Goed idee.quote:Op woensdag 5 december 2012 21:48 schreef Klonk het volgende:
er was een paar topics geleden een mooi begin gemaakt met een kaartje waar je je op kon laten zetten toch, gebeurt daar nog iets mee, lijkt me tof om dat weer ff op te pakken en in de OP te zetten ofzo.
Mooi was dat. Ik heb er ook nog foto's van, alleen die liggen bij m;n ouders. Kan op bepaalde plekken absoluut niet erdoor met de auto. Ondanks winterbanden. Als ik thuis ben zal ik eens zoeken.quote:Op woensdag 5 december 2012 21:49 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Droge sneeuw met een harde wind even ten oosten van Groningen. Doet me denken aan 3 jaar geleden. Veel sneeuw met een stormachtige wind. De volgende ochtend de provincie doorcrossen en het opnemen tegen 1-2 meter hoge sneeuwduinen
[ afbeelding ]
Hehe...ik had een post klaar om te verzenden en toen kon het plots niet meer dus dacht dacht ie wel vol zou zitten en maar een nieuwe geopend want die was er nog niequote:Op woensdag 5 december 2012 21:50 schreef Klonk het volgende:
De tering, daar was iemand snel met een nieuwe openen
was braaf een leuke titel aan het verzinnen
whehehe, ik probeerde iets met de maya's en dat ze het mishadden qua data in de titel te verwerkenquote:Op woensdag 5 december 2012 21:51 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Hehe...ik had een post klaar om te verzenden en toen kon het plots niet meer dus dacht dacht ie wel vol zou zitten en maar een nieuwe geopend want die was er nog nieen niet veel over de nieuwe titel nagedacht
winterbanden zijn geen sneeuwbandenquote:Op woensdag 5 december 2012 21:51 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Mooi was dat. Ik heb er ook nog foto's van, alleen die liggen bij m;n ouders. Kan op bepaalde plekken absoluut niet erdoor met de auto. Ondanks winterbanden. Als ik thuis ben zal ik eens zoeken.
Maar het rijdt in de sneeuw wel tig malen beter. Veel meer grip ook. Op gegeven moment mn ouders gebeld of ze me los konden gravenquote:Op woensdag 5 december 2012 21:53 schreef Klonk het volgende:
[..]
winterbanden zijn geen sneeuwbanden
en zonder een 4x4 kom je er helemaal niet meer door natuurlijk, winterbanden helpen een beetje maar zijn zeker niet zaligmakend, al ben ik wel blij dat ik ze onder mijn werkbus en eigen auto heb zitten
wacht maar tot het vrijdag gaat sneeuwen dan is het niet meer bij te houdenquote:
quote:Op woensdag 5 december 2012 22:00 schreef Klonk het volgende:
[..]
over een kwartier achter CS?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 5 december 2012 22:00 schreef Klonk het volgende:
[..]
over een kwartier achter CS?
[ afbeelding ]
twitter:weermanreinier twitterde op woensdag 05-12-2012 om 21:02:45Niet alleen veel sneeuw vrijdag. Volgens ECMWF volgende week ook Vorst met hoofdletter. Winter2012/13 is on. reageer retweet
die rode lijn, kiek 'm goanquote:Op woensdag 5 december 2012 22:06 schreef INViCTuS het volgende:
Beetje jammer dat het zondag en maandag even nul komt want dan krijg je weer van die vieze drap. Als hier meer dan 20 centimeter gaat vallen dan houdt dat de hele komende week wel stand als ik de pluim moet geloven en dat levert met sneeuwdek extra koude nachten op.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |