abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121089086
Nou ja, ik had bijvoorbeeld wel bonuspunten erin gegooid. :+
pi_121089102
quote:
1s.gif Op woensdag 2 januari 2013 22:06 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Oh okee, dus we hoeven verder zelfs niks te beslissen daarover? Dat had ik niet helemaal begrepen.
Het lijkt me het meest logisch, anders wordt de ene vraag veel lucratiever dan de andere vraag.
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
pi_121089257
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 22:06 schreef wyccie het volgende:

[..]

Dat is wel een goede vraag en ik denk dat wat DF zegt het meest logische is. Anders is het wat scheef en kan ik door alleen jouw vraag te beantwoorden al eerste worden.
Oke :)

Ik voeg dan wel even toe aan mijn vraag dat iemand die 0 goede antwoorden heeft gegeven toch ook geen punten krijgt, zelfs al zijn er maar 5 mensen die antwoorden hebben ingestuurd :p
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_121089283
quote:
1s.gif Op woensdag 2 januari 2013 22:11 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Oke :)

Ik voeg dan wel even toe aan mijn vraag dat iemand die 0 goede antwoorden heeft gegeven toch ook geen punten krijgt, zelfs al zijn er maar 5 mensen die antwoorden hebben ingestuurd :p
Dat lijkt me ook wel logisch, dan worden die punten gewoon niet toegekend.
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
pi_121089288
Wat ben je streng.
pi_121089313
quote:
10s.gif Op woensdag 2 januari 2013 22:12 schreef wyccie het volgende:
Wat ben je streng.
zegt de dominatrix van FMT ~O>
pi_121089356
Watte? :o
pi_121089447
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 22:13 schreef wyccie het volgende:
Watte? :o
Nou ja, jij bent wel een beetje het geweten van FMT, natuurlijk. En daarom (noodzakelijk) steng soms voor ons onbehouwen boeren. We hadden eigenlijk een Barbwire Award moeten instellen :P
pi_121089525
Jullie zijn helemaal geen boeren.
pi_121089693
quote:
11s.gif Op woensdag 2 januari 2013 22:17 schreef wyccie het volgende:
Jullie zijn helemaal geen boeren.
Ik ben Brabander en oorspronkelijk Deurnenaar, de varkenshoofdstad van Nederland. Reken maar dat ik een boer ben. :7
pi_121089695
quote:
3s.gif Op woensdag 2 januari 2013 22:12 schreef DragonFodder het volgende:

[..]

Dat lijkt me ook wel logisch, dan worden die punten gewoon niet toegekend.
Leek mij ook logisch :p maar ik dacht dat victorinox' opmerking daar misschien over ging.
pi_121089767
Ik verwacht wel dat er minimaal 5 mensen zijn die mijn vraag beantwoord hebben...toch? :{
pi_121089845
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 22:22 schreef Sands het volgende:
Ik verwacht wel dat er minimaal 5 mensen zijn die mijn vraag beantwoord hebben...toch? :{
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 21:47 schreef wyccie het volgende:
Er hebben sowieso nog niet eens 5 personen iets ingezonden. :{
Wat denk je zelf :P
This is the way the world ends
Not with a bang but a whimper
Mijn reviews
pi_121089926
quote:
Ik ben er nog mee bezig!
pi_121089937
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 22:23 schreef SamuelofSEK het volgende:

[..]

[..]

Wat denk je zelf :P
Dat wyccie misschien zelf wel mijn vragen beantwoord heeft, maar niet meedoet voor de punten...dat kan toch? ;(
pi_121089965
quote:
vreemd genoeg was jouw vraag misschien nog wel het beste te doen :P
pi_121090089
quote:
3s.gif Op woensdag 2 januari 2013 22:25 schreef DragonFodder het volgende:

[..]

vreemd genoeg was jouw vraag misschien nog wel het beste te doen :P
Ik heb gewoon een goede vraag gemaakt waar iedereen wel iets van moet kunnen beantwoorden.
pi_121090100
Die van wyccie nemen het minst tijd in beslag, of je weet ze, of je weet ze niet :P
Mijn reviews
pi_121090122
quote:
6s.gif Op woensdag 2 januari 2013 22:28 schreef Sands het volgende:

[..]

Ik heb gewoon een goede vraag gemaakt waar iedereen wel iets van moet kunnen beantwoorden.
Heb je het dan toch eindelijk geleerd na 2 jaar *O*
Mijn reviews
pi_121090158
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 22:28 schreef SamuelofSEK het volgende:
Die van wyccie nemen het minst tijd in beslag, of je weet ze, of je weet ze niet :P
da's waar, degene die ik niet meteen zag, zag ik na 10 minuten nog steeds niet.
pi_121090187
quote:
6s.gif Op woensdag 2 januari 2013 22:28 schreef Sands het volgende:

[..]

Probeer dat nou eens in FMT regulier om te zetten. :P
pi_121090322
Nog een paar dagen toch? Dan ga ik ook nog wel wat vragen proberen te beantwoorden.
Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
pi_121090359
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 22:28 schreef SamuelofSEK het volgende:

[..]

Heb je het dan toch eindelijk geleerd na 2 jaar *O*
Nee :)

quote:
3s.gif Op woensdag 2 januari 2013 22:29 schreef DragonFodder het volgende:

[..]

Probeer dat nou eens in FMT regulier om te zetten. :P
Je hebt toch net weer mijn vraag beantwoord. :+
pi_121090416
quote:
14s.gif Op woensdag 2 januari 2013 22:32 schreef Sands het volgende:

[..]

Nee :)

[..]

Je hebt toch net weer mijn vraag beantwoord. :+
uitzondering op de regel
  woensdag 2 januari 2013 @ 22:36:04 #175
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_121090577
Ik doe het in stukjes, anders word ik het beu en dan begin ik er waarschijnlijk niet meer opnieuw aan. Het is ook nogal veel als je 't allemaal in 1 keer wil doen :P. Zo zie ik trouwens wel dingen die ik de vorige dag niet zag (of die me niet te binnen wilden schieten).

Ik ben wel van plan op alle vragen te antwoorden.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')