abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119989606
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 11:26 schreef yvonne het volgende:
Even iets anders, wat is de precieze doodsoorzaak?
Ik heb daar nog niks over gelezen?

Hij is niet direct overleden heeft nog naar huis kunnen gaan ( ?) en teruggekomen om nog een wedstrijd te komen kijken ?( whyyyyyyyyyyyyy in godsnaam, je bent net in elkaar geslagen) en zakte daarna pas in elkaar?
Heb ik eroverheen gelezen of is dat nog niet bekend gemaakt?

Want, stel dat hij overleden is aan iets anders, dat niet veroorzaakt werd door het pak slaag?Insert hier legio mogelijkheden.
Dan wordt de dood door schuld ( of welke aanklacht dan ook) een stuk moeilijker aantoonbaar?
Hartklachten bijvoorbeeld? Doel je daarop?
When your drunk the old woman tastes like a virgin... Crap!
pi_119989630
quote:

Hij is niet direct overleden heeft nog naar huis kunnen gaan ( ?) en teruggekomen om nog een wedstrijd te komen kijken ?( whyyyyyyyyyyyyy in godsnaam, je bent net in elkaar geslagen) en zakte daarna pas in elkaar?

Want, stel dat hij overleden is aan iets anders, dat niet veroorzaakt werd door het pak slaag?Insert hier legio mogelijkheden.
Dan wordt de dood door schuld ( of welke aanklacht dan ook) een stuk moeilijker aantoonbaar?
Ehm. Dit was al vrij snel bekend. Ongeveer gelijktijdig met het eerste nieuwsbericht hierover.
  donderdag 6 december 2012 @ 11:29:08 #203
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_119989651
quote:
1s.gif Op donderdag 6 december 2012 11:28 schreef nikk het volgende:

[..]

Ehm. Dit was al vrij snel bekend. Ongeveer gelijktijdig met het eerste nieuwsbericht hierover.
bronnetje dan? Ik ben ook wel benieuwd. Het lijkt me in ieder geval lastig om echt voor doodslag te veroordelen, als hij nog een halve dag rond heeft kennen lopen
Laffe huichelaar
pi_119989678
quote:

Doktoren in het ziekenhuis hebben direct gezegd dat de politie ingeschakeld diende te worden omdat uit de scans bleek dat de man hersenbeschadiging had opgelopen door de mishandeling. Dit staat als een paal boven water en is eigenlijk ook geen onderwerp van discussie meer. Doktoren in dit geval zullen getuigen dat de man overleden is aan de gevolgen van de mishandeling.
pi_119989686
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 11:29 schreef timmmmm het volgende:

[..]

bronnetje dan? Ik ben ook wel benieuwd. Het lijkt me in ieder geval lastig om echt voor doodslag te veroordelen, als hij nog een halve dag rond heeft kennen lopen
Zwaar hersenletsel iirc
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  donderdag 6 december 2012 @ 11:31:32 #206
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_119989710
quote:
7s.gif Op donderdag 6 december 2012 11:30 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Doktoren in het ziekenhuis hebben direct gezegd dat de politie ingeschakeld diende te worden omdat uit de scans bleek dat de man hersenbeschadiging had opgelopen door de mishandeling. Dit staat als een paal boven water en is eigenlijk ook geen onderwerp van discussie meer. Doktoren in dit geval zullen getuigen dat de man overleden is aan de gevolgen van de mishandeling.
quote:

[..]

^O^ duidelijk
Laffe huichelaar
pi_119989725
quote:

Hij heeft door de schoppen tegen zijn hoofd een bloeding in de hersenen gekregen die drukte tegen het schedeldak . Zoiets kan even duren voor de bloeding zo groot is en geen kant meer uitkan. Dat is hem fataal geworden.
Zo heb ik het gelezen.

En nu word ik godver weer kwaad, dus ga maar wat werken :W
pi_119989736
Niet om het één of ander, maar de advocaat van de "spelertjes" heeft behoorlijk wat ruimte om in te opereren.

Mocht hij zijn werk goed doen en een lagere straf bedingen, dan is de ironie dat hij te maken krijgt met agressiviteit, bedreigingen, geweld, etc.
pi_119989775
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 11:32 schreef nikk het volgende:
Niet om het één of ander, maar de advocaat van de "spelertjes" heeft behoorlijk wat ruimte om in te opereren.

Mocht hij zijn werk goed doen en een lagere straf bedingen, dan is de ironie dat hij te maken krijgt met agressiviteit, bedreigingen, geweld, etc.
Ze zijn minderjarig, dat hebben ze al 'mee' natuurlijk. Kans is niet zo heel groot dat ze volgens het volwassenenstrafrecht worden veroordeeld.
pi_119989788
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 11:30 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Zwaar hersenletsel iirc
Ah, als ze alle drie nu volhouden niet geschopt te hebben dan worden ze zo snel mogelijk weer vrijgelaten. Kunnen ze dan ook geld krijgen omdat ze x dagen onterecht in de cel hebben gezeten?
  Admin donderdag 6 december 2012 @ 11:34:46 #211
2589 crew  yvonne
Adminion.
pi_119989815
quote:
1s.gif Op donderdag 6 december 2012 11:28 schreef nikk het volgende:

[..]

De precieze doodsoorzaak?
Die is nooit meteen bekend bij mijn weten.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
  † In Memoriam † donderdag 6 december 2012 @ 11:35:23 #212
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_119989831
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 11:32 schreef nikk het volgende:

Kwestie van elkaar aanwijzen en een directe schuldige kan niet aangetoond worden. Lekker naar huis.
Die scooterknullen zijn er ook mee weggekomen.

Let maar op. Deze reeks gaat een "part II" krijgen.
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
pi_119989838
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 11:34 schreef yvonne het volgende:

[..]

Sterker nog, bij de eerste nieuwsberichten hierover was de grensrechter nog niet eens dood.
pi_119989841
quote:
1s.gif Op donderdag 6 december 2012 11:33 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Ah, als ze alle drie nu volhouden niet geschopt te hebben dan worden ze zo snel mogelijk weer vrijgelaten. Kunnen ze dan ook geld krijgen omdat ze x dagen onterecht in de cel hebben gezeten?
er zijn foto's gemaakt hoorde ik op het nieuws vanochtend
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_119989858
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 11:35 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Kwestie van elkaar aanwijzen en een directe schuldige kan niet aangetoond worden. Lekker naar huis.
Die scooterknullen zijn er ook mee weggekomen.

Let maar op. Deze reeks gaat een "part II" krijgen.
we zijn al bij Part XI
pi_119989864
Zwaar hersenletsel lijkt me nogal duidelijk.
  † In Memoriam † donderdag 6 december 2012 @ 11:36:33 #217
341203 3-voud
pi_119989868
quote:
9s.gif Op donderdag 6 december 2012 11:36 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

we zijn al bij Part XI
Van dezelfde reeks...
  Admin donderdag 6 december 2012 @ 11:36:35 #218
2589 crew  yvonne
Adminion.
pi_119989869
quote:

[..]

Waarom vraag ik dit omdat ik bang ben dat zo'n handigerd die kids straks nog vrij krijgt ook omdat niet onomstotelijk vaststaat etc.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
pi_119989872
quote:
1s.gif Op donderdag 6 december 2012 11:33 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Er zijn tientallen getuigen. Die Yassin is in ieder geval de lul.
pi_119989900
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 11:34 schreef yvonne het volgende:

[..]

De precieze doodsoorzaak niet. Wel dat hij uren later na de mishandeling in elkaar zakte.
  Moderator donderdag 6 december 2012 @ 11:38:02 #221
8781 crew  Frutsel
pi_119989910
quote:
1s.gif Op donderdag 6 december 2012 11:36 schreef nikk het volgende:

[..]

Er zijn tientallen getuigen. Die Yassin is in ieder geval de lul.
en foto's van de mishandeling zijn er ook
pi_119989952
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 11:35 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Sterker nog, bij de eerste nieuwsberichten hierover was de grensrechter nog niet eens dood.
En dit.
  † In Memoriam † donderdag 6 december 2012 @ 11:39:33 #223
341203 3-voud
pi_119989968
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 11:38 schreef Frutsel het volgende:

[..]

en foto's van de mishandeling zijn er ook
Op foto's is geen schoppende beweging te zien. Enkel het been in de "aanzetstand". Maar of die ook raak was en waar?...

Sinds de advocaat van Badr kijk in van creatieve interpretatie niet meer op.
pi_119989977
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 11:36 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Van dezelfde reeks...
het was een grap
pi_119990005
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 11:36 schreef yvonne het volgende:

[..]

Waarom vraag ik dit omdat ik bang ben dat zo'n handigerd die kids straks nog vrij krijgt ook omdat niet onomstotelijk vaststaat etc.
Snap ik :) maar die doktoren zaten er bovenop en hebben gelijk aangegeven dat de politie ingeschakeld diende te worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')