IF-versie in mijn opening pack, en die gast speelde echt meesterlijk hoorquote:Op donderdag 6 december 2012 10:00 schreef BDIL het volgende:
[..]In het echt was hij baas en nog nu nog steeds alleen speelde ik met hem niet fijn in FUT. Er is ook een reden dat hij veel goedkoper is dan Di Natale ( behalve * skills )
quote:Op donderdag 6 december 2012 09:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik voel je man.![]()
Heb ik anders eigenlijk nooit met Ajax-supporters
Damn.... Nice!quote:Op donderdag 6 december 2012 10:01 schreef Der_Rudi het volgende:
Oogst van de downtime:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
quote:Op donderdag 6 december 2012 10:01 schreef Der_Rudi het volgende:
Oogst van de downtime:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Oogst van de downtime:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
quote:
southparkNICE.jpgquote:Op donderdag 6 december 2012 10:09 schreef Der_Rudi het volgende:
Een miljoen moet ik hier wel voor kunnen krijgen lijkt me. En heeft me zo'n 100k gekost
magere oogstquote:Op donderdag 6 december 2012 10:01 schreef Der_Rudi het volgende:
Oogst van de downtime:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Hoe konden ze over je heen bieden als app down wasquote:Op donderdag 6 december 2012 10:16 schreef Der_Rudi het volgende:
Toch mooi meegenomen.
Ik baalde zelfs nog even omdat ik op een andere IF Kompany nog 250 coins overboden was
Jij hebt echt geen reden tot klagen! Mijn oogst is een Donk voor 20k (inmiddels verkocht voor 50k)...en dat was het dan welquote:Op donderdag 6 december 2012 10:16 schreef Der_Rudi het volgende:
Toch mooi meegenomen.
Ik baalde zelfs nog even omdat ik op een andere IF Kompany nog 250 coins overboden was
Laatste seconde-werk he...quote:Op donderdag 6 december 2012 10:17 schreef BDIL het volgende:
[..]
Hoe konden ze over je heen bieden als app down was
Laatste paar seconden dus.quote:Op donderdag 6 december 2012 10:17 schreef BDIL het volgende:
[..]
Hoe konden ze over je heen bieden als app down was
Oogst van de downtime:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Je bent niet de enigequote:Op donderdag 6 december 2012 10:39 schreef Zhano het volgende:
Mijn oogst:
[ afbeelding ]
Ik vergeet altijd wat bids neer te plempen
I know that feel...quote:Op donderdag 6 december 2012 10:39 schreef Zhano het volgende:
Mijn oogst:
[ afbeelding ]
Ik vergeet altijd wat bids neer te plempen
Geestelijke en lichamelijke labiliteitquote:Op donderdag 6 december 2012 10:46 schreef Tim86 het volgende:
Ik vergeet het doorgaans niet, maar ik begin er te vroeg mee. Net op het moment dat ik RSI heb gekregen van het bidden en overbidden en zoiets heb van "fuck dit, ik kap ermee" gaat het offline
valt wel mee tochquote:Op donderdag 6 december 2012 10:48 schreef Gtaboy107 het volgende:
[ afbeelding ]
Gezellig weer hoor op school.
Muwha, niet als het steeds verkeerd gaat door verkeerde uitleg.quote:Op donderdag 6 december 2012 10:49 schreef Fuszy het volgende:
valt wel mee toch
Ik ken het, mijn leraren konden die shit ook nooit fatsoenlijk uitleggenquote:Op donderdag 6 december 2012 10:49 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Muwha, niet als het steeds verkeerd gaat door verkeerde uitleg.
Wat is dat voor een epileptisch Praxis-bonnetje?quote:Op donderdag 6 december 2012 10:48 schreef Gtaboy107 het volgende:
[ afbeelding ]
gewoon mij bellen dan mattie is easyquote:Op donderdag 6 december 2012 10:49 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Muwha, niet als het steeds verkeerd gaat door verkeerde uitleg.
PHP script in Notepad++quote:Op donderdag 6 december 2012 10:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wat is dat voor een epileptisch Praxis-bonnetje?
Link was nog niet geplaatst neequote:Op donderdag 6 december 2012 10:50 schreef DutchSL het volgende:
Volgens mij was de link naar de TOTW nog niet geplaatst? Anders gewoon een repost:
http://www.ea.com/soccer/(...)off#h6qUxXOWnIlrb:pc
Jammer dat IF Paloschi een RW is.
Vorig jaar brachten ze nog een speciale IF Donovan uit omdat hij MOTM was in de MLS finale, maar dit jaar hebben ze geen speciale IF daarvoor uitgebracht. Slechts een (trage) CB in de gewone TOTW.
Agger is wel nicequote:
Ja, maar dat ligt niet aan EA. Het voorspelde team is het ook gewoon bijna 1 op 1 geworden..schraal weekend. Zo zonde dat soms al die hattricks enzo ineens samen vallen. We hebben gewoon een weekend gehad met 3 Eredivisie hattricks en in bijna alle andere weken konden we amper een suggestie doen omdat het zo kut wasquote:
Tipex ookquote:
Ik moest even nadenkenquote:
Begrijpelijk. Maar dan heb je ook watquote:
Je mag best iets van moeite doen om het te lezenquote:
quote:Op donderdag 6 december 2012 10:50 schreef DutchSL het volgende:
Volgens mij was de link naar de TOTW nog niet geplaatst? Anders gewoon een repost:
http://www.ea.com/soccer/(...)off#h6qUxXOWnIlrb:pc
Jammer dat IF Paloschi een RW is.
Vorig jaar brachten ze nog een speciale IF Donovan uit omdat hij MOTM was in de MLS finale, maar dit jaar hebben ze geen speciale IF daarvoor uitgebracht. Slechts een (trage) CB in de gewone TOTW.
Oude nummers zijn sowieso tof. Het nieuwe album is wat mij betreft een 4 waard. Ik vind hem echt waardeloosquote:Op donderdag 6 december 2012 10:58 schreef Tim86 het volgende:
The Killers hebben weer een nieuw Kerstnummer, jaarlijkse traditie. Clip is tof, maar nummer valt me wel tegen dit keer
Kan niet tippen aan deze![]()
Haha ik lees altijd de laatste paginaquote:Op donderdag 6 december 2012 10:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je mag best iets van moeite doen om het te lezen
[..]
Jankers, uit pure naiviteitquote:Op donderdag 6 december 2012 11:02 schreef DutchSL het volgende:
Rages op EA forum van mensen die hun spelers voor te weinig zijn kwijt geraakt![]()
Dure spelers voor 150SP er op zetten
Iemand verkocht zijn BPL team voor dit:
Eden Hazard: 500
Lloris: 5,000
Fellaini: 2,200
Hulk: 500
Sessegnon: 950
Aguero: 3500
Toure: 300
Dan ben je ook wel echt een ei.quote:Op donderdag 6 december 2012 11:02 schreef DutchSL het volgende:
Rages op EA forum van mensen die hun spelers voor te weinig zijn kwijt geraakt![]()
Dure spelers voor 150SP er op zetten
Iemand verkocht zijn BPL team voor dit:
Eden Hazard: 500
Lloris: 5,000
Fellaini: 2,200
Hulk: 500
Sessegnon: 950
Aguero: 3500
Toure: 300
Die was geniaal ja..in FIFA 11 was dat. Toen had BBVA nog da pacequote:Op donderdag 6 december 2012 11:03 schreef StijnDa het volgende:
IF LopoKan me daar nog wel een zieke IF/SIF van herinneren 2 jaar terug geloof ik.
Met pace toen, nu weer waardeloos want BBVA natuurlijk.
Het is wel een terechte klacht hoor, hij wordt gewoon genaaid door EA.quote:Op donderdag 6 december 2012 11:03 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Jankers, uit pure naiviteit
Inderdaad.quote:Op donderdag 6 december 2012 11:03 schreef Tim86 het volgende:
Daarom nooit 150c open bid doen..you never know
Ik heb hem nog in mijn generations team.quote:Op donderdag 6 december 2012 11:03 schreef StijnDa het volgende:
IF LopoKan me daar nog wel een zieke IF/SIF van herinneren 2 jaar terug geloof ik.
Met pace toen, nu weer waardeloos want BBVA natuurlijk.
Die mensen die alleen FUT spelen en verder nooit op een forum ofzo kijken die snappen er allemaal geen fuck van natuurlijk, maar ik vraag me af hoe klein dat percentage is.quote:Op donderdag 6 december 2012 11:03 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Het is wel een terechte klacht hoor, hij wordt gewoon genaaid door EA.
[..]
Inderdaad.
Fucking ziekquote:Op donderdag 6 december 2012 11:04 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik heb hem nog in mijn generations team.
[ afbeelding ]
Ik draai al een tijdje het album van Smith and Burrows.quote:
Denk >50%quote:Op donderdag 6 december 2012 11:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die mensen die alleen FUT spelen en verder nooit op een forum ofzo kijken die snappen er allemaal geen fuck van natuurlijk, maar ik vraag me af hoe klein dat percentage is.
Als je de mensen die minder dan 10 potjes spelen mee gaat tellen wel, maar mensen die het wel echt redelijk intensief doen denk ik toch niet..quote:
Drie vrienden van mij die best actief FUT spelen zitten nooit op de fora. Maar als ze iets willen weten vragen ze het vaak aan mij.quote:Op donderdag 6 december 2012 11:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die mensen die alleen FUT spelen en verder nooit op een forum ofzo kijken die snappen er allemaal geen fuck van natuurlijk, maar ik vraag me af hoe klein dat percentage is.
Dat is voor mij wat te traag en melodramatisch. Bij mij moet er wel iets catchy inzitten..en een beetje bombastisch bij vlagenquote:Op donderdag 6 december 2012 11:06 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik draai al een tijdje het album van Smith and Burrows.
samenwerking van Tom Smith ( Editors ) en Andy Burrows ( solo project heeft hij nu, ex- Razorlight en ex- We Are Scientists)
Vorig jaar kwam dat album uit en When the thames froze was hun single die in de top 40??? stond
Op mijn computer welquote:Op donderdag 6 december 2012 11:07 schreef BDIL het volgende:
Is eer een leuke playlist met kerstliedjes? Mariah Carry, Sinatra etc
En hij was maar 20k ofzoquote:Op donderdag 6 december 2012 11:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Fucking ziek
Sowieso stats van 88 eigenlijk, alleen passing is dan matig..rest is top
Vergeet de Tokkies nietquote:Op donderdag 6 december 2012 11:07 schreef BDIL het volgende:
Toen waren er ook nog geen speciale discards he...pauper IF's gingen gewoon voor 1k..SIF Junker enzoquote:
Ja okequote:Op donderdag 6 december 2012 11:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat is voor mij wat te traag en melodramatisch. Bij mij moet er wel iets catchy inzitten..en een beetje bombastisch bij vlagen
Zeker wel. Recente nummers doen het ook wel goed vind ik.quote:Op donderdag 6 december 2012 11:07 schreef BDIL het volgende:
Klopt, maar dit was geen pauper speler.quote:Op donderdag 6 december 2012 11:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Toen waren er ook nog geen speciale discards he...pauper IF's gingen gewoon voor 1k..SIF Junker enzo
Puush die bitchquote:Op donderdag 6 december 2012 11:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Op mijn computer wel![]()
Spotify zeker ook wel.
Nee, dat is waar, maar prijzen lagen wel veel lager. Ik had toen SIF Lavezzi en SIF Hamsik samen voor 200k volgens mij (maar dat kan ik helaas niet meer checken). Had ook TOTY Cavani, maar die heb ik vorig jaar verkocht voor FUT 12 coinsquote:Op donderdag 6 december 2012 11:11 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Klopt, maar dit was geen pauper speler.
Ik had ook o.a. IF Javi Martinez, TOTY Mata, TOTY Soldado, IF Krasic en die waren zeker niet goedkoop.
Geen Michael Bublequote:Op donderdag 6 december 2012 11:11 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Kleine greep uit het assortiment
Wat heb je daaraan? Ik heb gewoon een mapje op mijn pc met wat losse nummers (zie hierboven). Op Spotify kan je vast een betere playlist vindenquote:
Staat er ook bij, maar dit was dus een kleine greep uit het assortimentquote:
Hahaha geniaal nummer was dat..zo fucking catchyquote:Op donderdag 6 december 2012 11:15 schreef Fuszy het volgende:
Ik kan Michael Bolton niet meer serieus nemen na dat nummer met de lonely island
quote:Op donderdag 6 december 2012 11:17 schreef Fuszy het volgende:
die kop van die gast ook bij
now back to the good stuff ofzo
quote:Op donderdag 6 december 2012 11:22 schreef Maver24 het volgende:
me allerbeste combo pack zojuist, plaatje incoming
Kan het nog beter?quote:Op donderdag 6 december 2012 11:22 schreef Maver24 het volgende:
me allerbeste combo pack zojuist, plaatje incoming
Ze hebben echt veel toffe nummers, ik heb allebei die albums op mijn pc staan, geniaal. In de States worden die ook gewoon goed verkochtquote:Op donderdag 6 december 2012 11:27 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Die kende ik helemaal niet
wel dick in a box
Die hele laatste CD is fantastischquote:Op donderdag 6 december 2012 11:27 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Die kende ik helemaal niet
wel dick in a box
Da fuckquote:
Hij is manne goed dit jaarquote:Op donderdag 6 december 2012 11:36 schreef DutchSL het volgende:
Ik had net een pakje met Wijnaldum als enige shiny speler
Wijnaldum
Iniesta en Touré in 1 packquote:Op donderdag 6 december 2012 11:38 schreef Johnbon het volgende:
Wat zit er in de foto doet het niet.
Sjezus man, wat moet jij een kutrelatie met een verschrikkelijk lelijk kutwijf hebbenquote:
Ging over FUT. Ik weiger om off-topic te gaan.quote:Op donderdag 6 december 2012 11:38 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Arnold Bruggink terug uit pensioen is nog beter.
Niet fucken met Brugginkquote:Op donderdag 6 december 2012 11:38 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Arnold Bruggink terug uit pensioen is nog beter.
Beste analist van NLquote:
De kiftquote:Op donderdag 6 december 2012 11:39 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Sjezus man, wat moet jij een kutrelatie met een verschrikkelijk lelijk kutwijf hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |