SPOILER: Winterefteling - Januari?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Serious Request meet - 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 december - EnschedeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NIEUW: Foto's!![]()
Weet je hoe lastig broertjes kunnen zijn Gitaar?PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
Heb er 3quote:Op woensdag 5 december 2012 10:06 schreef Toekito het volgende:
Weet je hoe lastig broertjes kunnen zijn Gitaar?Ik weet het dus.
Brutal. Fucking. Metal.![]()
Om het te vierenquote:
Edit:
En 16 maart wil ik dan natuurlijk wel een naamtopic om mijn 11 jaar hier te vieren
NIEUW: Foto's!![]()
Houston, we've got a problem
De zak van Sinterklaas is gescheurdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 5 december 2012 10:09 schreef LovelyLady het volgende:
De zak van Sinterklaas is gescheurdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op woensdag 5 december 2012 10:09 schreef LovelyLady het volgende:
De zak van Sinterklaas is gescheurdDie papieren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij ligt er onder het bed nog een plastic zak met daarin een jutte zak?
Onder mijn hoofdeind ofzo?NIEUW: Foto's!![]()
quote:Op woensdag 5 december 2012 10:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wil jij ook ducktape op je balletjes?
Te laat alles staat nu al benedenquote:Op woensdag 5 december 2012 10:10 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Die papieren?
Volgens mij ligt er onder het bed nog een plastic zak met daarin een jutte zak?
Onder mijn hoofdeind ofzo?![]()
Nee, dankjequote:Op woensdag 5 december 2012 10:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wil jij ook ducktape op je balletjes?.
![]()
Ik denk dat je het beter voor zijn mond kan plakkenquote:Op woensdag 5 december 2012 10:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wil jij ook ducktape op je balletjes?![]()
![]()
Klaagt hij wel wat minderquote:Op woensdag 5 december 2012 10:11 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Ik denk dat je het beter voor zijn mond kan plakken![]()
![]()
Nicequote:Op woensdag 5 december 2012 10:16 schreef AldoTheApache het volgende:
ZO, oefenexamen van vorig jaar gemaakt7,3
.
![]()
kom er nu pas achter dat een van mijn professoren kapitein met de achternaam heet
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Ben je aan het afkicken?quote:Op woensdag 5 december 2012 10:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb vandaag heul niet geklaagd. Volgens mij
Aw koetsiekoe![]()
Ik ben in een knuffelmodus![]()
![]()
Rond een uurtje of 2 zal ik wel vragen of het al 5 uur isquote:Op woensdag 5 december 2012 10:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ben je aan het afkicken?
Aw koetsiekoe![]()
Ik ben in een knuffelmodus. Ik hoop dat we eerder weg mogen
.
Knuffelen![]()
![]()
Dus je kindjes zijn nu helemaal doodgeknuffeld?quote:Op woensdag 5 december 2012 10:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ben je aan het afkicken?
Aw koetsiekoe![]()
Ik ben in een knuffelmodus
Waarom zou je eerder weg mogenquote:Op woensdag 5 december 2012 10:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Rond een uurtje of 2 zal ik wel vragen of het al 5 uur is. Ik hoop dat we eerder weg mogen
.
Knuffelen![]()
![]()
Die zitten hyper op school...quote:Op woensdag 5 december 2012 10:20 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dus je kindjes zijn nu helemaal doodgeknuffeld?![]()
http://weerwedstrijd.nieuwsblad.be/
Laden duurd eventjes de eerst keer. Gewoon openen, en wachten
krijg ik net van een collega (adressen in nederland doen het ook btw)
Wel gaaf gedaan
Omdat het 5 december is en er veel mensen met kids zijn die nog lang moeten rijden voordat ze thuis zijn?quote:Op woensdag 5 december 2012 10:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Waarom zou je eerder weg mogen![]()
![]()
Hehe, grappigquote:Op woensdag 5 december 2012 10:23 schreef Cryothic het volgende:
http://weerwedstrijd.nieuwsblad.be/
Laden duurd eventjes de eerst keer. Gewoon openen, en wachten
krijg ik net van een collega (adressen in nederland doen het ook btw)
Wel gaaf gedaan.
![]()
tha fuck?quote:Op woensdag 5 december 2012 10:44 schreef Vinniiee het volgende:
Topickill. Ik kijk net in een topic, zie ik mijn ex daar posten. Als ze maar niet mijn po-hi checkt![]()
Mijn ex heb ik via fok leren kennen. Maar ze is een hele poos afwezig geweest, en nu is ze weer op FOK!quote:![]()
![]()
Ik zou een andere username nemenquote:Op woensdag 5 december 2012 10:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mijn ex heb ik via fok leren kennen. Maar ze is een hele poos afwezig geweest, en nu is ze weer op FOK!![]()
Dat zou me een worst wezen. Meer het feit dat ze me gaat checken als zij een relatie heeftquote:Op woensdag 5 december 2012 10:48 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Je hebt je niet zo netjes over haar uitgelaten?.
![]()
Die kan je niet laten veranderen.quote:Op woensdag 5 december 2012 10:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zou een andere username nemen![]()
quote:Op woensdag 5 december 2012 10:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die kan je niet laten veranderen.
Een nieuw acc aanmaken dan![]()
![]()
quote:Op woensdag 5 december 2012 10:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een nieuw acc aanmaken danquote:Op woensdag 5 december 2012 10:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan weet niemand meer wie ik ben, ook niet handig.
![]()
Zij dus ook, want ze is een expert in dingen opzoeken. Wel eens problemen mee gehad tijdens relatiequote:Op woensdag 5 december 2012 10:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
De mensen die je kent komen daar ook heus wel achter![]()
![]()
I wish you goodluckquote:Op woensdag 5 december 2012 10:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zij dus ook, want ze is een expert in dingen opzoeken. Wel eens problemen mee gehad tijdens relatie![]()
![]()
Heb je iets te verbergen dan?quote:Op woensdag 5 december 2012 10:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zij dus ook, want ze is een expert in dingen opzoeken. Wel eens problemen mee gehad tijdens relatie
Ieder gaat toch gewoon z'n eigen weg?NIEUW: Foto's!![]()
![]()
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first![]()
zou je denken maar heb relatie gehad dat ze alles controleerde wat ik deedquote:Op woensdag 5 december 2012 10:53 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Heb je iets te verbergen dan?
Ieder gaat toch gewoon z'n eigen weg?Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Dank je.quote:Nee, ik heb niks te verbergen. Maar het is gewoon zwak om je ex zijn pohi te gaan checken en nalezen of er iets gezegd word over haar.quote:Op woensdag 5 december 2012 10:53 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Heb je iets te verbergen dan?
Ieder gaat toch gewoon z'n eigen weg?
Toen we ooit eens ruzie hadden, ging ze het hele internet afstruinen over wat ze kon vinden. En ze vroeg wie dat meisje of dat meisje was. Daar heb ik een hekel aan.![]()
ooow ja dat laatste herken ik welquote:Op woensdag 5 december 2012 10:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dank je.
[..]
Nee, ik heb niks te verbergen. Maar het is gewoon zwak om je ex zijn pohi te gaan checken en nalezen of er iets gezegd word over haar.
Toen we ooit eens ruzie hadden, ging ze het hele internet afstruinen over wat ze kon vinden. En ze vroeg wie dat meisje of dat meisje was. Daar heb ik een hekel aan.
Det Som En Gang Var
morguhquote:
Det Som En Gang Var
Ja, ok... maar dan heb je nog een relatie.quote:Op woensdag 5 december 2012 10:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dank je.
[..]
Nee, ik heb niks te verbergen. Maar het is gewoon zwak om je ex zijn pohi te gaan checken en nalezen of er iets gezegd word over haar.
Toen we ooit eens ruzie hadden, ging ze het hele internet afstruinen over wat ze kon vinden. En ze vroeg wie dat meisje of dat meisje was. Daar heb ik een hekel aan.
Als dat voorbij is... boeiend wat ze vind, of roept, of zegt.mogguhquote:
Ik kan daar echt niet tegenquote:Op woensdag 5 december 2012 10:58 schreef Giertje het volgende:
[..]
ooow ja dat laatste herken ik wel.
Mogge trouwens![]()
![]()
Klopt, maar ik blijf het zwaar irritant vinden dat ze me uberhaupt op zoekt. Als je wat te zeggen hebt, mail of whatsapp me dan.quote:Op woensdag 5 december 2012 10:59 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ja, ok... maar dan heb je nog een relatie.
Als dat voorbij is... boeiend wat ze vind, of roept, of zegt.![]()
ik ook nietquote:Op woensdag 5 december 2012 10:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik kan daar echt niet tegen.
Mogge trouwens
goeiemorgen
Det Som En Gang Var
True, gelukkig kan je haar blokkeren met je abo, toch?quote:Op woensdag 5 december 2012 11:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Klopt, maar ik blijf het zwaar irritant vinden dat ze me uberhaupt op zoekt. Als je wat te zeggen hebt, mail of whatsapp me dan.NIEUW: Foto's!![]()
Dat werkt niet met automatische updatesquote:Op woensdag 5 december 2012 11:01 schreef Cryothic het volgende:
[..]
True, gelukkig kan je haar blokkeren met je abo, toch?.
![]()
Ik zou er sowieso geen aandacht aan schenkenquote:Op woensdag 5 december 2012 11:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Klopt, maar ik blijf het zwaar irritant vinden dat ze me uberhaupt op zoekt. Als je wat te zeggen hebt, mail of whatsapp me dan.![]()
![]()
ik las het line up word steeds beter en beterquote:Op woensdag 5 december 2012 11:02 schreef Vinniiee het volgende:
Five Finger Death Punch komt op FortaRockLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Ik moet wel, ze heeft nog spullen die ik terug wil.quote:Op woensdag 5 december 2012 11:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zou er sowieso geen aandacht aan schenken![]()
Damn, dan wordt t opeens interessantquote:Op woensdag 5 december 2012 11:02 schreef Vinniiee het volgende:
Five Finger Death Punch komt op FortaRock
Maar nog steeds duur
Hoelang duurt dat dan al?quote:Op woensdag 5 december 2012 11:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik moet wel, ze heeft nog spullen die ik terug wil.![]()
quote:Op woensdag 5 december 2012 11:04 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Damn, dan wordt t opeens interessant
Maar nog steeds duur![]()
![]()
ik was er gewoon heen gegaan om het op te halenquote:Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Waar haal ik de tijd vandaan? Zo veel is het niet, ze kan het ook best opsturen en ik betaal gewoon de verzendkosten, nog goedkoper ook.quote:Op woensdag 5 december 2012 11:06 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik was er gewoon heen gegaan om het op te halen![]()
Jij moet haar een ultimatum stellen: je spreek een dag en een tijd af, en als ze niet thuis is ga je het hogerop zoekenquote:JIj wilt die spullen toch terug? Ga er moeite voor doen jongen dan ligt het niet aan jouquote:Op woensdag 5 december 2012 11:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waar haal ik de tijd vandaan? Zo veel is het niet, ze kan het ook best opsturen en ik betaal gewoon de verzendkosten, nog goedkoper ook.
[ Bericht 33% gewijzigd door #ANONIEM op 05-12-2012 11:08:21 ]![]()
dat kan ook ja maar zou ze dat ook opsturen dan?quote:Op woensdag 5 december 2012 11:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waar haal ik de tijd vandaan? Zo veel is het niet, ze kan het ook best opsturen en ik betaal gewoon de verzendkosten, nog goedkoper ook.Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Het ligt ook niet aan mij, zij heeft tijd genoeg om het op te sturen, maar vertikt het. Ze wilt me ook niet tegemoet komen reizen terwijl zij gratis vervoer heeft in het weekend.quote:Op woensdag 5 december 2012 11:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jij moet haar een ultimatum stellen: je spreek een dag en een tijd af, en als ze niet thuis is ga je het hogerop zoeken
[..]
JIj wilt die spullen toch terug? Ga er moeite voor doen jongen dan ligt het niet aan jou![]()
Nee, dat vertikt zequote:Op woensdag 5 december 2012 11:08 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat kan ook ja maar zou ze dat ook opsturen dan?![]()
![]()
Ik zou eens even lekker gaan dreigen met een advocaatje van het een of anderquote:Op woensdag 5 december 2012 11:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het ligt ook niet aan mij, zij heeft tijd genoeg om het op te sturen, maar vertikt het. Ze wilt me ook niet tegemoet komen reizen terwijl zij gratis vervoer heeft in het weekend.
Wat nou niet tegemoet komen....![]()
![]()
pfoeh ik zou daar het geduld niet voor hebben en ik was het zelf wel komen ophalen ben je er teminste vanafquote:Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
+1quote:Op woensdag 5 december 2012 11:11 schreef Giertje het volgende:
[..]
pfoeh ik zou daar het geduld niet voor hebben en ik was het zelf wel komen ophalen ben je er teminste vanaf![]()
zo jammer dat ik er geen geld voor heb en al een ander festival op het oog hebquote:Op woensdag 5 december 2012 11:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dit zijn er pas 10 van de 20 bandsLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Ja, en nu al goed, damn.. Had ik vorige week nou maar wel meegedaan op 3fm met die acties voor een kaartje..quote:Op woensdag 5 december 2012 11:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dit zijn er pas 10 van de 20 bandsDoor GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Ja, preciesquote:Op woensdag 5 december 2012 11:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zou eens even lekker gaan dreigen met een advocaatje van het een of ander
Wat nou niet tegemoet komen..... Hatelijk is het.
Ik heb niet zoveel tijd. Het is wel even een reis van totaal 5,5 uur zonder vertraging.quote:Op woensdag 5 december 2012 11:11 schreef Giertje het volgende:
[..]
pfoeh ik zou daar het geduld niet voor hebben en ik was het zelf wel komen ophalen ben je er teminste vanaf![]()
Graspop?quote:Op woensdag 5 december 2012 11:12 schreef Giertje het volgende:
[..]
zo jammer dat ik er geen geld voor heb en al een ander festival op het oog heb
Komen vast nog wel meer acties.quote:Op woensdag 5 december 2012 11:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja, en nu al goed, damn.. Had ik vorige week nou maar wel meegedaan op 3fm met die acties voor een kaartje..![]()
Ik wil een FortaRock kaartje voor mijn verjaardag, dag na FortaRock ben ik jarig
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Ben je mooi te laatquote:Op woensdag 5 december 2012 11:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik wil een FortaRock kaartje voor mijn verjaardag, dag na FortaRock ben ik jarig.
![]()
Nee, als hij een kaartje wil voor zijn verjaardag. Geef je het kaartje op zijn verjaardag, is het festival al geweestquote:.
![]()
IK VERVEEL ME!!
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Jaquote:Neequote:
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Wel met joof mee gaan met douchen, maar niet met mij neuken?!quote:Wat is deze
Nee serieus, wat is er?![]()
![]()
Ik beuk d'r wel voor jequote:Op woensdag 5 december 2012 11:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik moet wel, ze heeft nog spullen die ik terug wil..
Sowieso even douchen, dan naar beneden rennen en brood halen en eten, want vandaag eerste keer meds innemen, yay
Ik wil douchenquote:Op woensdag 5 december 2012 11:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wel met joof mee gaan met douchen, maar niet met mij neuken?!Wat is deze
Nee serieus, wat is er?.
Vergeet je verlofbriefje nieeetquote:Op woensdag 5 december 2012 11:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
Sowieso even douchen, dan naar beneden rennen en brood halen en eten, want vandaag eerste keer meds innemen, yay.
Ik weet niet of seks op dit moment al tof isquote:Ik heb weer zo'n walgelijke walm van misselijkheid over me heen sinds vanmorgen
.
What did you doquote:?
Dan gaan we wel extra lang douchenquote:Op woensdag 5 december 2012 11:21 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik weet niet of seks op dit moment al tof isIk heb weer zo'n walgelijke walm van misselijkheid over me heen sinds vanmorgen
.
. Beterschap
![]()
![]()
Buufiequote:.
quote:
Ik hoor niksquote:Op woensdag 5 december 2012 11:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hoorde je me schaterlachen Raene?
Dat was ikik zit opgesloten in mijn bunker
.
ruk sopbunker?quote:Op woensdag 5 december 2012 11:25 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik hoor niksik zit opgesloten in mijn bunker
.
![]()
![]()
Doe niet zo mal dat soort dingen doe ik nietquote:.
Sorryquote:Op woensdag 5 december 2012 11:27 schreef Raene het volgende:
[..]
Doe niet zo mal dat soort dingen doe ik niet.
.
![]()
niet liegenquote:Op woensdag 5 december 2012 11:27 schreef Raene het volgende:
[..]
Doe niet zo mal dat soort dingen doe ik niet.
Nee, vanacht niet.quote:Op woensdag 5 december 2012 11:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij hoorde haar vannacht soppen?
Zondag echter...
quote:Op woensdag 5 december 2012 11:30 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Nee, vanacht niet.
Zondag echter...!
![]()
![]()
![]()
Hit mequote:!
Zondag lag ik met koorts en al kotsend en andere leuke bijkomstigheden bij mijn moeder op de bankquote:.. Dus er heeft vast iemand gebroken in mn huis en heeft daar liggen soppen dan
.
quote:Oh yeahquote:!
nee wave gothic treffen ga ik heenquote:
Det Som En Gang Var
quote:Op woensdag 5 december 2012 11:36 schreef AldoTheApache het volgende:
[ afbeelding ]
zo was ik dus vroeger![]()
![]()
Dan heb ik iets anders gehoord waarschijnlijkquote:Op woensdag 5 december 2012 11:33 schreef Raene het volgende:
[..]
Zondag lag ik met koorts en al kotsend en andere leuke bijkomstigheden bij mijn moeder op de bank.. Dus er heeft vast iemand gebroken in mn huis en heeft daar liggen soppen dan
.
Kan er vanaf hier net niet bijquote:
Maar niet tegelijkquote:
een pizza oprollen met een pannekoekquote:Op woensdag 5 december 2012 11:37 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Dan heb ik iets anders gehoord waarschijnlijk
[..]
Kan er vanaf hier net niet bij
[..]
Maar niet tegelijk
Pception
Nee? Pannenkoekenpizza?quote:Op woensdag 5 december 2012 11:37 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Dan heb ik iets anders gehoord waarschijnlijk
[..]
Kan er vanaf hier net niet bij
[..]
Maar niet tegelijk![]()
bahquote:Op woensdag 5 december 2012 11:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Pannenkoek met tomatensaus, kaas en pepperoni.
![]()
Omnomnomquote:.
quote:Op woensdag 5 december 2012 11:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Pannenkoek met tomatensaus, kaas en pepperoni.
![]()
en salami, en ham, en ui, en en en enWǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
quote:Op woensdag 5 december 2012 11:36 schreef AldoTheApache het volgende:
[ afbeelding ]
zo was ik dus vroeger!!!
Die taalfouten er in kan ik me alleen zo aan storen vaak.
ja ik ookquote:Op woensdag 5 december 2012 11:42 schreef Raene het volgende:
[..]!!!
Die taalfouten er in kan ik me alleen zo aan storen vaak.
Als ik pizza bestel dan bestel ik de pizza pronto bij pizza prontoquote:Op woensdag 5 december 2012 11:40 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]![]()
en salami, en ham, en ui, en en en en.. Ham, ei, ui, salami, champignons
.
Zo lekker.
Ik heb nog 2 salami pizzabroodjes in de vriezerquote:Op woensdag 5 december 2012 11:41 schreef Vinniiee het volgende:
Nu heb ik zin in pizzabroodjes en in seks![]()
.
Ciao bellaquote:.
Omnomnom, lekkerquote:Op woensdag 5 december 2012 11:43 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik heb nog 2 salami pizzabroodjes in de vriezer.
Maar niet om de hoek
![]()
![]()
Maar wel de moeite waardquote:Op woensdag 5 december 2012 11:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Omnomnom, lekkerMaar niet om de hoek
.
Want ikquote:.
heus welquote:Op woensdag 5 december 2012 11:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Omnomnom, lekkerMaar niet om de hoek
Soms moet ik even egoboostenquote:.
flauwe hoek datquote:.
Dankquote:. Kom je nu over mn buikje wrijven terwijl ik zachtjes huil hoe vervelend ziek zijn is
?
Buikjes aaien/masserenquote:Op woensdag 5 december 2012 11:47 schreef Raene het volgende:
[..]
Dank. Kom je nu over mn buikje wrijven terwijl ik zachtjes huil hoe vervelend ziek zijn is
?
Dat is fijn om te doen
.
![]()
Damnquote:Op woensdag 5 december 2012 11:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Maar liefst 3 uur reizen vanaf hier.! Ik ben naar lola nog geen 2 minuten onderweg
.
En het sluit vrijwel allemaal aan op elkaarquote:Op woensdag 5 december 2012 11:48 schreef Raene het volgende:
[..]
Damn! Ik ben naar lola nog geen 2 minuten onderweg
.
.
![]()
Je meldt je af voor de Hoorn meeting begrijp ik?quote:Op woensdag 5 december 2012 11:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En het sluit vrijwel allemaal aan op elkaar.
Ohjaquote:.
Doe ff slim ofzoquote:Op woensdag 5 december 2012 11:51 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Technisch gezien zijn het minimaal 2 hoeken.
quote:Op woensdag 5 december 2012 11:43 schreef Raene het volgende:
[..]
Als ik pizza bestel dan bestel ik de pizza pronto bij pizza pronto.. Ham, ei, ui, salami, champignons
.
Zo lekker.
Natuurlijk niet, dan mis ik jouquote:Op woensdag 5 december 2012 11:51 schreef Raene het volgende:
[..]
Je meldt je af voor de Hoorn meeting begrijp ik?. En kan ik niet je buikje aaien
.
En vanaf Apeldoorn is het maar 2 uur![]()
![]()
Epische pizza datquote:.
OOOOH gelukkig maarquote:Op woensdag 5 december 2012 11:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, dan mis ik jou. En kan ik niet je buikje aaien
.
En vanaf Apeldoorn is het maar 2 uur. Als J er ook is moet je em trouwens battelen daarvoor
!
zo weer mijn gesprekje voor de week gehad
Det Som En Gang Var
Wat voor strijd moeten we dan ondergaan?quote:Op woensdag 5 december 2012 11:54 schreef Raene het volgende:
[..]
OOOOH gelukkig maar. Als J er ook is moet je em trouwens battelen daarvoor
!
![]()
![]()
quote:Op woensdag 5 december 2012 11:54 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Zo ben ik nou eenmaal, kan ik ook niks aan doen..
Ja ik weet niet, waarschijnlijk geen, J is niet jaloers aangelegdquote:Op woensdag 5 december 2012 11:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat voor strijd moeten we dan ondergaan?.
quote:Op woensdag 5 december 2012 11:56 schreef Raene het volgende:
[..]
Ja ik weet niet, waarschijnlijk geen, J is niet jaloers aangelegd.
![]()
Oh, in mijn geval scheelt datquote:Op woensdag 5 december 2012 11:56 schreef Raene het volgende:
[..]
Ja ik weet niet, waarschijnlijk geen, J is niet jaloers aangelegd.
.
![]()
het klinkt goed in ieder gevalquote:
Det Som En Gang Var
Nu heb ik zin in:
- pizzabroodjes
- seks
- buikjes aaien/masseren
Hoe lang zal deze lijst aan het eind van de dag zijn?![]()
![]()
Niet veel langer... dit behoort toch wel hoog in t wensenlijstje lijkt mequote:Op woensdag 5 december 2012 11:59 schreef Vinniiee het volgende:
Nu heb ik zin in:
- pizzabroodjes
- seks
- buikjes aaien/masseren
Hoe lang zal deze lijst aan het eind van de dag zijn?NIEUW: Foto's!![]()
Scheelt dat "seks" al veel dingen samenvatquote:Op woensdag 5 december 2012 12:01 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Niet veel langer... dit behoort toch wel hoog in t wensenlijstje lijkt me![]()
![]()
Ik heb zin in.. Een algehele lichaamsmassage.. En dat was hetquote:Op woensdag 5 december 2012 11:59 schreef Vinniiee het volgende:
Nu heb ik zin in:
- pizzabroodjes
- seks
- buikjes aaien/masseren
Hoe lang zal deze lijst aan het eind van de dag zijn?.
Seks probeer ik uit mn hoofd te bannen tot het weekend..
Daarom...quote:Op woensdag 5 december 2012 12:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Scheelt dat "seks" al veel dingen samenvat
Eten, en aan iemand zitten.
punt.NIEUW: Foto's!![]()
Massages gevenquote:Op woensdag 5 december 2012 12:03 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik heb zin in.. Een algehele lichaamsmassage.. En dat was het.
Seks probeer ik uit mn hoofd te bannen tot het weekend..
.
![]()
Goed punt wel.quote:Op woensdag 5 december 2012 12:04 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Daarom...
Eten, en aan iemand zitten.
punt.![]()
ik ben werken
Det Som En Gang Var
Weet iemand of het zaterdag gaat sneeuwen in Noord holland?
jezus, mannen onder elkaar zijn echt RAAAAAARWorrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Wat ging er mis?quote:Op woensdag 5 december 2012 12:11 schreef JaleesaJoia het volgende:
jezus, mannen onder elkaar zijn echt RAAAAAAR![]()
J faked na 5 minuten kramp in z'n hand zo leuk vindt hij het om me te masserenquote:.
haha heldquote:Op woensdag 5 december 2012 12:12 schreef Raene het volgende:
[..]
J faked na 5 minuten kramp in z'n hand zo leuk vindt hij het om me te masseren.
Onze spar is cool, Amerkaanse Coca-Cola en Fanta shizzle![]()
Nu snel eten enzo..Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
het zit zo..quote:
in een andere klas hierzo op school is een gozer die contact met me zoekt..
In diezelfde klas ken ik een andere jongen heel goed, en hij zit nu te vertellen dat die eerste gozer loopt te lullen dat hij morgen een date met mij heeft.. terwijl ik echt nog nooit contact met hem heb gehad
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Stommerdquote:Op woensdag 5 december 2012 12:12 schreef Raene het volgende:
[..]
Maar hij doet het wel zonder dat ik erom hoef te vragen en dat is wel liefquote:.
Ik wou dat ik een spar of een c1000 hadquote:Op woensdag 5 december 2012 12:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
Onze spar is cool, Amerkaanse Coca-Cola en Fanta shizzle![]()
Nu snel eten enzo...
Ohjee haantjesquote:Op woensdag 5 december 2012 12:13 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
het zit zo..
In diezelfde klas ken ik een andere jongen heel goed, en hij zit nu te vertellen dat die eerste gozer loopt te lullen dat hij morgen een date met mij heeft.. terwijl ik echt nog nooit contact met hem heb gehad.
aaaahhhquote:Op woensdag 5 december 2012 12:14 schreef Raene het volgende:
[..]
Maar hij doet het wel zonder dat ik erom hoef te vragen en dat is wel lief.
Sukkelquote:Op woensdag 5 december 2012 12:12 schreef Raene het volgende:
[..]
. Massages geven
maar dan moet het geen verplichting worden
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vertel!quote:Op woensdag 5 december 2012 12:11 schreef JaleesaJoia het volgende:
jezus, mannen onder elkaar zijn echt RAAAAAAR
(Ik geloof er niks van)
![]()
Dafuqquote:Op woensdag 5 december 2012 12:13 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
het zit zo..
In diezelfde klas ken ik een andere jongen heel goed, en hij zit nu te vertellen dat die eerste gozer loopt te lullen dat hij morgen een date met mij heeft.. terwijl ik echt nog nooit contact met hem heb gehadWat een rare dude.
![]()
belachelijk gewoon.. alsof hij soort van stoer wilt doen dat hij me (DUS NIET) heeft geregeldquote:
echt diep triestWorrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Maar wel mijn lieve knappe slimme sexy stommerdquote:! Ik houuuu van em
!
Purrrrrrrrrrrrrrrrrr... /verliefdgedoe
Ik masser het liefst met iets van een olie erbij.quote:Op woensdag 5 december 2012 12:12 schreef Raene het volgende:
[..]
![]()
Hij is geen sukkelquote:Op woensdag 5 december 2012 12:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Sukkel. Massages geven
maar dan moet het geen verplichting worden
![]()
![]()
![]()
.
dat dacht ik dus ook.. echt WTF, waarom verzin je zoiets?quote:
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Oliequote:Op woensdag 5 december 2012 12:16 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Ik masser het liefst met iets van een olie erbij.. Ik heb Jasmijn olie uit Tsjechië vandaan echt goddelijke olie
. En lavendel olie van de DA
..
Om indruk te maken bij z'n vriendjesquote:Op woensdag 5 december 2012 12:18 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
dat dacht ik dus ook.. echt WTF, waarom verzin je zoiets?
Vinden ze stoerquote:Op woensdag 5 december 2012 12:18 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
dat dacht ik dus ook.. echt WTF, waarom verzin je zoiets?. Alleen val je door de mand als het niet zo blijkt te zijn
.
![]()
omdat hij in je grotto wilquote:Op woensdag 5 december 2012 12:18 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
dat dacht ik dus ook.. echt WTF, waarom verzin je zoiets?
Om jou te claimenquote:Op woensdag 5 december 2012 12:16 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
belachelijk gewoon.. alsof hij soort van stoer wilt doen dat hij me (DUS NIET) heeft geregeld
echt diep triest.
Dat somsquote:.
en nu weten ze allemaal dat hij zomaar lult, dus is eeeecht awkward voor hem.. HAHAHAquote:Op woensdag 5 december 2012 12:18 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Om indruk te maken bij z'n vriendjesWorrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Wel een kleine dure spar hoor, maarja, hier zitten dan ook ineternationale studenten enzoquote:Op woensdag 5 december 2012 12:14 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik wou dat ik een spar of een c1000 had.
Wie heeft er zin in een heeeeeel lief superdruk hondje van een jaar of 8 voor een week of 2?!
hoe wie wat waar wanneer?quote:Op woensdag 5 december 2012 12:21 schreef Raene het volgende:
Wie heeft er zin in een heeeeeel lief superdruk hondje van een jaar of 8 voor een week of 2?!
Macht nichts aus!quote:Op woensdag 5 december 2012 12:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wel een kleine dure spar hoor, maarja, hier zitten dan ook ineternationale studenten enzoBut there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Slabbetje erbij?quote:Op woensdag 5 december 2012 12:16 schreef Raene het volgende:
[..]
Maar wel mijn lieve knappe slimme sexy stommerd! Ik houuuu van em
!
Purrrrrrrrrrrrrrrrrr... /verliefdgedoe
Zie t zo... kennelijk vindt hij je de moeite waard om over op te scheppen.quote:Op woensdag 5 december 2012 12:19 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
en nu weten ze allemaal dat hij zomaar lult, dus is eeeecht awkward voor hem.. HAHAHANIEUW: Foto's!![]()
das dan wel weer tofquote:Op woensdag 5 december 2012 12:22 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Zie t zo... kennelijk vindt hij je de moeite waard om over op te scheppen.
Ik ben d'r op dit moment even zoooooooo zatquote:! Ze is echt een awesome hond maar ik voel me verrot en dan heb je zo'n kleine frummel die de hele tijd aan je wil likken en geknuffeld wilt worden en beloond en ze is net een puppy alleen ze is al bejaard
.. Ik ga zometeen maar naar mn ouders
.
Nou soms heb ik gewoon zin om te vertellen hoeveel ik van hem houquote:.. Hij is niet zo'n kleffe dweil dus doe ik het maar bij jullie
.
lol okquote:Op woensdag 5 december 2012 12:23 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik ben d'r op dit moment even zoooooooo zat! Ze is echt een awesome hond maar ik voel me verrot en dan heb je zo'n kleine frummel die de hele tijd aan je wil likken en geknuffeld wilt worden en beloond en ze is net een puppy alleen ze is al bejaard
.. Ik ga zometeen maar naar mn ouders
.
Ik mis d'r altijd al na een uur ofzoquote:.
He godverjuuquote:..
Hai Koeniequote:
Vrijdag wordt toch al een trieste dag want begravenis..quote:
ik moet het nog maar zien.....als ik eerlijk ben.quote:PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
Ohquote:Op woensdag 5 december 2012 12:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Vrijdag wordt toch al een trieste dag want begravenis....
Leuk gezicht en sneeuwballen gooien etcquote:
Maar de rest is ellende.... Files, vaak lekkage thuis, etcSame shit, different day
SC hopper present![]()
vanavond en morgen ook hoor lieverd..quote:Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Kijken of ik m'n record kan verbreken (3 uur er over doen ipv 50 minuten)quote:Op woensdag 5 december 2012 12:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jippie, het verkeer zal wel lekker ontregeld zijn dan.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Als het zaterdag sneeuwt word ik helemaal gestoordquote:![]()
dan moet ik met het OV en moet ik vliegen
Vrijdag verwachten ze 10-20 cm las ikquote:Op woensdag 5 december 2012 12:28 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
vanavond en morgen ook hoor lieverd..Same shit, different day
SC hopper present![]()
Myeah, tante van m'n vader overleed afgelopen weekend..quote:
Nu is m'n oma de allerlaatste over van die generatie..Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Bij mij is er helemaal niemand over uit "die" generatiequote:Op woensdag 5 december 2012 12:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Myeah, tante van m'n vader overleed afgelopen weekend..
Nu is m'n oma de allerlaatste over van die generatie....
Leuk, ik moet vanavond mensen van Schiphol af halenquote:Op woensdag 5 december 2012 12:28 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
vanavond en morgen ook hoor lieverd..
Ik moet 1,5 uur met de bus.. ben benieuwdquote:Op woensdag 5 december 2012 12:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Kijken of ik m'n record kan verbreken (3 uur er over doen ipv 50 minuten)![]()
![]()
Misschien moet ik dan toch een keer uit m'n raam gaan kijkenquote:...
Die zullen wel niet aankomenquote:Op woensdag 5 december 2012 12:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Leuk, ik moet vanavond mensen van Schiphol af halen
Hoeveel reken jij om mij zaterdag bij schiphol af te zetten?
quote:Op woensdag 5 december 2012 12:30 schreef Raene het volgende:
[..]
Misschien moet ik dan toch een keer uit m'n raam gaan kijken...
Heb je ramen in je bunker dan?quote:Op woensdag 5 december 2012 12:30 schreef Raene het volgende:
[..]
![]()
Ik reken niks, dat doet m'n baasquote:Op woensdag 5 december 2012 12:30 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Die zullen wel niet aankomen
Hoeveel reken jij om mij zaterdag bij schiphol af te zetten?
Nu is het regen... dus... lunch achter de computer!quote:Op woensdag 5 december 2012 12:30 schreef Raene het volgende:
[..]
Jaquote:.
hoeveel rekent je baas?quote:Op woensdag 5 december 2012 12:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik reken niks, dat doet m'n baas
Toffe bunkerquote:Goed dat je het zegt, was de tijd alweer vergetenquote:Op woensdag 5 december 2012 12:31 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Nu is het regen... dus... lunch achter de computer!. Eetsmakelijk
![]()
![]()
Geef mij jouw baan fucking chillquote:Op woensdag 5 december 2012 12:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Toffe bunker
[..]
Goed dat je het zegt, was de tijd alweer vergeten. Eetsmakelijk
...
http://www.telegraaf.nl/t(...)wval_op_komst__.htmlquote:
ik moet namelijk zaterdag naar schiphol, maar heb geen zin in de trein met die sneeuw
Ga ik thuis niksen, primaquote:Op woensdag 5 december 2012 12:33 schreef Raene het volgende:
[..]
Geef mij jouw baan fucking chill...
.
Nee serieus, het is echt niet chill![]()
![]()
Dan zou je aan ons een goeie hebben, weer of geen weer, Ringelberg gaat op en neer!quote:Op woensdag 5 december 2012 12:33 schreef AldoTheApache het volgende:
http://www.telegraaf.nl/t(...)wval_op_komst__.html
[..]
ik moet namelijk zaterdag naar schiphol, maar heb geen zin in de trein met die sneeuwDoor GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Do Vr Za Zo Ma Di
Zonneschijn (%) 40 10 30 20 20 10
Neerslagkans (%) 50 90 20 40 50 60
Neerslaghoeveelheid (mm) 0/3 5/11 0 0/1 0/3 0/1
Minimumtemperatuur (°C) -2 -1/0 -7/-3 -7/-4 -5/1 -5/1
Middagtemperatuur (°C) 3 0/2 -1/2 -1/4 -1/5 0/5
Windrichting W ZO N ZW ZW ZW
Windkracht (bft) 3 4 3 3 3 2Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Fix die shit, dit is niet te lezen manquote:Op woensdag 5 december 2012 12:35 schreef AldoTheApache het volgende:
Do Vr Za Zo Ma Di
Windkracht (bft) 3 4 3 3 3 2
komt erop neer dat vrijdag kut is, maar dat het vanaf zaterdag beter isquote:Op woensdag 5 december 2012 12:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Fix die shit, dit is niet te lezen man
Boooh, koudquote:Op woensdag 5 december 2012 12:35 schreef AldoTheApache het volgende:
Do Vr Za Zo Ma Di
Windkracht (bft) 3 4 3 3 3 2![]()
![]()
Dekentjes en warme chocomel/thee weerquote:.
Zonder jas op het station staanquote:Op woensdag 5 december 2012 12:38 schreef Raene het volgende:
[..]
Dekentjes en warme chocomel/thee weer.
Boh gekquote:Op woensdag 5 december 2012 12:38 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Zonder jas op het station staan!
Ik kan moeilijk mijn winterjas meenemen naar Indiaquote:
Gaat zo lastig onderweg naar werk hequote:Op woensdag 5 december 2012 12:38 schreef Raene het volgende:
[..]
Dekentjes en warme chocomel/thee weer.
![]()
![]()
kan bestquote:Op woensdag 5 december 2012 12:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gaat zo lastig onderweg naar werk heGewoon zo'n thermoding in de auto, en dan bij file (want die komt er met sneeuw
) Gewoon lekker inschenken en dan proosten met je buurman
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
Forum Opties Forumhop: Hop naar: