Dus nu staat er 1 tussen mijn statistieken met een reistijd van 138 dagenquote:Postcard NL-1352562 was registered by Postcrossing
The postcard NL-1352562 sent to teachinchina in United States of America was registered by Postcrossing. The receiver has removed his account from Postcrossing. For this reason, this postcard was automatically registered for you as received.
Now you will receive a postcard from another random user. Stand-by!
Volgend jaar heb je ze toch weer nodigquote:Op maandag 17 december 2012 09:22 schreef Jum het volgende:
Vond een mailtje in mijn mailbox over de bestelling bij Reclameland (die 50 gratis kerstkaarten): Verwachte leverdatum: 21-12-2012 t/m 24-12-2012
Mmmm, daar heb je ook niet zo veel meer aan dit jaar....
Aan de andere kant bekeken: in ieder geval was de bestelling wel doorgekomen ondanks die Fatal Error-melding
Aha, daar zat dus die adder....quote:Op maandag 17 december 2012 09:22 schreef Jum het volgende:
Vond een mailtje in mijn mailbox over de bestelling bij Reclameland (die 50 gratis kerstkaarten): Verwachte leverdatum: 21-12-2012 t/m 24-12-2012
Mmmm, daar heb je ook niet zo veel meer aan dit jaar....
Aan de andere kant bekeken: in ieder geval was de bestelling wel doorgekomen ondanks die Fatal Error-melding
Inderdaad!!quote:
Slim!quote:Op maandag 17 december 2012 14:22 schreef Tijger6 het volgende:
[..]
Inderdaad!!
Ik vind het nog niet zo erg.
Aangezien ik zelf het kaartje ontworpen heb, heb ik er "happy postcrossing" opgezet, en niet happy newyear
Thanksquote:
Bij mij heeft deze 19 favorites:quote:Op maandag 17 december 2012 22:57 schreef DeHovenier het volgende:
Kaartje wat ik een tijdje geleden had gestuurd heeft veel favourites
http://www.postcrossing.com/postcards/NL-1140916
Welk kaartje van jullie heeft ook veel favourites?
Ik heb nog meer van zulke kaartjes, maar ik wil wel zeker weten dat degene die zo'n kaart ontvangt, het ook op de site zet.
Ik kan btw al wat kaartjes sturen, maar ik wacht totdat ik vrij ben van werk, dat overmorgen dus is
Deze door mij verstuurde kaart is 22x gefaved:quote:Op maandag 17 december 2012 22:57 schreef DeHovenier het volgende:
Kaartje wat ik een tijdje geleden had gestuurd heeft veel favourites
http://www.postcrossing.com/postcards/NL-1140916
Welk kaartje van jullie heeft ook veel favourites?
Ik heb nog meer van zulke kaartjes, maar ik wil wel zeker weten dat degene die zo'n kaart ontvangt, het ook op de site zet.
Ik kan btw al wat kaartjes sturen, maar ik wacht totdat ik vrij ben van werk, dat overmorgen dus is
Je maakt me wel nieuwsgierig...quote:Op maandag 17 december 2012 17:00 schreef konyntje-mandaryntje het volgende:
Vandaag 3 kaartjes binnen gekregen: twee uit Duitsland en eentje uit Frankrijk.
Vooral een kaart uit Duitsland vond ik echt fantastisch. Ik heb in mijn 'wish-list' staan dat ik graag kleurige, hippie-achtige kaarten ontvang, en het meisje dat me de kaart stuurde bood haar excuses aan omdat ze geen hippie-achtige kaart had kunnen vinden. In plaats daarvan zond ze me een kaart met prachtige native-american art op de voorkant, ontzettend mooi!
Strakjes even inscannen en dan als favourite markeren, ik ben er zó blij mee!
41km, zou bijna goedkoper te zijn om gewoon te brengen . haha.quote:Netherlands 18/Dec/2012 41 km 0 days
Germany 18/Dec/2012 392 km 0 days
U.S.A. 18/Dec/2012 5,609 km 0 days
Bij mij is er vorige week eentje bij de ontvanger aangekomen. Die kaart heeft welgeteld 18 (!!) km gereisdquote:Op dinsdag 18 december 2012 14:43 schreef kawa4 het volgende:
vandaag 3 kaarten aangekomen in rusland van,
dus 3 nieuwe adressen getrokken
[..]
41km, zou bijna goedkoper te zijn om gewoon te brengen . haha.
maarja 1 voordeel zal wel snel geregistreerd worden.
Een van mijn expired kaarten is een binnenlandse, dus je weet het nooitquote:Op dinsdag 18 december 2012 14:43 schreef kawa4 het volgende:
vandaag 3 kaarten aangekomen in rusland van,
dus 3 nieuwe adressen getrokken
[..]
41km, zou bijna goedkoper te zijn om gewoon te brengen . haha.
maarja 1 voordeel zal wel snel geregistreerd worden.
Ik had er ooit eentje die maar 10 km moest.. Nooit geregistreerd..quote:Op dinsdag 18 december 2012 15:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Een van mijn expired kaarten is een binnenlandse, dus je weet het nooit
Bij mij ook. Uiteindelijk na 69 dagen aangekomen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 15:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Een van mijn expired kaarten is een binnenlandse, dus je weet het nooit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |