Neuh, ik hebquote:Op donderdag 6 december 2012 08:39 schreef TwyLight het volgende:
https://itunes.apple.com/(...)-twitter/id580311103
Het kan mij ook niet boeien, dat hele Twitter niet.quote:Op donderdag 6 december 2012 10:25 schreef Swetsenegger het volgende:
Al dat geneuzel over twitter apps. Het gaat om fucking berichtjes van 150 karakters. Hoe spannend is het.
De gratis app doet dat alles.quote:Op donderdag 6 december 2012 10:36 schreef Luigi het volgende:
Mwoch. Als je het dan toch wilt gebruiken kan een slechte app je aardig in de weg zitten. Geloof me, heb er al aardig wat versleten. Gaat voornamelijk om zaken als integratie, snelheid van posten (eerst drie schermen door of bam, gelijk kunnen updaten), etc.
Mailen kan in principe ook vanaf de command line maar toch is de ene mail client fijner als de andere.
Maar die synct niet met mijn desktop app. En idd, het is maar net hoe boeiend je dat vind maar voor velen is dat wel iets handigs. En zo bieden apps als Tweetbot wel meer extra functionaliteit. Bijvoorbeeld ondersteuning voor meerdere accounts.quote:Op donderdag 6 december 2012 10:43 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
De gratis app doet dat alles.
Ah ok ik gebruik de iOS functionaliteit al zo lang niet meer dat ik dat dus niet meer weet. Syncen houd in dat ie onthoud tot waar je bent gebleven qua lezen. Dus als je van 's ochtends tot 's avonds op je Mac leest en 's avonds verder gaat op je iPad dan hoef je je niet ongans te scrollen. Kleine dingen, maar toch fijn.quote:Op donderdag 6 december 2012 10:48 schreef Swetsenegger het volgende:
De basis twitter op OSX en iOS biedt OOK ondersteuning voor meerdere accounts. Het enige wat ontbreekt is syncen met desktop app, wat dat mag wezen (immers komen alle berichtjes op alle accounts binnen)
Het hele idee achter twitter is toch vluchtigheid? Teruglezen doe ik dus sowieso nietquote:Op donderdag 6 december 2012 10:50 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ah ok ik gebruik de iOS functionaliteit al zo lang niet meer dat ik dat dus niet meer weet. Syncen houd in dat ie onthoud tot waar je bent gebleven qua lezen. Dus als je van 's ochtends tot 's avonds op je Mac leest en 's avonds verder gaat op je iPad dan hoef je je niet ongans te scrollen. Kleine dingen, maar toch fijn..
Of je volgt gewoon mensen die alleen kwaliteit tweetenquote:Op donderdag 6 december 2012 10:52 schreef Luigi het volgende:
En zaken als (al dan niet tijdelijke) hashtag filtering en muting, zit dat ook al in de standaard Twitter app? Dat zijn zaken waarvoor ik destijds iets als Tweetbot ben gaan gebruiken. Hoef ik al die huisvrouwen met hun #tvoh meuk niet te lezen.
Dat speel je natuurlijk want mensen leggen wel voor gekkere dingen meer geld neer. Je klinkt nu als een Windows fan die niet snapt dan mensen geld neerleggen voor een Macquote:Op donderdag 6 december 2012 10:52 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Het hele idee achter twitter is toch vluchtigheid? Teruglezen doe ik dus sowieso niet
Kijk ik snap best dat sommige apps meer functionaliteit bieden, maar dwepen met een twitterapp en mensen dier 15 fucking euro's voor neertellen. Ik snap het niet.
Nee dat speel ik niet. Ik zie op twitter NOOIT genoeg boeiends langskomen wat 15 euro rechtvaardigt. Voor niemand. Zeker niet als je een gratis app hebt waar je op een paar futiliteiten hetzelfde mee kan met dezelfde kwaliteit.quote:Op donderdag 6 december 2012 10:54 schreef Luigi het volgende:
[..]
Dat speel je natuurlijk want mensen leggen wel voor gekkere dingen meer geld neer. Je klinkt nu als een Windows fan die niet snapt dan mensen geld neerleggen voor een Mac.
Ik ben erg blij met Tweetbot op mijn iDevices en Mac's, hoe futiel iets als Twitter ook is natuurlijk.
Gebruik maken van Notification center.quote:Op donderdag 6 december 2012 10:59 schreef o.us2.0 het volgende:
Waarom zou je in godsnaam een Twitterapp op je Mac willen? Wat hebben die apps wat een website niet heeft?
Goeie interface icm je trackpadquote:Op donderdag 6 december 2012 10:59 schreef o.us2.0 het volgende:
Waarom zou je in godsnaam een Twitterapp op je Mac willen? Wat hebben die apps wat een website niet heeft?
Da's leuk maar ik vind ze alleen niet futiel. Maar dan gebruiken wij Twitter anders denk ik. Ik heb naast een stom persoonlijk blaataccount nog 2 zakelijke accounts. Als ik dat via de website of standaard Twitter app moet doen word ik gillend gekquote:Op donderdag 6 december 2012 10:56 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee dat speel ik niet. Ik zie op twitter NOOIT genoeg boeiends langskomen wat 15 euro rechtvaardigt. Voor niemand. Zeker niet als je een gratis app hebt waar je op een paar futiliteiten hetzelfde mee kan met dezelfde kwaliteit.
Snappen wanneer ik een berichtje al gelezen heb bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 6 december 2012 10:48 schreef Swetsenegger het volgende:
Het enige wat ontbreekt is syncen met desktop app, wat dat mag wezen (immers komen alle berichtjes op alle accounts binnen)
Ik heb ook een zakelijk account... M'n website tweet. Het enige wat ik tot nu toe gehoord heb dat ik denk "mjah" is hashtag muting. Aan de andere kant... wat is het nut van twitter als je selectief gaat filteren.quote:Op donderdag 6 december 2012 11:01 schreef Luigi het volgende:
[..]
Da's leuk maar ik vind ze alleen niet futiel. Maar dan gebruiken wij Twitter anders denk ik. Ik heb naast een stom persoonlijk blaataccount nog 2 zakelijke accounts. Als ik dat via de website of standaard Twitter app moet doen word ik gillend gek. En ja dat is uit ervaring
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |