Ik heb vaker een voertuig overgespotenquote:Op woensdag 5 december 2012 10:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar wil jij niet in gezien worden hoor
De kleur is mooi hoorquote:Op woensdag 5 december 2012 10:53 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik heb vaker een voertuig overgespoten
Jij bent een lui kreng.quote:Op woensdag 5 december 2012 10:54 schreef rival het volgende:
ik loop in 15 minuten naar mijn werk, en in 10 naar de supermarkt.
elke dag pak ik daarvoor de auto
de watquote:Op woensdag 5 december 2012 10:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar Annie heet volgens mij dezelfde en die past er ook in, dus dat komt wel goed.
Binnenkort ga ik aan een rijbewijs beginnen (ja echtquote:Op woensdag 5 december 2012 10:54 schreef rival het volgende:
ik loop in 15 minuten naar mijn werk, en in 10 naar de supermarkt.
elke dag pak ik daarvoor de auto
Vaak wanneer je sport pas je toch al onbewust je eetgewoontes aan. Al is het alleen al door het feit dat het sporten tijd kost.quote:Op woensdag 5 december 2012 10:45 schreef Mystikvm het volgende:
Sneller dan wanneer ze hun eetpatroon wijzigen.
Ik pakte alleen de auto voor boodschappen als ik veel wc-papier en drinken in wilde slaanquote:
Ook omdat je gewoon meer honger hebt.quote:Op woensdag 5 december 2012 10:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vaak wanneer je sport pas je toch al onbewust je eetgewoontes aan. Al is het alleen al door het feit dat het sporten tijd kost.
Ja soms heb je een wake-up call nodig. In ons geval was het dat hij naar Amsterdam wilde verhuizen. Nou om de dooie dood niet. En als ik hem echt nog had willen behouden dan had ik dat misschien nog wel overwogen.quote:Op woensdag 5 december 2012 10:35 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat je in zoiets 'blijft hangen' omdat het nu eenmaal is zoals het is. En dat je pas merkt wat je mist als je het bij iemand anders vindt.
Ik ga straks ook naar de supermarkt in de stad. Aan het eind van de straat. In een voetgangersgebied waar je niet mag fietsen.quote:Op woensdag 5 december 2012 10:55 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Binnenkort ga ik aan een rijbewijs beginnen (ja echt) maar ik ga toch echt proberen voor dat soort onzin géén auto te pakken.
Scheelt ook wel dat ik niet eens naar het werk mág met de auto, want geen parkeerautorisatie omdat ik te dichtbij woon. En de supermarkt is midden in de stad, ik ga toch zeker geen parkeergeld betalen omdat ik een pak suiker moet kopen.
Doelde op minder en gezonder etenquote:Op woensdag 5 december 2012 10:56 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ook omdat je gewoon meer honger hebt.
Het is een klein dopjequote:Op woensdag 5 december 2012 10:57 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Oh zoMaar waarom wil ik er niet in gezien worden dan?
fiets met fietstassen?quote:Op woensdag 5 december 2012 10:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ga straks ook naar de supermarkt in de stad. Aan het eind van de straat. In een voetgangersgebied waar je niet mag fietsen.
Dat wordt sjouwen
En de auto staat schuin achter de supermarkt dus met de auto had sowieso geen zin gehad.
ohquote:
quote:Op woensdag 5 december 2012 10:57 schreef Mystikvm het volgende:
Scheelt ook wel als je boodschappen doet als je het lopend doet: je koopt geen onzin zoals vreterij of teveel frisdrank. Want je moet het ook allemaal weer naar huis sjouwen
Ja, gewoon voor de tassen dan. Maar het is 100 meter ofzo dus dan is het ook geen ramp om vaker te lopenquote:Op woensdag 5 december 2012 10:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
fiets met fietstassen?
mijn lief heeft sinds kort fietstassen (zaten al op zijn nieuwe fiets.. van die leuke bruine zoals opatjes hebben) maar die dingen zijn echt ideaal zeg!
als wij in de auto van papa rijden worden we vaker uitgescholdenquote:Op woensdag 5 december 2012 10:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is een klein dopje
En ik heb het idee dat ik in die auto regelmatig wordt afgesneden, had ik met de auto van m'n vader toch minder last van.
Oh, daar heb ik in de knalrode panda van mijn moeder ook nooit last van hoor.quote:Op woensdag 5 december 2012 10:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is een klein dopje
En ik heb het idee dat ik in die auto regelmatig wordt afgesneden, had ik met de auto van m'n vader toch minder last van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |