Hartklachten bijvoorbeeld? Doel je daarop?quote:Op donderdag 6 december 2012 11:26 schreef yvonne het volgende:
Even iets anders, wat is de precieze doodsoorzaak?
Ik heb daar nog niks over gelezen?
Hij is niet direct overleden heeft nog naar huis kunnen gaan ( ?) en teruggekomen om nog een wedstrijd te komen kijken ?( whyyyyyyyyyyyyy in godsnaam, je bent net in elkaar geslagen) en zakte daarna pas in elkaar?
Heb ik eroverheen gelezen of is dat nog niet bekend gemaakt?
Want, stel dat hij overleden is aan iets anders, dat niet veroorzaakt werd door het pak slaag?Insert hier legio mogelijkheden.
Dan wordt de dood door schuld ( of welke aanklacht dan ook) een stuk moeilijker aantoonbaar?
Ehm. Dit was al vrij snel bekend. Ongeveer gelijktijdig met het eerste nieuwsbericht hierover.quote:Op donderdag 6 december 2012 11:26 schreef yvonne het volgende:
Hij is niet direct overleden heeft nog naar huis kunnen gaan ( ?) en teruggekomen om nog een wedstrijd te komen kijken ?( whyyyyyyyyyyyyy in godsnaam, je bent net in elkaar geslagen) en zakte daarna pas in elkaar?
Want, stel dat hij overleden is aan iets anders, dat niet veroorzaakt werd door het pak slaag?Insert hier legio mogelijkheden.
Dan wordt de dood door schuld ( of welke aanklacht dan ook) een stuk moeilijker aantoonbaar?
bronnetje dan? Ik ben ook wel benieuwd. Het lijkt me in ieder geval lastig om echt voor doodslag te veroordelen, als hij nog een halve dag rond heeft kennen lopenquote:Op donderdag 6 december 2012 11:28 schreef nikk het volgende:
[..]
Ehm. Dit was al vrij snel bekend. Ongeveer gelijktijdig met het eerste nieuwsbericht hierover.
Doktoren in het ziekenhuis hebben direct gezegd dat de politie ingeschakeld diende te worden omdat uit de scans bleek dat de man hersenbeschadiging had opgelopen door de mishandeling. Dit staat als een paal boven water en is eigenlijk ook geen onderwerp van discussie meer. Doktoren in dit geval zullen getuigen dat de man overleden is aan de gevolgen van de mishandeling.quote:Op donderdag 6 december 2012 11:26 schreef yvonne het volgende:
Zwaar hersenletsel iircquote:Op donderdag 6 december 2012 11:29 schreef timmmmm het volgende:
[..]
bronnetje dan? Ik ben ook wel benieuwd. Het lijkt me in ieder geval lastig om echt voor doodslag te veroordelen, als hij nog een halve dag rond heeft kennen lopen
quote:Op donderdag 6 december 2012 11:30 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Doktoren in het ziekenhuis hebben direct gezegd dat de politie ingeschakeld diende te worden omdat uit de scans bleek dat de man hersenbeschadiging had opgelopen door de mishandeling. Dit staat als een paal boven water en is eigenlijk ook geen onderwerp van discussie meer. Doktoren in dit geval zullen getuigen dat de man overleden is aan de gevolgen van de mishandeling.
quote:Op donderdag 6 december 2012 11:30 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Doktoren in het ziekenhuis hebben direct gezegd dat de politie ingeschakeld diende te worden omdat uit de scans bleek dat de man hersenbeschadiging had opgelopen door de mishandeling. Dit staat als een paal boven water en is eigenlijk ook geen onderwerp van discussie meer. Doktoren in dit geval zullen getuigen dat de man overleden is aan de gevolgen van de mishandeling.
Hij heeft door de schoppen tegen zijn hoofd een bloeding in de hersenen gekregen die drukte tegen het schedeldak . Zoiets kan even duren voor de bloeding zo groot is en geen kant meer uitkan. Dat is hem fataal geworden.quote:Op donderdag 6 december 2012 11:26 schreef yvonne het volgende:
Ze zijn minderjarig, dat hebben ze al 'mee' natuurlijk. Kans is niet zo heel groot dat ze volgens het volwassenenstrafrecht worden veroordeeld.quote:Op donderdag 6 december 2012 11:32 schreef nikk het volgende:
Niet om het één of ander, maar de advocaat van de "spelertjes" heeft behoorlijk wat ruimte om in te opereren.
Mocht hij zijn werk goed doen en een lagere straf bedingen, dan is de ironie dat hij te maken krijgt met agressiviteit, bedreigingen, geweld, etc.
Ah, als ze alle drie nu volhouden niet geschopt te hebben dan worden ze zo snel mogelijk weer vrijgelaten. Kunnen ze dan ook geld krijgen omdat ze x dagen onterecht in de cel hebben gezeten?quote:
De precieze doodsoorzaak?quote:Op donderdag 6 december 2012 11:28 schreef nikk het volgende:
[..]
Ehm. Dit was al vrij snel bekend. Ongeveer gelijktijdig met het eerste nieuwsbericht hierover.
Kwestie van elkaar aanwijzen en een directe schuldige kan niet aangetoond worden. Lekker naar huis.quote:Op donderdag 6 december 2012 11:32 schreef nikk het volgende:
Niet om het één of ander, maar de advocaat van de "spelertjes" heeft behoorlijk wat ruimte om in te opereren.
Mocht hij zijn werk goed doen en een lagere straf bedingen, dan is de ironie dat hij te maken krijgt met agressiviteit, bedreigingen, geweld, etc.
Sterker nog, bij de eerste nieuwsberichten hierover was de grensrechter nog niet eens dood.quote:Op donderdag 6 december 2012 11:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
De precieze doodsoorzaak?
Die is nooit meteen bekend bij mijn weten.
er zijn foto's gemaakt hoorde ik op het nieuws vanochtendquote:Op donderdag 6 december 2012 11:33 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ah, als ze alle drie nu volhouden niet geschopt te hebben dan worden ze zo snel mogelijk weer vrijgelaten. Kunnen ze dan ook geld krijgen omdat ze x dagen onterecht in de cel hebben gezeten?
we zijn al bij Part XIquote:Op donderdag 6 december 2012 11:35 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Kwestie van elkaar aanwijzen en een directe schuldige kan niet aangetoond worden. Lekker naar huis.
Die scooterknullen zijn er ook mee weggekomen.
Let maar op. Deze reeks gaat een "part II" krijgen.
Van dezelfde reeks...quote:
Waarom vraag ik dit omdat ik bang ben dat zo'n handigerd die kids straks nog vrij krijgt ook omdat niet onomstotelijk vaststaat etc.quote:Op donderdag 6 december 2012 11:30 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Er zijn tientallen getuigen. Die Yassin is in ieder geval de lul.quote:Op donderdag 6 december 2012 11:33 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ah, als ze alle drie nu volhouden niet geschopt te hebben dan worden ze zo snel mogelijk weer vrijgelaten. Kunnen ze dan ook geld krijgen omdat ze x dagen onterecht in de cel hebben gezeten?
De precieze doodsoorzaak niet. Wel dat hij uren later na de mishandeling in elkaar zakte.quote:Op donderdag 6 december 2012 11:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
De precieze doodsoorzaak?
Die is nooit meteen bekend bij mijn weten.
en foto's van de mishandeling zijn er ookquote:Op donderdag 6 december 2012 11:36 schreef nikk het volgende:
[..]
Er zijn tientallen getuigen. Die Yassin is in ieder geval de lul.
En dit.quote:Op donderdag 6 december 2012 11:35 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Sterker nog, bij de eerste nieuwsberichten hierover was de grensrechter nog niet eens dood.
Op foto's is geen schoppende beweging te zien. Enkel het been in de "aanzetstand". Maar of die ook raak was en waar?...quote:Op donderdag 6 december 2012 11:38 schreef Frutsel het volgende:
[..]
en foto's van de mishandeling zijn er ook
het was een grapquote:
Snap ikquote:Op donderdag 6 december 2012 11:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Waarom vraag ik dit omdat ik bang ben dat zo'n handigerd die kids straks nog vrij krijgt ook omdat niet onomstotelijk vaststaat etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |