Ik wil hem eruit halen. Ik zat er al een tujd aan te denken. Maandag bij de piercingshop een nieuw balletje gehaald maar dat is een groter balletje dan de onderkant waardoor hij dus denk ik ingroeidquote:Op woensdag 5 december 2012 21:46 schreef Lienekien het volgende:
Ik heb ook een vraag. Wat ga je eraan doen? Lijkt me niet goed om het zo te laten.
je moet ook niet de hele tijd ballen in je mond stoppenquote:Op woensdag 5 december 2012 22:05 schreef Pindasoepje het volgende:
[..]
Ik wil hem eruit halen. Ik zat er al een tujd aan te denken. Maandag bij de piercingshop een nieuw balletje gehaald maar dat is een groter balletje dan de onderkant waardoor hij dus denk ik ingroeid
Het staafje moet idd ook wat langer zijn dan denk ik. Mijn staafje is ook langer dan gemiddeld en daarom kan ik hem wel goed ruim bewegen. Nog nooit gehad dat die ging klemmen of vast ging zitten o.i.d.quote:Op donderdag 6 december 2012 08:56 schreef Pindasoepje het volgende:
Ik heb hem nu bijna 11 jaar, daarom vond ik het zo raar.
Ik heb een nieuw bolletje erop, die is iets groter. Denk dat hij dde piercing zo omhoog trekt waardoor hij vast komt ofzo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |