Dan is de vraag, hoe kom ik aan zo'n potje.quote:Op zondag 23 december 2012 22:46 schreef mschol het volgende:
[..]
geen idee dan, stop het in een potje?
Dat is handig. Heb ik ook eens gehad. Mailtje sturen dan maar naar EA.quote:Op donderdag 27 december 2012 19:37 schreef oLexie het volgende:
Ik heb net de Sims 3 gekregen voor kerst maar ik kan mij niet aanmelden. Hij geeft aan al een acount te hebben met mijn e-mail adres maar ik krijg niets binnen als ik een wachtwoord reset opvraag.
Ik kan nergens een e-mail adres vinden, weet jij nog waar je naartoe hebt gemaild?quote:Op donderdag 27 december 2012 19:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is handig. Heb ik ook eens gehad. Mailtje sturen dan maar naar EA.
via Origin en dan helpquote:Op donderdag 27 december 2012 20:02 schreef oLexie het volgende:
[..]
Ik kan nergens een e-mail adres vinden, weet jij nog waar je naartoe hebt gemaild?
ik gebruik dan alt+tabquote:Is het overigens ook mogelijk om het spel tijdens het spelen even klein te maken zodat je tussendoor kunt internetten? Ik speel op een MacBook.
Jaquote:Op vrijdag 28 december 2012 07:19 schreef Ellatjuh het volgende:
was je door de telescoop aan het kijken overdag?
Dan krijg je boze buren die denken dat je ze begluurd en die komen je sims meppen en zijjn boos en voor je een gesprek aan kan gaan zijn ze weg
quote:Op vrijdag 28 december 2012 07:19 schreef Ellatjuh het volgende:
Dan krijg je boze buren die denken dat je ze begluurd en die komen je sims meppen en zijjn boos en voor je een gesprek aan kan gaan zijn ze weg
Ik heb hem opgezocht in community lots met mijn vader-sim met 10 in Body.quote:Op vrijdag 28 december 2012 15:13 schreef Ellatjuh het volgende:
hehe ja ze meppen, ik wil vaak nog in discussie met die sim maarja hij is zo weer weg voor ik terug kan meppen of praten
Oh ja, in de Sims 2 was dat ook al zo, moest je inzicht krijgen en elke keer dat je door de telescoop ging kijken kwamen er weer mensen boos naar me toe.quote:Op vrijdag 28 december 2012 07:19 schreef Ellatjuh het volgende:
dat kan niet...quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:29 schreef oLexie het volgende:
Zeg, hoe kan ik nog een huis kopen met hetzelfde huishouden?
Verhuizen via de telefoon of pc.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:29 schreef oLexie het volgende:
Zeg, hoe kan ik nog een huis kopen met hetzelfde huishouden?
Wel hoor:quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
dat kan niet...
tenzij je een vakantiehuis bedoelt in een andere wereld. Dan moet je genoeg visumpunten verzamelen en kun je het uiteindelijk wel.
quote:
Alsof mijn PC dat allemaal gaat trekken.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:47 schreef Kuukske het volgende:
Een druk jaar voor Sims 3
Druk jaar voor de portemonnee van de liefhebbers dus.
Daar zat ik ook al aan te denken. Dat wordt selectief uitbreidingen installeren/de-installeren.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Alsof mijn PC dat allemaal gaat trekken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |