Lambalquote:Op donderdag 6 december 2012 11:04 schreef right_turn het volgende:
[..]
Ik heb een fout gemaakt, een hele ernstige fout... iets waar ik heel veel spijt van heb en waardoor ik mijn vriendin, waar ik intens veel van hou, ben kwijtgeraakt... er zullen wel meer mensen zijn die de fout zijn ingaan... serieus genomen zou wel prettig zijn, medelijden moet je maar hebben met je eigen vriendje!
Dat is ook zo... in een land waarvan je de taal amper spreekt, zonder werk, zonder inkomen en een vriend die zich zou moeten schamen.quote:Op donderdag 6 december 2012 11:05 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Volgens mij ben je haar vriendje niet meer, en heb ik veel eerder medelijden met haar dan met jou.
Is ze ook nog buitenlandse, werkeloos en niet nederlands sprekend, gast, je zou je dood moeten schamen. Bah.quote:Op donderdag 6 december 2012 11:08 schreef right_turn het volgende:
[..]
Dat is ook zo... in een land waarvan je de taal amper spreekt, zonder werk, zonder inkomen en een vriend die zich zou moeten schamen.
In ieder geval heeft ze wel zelfrespect!
Is ze ook nog eens een buitenlandse? Een ongelofelijke sneue balhaar, dat is wat jij bent.quote:Op donderdag 6 december 2012 11:08 schreef right_turn het volgende:
[..]
Dat is ook zo... in een land waarvan je de taal amper spreekt, zonder werk, zonder inkomen en een vriend die zich zou moeten schamen.
In ieder geval heeft ze wel zelfrespect!
Ze had niet gelijk weg hoeven gaan, ze kon blijven tot ze iets voor haar zelf gevonden had... Ze spreekt vloeiend Engels.quote:Op donderdag 6 december 2012 11:18 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Is ze ook nog eens een buitenlandse? Een ongelofelijke sneue balhaar, dat is wat jij bent.
Jij denkt serieus dat jij het recht hebt om haar logische reactie op jouw idioterie slecht kan praten? Dan is het ook nog eens ernstig slecht met jouw wereldbeeld gesteld.quote:Op donderdag 6 december 2012 11:26 schreef right_turn het volgende:
[..]
Ze had niet gelijk weg hoeven gaan, ze kon blijven tot ze gevonden had... Ze spreekt vloeiend Engels.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |