PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
quote:Op woensdag 5 december 2012 16:18 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Nee jij hebt goed volume, net als Iwan. Roman is wat luider. Mathijs zit nog in de goede zone. Ik zal wel net als Roman zijn en soms nog veel ergerZal mijn best doen er op te letten haha
Heb Phat Punani in mijn hoofd![]()
![]()
Heb je toevallig op de H of G toets gedrukt?quote:Op woensdag 5 december 2012 17:18 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Waarom loopt de ondertiteling nooit synchroon bij mij in VLC?
omdat je de verkeerde subs hebt. Of je hebt het niet goed aangepast.quote:Op woensdag 5 december 2012 17:18 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Waarom loopt de ondertiteling nooit synchroon bij mij in VLC?
quote:Op woensdag 5 december 2012 17:15 schreef Rijst het volgende:
Deze potjes gaan we niet winnen. Ik word steeds genaaid met kut tegendoelpunten, Thorb verliest de bal vaak door individuele acties en Pascal voegt weinig toe (al ging die best lekker in dat laatste potje).
Nee ik meen het. Pascal kan haast niks met zn slechte pro. en jou kon ik bijna amper bereiken omdat ik slecht ging paasen.quote:Op woensdag 5 december 2012 17:20 schreef Thorb het volgende:
[..]
Die doelpunten waren wel kut en vooral in 45 en 90 maar die andere 2 opmerkingen zijn wel onzin, zal wel weer een troll zijn. We kregen (al schoot ik weinig) aardig wat kansen allen beetje jammer dat Pascal zijn pro 77 is.
haha wow, weet echt niet hoe sommige mensen naar een wedstrijd kijken.quote:Op woensdag 5 december 2012 17:25 schreef Peefiee het volgende:
EA SPORTS FIFA @EASPORTSFIFA
The new #FUT13 Team of the Week will be announced as soon as FUT is back up. Thanks for your patience.
IF Fischer + IF Boerrigter
Mijn pro is ook nog 70 ofzo, bakt er helemaal niets van.quote:Op woensdag 5 december 2012 17:15 schreef Rijst het volgende:
Deze potjes gaan we niet winnen. Ik word steeds genaaid met kut tegendoelpunten, Thorb verliest de bal vaak door individuele acties en Pascal voegt weinig toe (al ging die best lekker in dat laatste potje).
Weet ik manquote:Op woensdag 5 december 2012 17:31 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Mijn pro is ook nog 70 ofzo, bakt er helemaal niets van.
Ben je retarded ofzoquote:Op woensdag 5 december 2012 17:26 schreef BDIL het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 5 december 2012 17:25 schreef Peefiee het volgende:
EA SPORTS FIFA @EASPORTSFIFA
The new #FUT13 Team of the Week will be announced as soon as FUT is back up. Thanks for your patience.
IF Fischer + IF Boerrigter
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat er 3 Ajacieden een IF krijgen.quote:
Fischer, Boerrigter en weer Eriksen? Of toch IF Vermeer, Hoessen en Poulssen?quote:Op woensdag 5 december 2012 17:33 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat er 3 Ajacieden een IF krijgen.
Dudequote:Op woensdag 5 december 2012 17:35 schreef Peefiee het volgende:
[..]
Fischer, Boerrigter en weer Eriksen? Of toch IF Vermeer, Hoessen en Poulssen?
Heel erg triest.quote:Op woensdag 5 december 2012 17:31 schreef Thorb het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/14(...)ver-Boerrigter.dhtml
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |