SPOILER: Winterefteling - Januari?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Serious Request meet - 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 december - EnschedeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Is er helemaal niemand die je kan afzetten op het vliegveldquote:Op woensdag 5 december 2012 12:39 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik kan moeilijk mijn winterjas meenemen naar India? En hoelang ga je
? En gaat er niet iemand met je mee om je uit te zwaaien dat die je jas weer mee terug neemt
?
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Ik ga met de bus. Dat is nog een grotere ramp. Ik dacht vanmorgen pech te hebben, er schoot ineens een luchtslang los in de busquote:Op woensdag 5 december 2012 12:40 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
kan bestGewoon zo'n thermoding in de auto, en dan bij file (want die komt er met sneeuw
) Gewoon lekker inschenken en dan proosten met je buurman
. Dus wachten op de vluchtstrook alles
. Uiteindelijk toch verder gereden
.
![]()
Neequote:Op woensdag 5 december 2012 12:42 schreef Raene het volgende:
[..]
Is er helemaal niemand die je kan afzetten op het vliegveld? En hoelang ga je
? En gaat er niet iemand met je mee om je uit te zwaaien dat die je jas weer mee terug neemt
?
Mijn familie woont in het buitenland
Ik ga een maand weg, dus een kluisje huren is ook niet echt een optie.
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
quote:!!
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Bussen zijn zowaar nog erger dan treinen.quote:Op woensdag 5 december 2012 12:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ga met de bus. Dat is nog een grotere ramp. Ik dacht vanmorgen pech te hebben, er schoot ineens een luchtslang los in de bus. Dus wachten op de vluchtstrook alles
. Uiteindelijk toch verder gereden
.
Daar zit ik dus volgende week in, zal aan je denken in je nette ruime bus
Je hele familie woont in het buitenlandquote:Op woensdag 5 december 2012 12:43 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
NeeMijn familie woont in het buitenland
Ik ga een maand weg, dus een kluisje huren is ook niet echt een optie.
? Heb je ook geen vrienden dan
?
Ik heb medelijden met jequote:Op woensdag 5 december 2012 12:44 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Bussen zijn zowaar nog erger dan treinen.
[ afbeelding ]
Daar zit ik dus volgende week in, zal aan je denken in je nette ruime bus.
![]()
mijn ouders + broer, en ik ga niet mijn oma van 82 vragen of ze me ff gaat afzettenquote:Op woensdag 5 december 2012 12:45 schreef Raene het volgende:
[..]
Je hele familie woont in het buitenland? Heb je ook geen vrienden dan
?
![]()
en mijn vrienden gaan me echt niet uitzwaaien hoorDie denken: Lekker rustig nu die weg is
![]()
ik ook met mezelfquote:
NouVERGEET JE VERLOFBRIEFJE NIEEETquote:Op woensdag 5 december 2012 12:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
Oh, ik moet eerder naar de zaak komen, mooie timing baas!
vraag ff een enkeltje Schipholquote:Op woensdag 5 december 2012 12:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
Oh, ik moet eerder naar de zaak komen, mooie timing baas
Ze kunnen je toch gewoon afzetten? Wie zegt dat ze moeten zwaaien?quote:Op woensdag 5 december 2012 12:46 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
mijn ouders + broer, en ik ga niet mijn oma van 82 vragen of ze me ff gaat afzetten![]()
en mijn vrienden gaan me echt niet uitzwaaien hoorDie denken: Lekker rustig nu die weg is
![]()
[..]
ik ook met mezelf![]()
![]()
quote:Op woensdag 5 december 2012 12:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ze kunnen je toch gewoon afzetten? Wie zegt dat ze moeten zwaaien?![]()
Trust me, die gaan niet mee
Nou ik moet m'n bed uit en bij mn ouders gaan zitten... die klootviool uit ethiopie van hiernaast is weer bezig met z'n smerige k*t muziek
quote:Op woensdag 5 december 2012 12:47 schreef Raene het volgende:
Nou ik moet m'n bed uit en bij mn ouders gaan zitten... die klootviool uit ethiopie van hiernaast is weer bezig met z'n smerige k*t muziekWǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Stakkersquote:Op woensdag 5 december 2012 12:47 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]![]()
Trust me, die gaan niet mee![]()
![]()
quote:Op woensdag 5 december 2012 12:47 schreef Raene het volgende:
Nou ik moet m'n bed uit en bij mn ouders gaan zitten... die klootviool uit ethiopie van hiernaast is weer bezig met z'n smerige k*t muziek
Knuffel![]()
![]()
Zijn jullie nu allemaal dat stukje van Hans Teeuwen aan het kijken?
Nee. Maar Hans is wel een baasquote:Op woensdag 5 december 2012 12:56 schreef AldoTheApache het volgende:
Zijn jullie nu allemaal dat stukje van Hans Teeuwen aan het kijken?.
![]()
En dan heb je van die vadsige wijven van middelbare leeftijd heulemaal omhangen met van die afrikaanse shawls en doekenquote:
Ik welquote:Op woensdag 5 december 2012 12:56 schreef AldoTheApache het volgende:
Zijn jullie nu allemaal dat stukje van Hans Teeuwen aan het kijken?..
Shawls, niet jij ook alquote:Op woensdag 5 december 2012 12:56 schreef Raene het volgende:
[..]
En dan heb je van die vadsige wijven van middelbare leeftijd heulemaal omhangen met van die afrikaanse shawls en doeken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |