Het lijkt me het meest logisch, anders wordt de ene vraag veel lucratiever dan de andere vraag.quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:06 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh okee, dus we hoeven verder zelfs niks te beslissen daarover? Dat had ik niet helemaal begrepen.
Okequote:Op woensdag 2 januari 2013 22:06 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat is wel een goede vraag en ik denk dat wat DF zegt het meest logische is. Anders is het wat scheef en kan ik door alleen jouw vraag te beantwoorden al eerste worden.
Dat lijkt me ook wel logisch, dan worden die punten gewoon niet toegekend.quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:11 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oke
Ik voeg dan wel even toe aan mijn vraag dat iemand die 0 goede antwoorden heeft gegeven toch ook geen punten krijgt, zelfs al zijn er maar 5 mensen die antwoorden hebben ingestuurd :p
zegt de dominatrix van FMTquote:
Nou ja, jij bent wel een beetje het geweten van FMT, natuurlijk. En daarom (noodzakelijk) steng soms voor ons onbehouwen boeren. We hadden eigenlijk een Barbwire Award moeten instellenquote:
Ik ben Brabander en oorspronkelijk Deurnenaar, de varkenshoofdstad van Nederland. Reken maar dat ik een boer ben.quote:
Leek mij ook logisch :p maar ik dacht dat victorinox' opmerking daar misschien over ging.quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:12 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook wel logisch, dan worden die punten gewoon niet toegekend.
quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:22 schreef Sands het volgende:
Ik verwacht wel dat er minimaal 5 mensen zijn die mijn vraag beantwoord hebben...toch?
Wat denk je zelfquote:Op woensdag 2 januari 2013 21:47 schreef wyccie het volgende:
Er hebben sowieso nog niet eens 5 personen iets ingezonden.
Ik ben er nog mee bezig!quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:22 schreef Sands het volgende:
Ik verwacht wel dat er minimaal 5 mensen zijn die mijn vraag beantwoord hebben...toch?
Dat wyccie misschien zelf wel mijn vragen beantwoord heeft, maar niet meedoet voor de punten...dat kan toch?quote:
vreemd genoeg was jouw vraag misschien nog wel het beste te doenquote:Op woensdag 2 januari 2013 22:22 schreef Sands het volgende:
Ik heb gewoon een goede vraag gemaakt waar iedereen wel iets van moet kunnen beantwoorden.quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:25 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
vreemd genoeg was jouw vraag misschien nog wel het beste te doen
Heb je het dan toch eindelijk geleerd na 2 jaarquote:Op woensdag 2 januari 2013 22:28 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een goede vraag gemaakt waar iedereen wel iets van moet kunnen beantwoorden.
da's waar, degene die ik niet meteen zag, zag ik na 10 minuten nog steeds niet.quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:28 schreef SamuelofSEK het volgende:
Die van wyccie nemen het minst tijd in beslag, of je weet ze, of je weet ze niet
Probeer dat nou eens in FMT regulier om te zetten.quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:28 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een goede vraag gemaakt waar iedereen wel iets van moet kunnen beantwoorden.
Neequote:Op woensdag 2 januari 2013 22:28 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Heb je het dan toch eindelijk geleerd na 2 jaar
Je hebt toch net weer mijn vraag beantwoord.quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:29 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Probeer dat nou eens in FMT regulier om te zetten.
uitzondering op de regelquote:Op woensdag 2 januari 2013 22:32 schreef Sands het volgende:
[..]
Nee
[..]
Je hebt toch net weer mijn vraag beantwoord.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |