abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120069754
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 11:42 schreef Knaller het volgende:

[..]

Volgens mij had Montenegro dat record van ons afgesnoept inmiddels.
Zal me niks verbazen,ik zelf ben 1.88, maar als kijk je naar me moeder die is 1,54.
Ook zie je dat mensen steeds kleiner begint te worden. Ik ging met me broertje naar zijn middelbare school (hij is brugklasser) voor een soort show ofso, allemaal koters van 1.50-1.60 _O_
  zaterdag 8 december 2012 @ 11:48:22 #202
30961 Knaller
knalt er op los
pi_120069829
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 11:45 schreef henkiets het volgende:

[..]

Zal me niks verbazen,ik zelf ben 1.88, maar als kijk je naar me moeder die is 1,54.
Ook zie je dat mensen steeds kleiner begint te worden. Ik ging met me broertje naar zijn middelbare school (hij is brugklasser) voor een soort show ofso, allemaal koters van 1.50-1.60 _O_
Naja je ziet juist vaker dat de kinderen de lengte van hun ouders overstijgen.
Schijnt allemaal te maken te hebben met betere voeding in de kinderperiode etc.
"A single rose can be my garden, a single friend my world."
pi_120069860
hong :')
pi_120069861
Hahaha, ik ga wel eens op het keukenblad staan ofzo (ik ben geen dwerg) omdat 't bovenste voor mij ook te hoog is. Maar klein zijn is kut, vooral als je naast een lange vrouw loopt, die zijn automatisch mooier om te zien, vind ik.
  zaterdag 8 december 2012 @ 11:50:47 #205
269262 PalmRoyale
Life's a bitch.
pi_120069880
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 11:44 schreef Frank_Drebin het volgende:

[..]

Dat speelt bij vrijwel iedereen wel mee.
Het zal me echt een rotzorg zijn hoe anderen naar ons kijken. Het gaat er tenslotte om of we bij elkaar passen, niet of anderen vinden dat we bij elkaar passen.
"Our rights are not granted by governments. They are inherent to our nature. But it's entirely the opposite for governments: their privileges are precisely equal to only that which we suffer them to enjoy." - Edward Snowden
  zaterdag 8 december 2012 @ 12:00:10 #206
377797 Missblackhairhighheels
Intelligent en gehaat.
pi_120070059
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 11:50 schreef PalmRoyale het volgende:

[..]

Het zal me echt een rotzorg zijn hoe anderen naar ons kijken. Het gaat er tenslotte om of we bij elkaar passen, niet of anderen vinden dat we bij elkaar passen.
Dit ja.
FOK! is een primaire levensbehoefte. FOK! bevredigt mijn ziel.
  zaterdag 8 december 2012 @ 12:01:14 #207
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_120070070
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 11:50 schreef PalmRoyale het volgende:

[..]

Nou ja als ik naast een vrouw zou lopen die een stuk langer zou zijn dan ik zou ik me niet prettig voelen daar dat er een beetje raar uitziet vind ik altijd.
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
  zaterdag 8 december 2012 @ 12:07:11 #208
269262 PalmRoyale
Life's a bitch.
pi_120070214
Als mijn vriendin op hoge hakken loopt dan komt ze boven mij uit. Whoopdeefuckingdoo zeg.
"Our rights are not granted by governments. They are inherent to our nature. But it's entirely the opposite for governments: their privileges are precisely equal to only that which we suffer them to enjoy." - Edward Snowden
  zondag 9 december 2012 @ 20:19:25 #209
384601 HCFeestbeest
Behoort tot het patriciaat
pi_120120673
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 00:39 schreef KitchenPrincessCassandra het volgende:

[..]

:'( .. Nee.. geen dwerg! Gewoon klein!
Een grote dwerg dan?
Gr gr. de KLB Keizer
pi_120181065
quote:
9s.gif Op zaterdag 8 december 2012 11:49 schreef Ziba het volgende:
Hahaha, ik ga wel eens op het keukenblad staan ofzo (ik ben geen dwerg) omdat 't bovenste voor mij ook te hoog is. Maar klein zijn is kut, vooral als je naast een lange vrouw loopt, die zijn automatisch mooier om te zien, vind ik.
Lange vrouwen :r x100
Vrouwen die 1.75 of kleiner zijn :9~
pi_120181841
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 09:53 schreef Redbullkid het volgende:

[..]

Lange vrouwen :r x100
Vrouwen die 1.75 of kleiner zijn :9~
Jij kan een lange vrouw niet aan? :P
Don't pull my strings.
pi_120181932
IPH?!
  dinsdag 11 december 2012 @ 10:28:01 #213
354317 Meloewa
Geen zin meer in fok
pi_120181977
quote:
9s.gif Op zaterdag 8 december 2012 11:49 schreef Ziba het volgende:
dit inderdaad. Ik heb ook liever vriendinnen van mijn eigen lengte haat het om langs een paard te lopen. En ja soms zie ik ook wel eens een lange elegante vrouw en dan ben ik ook wel jaloers inderdaad ;( :') meeste kleren staan er mooier bij. Wel tot 1,80m daar boven vind ik ook niet mooi.
Doei!
pi_120182233
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 10:23 schreef Pixy_Stix het volgende:

[..]

Jij kan een lange vrouw niet aan? :P
Haha jawel hoor :P. Maar ik heb gewoon een zwak voor de wat kleinere dames. Die vind ik gewoon veel mooier. Plus biedt het voor mij sexueel extra veel mogelijkheden :D. Plus ik hou van meisjes op hakken, en vind ik het niet echt sexy (zal wel iets mannelijks zijn?) als ze boven me uitkomt.

Ik heb een zwak voor schattige meisjes, ik val ook echt op de schattigheid van het meisje in kwestie. Een lief gezichtje + een kleine lengte is in de meeste gevallen genoeg om mij om te krijgen :P

Na mijn trolls en (soms iets te) extreme mening jegens Nederlandse vrouwen, vind ik het deze keer terrecht een keer wat aardigs te zeggen over deze mooie wezens.

Vrouwen O+
Vrouwen tussen de 1.55-1.75 O+ :9~
pi_120182418
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 10:37 schreef Redbullkid het volgende:

[..]

Haha jawel hoor :P. Maar ik heb gewoon een zwak voor de wat kleinere dames. Die vind ik gewoon veel mooier. Plus biedt het voor mij sexueel extra veel mogelijkheden :D. Plus ik hou van meisjes op hakken, en vind ik het niet echt sexy (zal wel iets mannelijks zijn?) als ze boven me uitkomt.

Ik heb een zwak voor schattige meisjes, ik val ook echt op de schattigheid van het meisje in kwestie. Een lief gezichtje + een kleine lengte is in de meeste gevallen genoeg om mij om te krijgen :P

Na mijn trolls en (soms iets te) extreme mening jegens Nederlandse vrouwen, vind ik het deze keer terrecht een keer wat aardigs te zeggen over deze mooie wezens.

Vrouwen O+
Vrouwen tussen de 1.55-1.75 O+ :9~
O+ Ik ben 1.69m en ik draag altijd hakken. :*
Don't pull my strings.
pi_120182433
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 10:44 schreef Pixy_Stix het volgende:

[..]

O+ Ik ben 1.69m en ik draag altijd hakken. :*
Lief gezichtje? :D
pi_120182452
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 10:44 schreef Redbullkid het volgende:

[..]

Lief gezichtje? :D
Ik ben echt een schatje om te zien. :P
Don't pull my strings.
pi_120182478
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 10:45 schreef Pixy_Stix het volgende:

[..]

Ik ben echt een schatje om te zien. :P
Daten? :D
pi_120182505
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 10:46 schreef Redbullkid het volgende:

[..]

Daten? :D
Lijkt me niet verstandig, ik ben namelijk knettergek. ;(
Don't pull my strings.
pi_120182568
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 10:47 schreef Pixy_Stix het volgende:

[..]

Lijkt me niet verstandig, ik ben namelijk knettergek. ;(
Dat scheelt, ik ook :P. Prettig gestoord dan wel :*
pi_120182630
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 10:49 schreef Redbullkid het volgende:

[..]

Dat scheelt, ik ook :P. Prettig gestoord dan wel :*
En hoe is je hoofd? is nogal raar gezicht als Pixy_stix met haar lieve schattige gezichtje naast een vieze nerderige rotkop loopt.
pi_120182776
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 december 2012 10:51 schreef Chai het volgende:

[..]

En hoe is je hoofd? is nogal raar gezicht als Pixy_stix met haar lieve schattige gezichtje naast een vieze nerderige rotkop loopt.
Het enige waar ze over zou kunnen struikelen is dat ik een beetje skinny ben (1.80 - 60 kg), over de rest zal ze niet over klagen denk ik. Ben een soort van een halve mooiboy :).
pi_120182801
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 10:55 schreef Redbullkid het volgende:

[..]

Het enige waar ze over zou kunnen struikelen is dat ik een beetje skinny ben (1.80 - 60 kg), over de rest zal ze niet over klagen denk ik. Ben een soort van een halve mooiboy :).
Ew ecto :')
  dinsdag 11 december 2012 @ 10:58:27 #224
209054 Charmedmatzzie
Overal relevant.
pi_120182869
Klein is fijn!
Ik had er alleen als kind moeite mee. Nu is het alleen vervelend dat broeken vaak korter moeten maar verder heb ik geen lengte-issues ;)

Ben nu vooral blij dat ik ehh, een meisje ben - want voor jongens lijkt het me vrij naar om niet zo lang te zijn, ik heb in ieder geval nog nooit een jongen gehoord die er bij mee was.
pi_120182947
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 10:56 schreef Chai het volgende:

[..]

Ew ecto :')
Waarom ben ik nou weer een ecto? Ik ben gewoon een ijdele jongen, maar ik noem mijzelf geen mooiboy omdat ik niet doe aan 2 oorbellen, vage kleur broeken en die andere gayshit.

Ik noem mezelf een halve mooiboy omdat ik veel om mijn uiterlijk geef, haal graag het maximale uit mezelf. Zowel innerlijk als uiterlijk ;-). Helaas heb ik mijn lichaamsbouw niet in de hand, kan er helaas niks aan veranderen :)
pi_120182964
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 11:01 schreef Redbullkid het volgende:

[..]

Waarom ben ik nou weer een ecto? Ik ben gewoon een ijdele jongen, maar ik noem mijzelf geen mooiboy omdat ik niet doe aan 2 oorbellen, vage kleur broeken en die andere gayshit.

Ik noem mezelf een halve mooiboy omdat ik veel om mijn uiterlijk geef, haal graag het maximale uit mezelf. Zowel innerlijk als uiterlijk ;-). Helaas heb ik mijn lichaamsbouw niet in de hand, kan er helaas niks aan veranderen :)
Jawel kan je wel :)
pi_120183279
chai pls
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
pi_120183501
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 11:02 schreef Chai het volgende:

[..]

Jawel kan je wel :)
Oke, waar doctoren, fysio's en sportschooltrainers machteloos staan mij te kunnen helpen. Mag jij mij vertellen hoe ik dit op moet lossen ;). Ik woog eerst 50 met deze lengte nog geen 2 jaar geleden, en ben met zware medicatie (als ik het goed heb had ik een goede stofwisseling/verbranding ofzo?), aangezien ik heel de dag door at en 4x per week 3 jaar lang spiertraining gehad + coach zonder (al te veel) resultaat + de bijbehorende shakes e.d.

Dus zeg het maar lieverd :*

[ Bericht 22% gewijzigd door Redbullkid op 11-12-2012 11:37:03 ]
  dinsdag 11 december 2012 @ 11:25:18 #229
389802 Akantha
WROK EN HAAT
pi_120183599
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 18:33 schreef KitchenPrincessCassandra het volgende:

[..]

:@ Nou nou nou...
Beetje met andere mannen hosselen! Dacht dat je van mij hield! :'(
To be in the world
And not a part of it
That's the aim of the pain.
pi_120183708
Haha TS is een hobbit!
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_120183724
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 11:25 schreef Akantha het volgende:

[..]

Beetje met andere mannen hosselen! Dacht dat je van mij hield! :'(
Jij houdt toch al van mij? VIEZE SLET! :(
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  dinsdag 11 december 2012 @ 11:30:47 #232
389802 Akantha
WROK EN HAAT
pi_120183787
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 11:29 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Jij houdt toch al van mij? VIEZE SLET! :(
:'( Maar zij heeft borsten jij niet!
To be in the world
And not a part of it
That's the aim of the pain.
pi_120183818
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 11:30 schreef Akantha het volgende:

[..]

:'( Maar zij heeft borsten jij niet!
Borsten zijn overrated :{w
pi_120183869
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 18:29 schreef KitchenPrincessCassandra het volgende:
Wij hebben vandaag een nieuwe keuken laten zetten. Heel mooi ding wel, maar verdorie ik ben te klein om overal fatsoenlijk bij te kunnen. (Lees: kastjes.)
Moet overal nu een stoel bijpakken. :') Kansloos.
Wel een heel avontuur om te koken en klimmen tegelijk.. :o Dat dan weer wel.

Zijn er uberhaupt wel voordelen aan klein zijn? Ik zie ze niet meer..! :'(
Alles is moeilijker!

En ja, in de winkel was het wel goed :') Alles hong dan ook wat lager....
1. Een beetje winkel adviseert ook over de hoogte van het aanrechtblad.
2. "hong" :')
3. Klein zijn maakt niets uit...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_120183916
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 09:52 schreef Jahr00n het volgende:
ik vind lange vrouwen fucking smerig. 1.8m+ ziet er fucking niet uit bij een vrouw gek
Onzekere smurf.
pi_120183999
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 18:37 schreef KitchenPrincessCassandra het volgende:

[..]

:') Geen idee.. Gewoon gestopt met groeien toen ik 12-13 was?
Vroegrijp dus.
pi_120184450
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 11:22 schreef Redbullkid het volgende:

[..]

Oke, waar doctoren, fysio's en sportschooltrainers machteloos staan mij te kunnen helpen. Mag jij mij vertellen hoe ik dit op moet lossen ;). Ik woog eerst 50 met deze lengte nog geen 2 jaar geleden, en ben met zware medicatie (als ik het goed heb had ik een goede stofwisseling/verbranding ofzo?), aangezien ik heel de dag door at en 4x per week 3 jaar lang spiertraining gehad + coach zonder (al te veel) resultaat + de bijbehorende shakes e.d.

Dus zeg het maar lieverd :*
Je bent gewoon een vieze ecto vriend. Je hebt gewoon nooit genoeg gegeten. Koop een weightgainer, drink 2 liter volle melk per dag op z'n minst. Veel havermout/brinta eten, 4 scheppen pindakaas achteraan.

Alles kan, maar niet als je een pussy bent met je 1.80 en 60 kg en er oké mee bent :').

"halve mooiboy" wat ben je voor vieze flikker?

Oh en eet broccoli en neem zinc voor betere testosteronproductie, klinkt alsof je te weinig hebt (no joke). Het zal me niks verbazen als je negatieve resultaten krijgt na een bloedonderzoek (T-niveau).
pi_120184799
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 11:53 schreef Alborz het volgende:

[..]

Je bent gewoon een vieze ecto vriend. Je hebt gewoon nooit genoeg gegeten. Koop een weightgainer, drink 2 liter volle melk per dag op z'n minst. Veel havermout/brinta eten, 4 scheppen pindakaas achteraan.

Alles kan, maar niet als je een pussy bent met je 1.80 en 60 kg en er oké mee bent :').

"halve mooiboy" wat ben je voor vieze flikker?

Oh en eet broccoli en neem zinc voor betere testosteronproductie, klinkt alsof je te weinig hebt (no joke).
Dude, ik drink 1 liter melk per dag en elke ochtend eet ik 1 liter aan Brinta, Pinda's mag ik helaas niet eten (en vind het daarbij smerig).

Vieze flikker :'), je hebt geen idee ;). Van mezelf heb ik best veel zelfvertrouwen, maar ik hou ervan om er op mijn best uit te zien. Wat jij daar verder van vind, interesseert me werkelijk geen reet.

Broccoli eet ik idd niet, daar mag je me inderdaad voor verwijten. Ik krijg dat namelijk op geen enkele manier door mijn strot heen.

Verder ben ik niet echt een ecto hoor, ik oog ook niet superskinny. Alleen kwa armen/breedte. Je ziet niet mijn ribben ofzo. Ik oog gewoon op een beetje ondergewicht. Maar al ben ik niet breed, doe ik niet ten onder in een 1 vs 1 door de vechtsport die ik beoefend heb.

Verder heb ik de vrouwtjes nog nooit horen klagen, en aangezien mannen mijn doelgroep niet zijn, interesseert een man zijn mening over mij me niet.

Tips geven mag altijd. Maar als je iemand een flikker wilt noemen scheld je je vader maar uit ;), aangezien ik niet eens in de buurt kom van.. :)
pi_120184902
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 12:04 schreef Redbullkid het volgende:

[..]

Dude, ik drink 1 liter melk per dag en elke ochtend eet ik 1 liter aan Brinta, Pinda's mag ik helaas niet eten (en vind het daarbij smerig).

Vieze flikker :'), je hebt geen idee ;). Van mezelf heb ik best veel zelfvertrouwen, maar ik hou ervan om er op mijn best uit te zien. Wat jij daar verder van vind, interesseert me werkelijk geen reet.

Broccoli eet ik idd niet, daar mag je me inderdaad voor verwijten. Ik krijg dat namelijk op geen enkele manier door mijn strot heen.

Verder ben ik niet echt een ecto hoor, ik oog ook niet superskinny. Alleen kwa armen/breedte. Je ziet niet mijn ribben ofzo. Ik oog gewoon op een beetje ondergewicht. Maar al ben ik niet breed, doe ik niet ten onder in een 1 vs 1 door de vechtsport die ik beoefend heb.

Verder heb ik de vrouwtjes nog nooit horen klagen, en aangezien mannen mijn doelgroep niet zijn, interesseert een man zijn mening over mij me niet.

Tips geven mag altijd. Maar als je iemand een flikker wilt noemen scheld je je vader maar uit ;), aangezien ik niet eens in de buurt kom van.. :)
Niet om te bashen maar 60kg is een gezond gewicht voor een prepuberale knul. Dat de vrouwtjes niet klagen komt niet door je gewicht, maar ws. door je neukskills en/of het formaat van je pik.
  dinsdag 11 december 2012 @ 12:08:33 #240
370366 smitjew
mijn onderschrift is speciaal
pi_120184947
Gewoon kistje bier gebruiken.
Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX
pi_120185099
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 12:07 schreef CarbonC het volgende:

[..]

Niet om te bashen maar 60kg is een gezond gewicht voor een prepuberale knul. Dat de vrouwtjes niet klagen komt niet door je gewicht, maar ws. door je neukskills en/of het formaat van je pik.
Om ze neukskills/mijn pik te kunnen laten zien, moet ik toch wel een goed uiterlijk hebben lijkt me zo. Mijn beste periode van het jaar is ook voorral de zomer, als ik dus weinig aan heb/zonder shirt loop. Voor alle duidelijkheid ben ik 22 en woon ik op mezelf. Ik heb dus niet echt een reden om te puberen :), ken me namelijk tegen vrij weinig verzetten.

Het liefste ben ik ook breed e.d. maar na 5 jaar intensief moeite erin gestoken te hebben, vind ik het nu wel best. Ik doe wat ik kan. Ik hoop dat ik in de toekomst aankom kwa gewicht zodat ik dit kan omzetten in spier. Tot die tijd zal ik geduld moeten hebben. Het zij zo.

En ja, als vrouwen alleen maar afknappen omdat ik geen spierbundel ben, zegt dat meer over de dames. Heb verder genoeg andere positieve punten waar punten mee te behalen zijn :)

P.s. Ik vind jou een aardige user.
pi_120185265
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 12:12 schreef Redbullkid het volgende:

[..]

P.s. Ik vind jou een aardige user.
Tx. Ik jou ook.
pi_120185288
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 12:04 schreef Redbullkid het volgende:

[..]

Je eet niet genoeg pik. Je gebruikt meer kcal dan je inneemt. Je traint misschien goed, maar het eetgedeelte is fucked up vriend. Ik durf te wedden dat jij niet meer dan 2000kcal per dag consumeert. Waarschijnlijk zo'n gastje die bij 2400+kcal per dag over zijn toilet gebogen zit om te kotsen omdat 'ie het niet binnen kan houden.

"Ik eet veel en vaak"

:') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')

Je eet niks, en diëet is 80% van het werk. En eten is in mijn mening moeilijker dan trainen. Je moet jezelf aanleren om grote getallen voedsel binnen te kunnen krijgen op een dag. Vooral als je vel over been bent zoals jou met je 60kg.

Geloof er trouwens niks van dat jij veel zelfvertrouwen hebt, bullshit. Aan je posts te zien ben je 1 grote betaflikkertje die zijn toevlucht zoekt op een forum. ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door Alborz op 11-12-2012 12:23:00 ]
pi_120185384
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 12:16 schreef CarbonC het volgende:

[..]

Tx. Ik jou ook.
Hou dat zo (wat betekend dat je niet al mijn andere posts moet lezen in andere topics :@ )
pi_120185542
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 12:17 schreef Alborz het volgende:

[..]

Je eet niet genoeg pik. Je gebruikt meer kcal dan je inneemt. Je traint misschien goed, maar het eetgedeelte is fucked up vriend. Ik durf te wedden dat jij niet meer dan 2000kcal per dag consumeert. Waarschijnlijk zo'n gastje die bij 2400+kcal per dag over zijn toilet gebogen zit om te kotsen omdat 'ie het niet binnen kan houden.

"Ik eet veel en vaak"

:') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')

Je eet niks, en diëet is 80% van het werk. En eten is in mijn mening moeilijker dan trainen. Je moet jezelf aanleren om grote getallen voedsel binnen te kunnen krijgen op een dag. Vooral als je graat over been bent zoals jou met je 60kg.

Geloof er trouwens niks van dat jij veel zelfvertrouwen hebt, bullshit. Aan je posts te zien ben je 1 grote betaflikkertje die zijn toevlucht zoekt op een forum. ;)
Nehh, ik ben iemand die zijn kantoortijd vult op een forum :').

Verder geef ik toe dat ik nu minder eet, en dat is ongeveer 6 mnd(de reden word nog onderzocht), het vreemde is dat ik nu ong 6 maanden gestopt ben met trainen. (toeval? of samenhang?).

Ik heb altijd letterlijk heel de dag door gegeten, dit waren zowel gezonde als ongezonde dingen.

Ik snap sowieso niet waarom je me probeerd te bashen, terwijl je me aan de andere kant tips wilt geven. Dat is niet bepaald een logische combinatie.. Probleempjes?

Ik weet dat het KLB is, maar bashen als je tips wil geven is gewoon onnodig :).

Wat ik mij wel heb laten vertellen, is dat voorral pasta's eten goed voor je schijnt te zijn? En dat samen met brocolli, pinda's en champignons eigenlijk het enige is wat ik niet door mijn keel krijg. (en dus max 2x in mijn leven gegeten heb). Kan dit meespelen?
pi_120185638
ik vond mezelf al klein :') mwehe dwergje
pi_120185639
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 12:25 schreef Redbullkid het volgende:

[..]

Nehh, ik ben iemand die zijn kantoortijd vult op een forum :').

Verder geef ik toe dat ik nu minder eet, en dat is ongeveer 6 mnd(de reden word nog onderzocht), het vreemde is dat ik nu ong 6 maanden gestopt ben met trainen. (toeval? of samenhang?).

Ik heb altijd letterlijk heel de dag door gegeten, dit waren zowel gezonde als ongezonde dingen.

Ik snap sowieso niet waarom je me probeerd te bashen, terwijl je me aan de andere kant tips wilt geven. Dat is niet bepaald een logische combinatie.. Probleempjes?

Ik weet dat het KLB is, maar bashen als je tips wil geven is gewoon onnodig :).

Wat ik mij wel heb laten vertellen, is dat voorral pasta's eten goed voor je schijnt te zijn? En dat samen met brocolli, pinda's en champignons eigenlijk het enige is wat ik niet door mijn keel krijg. (en dus max 2x in mijn leven gegeten heb). Kan dit meespelen?
Veel langzame koolhydraten consumeren in grote getallen. Veel pasta's, aardappelen, rijst, havermout, brinta etc. Voor jou zijn carbohydraten en grote bulkhoeveleheden aan kcal's het belangrijkste. Wees ook niet bang om redelijk veel vet tot je toe te nemen. Drink desnoods een halve glas olijfolie per dag om je onverzadigde vetten binnen te krijgen. Een skinny gast als jou kan prima 1000kcal boven zijn onderhoud eten. En vergeet niet te trainen.

überhaubt stoppen met trainen. Wat een quitter :')

Ik mag je overigens voor alles uitmaken wat ik wil. Als ik vind dat jij een vieze ectoflikkertje bent, dan moet je dat slikken vriend. En als je er mee eens bent moet je niet met argumenten komen dat je op een vechtsport zit of gaan pochen dat je goed in de markt ligt bij de dames. :')

Ik heb geen probleempjes nee. Maar ik erger me gewoon aan mensen die opgeven en die claimen dat 'het geen zin heeft' of dat ze 'veel eten'. Dat is bullshit broeder. Gewoon hard werken en geloven in jezelf.
pi_120186286
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 12:27 schreef Alborz het volgende:

[..]

Veel langzame koolhydraten consumeren in grote getallen. Veel pasta's, aardappelen, rijst, havermout, brinta etc. Voor jou zijn carbohydraten en grote bulkhoeveleheden aan kcal's het belangrijkste. Wees ook niet bang om redelijk veel vet tot je toe te nemen. Drink desnoods een halve glas olijfolie per dag om je onverzadigde vetten binnen te krijgen. Een skinny gast als jou kan prima 1000kcal boven zijn onderhoud eten. En vergeet niet te trainen.

überhaubt stoppen met trainen. Wat een quitter :')

Ik mag je overigens voor alles uitmaken wat ik wil. Als ik vind dat jij een vieze ectoflikkertje bent, dan moet je dat slikken vriend. En als je er mee eens bent moet je niet met argumenten komen dat je op een vechtsport zit of gaan pochen dat je goed in de markt ligt bij de dames. :')

Ik heb geen probleempjes nee. Maar ik erger me gewoon aan mensen die opgeven en die claimen dat 'het geen zin heeft' of dat ze 'veel eten'. Dat is bullshit broeder. Gewoon hard werken en geloven in jezelf.
Wat jij wil dude, I really don't give a fuck.

Tips zijn altijd welkom, ik sta open voor kritiek. Maar zolang je mij niet in het echt gezien heb, kan je niet oordelen. Ik probeerde alleen de situatie te omschrijven.

Verder kan ik wel blijven proberen en forceren om breder te worden en emzelf blijven teleurstellen. Of ik kan mezelf accepteren hoe ik ben. En geloof me, nummer 2 is veel zwaarder en levert meer op (zelfvertrouwen) dan de tijd dat ik mezelf forceerde iets te willen zijn.

Ik oog niet als een laaggewicht, alleen aan mijn armen en schouders zie je het een beetje.

Ach, kan ik mee leven :).
pi_120186387
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 12:46 schreef Redbullkid het volgende:
Verder kan ik wel blijven proberen en forceren om breder te worden en emzelf blijven teleurstellen. Of ik kan mezelf accepteren hoe ik ben. En geloof me, nummer 2 is veel zwaarder en levert meer op (zelfvertrouwen) dan de tijd dat ik mezelf forceerde iets te willen zijn.
Quitter. Moet je jezelf nou eens horen. Bij voorbaat er al van uitgaan dat je jezelf gaat teleurstellen :'). Serieus, brah. Waar is die zelfvertrouwen waar je het daarnet over had?

Je kan accepteren zoals je bent, of altijd moeite blijven doen om jezelf te verbeteren. Je gaat pas van jezelf houden als je dat laatste doet.
pi_120186420
offtopic en sc to the max hier. waar blijven de mods.
pi_120186463
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 december 2012 12:49 schreef -supergirl- het volgende:
offtopic en sc to the max hier. waar blijven de mods.
Het is toch on-topic? Hij is toch klein?

:D
pi_120186490
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 12:51 schreef Alborz het volgende:

[..]

Het is toch on-topic? Hij is toch klein?

:D
ik zou het niet weten ik heb het niet helemaal gevolgd ik zie alleen wel een hele discussie die niet echt ontopic lijkt.
pi_120186502
als ik aan het bulken ben schuif ik 7000kcal naar binnen
pi_120186520
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 12:52 schreef Jahr00n het volgende:
als ik aan het bulken ben schuif ik 7000kcal naar binnen
wacht wat?
pi_120186529
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 december 2012 12:27 schreef -supergirl- het volgende:
ik vond mezelf al klein :') mwehe dwergje
En het probleem is?
pi_120186545
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 12:46 schreef Redbullkid het volgende:

[..]

Ik oog niet als een laaggewicht, alleen aan mijn armen en schouders zie je het een beetje.
Dat zijn juist de lelijkste plekken :')
pi_120186550
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 december 2012 12:52 schreef -supergirl- het volgende:

[..]

wacht wat?
sick veel
pi_120186564
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 12:53 schreef Jahr00n het volgende:

[..]

sick veel
ja dat is wel ziek ja.
pi_120186588
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 12:52 schreef CarbonC het volgende:

[..]

En het probleem is?
ik maak er geen probleem van jij maakt er nu een probleem van. problem? :')
pi_120186595
quote:
9s.gif Op dinsdag 11 december 2012 12:52 schreef -supergirl- het volgende:

[..]

ik zou het niet weten ik heb het niet helemaal gevolgd ik zie alleen wel een hele discussie die niet echt ontopic lijkt.
Druk dan je bril eens aan, en lees nogmaals.
pi_120186635
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 12:48 schreef Alborz het volgende:

[..]

Quitter. Moet je jezelf nou eens horen. Bij voorbaat er al van uitgaan dat je jezelf gaat teleurstellen :'). Serieus, brah. Waar is die zelfvertrouwen waar je het daarnet over had?

Je kan accepteren zoals je bent, of altijd moeite blijven doen om jezelf te verbeteren. Je gaat pas van jezelf houden als je dat laatste doet.
Kerel, je kent me niet. Het is zo goed als onmogelijk, en het kost meer tijd dan het opleverd.
Dat tweede doe ik nu ook, alleen dan voorral psychologisch, en ik richt me op mijn andere uiterlijke aspecten.

Volgens mij ben jij gewoon een obesitasnerd die stoer op een internetfora praat.

Als je me uit wil schelden, moet je me PM-en, dan spreken we ergens af, en mag je het in mijn gezicht doen.. Internetheld ;). Zo niet, fuck off.
pi_120186636
quote:
13s.gif Op dinsdag 11 december 2012 12:53 schreef Chai het volgende:

[..]

:7
pi_120186644
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 12:54 schreef Alborz het volgende:

[..]

Druk dan je bril eens aan, en lees nogmaals.
of anders even een korte samenvatting van de discussie. dan mag het van mij.
pi_120186665
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 12:55 schreef Redbullkid het volgende:

[..]

Kerel, je kent me niet. Het is zo goed als onmogelijk, en het kost meer tijd dan het opleverd.
Dat tweede doe ik nu ook, alleen dan voorral psychologisch, en ik richt me op mijn andere uiterlijke aspecten.

Volgens mij ben jij gewoon een obesitasnerd die stoer op een internetfora praat.

Als je me uit wil schelden, moet je me PM-en, dan spreken we ergens af, en mag je het in mijn gezicht doen.. Internetheld ;). Zo niet, fuck off.
WHAHAHAHAHAHAHAHAHA
pi_120186670
quote:
13s.gif Op dinsdag 11 december 2012 12:53 schreef Chai het volgende:

[..]

Mwah, ik heb genoeg compensatie :).
pi_120186677
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 12:56 schreef Alborz het volgende:

[..]

WHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Ik zie nog steeds geen PM ;)
pi_120186678
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 december 2012 12:55 schreef -supergirl- het volgende:

[..]

of anders even een korte samenvatting van de discussie. dan mag het van mij.
Net zo kort als jij lang bent? :')
pi_120186688
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 12:56 schreef Redbullkid het volgende:

[..]

Eruit zien als een lelijk mager pubertje zonder spieren valt niet echt te compenseren.
pi_120186708
quote:

[..]

Ik zie nog steeds geen PM ;)
Ik kan nog steeds niet geloven dat jij die post gemaakt hebt, zo fucking triest :'). Check je DM man.
pi_120186716
quote:

[..]

_O-
pi_120186728
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 12:56 schreef CarbonC het volgende:

[..]

Net zo kort als jij lang bent? :')
dat is dan kort genoeg inderdaad.
pi_120186740
Volwassen Dwergenmeisjes O+
pi_120186755
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 december 2012 12:57 schreef Chai het volgende:

[..]

Eruit zien als een lelijk mager pubertje zonder spieren valt niet echt te compenseren.
Voor jou geldt hetzelfde, DM graag :)
pi_120186775
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 12:58 schreef W1ckeDxt het volgende:
Volwassen Dwergenmeisjes O+
Met ronde billen een een flinke bos hout voor de deur O+
pi_120186788
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 12:57 schreef Alborz het volgende:

[..]

Ik kan nog steeds niet geloven dat jij die post gemaakt hebt, zo fucking triest :'). Check je DM man.
Dat huis staat te koop, pauper :')
pi_120186793
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 12:59 schreef Redbullkid het volgende:

[..]

Voor jou geldt hetzelfde, DM graag :)
Huh? hoezo dat? ben duidelijk genoeg geweest hoor.
pi_120186858
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 13:00 schreef Redbullkid het volgende:

[..]

Dat huis staat te koop, pauper :')
Haha. Je bent welkom om een dagje op bezoek te komen hoor. Hou je een beetje van Perzisch eten? We scheppen altijd enorm veel op, dus kom met een lege maag.

En hou er rekening mee dat mijn vader 2 voudig worstelkampioen is geweest in Teheran en ik zelf ook 2 jaar geworsteld heb in het verleden.

O+
pi_120186872
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 december 2012 12:57 schreef Chai het volgende:

[..]

damn chai
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
pi_120186897
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 13:02 schreef ThaTim het volgende:

[..]

damn chai
Jij bent niet lelijk.
pi_120186925
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 12:59 schreef CarbonC het volgende:

[..]

Met ronde billen een een flinke bos hout voor de deur O+
En mooie haren en een leuk gezicht. _O_ _O_
pi_120187008
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 13:01 schreef Alborz het volgende:

[..]

Haha. Je bent welkom om een dagje op bezoek te komen hoor. Hou je een beetje van Perzisch eten? We scheppen altijd enorm veel op, dus kom met een lege maag.

En hou er rekening mee dat mijn vader 2 voudig worstelkampioen is geweest in Teheran en ik zelf ook 2 jaar geworsteld heb in het verleden.

O+
Ik ga geen gevechtjes afspreken via het internet, ik ga je de kans geven mij te beledigen irl. Maar ik ga niet naar fucking Meerlen om voor een leeg huis te staan of een proces verbaal te krijgen omdat ik een pauper mishandel. Je pa heeft hier overigens niks mee te maken, en jij gaat het niet halen met je 2 jaar worstelen..

Ik train dan wel niet meer in een sportschool, maar zit nog steeds vanaf men 8e op dezelfde vechtsport 3x per week.

Je komt maar naar mij toe :).

Verder gaat dit topic niet om mij, maar om het klein zijn. Verdere dingen regelen we per PM, niet in dit topic.

Ik ga vanaf nu ook niet meer op je reageren als het niet OT is :)
pi_120187079
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 december 2012 13:06 schreef Redbullkid het volgende:

[..]

Ik ga geen gevechtjes afspreken via het internet, ik ga je de kans geven mij te beledigen irl. Maar ik ga niet naar fucking Meerlen om voor een leeg huis te staan of een proces verbaal te krijgen omdat ik een pauper mishandel. Je pa heeft hier overigens niks mee te maken, en jij gaat het niet halen met je 2 jaar worstelen..

Ik train dan wel niet meer in een sportschool, maar zit nog steeds vanaf men 8e op dezelfde vechtsport 3x per week.

Je zet jezelf echt voor schut jongen :'). Zoveel betafaggotry in 1 post, ongelovelijk.
pi_120187082
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 december 2012 13:06 schreef Redbullkid het volgende:

[..]

We hebben een cameraman nodig. Dit wordt leuk!
Wat is het grootste medicijn?
-Geen idee, mijn dick is op.
pi_120187111
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 13:08 schreef Rawberry het volgende:

[..]

We hebben een cameraman nodig. Dit wordt leuk!
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 13:07 schreef Alborz het volgende:

[..]

Je zet jezelf echt voor schut jongen :')
Haha, letsgooooo
  dinsdag 11 december 2012 @ 13:08:55 #285
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_120187113
Wat een anti-climax dit topic met dat achterlijke gebral en misplaatst haantjesgedrag.
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
pi_120187168
quote:
17s.gif Op dinsdag 11 december 2012 13:03 schreef Chai het volgende:

[..]

Jij bent niet lelijk.
weet ik sjat
  dinsdag 11 december 2012 @ 13:14:19 #287
354317 Meloewa
Geen zin meer in fok
pi_120187283
quote:
13s.gif Op dinsdag 11 december 2012 13:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
Wat een anti-climax dit topic met dat achterlijke gebral en misplaatst haantjesgedrag.
idd
Doei!
pi_120187349
Kleine meisjes zijn bij mij een +1! :)
pi_120187377
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 13:16 schreef blessed19 het volgende:
Kleine meisjes zijn bij mij een +1! :)
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_120187454
quote:
13s.gif Op dinsdag 11 december 2012 13:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
FOK! brengt het beste in de mens naar voor :')
Wat is het grootste medicijn?
-Geen idee, mijn dick is op.
pi_120187876
quote:
6s.gif Op woensdag 5 december 2012 18:34 schreef DeRakker. het volgende:
De wereld is gemaakt voor een gemiddelde mens.
Geen dwergen en reuzen.
zeker klein he
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
pi_120187942
Dit topic zou helemaal compleet zijn met een poll :D
pi_120188133
Als je maar dikke tieten hebt.
pi_120188992
:') Jongens jongens toch.. Ben even weg en gelijk beginnen jullie te bekvechten! :(

:D Dus het is een beetje:

"Het is oke om klein te zijn, als je maar een lief gezicht hebt, dikke tieten, een ronde achterste, dunne buik, hakken draagt, en lange benen hebt met van die panty dingen met een streep aan de achterkant"

:') ... Man voel me gelijk beter :'( :'(
  Forum Admin dinsdag 11 december 2012 @ 13:56:57 #295
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_120189040
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 13:55 schreef KitchenPrincessCassandra het volgende:
:') Jongens jongens toch.. Ben even weg en gelijk beginnen jullie te bekvechten! :(

"Het is oke om klein te zijn, als je maar een lief gezicht hebt, dikke tieten, een ronde achterste, dunne buik, hakken draagt, en lange benen hebt met van die panty dingen met een streep aan de achterkant"

Graag gedaan, geldt ook voor als je iets langer zou zijn hoor, maak je maar niet dik.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_120189051
Je moet ook een string dragen.
pi_120189068
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 13:55 schreef KitchenPrincessCassandra het volgende:

Neuk je wel goed/lekker?
pi_120189091
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 13:56 schreef Pharkus het volgende:

[..]

Graag gedaan, geldt ook voor als je iets langer zou zijn hoor, maak je maar niet dik.
:') Dus... Dat is gewoon een standaard voor 'de vrouw'..
pi_120189107
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 13:57 schreef CarbonC het volgende:

[..]

Neuk je wel goed/lekker?
:|W Uitproberen?
  Forum Admin dinsdag 11 december 2012 @ 13:59:01 #300
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_120189121
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 13:58 schreef KitchenPrincessCassandra het volgende:

[..]

:') Dus... Dat is gewoon een standaard voor 'de vrouw'..
Heel kort samengevat wel, er zijn nog zat aanvullende eisen.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')