Tagjes worden niet zo snel uitgedeeld door de FA's.quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:27 schreef plopkweker het volgende:
Waarom krijgt Hajee geen Paint-baas tagje?
Zo bijzonder is het nou ook weer niet wat ik doe...quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:27 schreef plopkweker het volgende:
quote:Op zondag 16 december 2012 17:46 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
Dit topic hoort ALTIJD bovenaan te staan, horen jullie mij? ALTIJD!![]()
HaJee = Held
Zal straks eens kijken...quote:
die boerquote:Op zondag 16 december 2012 18:24 schreef HaJee het volgende:
[..]
Zal straks eens kijken...
Hier nog wat van langer geleden:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En niet echt als smiley te gebruiken maar toch...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Beetje laat maar net even gemaakt. Was 't niet zoiets?quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:25 schreef Oerbeer het volgende:
Ik had ooit eens een gaymo.gif gemaakt. Die was toen gejat door een ander forum. Kan het alleen niet meer terug vinden
Deze zijn het vetst trouwens.quote:Op zondag 9 december 2012 02:48 schreef HaJee het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier moet je 't mee doen. AnimationShop liep vast en om 'm af te maken zou ik allerlei dingen weer opnieuw moeten doen en aangezien dit toch maar een beetje voor fun is begin ik daar maar niet aan...quote:Op maandag 17 december 2012 00:48 schreef 2dope het volgende:
combi vanicm
? Zonder het haemertje uiteraerd maar wel met de ponytails en pom poms? [ afbeelding ]
Vetquote:Op maandag 17 december 2012 01:06 schreef HaJee het volgende:
[..]
Hier moet je 't mee doen. AnimationShop liep vast en om 'm af te maken zou ik allerlei dingen weer opnieuw moeten doen en aangezien dit toch maar een beetje voor fun is begin ik daar maar niet aan...
[ afbeelding ]
Ja maar dan het handje wat lager.quote:Op zondag 16 december 2012 23:23 schreef HaJee het volgende:
[..]
Beetje laat maar net even gemaakt. Was 't niet zoiets?
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:27 schreef plopkweker het volgende:
Haha, bedankt! Ik heb niet het idee dat ik dit nu meer verdien dan een aantal anderen hier maar wel mooiquote:
Deze?quote:Op maandag 17 december 2012 00:48 schreef 2dope het volgende:
combi vanicm
? Zonder het haemertje uiteraerd maar wel met de ponytails en pom poms? [ afbeelding ]
Jij bent het meest actief. Ook je paints in de schimmelpot reeks telt mee.quote:Op maandag 17 december 2012 12:31 schreef HaJee het volgende:
[..]
Haha, bedankt! Ik heb niet het idee dat ik dit nu meer verdien dan een aantal anderen hier maar wel mooi
Ik zal mijn uiterste best doen om het tagje te behouden.quote:Op maandag 17 december 2012 13:23 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Jij bent het meest actief. Ook je paints in de schimmelpot reeks telt mee.
cheerleading downeyquote:Op maandag 17 december 2012 01:16 schreef HaJee het volgende:
[..]
Even wat met de ogen doen viel nog wel mee qua hoeveelheid werk
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |