Dat dacht ik ook ten tijde van de Sims2. Nu koop ik alles origineel. Geen gezeik met rare downloads, gekut met iso's mounten of no cd-cracks downloaden, gratis goodies als je een game registreert en spullen van de exchange.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:25 schreef oLexie het volgende:
Zonde van je geld ook eigenlijk, ga voortaan maar downloaden.
En mocht je daar de subscriber van stuff willen hebben, dan ga je naar:quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:05 schreef oLexie het volgende:
Ik heb een site gevonden waar je allemaal mooie dingetjes kunt downloaden.
http://www.thesimsresourc(...)category/sims3-hair/ Moet je bij downloads Sims 3 klikken en dan heb je allemaal meubels en huizen enzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:51 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
En mocht je daar de subscriber van stuff willen hebben, dan ga je naar:Hendig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bay of Plenty
Ik Universiteitsleven met Airmiles-korting voor 18 euroquote:Op zondag 10 maart 2013 14:54 schreef AppelCake het volgende:
Ik heb een paar dagen geleden seasons gekocht.
gvd, hier kostte Seasons nog 32,95 met korting.quote:Op zondag 10 maart 2013 15:11 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik Universiteitsleven met Airmiles-korting voor 18 euro
De korting was hier in de intertoys -7 euro ofzo.quote:Op zondag 10 maart 2013 20:14 schreef SEMTEX het volgende:
De spellen zijn nu met korting te krijgen, Dixons zit het laagst met 20 euro per spel
ik heb een zooi sims 3 uitbreidingen voor het geweldige bedrag van $9 gekocht bij amazon toen zij sale haddenquote:Op zondag 10 maart 2013 20:14 schreef SEMTEX het volgende:
De spellen zijn nu met korting te krijgen, Dixons zit het laagst met 20 euro per spel
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:51 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
En mocht je daar de subscriber van stuff willen hebben, dan ga je naar:Nice!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
quote:Op zondag 10 februari 2013 16:25 schreef sinepedraap het volgende:
Zo ben wel klaar met het Family Guy huis![]()
Huis:
[ afbeelding ]
Boven:
[ afbeelding ]
Beneden:
[ afbeelding ]
Kelder:
[ afbeelding ]
Volgens mij klopt alles wel
quote:20% Off Voucher
Voucher code* GMG20-GGN5D-FC3NA will give you 20% off a great selection of games across the GMG Store. You can even use this on a selection of zombie deals!
en wat betreft die laatste deal, daar is de 20% kortingsbon op te gebruiken:quote:Sims Deals
Get up to 50% off a selection of EA titles including SimCity 4 Deluxe Edition and a selection of Sims 3 DLC so big that the list wont fit! This offer ends 1600UTC 19/04/2013.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ter vergelijking: op Origin ben je voor hetzelfde ¤59.98 kwijt en krijg je 2 origin 'exclusive' ingame materialen
let wel: je krijgt alleen een registratiecode: deze kan je verzilveren op de sims 3 site (mijn pagina -> games -> gamecode verzilveren ofzo)
vervolgens kan je het spel d.m.v./in Origin downloadenmentions en alerts staan uit, pm/dm mij
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |