Ja, teh fuck zeg. Je snoept bij een ander, zij wil echt aan je werken en plots mis je haar warmte en liefde. Ik weet niet of je nieuwe vriendin dit weet, maar het is wel schofterig gedrag. Je ex-vriendin verdient het medeleven..quote:Op woensdag 5 december 2012 18:42 schreef AldoTheApache het volgende:
Die nieuwe relatie zal wel goed werken gok ik zo
quote:Op woensdag 5 december 2012 18:43 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ja, teh fuck zeg. Je snoept bij een ander, zij wil echt aan je werken en plots mis je haar warmte en liefde. Ik weet niet of je nieuwe vriendin dit weet, maar het is wel schofterig gedrag. Je ex-vriendin verdient het medeleven..
tears in my eyes inderdaad....quote:Op woensdag 5 december 2012 18:45 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Het is anders wel een heel zielige hufter hoor!
Nu mis ik haar, stuur ik haar smsjes dat ik haar mis, dat ik van haar hou...quote:
Laat haar gaan gozer, je verdient haar nietquote:Op woensdag 5 december 2012 18:46 schreef right_turn het volgende:
[..]
Nu mis ik haar, stuur ik haar smsjes dat ik haar mis, dat ik van haar hou...
ja als ze dom is, trapt ze daar inquote:Op woensdag 5 december 2012 18:46 schreef right_turn het volgende:
[..]
Ok. Nou, ga daar vooral mee door. Ik hoop dat ze uiteindelijk dan gaat beseffen wat voor egoïstische klootzak je bentquote:Op woensdag 5 december 2012 18:46 schreef right_turn het volgende:
[..]
Troost je met het feit dat ze in het buitenland ook goed is uitgewoondquote:Op woensdag 5 december 2012 18:41 schreef right_turn het volgende:
Na drie jaar samen te zijn geweest heeft ze vandaag haar spullen gepakt en is voorgoed uit mijn leven verdwenen.
Het is ook nog eens mijn eigen schuld. Een half jaar lang moest ze naar het buitenland en ik was niet sterk genoeg om haar trouw te blijven. Terwijl zij daar serieus bezig was om aan onze toekomst te werken had ik het hier naar mijn zin met een ander.
Toen ze terug kwam was onze relatie niet meer hetzelfde en bij de eerste ruzie een paar dagen later heb ik haar geen andere keuze gelaten dan de relatie te verbreken.
In de tussentijd bleef ik die andere vrouw zien en er is een goede kans dat het tot een relatie komt.
Maar vanmiddag was mijn inmiddels ex-vriendin hier om haar spullen te pakken en nu ze weg is voel ik de pijn van het gemis. Ik mis haar, ik mis haar, ik mis haar.
Vanavond vind ik troost in de armen van mijn nieuwe vriendin, maar met haar heb ik niet die band die ik had met mijn ex.
Dit wilde ik even kwijt!
terwijl je in de armen van de ander ligt ?quote:Op woensdag 5 december 2012 18:46 schreef right_turn het volgende:
[..]
Terwijl je ondertussen afgezogen wordt door je nieuwe vlam ?quote:Op woensdag 5 december 2012 18:46 schreef right_turn het volgende:
[..]
Heeft niks met domheid te maken. TS moet niet gaan spelen met de gevoelens van TS' ex-vriendin. Dat is echt gewoon fucked up.quote:Op woensdag 5 december 2012 18:47 schreef Miss.X het volgende:
[..]
ja als ze dom is, trapt ze daar in
Niet weten dat een man op die manier kan multitaskenquote:Op woensdag 5 december 2012 18:48 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
terwijl je in de armen van de ander ligt ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |