PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
quote:Op woensdag 5 december 2012 16:18 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Nee jij hebt goed volume, net als Iwan. Roman is wat luider. Mathijs zit nog in de goede zone. Ik zal wel net als Roman zijn en soms nog veel ergerZal mijn best doen er op te letten haha
Heb Phat Punani in mijn hoofd![]()
![]()
Heb je toevallig op de H of G toets gedrukt?quote:Op woensdag 5 december 2012 17:18 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Waarom loopt de ondertiteling nooit synchroon bij mij in VLC?
omdat je de verkeerde subs hebt. Of je hebt het niet goed aangepast.quote:Op woensdag 5 december 2012 17:18 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Waarom loopt de ondertiteling nooit synchroon bij mij in VLC?
quote:Op woensdag 5 december 2012 17:15 schreef Rijst het volgende:
Deze potjes gaan we niet winnen. Ik word steeds genaaid met kut tegendoelpunten, Thorb verliest de bal vaak door individuele acties en Pascal voegt weinig toe (al ging die best lekker in dat laatste potje).
Nee ik meen het. Pascal kan haast niks met zn slechte pro. en jou kon ik bijna amper bereiken omdat ik slecht ging paasen.quote:Op woensdag 5 december 2012 17:20 schreef Thorb het volgende:
[..]
Die doelpunten waren wel kut en vooral in 45 en 90 maar die andere 2 opmerkingen zijn wel onzin, zal wel weer een troll zijn. We kregen (al schoot ik weinig) aardig wat kansen allen beetje jammer dat Pascal zijn pro 77 is.
haha wow, weet echt niet hoe sommige mensen naar een wedstrijd kijken.quote:Op woensdag 5 december 2012 17:25 schreef Peefiee het volgende:
EA SPORTS FIFA @EASPORTSFIFA
The new #FUT13 Team of the Week will be announced as soon as FUT is back up. Thanks for your patience.
IF Fischer + IF Boerrigter
Mijn pro is ook nog 70 ofzo, bakt er helemaal niets van.quote:Op woensdag 5 december 2012 17:15 schreef Rijst het volgende:
Deze potjes gaan we niet winnen. Ik word steeds genaaid met kut tegendoelpunten, Thorb verliest de bal vaak door individuele acties en Pascal voegt weinig toe (al ging die best lekker in dat laatste potje).
Weet ik manquote:Op woensdag 5 december 2012 17:31 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Mijn pro is ook nog 70 ofzo, bakt er helemaal niets van.
Ben je retarded ofzoquote:Op woensdag 5 december 2012 17:26 schreef BDIL het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 5 december 2012 17:25 schreef Peefiee het volgende:
EA SPORTS FIFA @EASPORTSFIFA
The new #FUT13 Team of the Week will be announced as soon as FUT is back up. Thanks for your patience.
IF Fischer + IF Boerrigter
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat er 3 Ajacieden een IF krijgen.quote:
Fischer, Boerrigter en weer Eriksen? Of toch IF Vermeer, Hoessen en Poulssen?quote:Op woensdag 5 december 2012 17:33 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat er 3 Ajacieden een IF krijgen.
Dudequote:Op woensdag 5 december 2012 17:35 schreef Peefiee het volgende:
[..]
Fischer, Boerrigter en weer Eriksen? Of toch IF Vermeer, Hoessen en Poulssen?
Heel erg triest.quote:Op woensdag 5 december 2012 17:31 schreef Thorb het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/14(...)ver-Boerrigter.dhtml
Waarom de dubbel -s ?quote:Op woensdag 5 december 2012 17:35 schreef Peefiee het volgende:
[..]
Fischer, Boerrigter en weer Eriksen? Of toch IF Vermeer, Hoessen en Poulssen?
Z'n echte naam is Papalamepiemelos, maar dat vond 'ie zo gênant, dat 'ie er maar Papamelodias van gemaakt heeft.quote:Op woensdag 5 december 2012 17:37 schreef Geluidssysteem het volgende:
Die Papamelodias heeft ook meteen een slotje op zijn account.
Mijn nederige excuses.quote:Op woensdag 5 december 2012 17:36 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Waarom de dubbel -s ?
En erg veel verstand lijk je er ook niet van te hebben.
Van Ginkelquote:Op woensdag 5 december 2012 17:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
Boerrigter moet een downgrade krijgen naar 74Spelers die een UP moeten hebben kun je hier posten: http://forum.ea.com/uk/posts/list/25/2118757.page
welke wedstrijd heb jij gekeken ?quote:Op woensdag 5 december 2012 17:39 schreef Peefiee het volgende:
[..]
Mijn nederige excuses.![]()
Ik ben puur objectief, zijn gewoon erg goede spelers die een IF verdienen. Zeker Boerrigter die gister subliem speelde.
quote:Op woensdag 5 december 2012 17:39 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Z'n echte naam is Papalamepiemelos, maar dat vond 'ie zo gênant, dat 'ie er maar Papamelodias van gemaakt heeft.
Ja echt heel vet man. Vooral als je account met 11 TOTY-speler gebanned wordt for no reason.quote:Op woensdag 5 december 2012 17:41 schreef Rijst het volgende:
Wejooo best vet dat Generations
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 5 december 2012 17:39 schreef Peefiee het volgende:
[..]
Mijn nederige excuses.![]()
Ik ben puur objectief, zijn gewoon erg goede spelers die een IF verdienen. Zeker Boerrigter die gister subliem speelde.
ik heb geen tvquote:Op woensdag 5 december 2012 17:44 schreef ThadCastle het volgende:
Jongens hoe staan we er nu dan voor bij Clubs?
Sinterklaasfeest op tv
Wie zijn er? ernst en bobbie? Monique smit etc?quote:Op woensdag 5 december 2012 17:44 schreef ThadCastle het volgende:
Sinterklaasfeest op tv
vertel.quote:Op woensdag 5 december 2012 17:43 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ja echt heel vet man. Vooral als je account met 11 TOTY-speler gebanned wordt for no reason.
quote:Op woensdag 5 december 2012 17:46 schreef Rijst het volgende:
[..]
Hij denkt niet zo groot. Ik wel
[ afbeelding ]
Nee man Mainstreet..quote:Op woensdag 5 december 2012 17:45 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Wie zijn er? ernst en bobbie? Monique smit etc?
quote:Op woensdag 5 december 2012 17:43 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ja echt heel vet man. Vooral als je account met 11 TOTY-speler gebanned wordt for no reason.
quote:Op woensdag 5 december 2012 17:43 schreef pascal08 het volgende:
[..]
No reason iddquote:Op woensdag 5 december 2012 17:43 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Mooi, de pakketdienst stond net voor de deur. Ze hadden een 40-inch Samsung TV voor me, maar ik heb er geeneens 1 besteld.quote:Op woensdag 5 december 2012 17:44 schreef ThadCastle het volgende:
Sinterklaasfeest op tv
Erop staanquote:Op woensdag 5 december 2012 17:49 schreef Geluidssysteem het volgende:
Help, ik heb op een knopje op mijn beeldscherm gedrukt en nu is mijn scherm ineens heel anders.
Ander lettertype enzo.
Wtf moet ik doen
Ik heb daar niet mee getamperd. En andere accounts waren niet gebanned, dus het IP-verhaaltje gaat hier niet op.quote:Op woensdag 5 december 2012 17:48 schreef n0ir het volgende:
[..]![]()
For no reason, dat je dat nog steeds echt gelooft
!
Dus je hebt nu een nieuwe tv?quote:Op woensdag 5 december 2012 17:49 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Mooi, de pakketdienst stond net voor de deur. Ze hadden een 40-inch Samsung TV voor me, maar ik heb er geeneens 1 besteld.
Mijn donatie alvast voor de site die je maaktquote:Op woensdag 5 december 2012 17:54 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ja... ik snap er niks van. Maar goed, hij is al betaald, dus mij hoor je niet klagen.
Komen ze hem terughalen, let maar opquote:Op woensdag 5 december 2012 17:54 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ja... ik snap er niks van. Maar goed, hij is al betaald, dus mij hoor je niet klagen.
Was ie geadresseerd aan de heer K. Toefjes?quote:Op woensdag 5 december 2012 17:54 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hollander ben je ook. Gewoon aannemen en van profiteren. Ies gratiesssquote:Op woensdag 5 december 2012 17:54 schreef pascal08 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 5 december 2012 17:56 schreef Zhano het volgende:
[..]
Was ie geadresseerd aan de heer K. Toefjes?
Ik snapte hem welquote:
Leuk hè, al zal je er vast niet om kunnen lachen.quote:Op woensdag 5 december 2012 17:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik las m net pas. Ik reageerde eerst op een post boven jouw grap.
Goede grap.
Fut mist jou nietquote:
Stiekem binnensmonds grinniken welquote:Op woensdag 5 december 2012 17:57 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Leuk hè, al zal je er vast niet om kunnen lachen.
Je impliceert dat je zelf een faalhaas bent?quote:Op woensdag 5 december 2012 17:58 schreef pascal08 het volgende:
Ik kan zo bij EA werken. Daar werken toch alleen maar faalhasen.
"Faalhasen"quote:Op woensdag 5 december 2012 17:58 schreef pascal08 het volgende:
Ik kan zo bij EA werken. Daar werken toch alleen maar faalhasen.
Ik denk dat dit een open sollicitatie wasquote:Op woensdag 5 december 2012 17:58 schreef Zhano het volgende:
[..]
Je impliceert dat je zelf een faalhaas bent?
Stuur mij is dat gebeuren om die teams erin te zetten, doe toch niks op werkquote:
quote:Op woensdag 5 december 2012 17:58 schreef Zhano het volgende:
[..]
Je impliceert dat je zelf een faalhaas bent?
Deze kwam dus wel aan.quote:
GAM / [FIFA 13: FUT SC] #449: Sneijder naar Galatasarayquote:Op woensdag 5 december 2012 17:59 schreef BDIL het volgende:
[..]
Stuur mij is dat gebeuren om die teams erin te zetten, doe toch niks op werk
Ze heeft een ander.quote:
De Ruiter.quote:Op woensdag 5 december 2012 18:00 schreef Nickskuh het volgende:
Iemand vergeten?
http://chuzzz.com/?id=3587
Ja, 3 spelers.quote:Op woensdag 5 december 2012 18:00 schreef Nickskuh het volgende:
Iemand vergeten?
Mooi, dan zijn wij van je af.quote:Op woensdag 5 december 2012 17:49 schreef Aldo-MC het volgende:
Volgend jaar maar PES halen ofzo. Wat is dit kut elke keer geen FUT.
Janmaatquote:Op woensdag 5 december 2012 18:00 schreef Nickskuh het volgende:
Iemand vergeten?
Klopt, echt jammer dat er niets anders in het leven is dan voetbal kijken en FUT spelen. Was er maar meer..quote:Op woensdag 5 december 2012 18:04 schreef strakkeman het volgende:
Fut nog steeds eruit gelukkig speelt Galatasaray vanavond anders had ik niets te doen.
quote:Op woensdag 5 december 2012 18:05 schreef Fuszy het volgende:
Ik mis FUT niet eigenlijk. FUT mij ook niet, misschien de 5 at the back sletjes wel. Het is alleen de verslaving van dat handelen dat me er naar toe blijft trekken. Spelen doe ik toch amper
Wat een bijzonder vermakelijke anekdotequote:Op woensdag 5 december 2012 18:05 schreef Djeetje het volgende:
waar gaat het naartoe met de jeugd..
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 5 december 2012 17:48 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hoewel ik begrijp wat je bedoelt, is het helaas onmogelijk wat je zegt.
Ik heb het over vanavond. Leren voor mijn tentamens kan ook maar daar is het nog te vroeg voor.quote:Op woensdag 5 december 2012 18:05 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Klopt, echt jammer dat er niets anders in het leven is dan voetbal kijken en FUT spelen. Was er maar meer...
Israel hier ver vandaan?quote:Op woensdag 5 december 2012 18:06 schreef Rijst het volgende:
Peefiee
Djeetje
Waar komen jullie mong0len vandaan?
Dit is niet echt pushwaardig.quote:Op woensdag 5 december 2012 18:05 schreef Djeetje het volgende:
waar gaat het naartoe met de jeugd..
[ afbeelding ]
Iemand heeft een blik mongolen opgetrokken.quote:Op woensdag 5 december 2012 18:06 schreef Rijst het volgende:
Peefiee
Djeetje
Waar komen jullie mong0len vandaan?
quote:Op woensdag 5 december 2012 18:08 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Iemand heeft een blik mongolen opgetrokken.
jij ben ook niet een leven waardig daar hoor je toch ook niemand over zeuren ?quote:
of een mongolenblikquote:Op woensdag 5 december 2012 18:08 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Iemand heeft een blik mongolen opgetrokken.
Die zoek ik ook al een tijdje maar ik vind alleen man on the moon.quote:Op woensdag 5 december 2012 18:08 schreef Fuszy het volgende:
Ik dacht dat iemand laatst een album van kid cudi had gedownload (nieuwe?) kan hem niet vinden
HAHAHA jij ben. Dat is domquote:Op woensdag 5 december 2012 18:09 schreef Djeetje het volgende:
[..]
jij ben ook niet een leven waardig daar hoor je toch ook niemand over zeuren ?
Geod correcte Nederlandsch.quote:Op woensdag 5 december 2012 18:09 schreef Djeetje het volgende:
[..]
jij ben ook niet een leven waardig daar hoor je toch ook niemand over zeuren ?
Leuke bril. Eet smakelijk.quote:Op woensdag 5 december 2012 18:12 schreef Rijst het volgende:
[..]
jup da ben ik
kga lekker warm eten nu mmmmmmmmmmmmmmm tot zo
Wtf, Manolev???quote:Over een kleine 20 minuten begint de persconferentie van PSV in aanloop naar SSC Napoli tegen PSV. Naast hoofdtrainer Dick Advocaat neemt Stanislav Manolev plaats achter de tafel —
De doos van je maquote:
Mooi gestroomlijnd modelletje inderdaad, prachtexemplaar.quote:
Ja inderdaad. Al die belachelijke monturen tegenwoordig. Deze is gewoon lekker back-to-basic, daar houd ik van.quote:Op woensdag 5 december 2012 18:16 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Mooi gestroomlijnd modelletje inderdaad, prachtexemplaar.
Precies! Die ondingen van tegenwoordig wil je toch niet mee gezien worden, afschuwelijk!quote:Op woensdag 5 december 2012 18:17 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Al die belachelijke monturen tegenwoordig. Deze is gewoon lekker back-to-basic, daar houd ik van.
Dat is standaard he. Lijkt wel een traditie in die cultuur. Merk het ook in Nederland. Gelijk ik neuk je moeder ofzoquote:Op woensdag 5 december 2012 18:19 schreef strakkeman het volgende:
[ afbeelding ]
Ik was effe op een Galatasaray site aan het neuzen. Ik zag een bericht over de eerste 11 van GS en keek een beetje bij de reacties. De desbetreffende jongeman verteld eerst dat Emre Colak niets te zoeken heeft in de basis van de beste team van Turkije. Hij krijgt hierop veel dislikes( ook te zien aan de duimpjes omlaag.). Hierna reageert hij nog een keer en zegt dat hij iedereen neukt die hem een dislike heeft gegeven.
Klopt wij Turken zijn wel heethoofden, maar dit betekent niet dat je iedereen kan uitschelden dat is ook niet iets wat ik doe tenzij hij/zij het verdient.quote:Op woensdag 5 december 2012 18:20 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dat is standaard he. Lijkt wel een traditie in die cultuur. Merk het ook in Nederland. Gelijk ik neuk je moeder ofzo
Mensen denken dat ze swag hebben met die skirre Ray-Ban's enzo, maar die is pas ekte swag zo'n oldskool montuurtje.quote:Op woensdag 5 december 2012 18:19 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Precies! Die ondingen van tegenwoordig wil je toch niet mee gezien worden, afschuwelijk!
Lekker 'Oldskool' deze! Menig brillenkenner zal dit soort monturen aanbevelen boven de hedendaagse show-off montuurtjes.
90% van de Turkse scheldwoorden heeft "sikerim" als versterk woord.quote:Op woensdag 5 december 2012 18:20 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dat is standaard he. Lijkt wel een traditie in die cultuur. Merk het ook in Nederland. Gelijk ik neuk je moeder ofzo
Ja het viel me gewoon op. Als je ergens tegenin gaat en dat willen ze niet dan krijg je dat te horen. Als ze boos op je zijn blijkbaar ookquote:Op woensdag 5 december 2012 18:30 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
90% van de Turkse scheldwoorden heeft "sikerim" als versterk woord.Sikerim betekent dus neuken, en dan krijg je weleens rare combinaties.
En soms werden die rare combinaties te letterlijk uitgevoerd. Of zijn dat fabeltjesquote:Op woensdag 5 december 2012 18:30 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
90% van de Turkse scheldwoorden heeft "sikerim" als versterk woord.Sikerim betekent dus neuken, en dan krijg je weleens rare combinaties.
Of van die Nederlanders die op je Vespa gaan zitten en dan raar opkijken als je een klap op je bek krijgt.quote:Op woensdag 5 december 2012 18:36 schreef Kamikazie het volgende:
De meeste Turken en Marokkanen
Gebrek aan opvoeding bij die gasten.
quote:Op woensdag 5 december 2012 18:38 schreef Rijst het volgende:
[..]
Of van die Nederlanders die zat op je Vespa gaan zitten en dan raar opkijken als je een klap op je bek krijgt.
Het was niet zijn Vespa. En ik keek niet raar op, ik vind alleen niet dat iemand het recht heeft om iemand anders op zijn bek te slaan als hij zijn spullen aanraakt.quote:Op woensdag 5 december 2012 18:38 schreef Rijst het volgende:
[..]
Of van die Nederlanders die op je Vespa gaan zitten en dan raar opkijken als je een klap op je bek krijgt.
En jij hebt niet het recht om aan iemand zijn spullen te zitten dus je vraagt er ook een klein beetje om.quote:Op woensdag 5 december 2012 18:39 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Het was niet zijn Vespa. En ik keek niet raar op, ik vind alleen niet dat iemand het recht heeft om iemand anders op zijn bek te slaan als hij zijn spullen aanraakt.
Klopt.quote:Op woensdag 5 december 2012 18:40 schreef Rijst het volgende:
[..]
En jij hebt niet het recht om aan iemand zijn spullen te zitten dus je vraagt erom.
Daarom zeg ik ook dat ik er niet raar van opkijk.... wat is nou je punt?quote:Op woensdag 5 december 2012 18:40 schreef Rijst het volgende:
[..]
En jij hebt niet het recht om aan iemand zijn spullen te zitten dus je vraagt er ook een klein beetje om.
Mijquote:
Dat je zelf ook niet goed bent opgevoed.quote:Op woensdag 5 december 2012 18:40 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook dat ik er niet raar van opkijk.... wat is nou je punt?
Dat is ook maar een mening. Gelukkig heb jij daar ook recht op.quote:Op woensdag 5 december 2012 18:41 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dat je zelf ook niet goed bent opgevoed.
Vertel.quote:Op woensdag 5 december 2012 18:41 schreef Confetti het volgende:
Er zijn dus mensen die meer dan 100,000 euro per jaar aan FUT verdienen![]()
Medewerkers van EA ja.quote:Op woensdag 5 december 2012 18:41 schreef Confetti het volgende:
Er zijn dus mensen die meer dan 100,000 euro per jaar aan FUT verdienen![]()
Sikerim ibne jatochhquote:Op woensdag 5 december 2012 18:30 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
leerdamquote:Op woensdag 5 december 2012 18:57 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
PSV volgend jaar?Weet geen RB haha
http://chuzzz.com/?id=3705
quote:Het gedicht over de motorrijder:
Het is nog geen twee weken geleden
Dat een 38-jarige motorrijder uit Voorburg onderuit is gegleden
Hij reed op 22 november op de A16 ter hoogte van Rotterdam
Waar hem toen omstreeks 17.40 uur het volgende overkwam
De bestuurder van een Ford Focus Station wisselde van baan
Juist op het moment kwam de motorrijder op zijn Honda er aan
Hij reed op dat moment tussen de file door
En remde het vervolgens niet meer voor
Hij viel daardoor op de grond
En raakte hierdoor ernstig gewond
De motorrijder liep een dubbele botbreuk in zijn linker arm op
De bestuurder van de Ford moet in eerste instantie hebben gedacht ‘ik stop’
Echter toen de verkeerspolitie ter plaatse was verschenen
Bleek de veroorzaker te zijn verdwenen
Getuigen worden verzocht zich bij de politie te melden met hun verhaal
Zodat de bestuurder van de Ford kan worden opgenomen in het proces-verhaal
hoe doe je dit ?quote:Op woensdag 5 december 2012 18:41 schreef ThadCastle het volgende:
Dit hoop ik eind fut te hebben:
[ afbeelding ]
http://chuzzz.com/?id=3668
Ik vond hem wel komisch, heel Nederland loopt alleen weer te zeikenquote:Op woensdag 5 december 2012 18:58 schreef Thorb het volgende:
Hadden jullie dat gedicht van de politie al gelezen
[..]
is die site ook zo sloom bij jullie ?quote:Op woensdag 5 december 2012 19:02 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Met dit team was ik vorig jaar baas in single matches. #goeieouwetijd
Had trouwens hierna nog achterin Insua en Fernandez en LCM Battaglia, dat was nog beter. Maar Battaglia zit niet in Chuzzz
Die webapp laad wel traag ja. Dus gewoon compleet team maken, dan pas refreshen.quote:Op woensdag 5 december 2012 19:03 schreef Djeetje het volgende:
[..]
is die site ook zo sloom bij jullie ?
Goede oude tijd met CE jaquote:Op woensdag 5 december 2012 19:03 schreef Zhano het volgende:
[..]
Die webapp laad wel traag ja. Dus gewoon compleet team maken, dan pas refreshen.
normaal doen is niet je sterkste kant he, mongool.quote:Op woensdag 5 december 2012 19:03 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Sociaal doen is niet je sterkste kant he, autist.
quote:
quote:Op woensdag 5 december 2012 19:03 schreef Thorb het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)lende-pedofiel.dhtml
ik krijg geen spelers toegevoegd in me squad.quote:Op woensdag 5 december 2012 19:03 schreef Zhano het volgende:
[..]
Die webapp laad wel traag ja. Dus gewoon compleet team maken, dan pas refreshen.
en wallyson bronze ifquote:Op woensdag 5 december 2012 19:11 schreef Zhano het volgende:
Ik mis FUT 11. Dat was qua wedstrijden echt de beste imho.
Toen is fut verneuktquote:Op woensdag 5 december 2012 19:04 schreef Rijst het volgende:
[..]
Goede oude tijd met CE ja
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 5 december 2012 19:12 schreef poker4lifee het volgende:
yeahhhhh halve finale van dat fifa toernooi gewonnen, sowieso 100 euro nu
Waar zijn die stats op gebaseerdquote:Op woensdag 5 december 2012 19:14 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ja ik weet, foto is geen transparant, geen zin in en mijn photoshopskills zijn bad
quote:
Dat was niet bedoeld als een kutopmerking.quote:Op woensdag 5 december 2012 19:14 schreef Thorb het volgende:
[..]
Beetje hypocriet met je leukemiepatient opmerking.
Mijn neefje is een mongool dus vind zijn opmerking ook niet echt heel stijlvol.quote:
Okequote:Op woensdag 5 december 2012 19:18 schreef Aldo-MC het volgende:
e is een mongool dus vind zijn opmerking ook niet echt stijlvol.
Maar inderdaad, kutopmerking.
Sorry het was me broertje is veranderd in mijn neefjequote:Op woensdag 5 december 2012 19:18 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Mijn neefje is een mongool dus vind zijn opmerking ook niet echt heel stijlvol.
quote:Op woensdag 5 december 2012 19:18 schreef Aldo-MC het volgende:
Het zit in de familiequote:Op woensdag 5 december 2012 19:19 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Sorry het was me broertje is veranderd in mijn neefje![]()
![]()
Nee hij typte dat zelf, Wel opletten he Gekkequote:Op woensdag 5 december 2012 19:19 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Sorry het was me broertje is veranderd in mijn neefje![]()
![]()
Als je neefje gehandicapt zou zijn, dan zou je dat ook normaal kunnen zeggen en dan zou hij volgens jou geen 'mongool' zijnquote:Op woensdag 5 december 2012 19:18 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Owquote:Op woensdag 5 december 2012 19:20 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nee hij typte dat zelf, Wel opletten he Gekke
For real?quote:Op woensdag 5 december 2012 19:21 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Ow, dacht te lezen dat hij zijn neefje hier de schuld voor gaf.
Pascal loog?quote:Op woensdag 5 december 2012 19:21 schreef Toefjes het volgende:
Fuck de mongolen met rare opmerkingen hier, de TV is er![]()
![]()
Ik maak teminste geen kut opmerkingenquote:
Fok de Sjampionen league, kut messi met ze leluk hoofquote:Op woensdag 5 december 2012 19:24 schreef jepperdeprep het volgende:
Potje blubs of clops voor dat de Sjampionnen Liek begint?
Klopt had ik niet moeten zeggen. Maar die gast doet al vanaf dag 1 al enorm vriendelijk. Zo vaak post ik niet lees vaak alleen mee maar elke keer lopen hij en Toefjes meteen te bitchen als 2 oude wijven.quote:Op woensdag 5 december 2012 19:23 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Ik maak teminste geen kut opmerkingen
Messi gaat geschiedenis schrijven. Leuk manquote:Op woensdag 5 december 2012 19:24 schreef Thorb het volgende:
Er is helemaal geen leuke wedstrijd vanavond
Sickquote:
Ik ook.quote:Op woensdag 5 december 2012 19:10 schreef Rijst het volgende:
Ik mis fut12![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op woensdag 5 december 2012 19:33 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik heb dat politievirus ofzo.
Krijg je zo'n slecht vertaalt berichtje van 'de politie' met de melding dat ze allemaal zaken op je pc hebben aangetroffen en dat hij nu vergrendeld is.
Moet ik even 100 euro dokken aan een tankstation ofzo om hem te ontgrendelen.
quote:Op woensdag 5 december 2012 19:33 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Krijg je zo'n slecht vertaalt berichtje van 'de politie' met de melding dat ze allemaal zaken op je pc hebben aangetroffen en dat hij nu vergrendeld is.
Kabeltje > draadloos.quote:Op woensdag 5 december 2012 19:33 schreef Fuszy het volgende:
Iemand die mij kan helpen?
Wij hebben een iPad thuis en mijn vader wil dat hij zijn muziek kan aansluiten op een stereo. In principe zou dat kunnen met elke audio kabel?
Alleen nu was ik aan het kijken naar draadloze dingen. Ik zag dat het met een Apple Airport kon, maar dan ben je dus ¤ 100 kwijt. Heb nog wel een andere optie gezien, maar dat zag er een beetje vaag uit. http://www.ipadblogs.nl/2(...)tv-stereo-pc-of-mac/
Wie heeft er nog betaalbare suggesties? of zou een kabeltje ook gewoon voldoen?
noobquote:
Dat heb ik ook een keer gehad, ik weet niet meer hoe ik daar af ben gekomen maar het was niet leukquote:Op woensdag 5 december 2012 19:33 schreef GekkeGerrit- het volgende:
quote:Op woensdag 5 december 2012 19:36 schreef BDIL het volgende:
Iemand een film of docu die op youtube te bekijken is
quote:Op woensdag 5 december 2012 19:37 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Waarom betalen voor een virus ?
Heb ik al gezien manquote:
Hoiquote:
Jammerquote:
Opstarten in veilige modus met netwerkmogelijkheden en conbofix installeren en uitvoeren..quote:Op woensdag 5 december 2012 19:33 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Apple tv. Kun je alles wat je op je ipad doet qua muziek, video, youtube, films etc etc op je gewone tv tevoorschijn toveren, en geluid gewoon over de home cinema setquote:Op woensdag 5 december 2012 19:33 schreef Fuszy het volgende:
Iemand die mij kan helpen?
Wij hebben een iPad thuis en mijn vader wil dat hij zijn muziek kan aansluiten op een stereo. In principe zou dat kunnen met elke audio kabel?
Alleen nu was ik aan het kijken naar draadloze dingen. Ik zag dat het met een Apple Airport kon, maar dan ben je dus ¤ 100 kwijt. Heb nog wel een andere optie gezien, maar dat zag er een beetje vaag uit. http://www.ipadblogs.nl/2(...)tv-stereo-pc-of-mac/
Wie heeft er nog betaalbare suggesties? of zou een kabeltje ook gewoon voldoen?
Nee! Ik verdien ook al geen geld meer met FUT. Gewoon betalen!quote:Op woensdag 5 december 2012 19:39 schreef forztwente het volgende:
[..]
Opstarten in veilige modus met netwerkmogelijkheden en conbofix installeren en uitvoeren..
Maar de tv moet niet aanstaan. Hij wil het alleen maar door zijn speakers laten knallenquote:Op woensdag 5 december 2012 19:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Apple tv. Kun je alles wat je op je ipad doet qua muziek, video, youtube, films etc etc op je gewone tv tevoorschijn toveren, en geluid gewoon over de home cinema set
ja jonge ben aan het sinterklazen en kan niet computeren mang. weet ik veel dat ea kut doetquote:
Hiemee kom je er vanafquote:Op woensdag 5 december 2012 19:41 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Nee! Ik verdien ook al geen geld meer met FUT. Gewoon betalen!
Doet hij de tv even aan, muziek aanzetten en tv uitquote:Op woensdag 5 december 2012 19:41 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Maar de tv moet niet aanstaan. Hij wil het alleen maar door zijn speakers laten knallen
Ja dat kan ook.quote:Op woensdag 5 december 2012 19:42 schreef BDIL het volgende:
[..]
Doet hij de tv even aan, muziek aanzetten en tv uit
bartonquote:
quote:
quote:
geef boerrigter maar 50 dribblingquote:Op woensdag 5 december 2012 20:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
Hier is hij dan, mijn versie van Ajax bronze + silver UPs (vorig jaar had ik IFs maar silvers zien er gewoon mooi uit dit jaar) Met IF de Boer en een paar downgrades
http://chuzzz.com/?id=3802
gr gr
Porno in 3Dquote:
Ik ben Sana vergetenquote:Op woensdag 5 december 2012 20:09 schreef wieisboos het volgende:
[..]
geef boerrigter maar 50 dribbling
Heeft hij nietquote:Op woensdag 5 december 2012 20:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ben Sana vergetenWaarom heeft Boerrigter eigenlijk 4*?
Naar de MMquote:Op woensdag 5 december 2012 20:26 schreef Thorb het volgende:
Tyfus moet ik allemaal zooi printen om in te leveren is de inkt natuurlijk weer op
Tot 10 uur zijn ze openquote:
Pauper dorpquote:
Mediamarkt heb ik hier niet eensquote:Op woensdag 5 december 2012 20:30 schreef BDIL het volgende:
[..]
Pauper dorpGeen vrienden om te printen ?
Salonremise lijkt mequote:Op woensdag 5 december 2012 20:31 schreef poker4lifee het volgende:
Welke wedstrijd kijken? Shakhtar - Juventus he?
de printer staat al aan thorbinskyquote:Op woensdag 5 december 2012 20:30 schreef BDIL het volgende:
[..]
Pauper dorpGeen vrienden om te printen ?
Dat is ook weer zo ja, wat raad ji jaan dan?quote:
Lekker een film pakkenquote:Op woensdag 5 december 2012 20:33 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo ja, wat raad ji jaan dan?
Ni No Kuni demo spelenquote:
Als ze mij mijn FIFA points teruggeven kan ik nog hopelijk wat uit packs krijgenquote:Op woensdag 5 december 2012 20:36 schreef Fuszy het volgende:
Zou ook wel grappig zijn als ze een complete reset deden
Ik vrees dat het allemaal kut is..ik zou een sneeuwpot maken. Of wat geld op Bayern hcp en dat gaan kijkenquote:Op woensdag 5 december 2012 20:33 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo ja, wat raad ji jaan dan?
ben ik mijn zuurverdiende geld kwijtquote:Op woensdag 5 december 2012 20:36 schreef Fuszy het volgende:
Zou ook wel grappig zijn als ze een complete reset deden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |