Opzich is alles waar je geil van wordt en wat niet direct met bevruchting te maken heeft 'raar'. Dus doe niet zo raar, hij oordeelt ook niet over jouw kick op moddervette vrouwenquote:
Vraagje: hoe oud ben je?quote:Op woensdag 5 december 2012 17:15 schreef Uienradar.nl het volgende:
Nee, dat is vaak al leuk genoeg hoor, maar ligt erg aan de stijl waarop. Sommige roken alsof het d'r eerste peuk is... (truttig). Ik heb liever dat ze ervarenheid uitstralen en vooral ook dat ze verslaafd zijn
Maar goed, beetje raar om te gaan staan staren natuurlijk.
Deze doet me nu echt niets, sorry...quote:Op woensdag 5 december 2012 17:18 schreef korosu555 het volgende:
Jij hebt wel een mooie fetisch. Meeste mensen moeten voor hun fetish op bepaalde websites komen, jij kan gewoon youtube afstruinen.
Spreek je weer over 10 min
Dat weet ik ook niet hè, ben niet zo`n sexpert hierin. Staan genoeg andere filmpjes.quote:Op woensdag 5 december 2012 17:21 schreef Uienradar.nl het volgende:
[..]
Deze doet me nu echt niets, sorry...
Terrasje in de zomer. Zongebruinde vrouwen met blote hempjes en korte rokjes die met hun zonnebril op af en toe een hijs van hun sigaret nemen...quote:Op woensdag 5 december 2012 17:20 schreef Uienradar.nl het volgende:
Ben net 27. En nee, die ken ik eigenlijk niet in mijn vrienden/kennissenkringWerk wel op een MBO school, dus genoeg studenten die roken. Is leuk om te zien, maar toch niet voldoenend zeg maar
Volgens mij is dit wat TS bedoelt met onervaren rookster die graag overdrijft.quote:
Dat hoestjequote:Op woensdag 5 december 2012 17:24 schreef Uienradar.nl het volgende:
Haha, deze heeft wel een naar hoestje![]()
Wel een goed figuur..
hoestJE??? en COPD komt 8 van de 10 keer door roken, dus ik denk dat je het bij het rechte eind hebt.quote:Op woensdag 5 december 2012 20:43 schreef Dieter_Dengler het volgende:
[..]
Dat hoestje. Het lijkt wel of ze COPD heeft opgelopen met haar gerook
. Daar word je toch niet opgewonden door TS, of wel?
Ik ga ook in op TS. Die spreekt ook van een hoestJE. Het lijkt wel of ze dood gaatquote:Op woensdag 5 december 2012 22:15 schreef korosu555 het volgende:
[..]
hoestJE??? en COPD komt 8 van de 10 keer door roken, dus ik denk dat je het bij het rechte eind hebt.
Wist niet dat COPD zo`n dikke turn on was XD
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |