SPOILER: Winterefteling - Januari?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Serious Request meet - 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 december - EnschedeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Is er helemaal niemand die je kan afzetten op het vliegveldquote:Op woensdag 5 december 2012 12:39 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik kan moeilijk mijn winterjas meenemen naar India? En hoelang ga je
? En gaat er niet iemand met je mee om je uit te zwaaien dat die je jas weer mee terug neemt
?
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Ik ga met de bus. Dat is nog een grotere ramp. Ik dacht vanmorgen pech te hebben, er schoot ineens een luchtslang los in de busquote:Op woensdag 5 december 2012 12:40 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
kan bestGewoon zo'n thermoding in de auto, en dan bij file (want die komt er met sneeuw
) Gewoon lekker inschenken en dan proosten met je buurman
. Dus wachten op de vluchtstrook alles
. Uiteindelijk toch verder gereden
.
![]()
Neequote:Op woensdag 5 december 2012 12:42 schreef Raene het volgende:
[..]
Is er helemaal niemand die je kan afzetten op het vliegveld? En hoelang ga je
? En gaat er niet iemand met je mee om je uit te zwaaien dat die je jas weer mee terug neemt
?
Mijn familie woont in het buitenland
Ik ga een maand weg, dus een kluisje huren is ook niet echt een optie.
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
quote:!!
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Bussen zijn zowaar nog erger dan treinen.quote:Op woensdag 5 december 2012 12:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ga met de bus. Dat is nog een grotere ramp. Ik dacht vanmorgen pech te hebben, er schoot ineens een luchtslang los in de bus. Dus wachten op de vluchtstrook alles
. Uiteindelijk toch verder gereden
.
Daar zit ik dus volgende week in, zal aan je denken in je nette ruime bus
Je hele familie woont in het buitenlandquote:Op woensdag 5 december 2012 12:43 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
NeeMijn familie woont in het buitenland
Ik ga een maand weg, dus een kluisje huren is ook niet echt een optie.
? Heb je ook geen vrienden dan
?
Ik heb medelijden met jequote:Op woensdag 5 december 2012 12:44 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Bussen zijn zowaar nog erger dan treinen.
[ afbeelding ]
Daar zit ik dus volgende week in, zal aan je denken in je nette ruime bus.
![]()
mijn ouders + broer, en ik ga niet mijn oma van 82 vragen of ze me ff gaat afzettenquote:Op woensdag 5 december 2012 12:45 schreef Raene het volgende:
[..]
Je hele familie woont in het buitenland? Heb je ook geen vrienden dan
?
![]()
en mijn vrienden gaan me echt niet uitzwaaien hoorDie denken: Lekker rustig nu die weg is
![]()
ik ook met mezelfquote:
NouVERGEET JE VERLOFBRIEFJE NIEEETquote:Op woensdag 5 december 2012 12:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
Oh, ik moet eerder naar de zaak komen, mooie timing baas!
vraag ff een enkeltje Schipholquote:Op woensdag 5 december 2012 12:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
Oh, ik moet eerder naar de zaak komen, mooie timing baas
Ze kunnen je toch gewoon afzetten? Wie zegt dat ze moeten zwaaien?quote:Op woensdag 5 december 2012 12:46 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
mijn ouders + broer, en ik ga niet mijn oma van 82 vragen of ze me ff gaat afzetten![]()
en mijn vrienden gaan me echt niet uitzwaaien hoorDie denken: Lekker rustig nu die weg is
![]()
[..]
ik ook met mezelf![]()
![]()
quote:Op woensdag 5 december 2012 12:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ze kunnen je toch gewoon afzetten? Wie zegt dat ze moeten zwaaien?![]()
Trust me, die gaan niet mee
Nou ik moet m'n bed uit en bij mn ouders gaan zitten... die klootviool uit ethiopie van hiernaast is weer bezig met z'n smerige k*t muziek
quote:Op woensdag 5 december 2012 12:47 schreef Raene het volgende:
Nou ik moet m'n bed uit en bij mn ouders gaan zitten... die klootviool uit ethiopie van hiernaast is weer bezig met z'n smerige k*t muziekWǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Stakkersquote:Op woensdag 5 december 2012 12:47 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]![]()
Trust me, die gaan niet mee![]()
![]()
quote:Op woensdag 5 december 2012 12:47 schreef Raene het volgende:
Nou ik moet m'n bed uit en bij mn ouders gaan zitten... die klootviool uit ethiopie van hiernaast is weer bezig met z'n smerige k*t muziek
Knuffel![]()
![]()
Zijn jullie nu allemaal dat stukje van Hans Teeuwen aan het kijken?
Nee. Maar Hans is wel een baasquote:Op woensdag 5 december 2012 12:56 schreef AldoTheApache het volgende:
Zijn jullie nu allemaal dat stukje van Hans Teeuwen aan het kijken?.
![]()
En dan heb je van die vadsige wijven van middelbare leeftijd heulemaal omhangen met van die afrikaanse shawls en doekenquote:
Ik welquote:Op woensdag 5 december 2012 12:56 schreef AldoTheApache het volgende:
Zijn jullie nu allemaal dat stukje van Hans Teeuwen aan het kijken?..
Shawls, niet jij ook alquote:Op woensdag 5 december 2012 12:56 schreef Raene het volgende:
[..]
En dan heb je van die vadsige wijven van middelbare leeftijd heulemaal omhangen met van die afrikaanse shawls en doeken![]()
![]()
Die zouden ze met hun kut over een kanon heen moeten trekkenquote:Op woensdag 5 december 2012 12:56 schreef Raene het volgende:
[..]
En dan heb je van die vadsige wijven van middelbare leeftijd heulemaal omhangen met van die afrikaanse shawls en doeken
Ik wil mn buurjongen zo hard slaan nu.. Waarom kan er godverdomme nou niks aan gedaan worden door de woningbouw niet en door de politie zelfs nieteens
..
[me=AldoTheApache]belt 112 en doet een melding[/me]quote:Op woensdag 5 december 2012 13:00 schreef Raene het volgende:
Oh ik wil zo graag m'n buurjongen van het leven ontnemen nuWaarom kan er godverdomme nou niks aan gedaan worden door de woningbouw niet en door de politie zelfs nieteens
..
Ik heb medelijden met jequote:Op woensdag 5 december 2012 13:00 schreef Raene het volgende:
Oh ik wil zo graag m'n buurjongen van het leven ontnemen nuWaarom kan er godverdomme nou niks aan gedaan worden door de woningbouw niet en door de politie zelfs nieteens
..
![]()
![]()
Sjaals dan huiliequote:.
JA fijn is dat dan word ik opgepakt omdat ik mijn mening uit terwijl mijn buurjongen me al een jaar terroriseert waar ik inmiddels echt trauma's aan hebquote:Op woensdag 5 december 2012 13:01 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
[me=AldoTheApache]belt 112 en doet een melding[/me]..
sorryquote:Op woensdag 5 december 2012 13:02 schreef Raene het volgende:
[..]
JA fijn is dat dan word ik opgepakt omdat ik mijn mening uit terwijl mijn buurjongen me al een jaar terroriseert waar ik inmiddels echt trauma's aan heb..
![]()
kusjekroel
Voor 50 euro zijn er vast een paar tieners bereidt om hem neer te stekenquote:Op woensdag 5 december 2012 13:02 schreef Raene het volgende:
[..]
JA fijn is dat dan word ik opgepakt omdat ik mijn mening uit terwijl mijn buurjongen me al een jaar terroriseert waar ik inmiddels echt trauma's aan heb..
.
![]()
Nee niksquote:.
Ik denk zelfs voor een blikke energydrankquote:Op woensdag 5 december 2012 13:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Voor 50 euro zijn er vast een paar tieners bereidt om hem neer te steken.
Zo eentje is hij d'r welquote:Op woensdag 5 december 2012 13:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Voor 50 euro zijn er vast een paar tieners bereidt om hem neer te steken.
..
Goedemiddag.
Net bij de fysio, ze bellen me morgen terug want de assistente is er niet vandaag.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik ga tentamen maken
doe voor mij duimen, bidden alles aub![]()
Zal het nodig hebben![]()
Is goedkoperquote:Op woensdag 5 december 2012 13:03 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik denk zelfs voor een blikke energydrankJa maar hij moet juist doodquote:![]()
![]()
Agent het is een vergissing ik wilde remmen maar ik trapte op m'n gasquote:Op woensdag 5 december 2012 13:03 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik denk zelfs voor een blikke energydrank! Hij kwam vanuit het niets
!
Zal ik doenquote:Op woensdag 5 december 2012 13:05 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik ga tentamen maken
Zal het nodig hebben![]()
Succes
![]()
![]()
quote:Op woensdag 5 december 2012 13:05 schreef Raene het volgende:
[..]
Agent het is een vergissing ik wilde remmen maar ik trapte op m'n gas! Hij kwam vanuit het niets
!
![]()
![]()
![]()
TOITOITOI!quote:Op woensdag 5 december 2012 13:05 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik ga tentamen maken
Zal het nodig hebben
Yeahhh nog 3 uur te gaanquote:Ik ga pizza broodjes afbakken.. Alles om maar niet van huis te hoeven
.
Boooh, lekkerquote:Op woensdag 5 december 2012 13:06 schreef Raene het volgende:
[..]
Yeahhh nog 3 uur te gaanIk ga pizza broodjes afbakken.. Alles om maar niet van huis te hoeven
.
. Ik heb bolletjes met eiersalade
.
En nog een pauze om 3 uurquote:Op woensdag 5 december 2012 13:06 schreef Raene het volgende:
[..]
Yeahhh nog 3 uur te gaanIk ga pizza broodjes afbakken.. Alles om maar niet van huis te hoeven
.
![]()
Oeh, lekker. Eet smakelijk alvast
![]()
![]()
Ook lekkerquote:Op woensdag 5 december 2012 13:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Boooh, lekker. Ik heb bolletjes met eiersalade
.
.
volgens mij wil onze herrieschopper op de hoek ook wel helpen als het om een ethiopier gaat... loopt altijd zo stoer in z'n bomberjack, en een grote nederlandse vlag in z'n slaapkamerquote:
NIEUW: Foto's!![]()
Misschien moeten we die 2 tegenover elkaar zetten en elkaar uit laten roeienquote:Op woensdag 5 december 2012 13:08 schreef Cryothic het volgende:
[..]
volgens mij wil onze herrieschopper op de hoek ook wel helpen als het om een ethiopier gaat... loopt altijd zo stoer in z'n bomberjack, en een grote nederlandse vlag in z'n slaapkamer...
Hoi Vinniequote:.
Jaquote:. Ik kocht altijd vegetarische filet americain, maar die verkopen ze in ene niet meer
.
Als ons herrieschoppertje nou eens woningruil doet met jou... problemen opgelost!quote:Op woensdag 5 december 2012 13:09 schreef Raene het volgende:
[..]
Misschien moeten we die 2 tegenover elkaar zetten en elkaar uit laten roeien...
Oh je bent vegetarischquote:Op woensdag 5 december 2012 13:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoi Vinnie.
[..]
Ja. Ik kocht altijd vegetarische filet americain, maar die verkopen ze in ene niet meer
.
?
Ja dan hoef ik nog maar 3 stappen te doen ipv 10quote:Op woensdag 5 december 2012 13:11 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Als ons herrieschoppertje nou eens woningruil doet met jou... problemen opgelost!.
Hihi ik ken iemand die een schep sneeuw in z'n bilnaad en nek gaat krijgen als we meeten met sneeuwquote:![]()
![]()
Ik hou van jouquote:Moet je eens proberen, dan krijg je gegarandeerd een klap. Dat doe ik nooit, maar hier kan ik echt niet tegen.quote:Op woensdag 5 december 2012 13:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hihi ik ken iemand die een schep sneeuw in z'n bilnaad en nek gaat krijgen als we meeten met sneeuw![]()
quote:Op woensdag 5 december 2012 13:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik hou van jou
[..]
Moet je eens proberen, dan krijg je gegarandeerd een klap. Dat doe ik nooit, maar hier kan ik echt niet tegen.![]()
![]()
Moest 'm even zoekenquote:Op woensdag 5 december 2012 13:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik wil je best een klap geven met mijn riem hoor.
![]()
![]()
Ik meen het.quote:Op woensdag 5 december 2012 13:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Moest 'm even zoeken
[ afbeelding ]![]()
Ik kan daar ook niet tegen... Als je mij instantly chagrijnig wilt hebben, moet je dat doenquote:Op woensdag 5 december 2012 13:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik hou van jou
[..]
Moet je eens proberen, dan krijg je gegarandeerd een klap. Dat doe ik nooit, maar hier kan ik echt niet tegen..
Dat bedoel ik. Ik kan al niet goed tegen de kou, en dan ga je ook nog even schep sneeuw naar binnen gooien, nee dank jequote:Op woensdag 5 december 2012 13:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan daar ook niet tegen... Als je mij instantly chagrijnig wilt hebben, moet je dat doen.
. Dan ben ik gelijk weg.
Als dat nou gebeurt met sneeuwballen gooien, oke, dat kan nog, maar expres een lading naar binnen gooien..![]()
![]()
Ah nog een slachtofferquote:Op woensdag 5 december 2012 13:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan daar ook niet tegen... Als je mij instantly chagrijnig wilt hebben, moet je dat doen.
![]()
![]()
Efteling toch??quote:Op woensdag 5 december 2012 13:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, want ik kom niet naar de meets.![]()
![]()
Jaja ik ga d'r aan werken. Zal vanavond wel even kijken.quote:Op woensdag 5 december 2012 13:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Moet je wel eerst een datum regelen.
![]()
Misschien is het handig om te peilen wanneer mensen kunnenquote:Op woensdag 5 december 2012 13:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jaja ik ga d'r aan werken. Zal vanavond wel even kijken.. Maar goed, dat is jouw pakkie an.
Werkse![]()
![]()
Oh, die willik! Dat korset dan, niet dat mens.
Ik zocht op "corset" en kwam 'm tegenquote:Op woensdag 5 december 2012 13:49 schreef Samzz het volgende:
Oh, die willik! Dat korset dan, niet dat mens.
.
![]()
Jawel. Maar voor dezelfde of nog hogere prijzenquote:.
Noesquote:Op woensdag 5 december 2012 13:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jawel. Maar voor dezelfde of nog hogere prijzen.
. Hoeveel kost zoiets eigenlijk?
![]()
![]()
Vanaf 80 euro.quote:Op woensdag 5 december 2012 13:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Noes. Hoeveel kost zoiets eigenlijk?
Oh, wacht. Heb je het over korsetten? Ik namelijk niet.
Ik had het over korsetten, jaquote:Op woensdag 5 december 2012 13:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vanaf 80 euro.
Oh, wacht. Heb je het over korsetten? Ik namelijk niet.
.
Waar had jij het over dan?De lego bus
?
![]()
Nee.quote:Op woensdag 5 december 2012 13:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik had het over korsetten, ja.
Waar had jij het over dan?De lego bus
?
Korsetten zijn trouwens niet zo duur, nou ja, er zijn wel dure uiteraard. Maar ook mooie die goed te betalen zijn.
Hehe oke, vroeg ik me ineens even afquote:Op woensdag 5 december 2012 14:01 schreef Samzz het volgende:
Korsetten zijn trouwens niet zo duur, nou ja, er zijn wel dure uiteraard. Maar ook mooie die goed te betalen zijn.
![]()
![]()
![]()
Het valt wel mee, dusquote:Op woensdag 5 december 2012 14:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hehe oke, vroeg ik me ineens even af![]()
. Maar goed, ik durf dat soort dingen nooit via internet te bestellen
.
Passen is handiger denk ik, jaquote:Op woensdag 5 december 2012 14:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het valt wel mee, dus. Maar goed, ik durf dat soort dingen nooit via internet te bestellen
.
. Anders bestel je weer de verkeerde, duurt allemaal lang enzo
![]()
![]()
Ja, daarom. Ik ga maar eens lekker schilderen, mag wel een keer. De portretten staan al te lang en ik heb nieuwe verfquote:Op woensdag 5 december 2012 14:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Passen is handiger denk ik, ja. Anders bestel je weer de verkeerde, duurt allemaal lang enzo
.
Succes en veel plezierquote:Op woensdag 5 december 2012 14:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, daarom. Ik ga maar eens lekker schilderen, mag wel een keer. De portretten staan al te lang en ik heb nieuwe verf.
![]()
![]()
Komt wel goedquote:. Hoop ik
. De laatste is de moeilijkste.
Komt wel goed schatjequote:Op woensdag 5 december 2012 14:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Komt wel goed. Hoop ik
. De laatste is de moeilijkste.
![]()
![]()
![]()
Zo irritant.... Rabobank die interne overboekingen niet realtime weergeeft
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Succesquote:Op woensdag 5 december 2012 14:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, daarom. Ik ga maar eens lekker schilderen, mag wel een keer. De portretten staan al te lang en ik heb nieuwe verf.
!
Ik heb er nu 1 in de oven zittenquote:Op woensdag 5 december 2012 14:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hebben de pizzabroodjes gesmaakt?.. mn eetlust is niet zo groot
Maakt ook niet uitquote:Op woensdag 5 december 2012 14:23 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik heb er nu 1 in de oven zitten.. mn eetlust is niet zo groot
. Als je maar iets probeert te eten
.
![]()
Jeejquote:Op woensdag 5 december 2012 14:40 schreef LovelyLady het volgende:
En toen, toen was er eventjes 'rust'!
quote:! Snooker
.
Hoe ging hetquote:?
Tja wat moet ik er van zeggenquote:![]()
MC deel ging echt bagger, maar over de open vragen ben ik wel positief
Mafkezenquote:Kan alle kanten op dusquote:Op woensdag 5 december 2012 14:50 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Tja wat moet ik er van zeggen![]()
MC deel ging echt bagger, maar over de open vragen ben ik wel positief![]()
![]()
Ik ga er gewoon vanuit dat ik hem niet heb gehaald, die kant zal het wel uitgaan, mijn geluk kennendequote:Op woensdag 5 december 2012 14:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mafkezen
[..]
Kan alle kanten op dus
Had je maar beter moeten leren he?quote:Op woensdag 5 december 2012 14:52 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik ga er gewoon vanuit dat ik hem niet heb gehaald, die kant zal het wel uitgaan, mijn geluk kennende![]()
![]()
ssstttquote:Op woensdag 5 december 2012 14:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Had je maar beter moeten leren he?![]()
Met FB dacht ik FotoBoek... maar ik mag als anonieme fokker niet eens in je fotoboek kijkenquote:
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
en terechtquote:![]()
jij wordt vast zo'n strenge moeder die hun kinderen verplicht huiswerk laat maken
FB = Facebookquote:Op woensdag 5 december 2012 14:54 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Met FB dacht ik FotoBoek... maar ik mag als anonieme fokker niet eens in je fotoboek kijken
FoBo = Fotoboek![]()
Worden het tenminste niet van die luie etters zoals jijquote:Op woensdag 5 december 2012 14:54 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
en terecht![]()
jij wordt vast zo'n strenge moeder die hun kinderen verplicht huiswerk laat maken![]()
![]()
truequote:Op woensdag 5 december 2012 14:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Worden het tenminste niet van die luie etters zoals jij![]()
Het ging mij meer om het feit dat ik niet in je fobo mocht loerenquote:Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Chili als lunch blijft toch altijd
wilde het eigenlijk als ontbijt, maar vond het teveel moeite
Vervelend, 1 knop vinken en je kan het welquote:Op woensdag 5 december 2012 14:57 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Het ging mij meer om het feit dat ik niet in je fobo mocht loeren![]()
![]()
Joh!quote:Op woensdag 5 december 2012 15:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vervelend, 1 knop vinken en je kan het welDit account is niet meer in gebruik.![]()
Heb je een blinddoek op?quote:Op woensdag 5 december 2012 15:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zie je probleem niet zo eigenlijk
quote:Op woensdag 5 december 2012 15:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zie je probleem niet zo eigenlijk![]()
Buufke
echte bazen typen alles met 2 vingers, terwijl ze naar hun toetsen kijkenquote:Op woensdag 5 december 2012 15:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Naar je toetsenbord kijken om te zien wat je typt.
quote:Op woensdag 5 december 2012 15:11 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
echte bazen typen alles met 2 vingers, terwijl ze naar hun toetsen kijken![]()
![]()
Doe ik anders ook vaak genoeg.. boeiendquote:Op woensdag 5 december 2012 15:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Naar je toetsenbord kijken om te zien wat je typt.
![]()
![]()
Je moet op je scherm kijken wat je typtquote:Op woensdag 5 december 2012 15:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Doe ik anders ook vaak genoeg.. boeiend.
![]()
Doe ik ookquote:Op woensdag 5 december 2012 15:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je moet op je scherm kijken wat je typt.
![]()
![]()
Hee, ik bedenk me net dat ik er binnen een half uur al vandoor moet... en dat het pestpokkepleurisweer is
Ik kan je niet ophalenquote:Op woensdag 5 december 2012 15:15 schreef Cryothic het volgende:
Hee, ik bedenk me net dat ik er binnen een half uur al vandoor moet... en dat het pestpokkepleurisweer is![]()
![]()
Ik zal je slofjes alvast op de kachel leggenquote:Op woensdag 5 december 2012 15:16 schreef Cryothic het volgende:
[..]
dat snap ik
hopelijk wordt t straks minder![]()
![]()
quote:Op woensdag 5 december 2012 15:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zal je slofjes alvast op de kachel leggen![]()
ssssst.... niet iedereen hoeft dat te weten
Je flanellen geruite pyjamabroek dan?quote:Op woensdag 5 december 2012 15:19 schreef Cryothic het volgende:
[..]![]()
ssssst.... niet iedereen hoeft dat te weten![]()
Die zijn gewoon baasquote:Op woensdag 5 december 2012 15:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je flanellen geruite pyjamabroek dan?![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 5 december 2012 15:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je flanellen geruite pyjamabroek dan?quote:
quote:Op woensdag 5 december 2012 15:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je flanellen geruite pyjamabroek dan?
Juist, jij snapt tquote:NIEUW: Foto's!![]()
Arme buurmanquote:Op woensdag 5 december 2012 15:15 schreef Cryothic het volgende:
Hee, ik bedenk me net dat ik er binnen een half uur al vandoor moet... en dat het pestpokkepleurisweer is.
Froomequote:Op woensdag 5 december 2012 15:18 schreef AldoTheApache het volgende:
Team Sky
Team sky's playlists op spotify![]()
Wiggo
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
Nee met cryothicquote:Op woensdag 5 december 2012 15:25 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
heb je nu ineens medelijden met die etheopiër!
Ugh.. We moeten eisen bij intermaris om woningruil dan zitten die herrieschoppers naast elkaarquote:!
quote:Op woensdag 5 december 2012 15:25 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
heb je nu ineens medelijden met die etheopiër
quote:
Jaquote:Op woensdag 5 december 2012 15:29 schreef Raene het volgende:
[..]
Ugh.. We moeten eisen bij intermaris om woningruil dan zitten die herrieschoppers naast elkaar!
![]()
![]()
Als er iets is wat je geen gehoor kunt noemen is dat het welquote:..
Domme kut sinterklaasfilm op nick.
dit is recht toe recht aan zoveel mogelijk BPMquote:Op woensdag 5 december 2012 15:32 schreef Raene het volgende:
[..]
Als er iets is wat je geen gehoor kunt noemen is dat het wel..
Ik vind het leuker als er iets van een melodietje ofzo doorheen zit...
Eentonige zooi is niet tof![]()
vind het wel mee vallen.quote:Op woensdag 5 december 2012 15:32 schreef Raene het volgende:
[..]
Als er iets is wat je geen gehoor kunt noemen is dat het wel..
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
Hiphop en R&B of hoe die troep mag heten heb ik hier inmiddels mn buik van vol zitten..quote:Op woensdag 5 december 2012 15:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dit is recht toe recht aan zoveel mogelijk BPM
Ik vind het leuker als er iets van een melodietje ofzo doorheen zit...
Eentonige zooi is niet tof.. En zo keihard dat ik me serieus afvraag hoe je nog van de muziek kunt genieten..
Have fun babequote:!
sinterklaas komt hier vanaaf pas
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
quote:!
Hier moeten ze gewoon naar school morgenochtend (normale tijdquote:) .. dan hebben ze tenminste nog ff de tijd om met hun speel goed te spelen
![]()
![]()
ja dan is t te begrijpen..quote:Op woensdag 5 december 2012 15:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hier moeten ze gewoon naar school morgenochtend (normale tijd) .. dan hebben ze tenminste nog ff de tijd om met hun speel goed te spelen
Deniz is morgen vrij
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Hadden ze hier ook wel mogen doen, of desnoods de ochtend vrij oidquote:Op woensdag 5 december 2012 15:41 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
ja dan is t te begrijpen..
Deniz is morgen vrij![]()
ugh ik moet straks iemand bellen
ik heb een hekel aan bellen
Autistquote:Op woensdag 5 december 2012 15:46 schreef AldoTheApache het volgende:
ugh ik moet straks iemand bellen
ik heb een hekel aan bellen.
![]()
ben heul geen autist, maar heb gewoon een hekel aan mensen bellenquote:
Blijven oefenen.quote:Op woensdag 5 december 2012 15:47 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ben heul geen autist, maar heb gewoon een hekel aan mensen bellen![]()
Ik ookquote:Op woensdag 5 december 2012 15:47 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ben heul geen autist, maar heb gewoon een hekel aan mensen bellen.
quote:voelt altijd zo awkwardquote:Ik heb gewoon liever een email die je 3x kunt overlezen en die automatisch opgeslagen is enzo
Helpt echt, ik had ook een hekel aan bellen, nu minderquote:Op woensdag 5 december 2012 15:50 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
[..]
voelt altijd zo awkwardIk heb gewoon liever een email die je 3x kunt overlezen en die automatisch opgeslagen is enzo
. Maar ik stuur nog steeds liever een email ja
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
quote:Op woensdag 5 december 2012 15:53 schreef AldoTheApache het volgende:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Toch maar gestopt met schilderen, m'n knie begon te zeuren van het lange staan.
Hoe ging het tot nu toe?quote:Op woensdag 5 december 2012 16:34 schreef Samzz het volgende:
Toch maar gestopt met schilderen, m'n knie begon te zeuren van het lange staan.
![]()
Goed. Ongeveer een kwart van het paardje staat erop nuquote:. Ben even de foto's aan het bekijken nu.
Goed bezigquote:Op woensdag 5 december 2012 16:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goed. Ongeveer een kwart van het paardje staat erop nu. Ben even de foto's aan het bekijken nu.
![]()
![]()
Nee, niet echtquote:. Normaal gesproken zou ik blijven schilderen. Maar goed, van 't weekend verder.
Jawel. En dat weet ik, maar je kan beter je knie niet te veel belastenquote:Op woensdag 5 december 2012 16:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, niet echt. Normaal gesproken zou ik blijven schilderen. Maar goed, van 't weekend verder.
![]()
![]()
![]()
Huiswerk af en nog even chillen voor pakjesavond.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Goed bezigquote:Op woensdag 5 december 2012 16:52 schreef Fera het volgende:
Huiswerk af en nog even chillen voor pakjesavond.
Brutal. Fucking. Metal.![]()
Dank je.quote:
Hoe is t met jou?A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Het sneeuwt hier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Vin.quote:
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
quote:Op woensdag 5 december 2012 16:55 schreef Samzz het volgende:
Het sneeuwt hier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik lachte.
quote:Op woensdag 5 december 2012 16:55 schreef Samzz het volgende:
Het sneeuwt hier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sneeuwt het nu overal in NL behalve in Arnhem?![]()
![]()
Kifjonquote:Ja wel oké, beetje last van de kniequote:quote:Op woensdag 5 december 2012 16:55 schreef Samzz het volgende:
Het sneeuwt hier.
Hier vallen echte vlokjes uit de luchtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat heb je moeten doen bij de fysio? Helemaal vergeten te vragenquote:Op woensdag 5 december 2012 16:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Kifjon
[..]
Ja wel oké, beetje last van de knie
[..]
Hier vallen echte vlokjes uit de lucht
Hier in Cuijk sneeuwt het niet.
Hoe is het?quote:Op woensdag 5 december 2012 16:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Kifjon
[..]
Ja wel oké, beetje last van de knie
[..]
Hier vallen echte vlokjes uit de lucht![]()
![]()
Was wel grappig, moest met zo'n meisje overtrappen en voetbaloefeningen doenquote:Op woensdag 5 december 2012 16:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat heb je moeten doen bij de fysio? Helemaal vergeten te vragen
Hier in Cuijk sneeuwt het niet.Zij heeft ook wat met de knie dus konden we mooi samen oefenen
Nee, hoor. Hier sneeuwt het ook nietquote:Op woensdag 5 december 2012 16:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Sneeuwt het nu overal in NL behalve in Arnhem?.
Morgen afspraak maken bij de fysio trouwens, al denk ik niet dat ik veel behandeling nodig ben.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Hier ook nietquote:Op woensdag 5 december 2012 16:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Hier in Cuijk sneeuwt het niet.Het mag gaan sneeuwen als ik thuis ben
![]()
Woon jij in Cuijkquote:Op woensdag 5 december 2012 16:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Hier in Cuijk sneeuwt het niet.? Daar deden wij met carnaval altijd kroegentocht
.
Wat romantisch.quote:Op woensdag 5 december 2012 16:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Was wel grappig, moest met zo'n meisje overtrappen en voetbaloefeningen doenZij heeft ook wat met de knie dus konden we mooi samen oefenen
Maar dat ging verder goed?
Oh, ik denk al. Paar jaar geleden was Apeldoorn ingesneeuwd en nu als enige niet. Maar het valt meequote:Op woensdag 5 december 2012 16:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, hoor. Hier sneeuwt het ook niet.
Morgen afspraak maken bij de fysio trouwens, al denk ik niet dat ik veel behandeling nodig ben.![]()
![]()
Was weinig romantisch aanquote:Op woensdag 5 december 2012 16:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat romantisch.
Maar dat ging verder goed?
Ging wel aardig, moet eigenlijk alleen wat meer oefenen thuis, maar Bliksem kan niet zo goed voetballen
Je kan rustig met hem voetballen, hoorquote:Op woensdag 5 december 2012 17:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Was weinig romantisch aan
Ging wel aardig, moet eigenlijk alleen wat meer oefenen thuis, maar Bliksem kan niet zo goed voetballen.
quote:Op woensdag 5 december 2012 17:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je kan rustig met hem voetballen, hoor.
Hallo. Hier geen sneeuw in zuid hollandwel 20 minuten op de bus wachten in de koud. Daarna gourmetten
I like the way you look at me with those beautiful eyes![]()
Je weet toch waar ik woon?quote:Op woensdag 5 december 2012 16:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Woon jij in Cuijk? Daar deden wij met carnaval altijd kroegentocht
.
Maar ik heb in Cuijk gewoond, mijn vader en stiefmoeder wonen daar.
Die kroegentocht is baas.![]()
Ik kan ook niet voetballen, maar ik wil je best helpen vrijdag.quote:Op woensdag 5 december 2012 17:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Was weinig romantisch aan
Ging wel aardig, moet eigenlijk alleen wat meer oefenen thuis, maar Bliksem kan niet zo goed voetballen![]()
Ja, ik bedacht me dat het wat anders moest zijnquote:Op woensdag 5 december 2012 17:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Je weet toch waar ik woon?
Maar ik heb in Cuijk gewoond, mijn vader en stiefmoeder wonen daar.
Die kroegentocht is baas.![]()
. Maar goed, ja, is tof
.
Dat is wel tof, jammer dat we dan totaal ingesneeuwd rakenquote:Op woensdag 5 december 2012 17:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kan ook niet voetballen, maar ik wil je best helpen vrijdag.![]()
M'n oom is blij:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Carnaval vind ik normaal gesproken kut, maar dit was echt heel erg gezellig. Ik zou het zo nog een keer doen.quote:Op woensdag 5 december 2012 17:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik bedacht me dat het wat anders moest zijn. Maar goed, ja, is tof
.
Zuid-Hollandquote:Op woensdag 5 december 2012 17:02 schreef zeefje het volgende:
Hallo. Hier geen sneeuw in zuid hollandwel 20 minuten op de bus wachten in de koud. Daarna gourmetten
Ik kwam aan op het station en op het bord was alles weer blauw, ik zag de bui al hangen. Het viel gelukkig alles mee. Slechts enkele minuten vertraging.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Zolang we samen ingesneeuwd raken is het niet erg.quote:Op woensdag 5 december 2012 17:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat is wel tof, jammer dat we dan totaal ingesneeuwd raken
Ik houd van carnavalquote:Op woensdag 5 december 2012 17:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Carnaval vind ik normaal gesproken kut, maar dit was echt heel erg gezellig. Ik zou het zo nog een keer doen..
Dat zou wel heel romantisch zijnquote:Op woensdag 5 december 2012 17:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Zolang we samen ingesneeuwd raken is het niet erg.
Gaan we zo voor m'n open haard liggen enzo
quote:Op woensdag 5 december 2012 17:04 schreef Samzz het volgende:
M'n oom is blij:
[ afbeelding ]Mooi hoor ... Damn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 5 december 2012 17:04 schreef Samzz het volgende:
M'n oom is blij:
[ afbeelding ]Dat doe je rapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
![]()
Heb jij een open haard?quote:Op woensdag 5 december 2012 17:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat zou wel heel romantisch zijn
Gaan we zo voor m'n open haard liggen enzo![]()
Moet je wel zuinig zijn met het water. Anders moet je je eigen pis drinken enzo.quote:Op woensdag 5 december 2012 17:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat zou wel heel romantisch zijn
Gaan we zo voor m'n open haard liggen enzo
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik ben ooit eens ingesneeuwd op station Zwolle. In Leeuwarden scheen volop zon en was het lekker, in Overijssel lagen meters sneeuw.
Daar stond ik twee uur te blauwbekken op het station, toen ging er een boemmeltje naar Enschede station en kon ik van daaruit lopend naar Glanerbrug want de bussen reden niet en het was een totale verkeerschaos!
Dank dankquote:. Hij moet nog mooier
.
Hier ben ik zo'n twee uur mee bezig geweestquote:. Hoezo rap
.
Bear Grylls style.quote:Op woensdag 5 december 2012 17:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moet je wel zuinig zijn met het water. Anders moet je je eigen pis drinken enzo.
Ik pak wel gewoon sneeuw uit de tuin en laat dat smelten, goedquote:Op woensdag 5 december 2012 17:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moet je wel zuinig zijn met het water. Anders moet je je eigen pis drinken enzo.?
Anders zijn er nog andere warmtebronnen.quote:Op woensdag 5 december 2012 17:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, maar die verzinnen we er gewoon bij
Klopt, kloptquote:Op woensdag 5 december 2012 17:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Anders zijn er nog andere warmtebronnen.
Zie het helemaal voor me
Oh, dan ging de tijd sneller dan gedacht. Maar wel mooi!quote:Op woensdag 5 december 2012 17:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dank dank. Hij moet nog mooier
.
[..]
Hier ben ik zo'n twee uur mee bezig geweest. Hoezo rap
.
![]()
![]()
Spamgeitenquote:1 7088 Vinniiee
2 3388 Samzz
3 3186 muhahaha
4 3154 kingtoppie
5 3049 Fera
6 2967 LovelyLady
7 2156 AldoTheApache
8 2072 JijHebtGeenRokje
9 1813 Kaneelstokje
10 1662 Jofunu-kun
Ok.quote:Op woensdag 5 december 2012 17:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik pak wel gewoon sneeuw uit de tuin en laat dat smelten, goed?
Beetje zeehondjes villen enzo.quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Dank jequote:Op woensdag 5 december 2012 17:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh, dan ging de tijd sneller dan gedacht. Maar wel mooi!. Lastige kleur, wel
. Toen ik begon had ik alleen de basislaag (dat rare gelige bruin) en toen zag ik het even niet meer zitten
.
Ik ook. Jammer dat ik hier geen privacy heb.quote:Op woensdag 5 december 2012 17:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Klopt, klopt
Zie het helemaal voor me
Hehehequote:Op woensdag 5 december 2012 17:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dank je. Lastige kleur, wel
. Toen ik begon had ik alleen de basislaag (dat rare gelige bruin) en toen zag ik het even niet meer zitten
.
. Ik kan het me niet voorstellen
.
Noes file met de bus![]()
![]()
Dat is de afgelopen maand.quote:Op woensdag 5 december 2012 17:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe lang hebben we daar over gedaan?Brutal. Fucking. Metal.![]()
Wat is dit?quote:Die aflevering heb ik niet gezien.quote:Op woensdag 5 december 2012 17:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ok.
[..]
Beetje zeehondjes villen enzo.
Maandcijfers SEX SC.quote:Op woensdag 5 december 2012 17:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat is dit?
[..]
Die aflevering heb ik niet gezien.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Dit is vanaf 1 januari 2012:quote:1 25565 Vinniiee
2 15131 Fera
3 10672 kingtoppie
4 10598 LovelyLady
5 8825 Samzz
6 7968 -_Guitarist_-
7 7218 Tamashii
8 7191 JijHebtGeenRokje
9 7077 JJH
10 6522 Jofunu-kun
11 6345 AldoTheApache
12 5434 KaneelstokjeBrutal. Fucking. Metal.![]()
Ik haat bussenquote:Op woensdag 5 december 2012 17:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hehehe. Ik kan het me niet voorstellen
.
Noes file met de bus. Ik word daar altijd kotsberoerd in
.
Gewoon postcount?quote:
quote:Op woensdag 5 december 2012 17:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Dit is vanaf 1 januari 2012:
[..]
Vin, mattie.
Whehehehe.quote:quote:Op woensdag 5 december 2012 17:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]Ik moet minder posten denk ik.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Jij valt nog mee, ik heb drie keer zoveel.quote:Op woensdag 5 december 2012 17:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Whehehehe.
[..]Ik moet minder posten denk ik.
Nicequote:Op woensdag 5 december 2012 17:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]![]()
![]()
Ah, duidelijk. Ik was in de war omdat hij spam noemde.quote:Op woensdag 5 december 2012 17:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, aantal posts in de maand november.
Jij zit hier dan ook al langer dan ik.quote:Op woensdag 5 december 2012 17:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Jij valt nog mee, ik heb drie keer zoveel.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Als in dat jullie zo veel postenquote:Op woensdag 5 december 2012 17:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Ah, duidelijk. Ik was in de war omdat hij spam noemde.
Sinds juli/augustus pas. In het begin nog niet heel erg actief.quote:Op woensdag 5 december 2012 17:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij zit hier dan ook al langer dan ik.
Whut, no way.quote:![]()
Wij houden het topic levendig. Geen dank.quote:Op woensdag 5 december 2012 17:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Als in dat jullie zo veel postenA man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
De SC loopt toch ook pas echt sinds die periode? Zoiets begreep ik tenminste.quote:Op woensdag 5 december 2012 17:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Sinds juli/augustus pas. In het begin nog niet heel erg actief.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik ook zoietsquote:Op woensdag 5 december 2012 17:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Sinds juli/augustus pas. In het begin nog niet heel erg actief..
![]()
Kan wel.quote:Op woensdag 5 december 2012 17:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
De SC loopt toch ook pas echt sinds die periode? Zoiets begreep ik tenminste.Ik ben er al sinds deel 21.
Mij interesseren die postcounts niet zoveel. Ik post veel, I don't care.
Klopt welquote:Op woensdag 5 december 2012 17:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
De SC loopt toch ook pas echt sinds die periode? Zoiets begreep ik tenminste..
![]()
Je stond ermee op en ging ermee naar bed?quote:
Kijk, dat is toch al wat ouder dan ik dacht.quote:Op woensdag 5 december 2012 17:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
SEX / SEX SC
Deel 1, 23 september 2011.
Zo gaat het iedere dagquote:Op woensdag 5 december 2012 17:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Je stond ermee op en ging ermee naar bed?. Nee maar ik zit ook nog in andere SC's
![]()
![]()
Vanaf deel 2 presentquote:Op woensdag 5 december 2012 17:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Kijk, dat is toch al wat ouder dan ik dacht.
Ah, op die manier.quote:Op woensdag 5 december 2012 17:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zo gaat het iedere dag. Nee maar ik zit ook nog in andere SC's
Ik zit eigenlijk alleen hier.
Hoe kwam jij er eigenlijk terecht?quote:
Ik qua SC ook, SC waar ik altijd zat is geen zak meer aan.quote:Op woensdag 5 december 2012 17:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Ah, op die manier.Ik zit eigenlijk alleen hier.
Ja, paar delen na mij inderdaad.quote:Op woensdag 5 december 2012 17:19 schreef Vinniiee het volgende:
Ik weet niet meer welk deel, ergens in de 30 dacht ik.
Als je in meerdere SC's post, dan gaat het inderdaad heel snelquote:Op woensdag 5 december 2012 17:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zo gaat het iedere dag. Nee maar ik zit ook nog in andere SC's
.
Goede vraag, ik zag het een keer in de AT en ik vond het wel leuk klinken, denk ikquote:
Posthistory.quote:Op woensdag 5 december 2012 17:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoe weet je vanaf welk deel je hier bent eigenlijk?A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Het is wel eens rustig hier, dus dan ga ik naar een andere SC om me bezig te houdenquote:Op woensdag 5 december 2012 17:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Ah, op die manier.Ik zit eigenlijk alleen hier.
.
![]()
Een goede TT doet wonderen.quote:Op woensdag 5 december 2012 17:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Goede vraag, ik zag het een keer in de AT en ik vond het wel leuk klinken, denk ikJunk.quote:Op woensdag 5 december 2012 17:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het is wel eens rustig hier, dus dan ga ik naar een andere SC om me bezig te houden.
Of je gaat gewoon werken?quote:Op woensdag 5 december 2012 17:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het is wel eens rustig hier, dus dan ga ik naar een andere SC om me bezig te houden.
Hoi![]()
.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
Forum Opties Forumhop: Hop naar: