Zal me niks verbazen,ik zelf ben 1.88, maar als kijk je naar me moeder die is 1,54.quote:Op zaterdag 8 december 2012 11:42 schreef Knaller het volgende:
[..]
Volgens mij had Montenegro dat record van ons afgesnoept inmiddels.
Naja je ziet juist vaker dat de kinderen de lengte van hun ouders overstijgen.quote:Op zaterdag 8 december 2012 11:45 schreef henkiets het volgende:
[..]
Zal me niks verbazen,ik zelf ben 1.88, maar als kijk je naar me moeder die is 1,54.
Ook zie je dat mensen steeds kleiner begint te worden. Ik ging met me broertje naar zijn middelbare school (hij is brugklasser) voor een soort show ofso, allemaal koters van 1.50-1.60
Het zal me echt een rotzorg zijn hoe anderen naar ons kijken. Het gaat er tenslotte om of we bij elkaar passen, niet of anderen vinden dat we bij elkaar passen.quote:Op zaterdag 8 december 2012 11:44 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat speelt bij vrijwel iedereen wel mee.
Dit ja.quote:Op zaterdag 8 december 2012 11:50 schreef PalmRoyale het volgende:
[..]
Het zal me echt een rotzorg zijn hoe anderen naar ons kijken. Het gaat er tenslotte om of we bij elkaar passen, niet of anderen vinden dat we bij elkaar passen.
Nou ja als ik naast een vrouw zou lopen die een stuk langer zou zijn dan ik zou ik me niet prettig voelen daar dat er een beetje raar uitziet vind ik altijd.quote:Op zaterdag 8 december 2012 11:50 schreef PalmRoyale het volgende:
[..]
Het zal me echt een rotzorg zijn hoe anderen naar ons kijken. Het gaat er tenslotte om of we bij elkaar passen, niet of anderen vinden dat we bij elkaar passen.
Een grote dwerg dan?quote:Op zaterdag 8 december 2012 00:39 schreef KitchenPrincessCassandra het volgende:
[..].. Nee.. geen dwerg! Gewoon klein!
Lange vrouwenquote:Op zaterdag 8 december 2012 11:49 schreef Ziba het volgende:
Hahaha, ik ga wel eens op het keukenblad staan ofzo (ik ben geen dwerg) omdat 't bovenste voor mij ook te hoog is. Maar klein zijn is kut, vooral als je naast een lange vrouw loopt, die zijn automatisch mooier om te zien, vind ik.
Jij kan een lange vrouw niet aan?quote:Op dinsdag 11 december 2012 09:53 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Lange vrouwenx100
Vrouwen die 1.75 of kleiner zijn
dit inderdaad. Ik heb ook liever vriendinnen van mijn eigen lengte haat het om langs een paard te lopen. En ja soms zie ik ook wel eens een lange elegante vrouw en dan ben ik ook wel jaloers inderdaadquote:Op zaterdag 8 december 2012 11:49 schreef Ziba het volgende:
Hahaha, ik ga wel eens op het keukenblad staan ofzo (ik ben geen dwerg) omdat 't bovenste voor mij ook te hoog is. Maar klein zijn is kut, vooral als je naast een lange vrouw loopt, die zijn automatisch mooier om te zien, vind ik.
Haha jawel hoorquote:Op dinsdag 11 december 2012 10:23 schreef Pixy_Stix het volgende:
[..]
Jij kan een lange vrouw niet aan?
quote:Op dinsdag 11 december 2012 10:37 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Haha jawel hoor. Maar ik heb gewoon een zwak voor de wat kleinere dames. Die vind ik gewoon veel mooier. Plus biedt het voor mij sexueel extra veel mogelijkheden
. Plus ik hou van meisjes op hakken, en vind ik het niet echt sexy (zal wel iets mannelijks zijn?) als ze boven me uitkomt.
Ik heb een zwak voor schattige meisjes, ik val ook echt op de schattigheid van het meisje in kwestie. Een lief gezichtje + een kleine lengte is in de meeste gevallen genoeg om mij om te krijgen
Na mijn trolls en (soms iets te) extreme mening jegens Nederlandse vrouwen, vind ik het deze keer terrecht een keer wat aardigs te zeggen over deze mooie wezens.
Vrouwen![]()
Vrouwen tussen de 1.55-1.75![]()
![]()
Lief gezichtje?quote:Op dinsdag 11 december 2012 10:44 schreef Pixy_Stix het volgende:
[..]Ik ben 1.69m en ik draag altijd hakken.
Daten?quote:Op dinsdag 11 december 2012 10:45 schreef Pixy_Stix het volgende:
[..]
Ik ben echt een schatje om te zien.
Dat scheelt, ik ookquote:Op dinsdag 11 december 2012 10:47 schreef Pixy_Stix het volgende:
[..]
Lijkt me niet verstandig, ik ben namelijk knettergek.
En hoe is je hoofd? is nogal raar gezicht als Pixy_stix met haar lieve schattige gezichtje naast een vieze nerderige rotkop loopt.quote:Op dinsdag 11 december 2012 10:49 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Dat scheelt, ik ook. Prettig gestoord dan wel
Het enige waar ze over zou kunnen struikelen is dat ik een beetje skinny ben (1.80 - 60 kg), over de rest zal ze niet over klagen denk ik. Ben een soort van een halve mooiboyquote:Op dinsdag 11 december 2012 10:51 schreef Chai het volgende:
[..]
En hoe is je hoofd? is nogal raar gezicht als Pixy_stix met haar lieve schattige gezichtje naast een vieze nerderige rotkop loopt.
Ew ectoquote:Op dinsdag 11 december 2012 10:55 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Het enige waar ze over zou kunnen struikelen is dat ik een beetje skinny ben (1.80 - 60 kg), over de rest zal ze niet over klagen denk ik. Ben een soort van een halve mooiboy.
Waarom ben ik nou weer een ecto? Ik ben gewoon een ijdele jongen, maar ik noem mijzelf geen mooiboy omdat ik niet doe aan 2 oorbellen, vage kleur broeken en die andere gayshit.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |