SPOILER: Winterefteling - Januari?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Serious Request meet - 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 december - EnschedeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik vind het wel een leuk vervolg op de zeehondjes.quote:“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ja ik had ook een leuk vervolg op de zeehondjesquote:Op donderdag 6 december 2012 02:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het wel een leuk vervolg op de zeehondjes.![]()
![]()
Haha ik hoef nog maar 8 jaar te wachten.quote:Op donderdag 6 december 2012 01:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jou blijf ik toch vragen, of ik je moet of niet, of je me wilt of niet.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Tell mequote:Op donderdag 6 december 2012 02:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja ik had ook een leuk vervolg op de zeehondjes.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
quote:Op donderdag 6 december 2012 02:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Haha ik hoef nog maar 8 jaar te wachten.
Rustig aan.![]()
Samzz en ik hebben een pact gesloten.quote:C'est la vie
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Geil.quote:Op donderdag 6 december 2012 02:07 schreef heloef het volgende:
Samzz en ik hebben een pact gesloten.Rustig aan.![]()
Nee.quote:Op donderdag 6 december 2012 02:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mag hij het je ook laten voelen?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
quote:Op donderdag 6 december 2012 02:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Schattige zeehondjesSamzz knuppelen.
.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Baaaaaaaaaaaaaaaquote:
Ik vind dit posten omdat ik me suf verveel maar stom, en het is 2 AM dus ik ga tukken...
Kusje in je hals Samzz, zo een lekkere lange vette glibberige lebber, precies over je halsslagaderheen richting je kin.Rustig aan.![]()
Ik weet niet waar die hand is geweest.quote:Op donderdag 6 december 2012 02:09 schreef kingtoppie het volgende:
En voor Faxie en heloef gewoon een hand.C'est la vie
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |