SPOILER: Video'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Battlefield 3 Premium Release datum: 4 juni 2012
Battlefield 3™ evolueert en groeit continu, dankzij de release van vijf uitbreidingspakketten. Deze enorme thematische uitbreidingspakketten zijn meer dan alleen map-pakketten: ze bevatten ook nieuwe wapens, voertuigen, missies, dogtags en nog veel meer. Als je Battlefield 3™ Premium koopt, krijg je exclusief eerder toegang tot alle vijf uitbreidingspakketten. Je kunt de pakketten ook los kopen. [Bron]SPOILER: Battlefield 3 PremiumOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. - Aftermath Release datum: December 2012
FOK! Teamspeak server: Teamspeak.jcode.nl (176.9.1.88:9987)
FOK! platoons op Battlelog: Band of Fok!kers Platoon FOK! Knokploeg PlatoonSPOILER: Fok! spelersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BF3 status banner maken (zoals in de spoiler hierboven): BF3stats.com
Voor hardware vragen: Topicreeks: [Gamepc] Discussie hardware topic
Vorige topics: Topicreeks: Battlefield 3
Wil je zelf wat toevoegen aan deze OP, ga dan naar hier naartoe.
[ Bericht 0% gewijzigd door robuust89 op 05-12-2012 11:42:52 ]Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!![]()
Is de nieuwe DLC wat? Eigenlijk geen eens zin om 'm te downloaden, zoveel games nog te spelen..
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Ik ga 'm zo ook maar even checken, al moet ik zeggen dat het er niet erg boeiend uit ziet, maar goed.![]()
Nu "ff" binnen halen :
1.39 GB
wat hield de update van vorige week in dan ?
[ Bericht 86% gewijzigd door #ANONIEM op 05-12-2012 09:58:22 ]![]()
Gisteren is het me niet gelukt om hem binnen te halen vandaag nog maar eens proberenOnly when the last tree has died and the last river has been poisoned and the last fish has been caught will we realize we cannot eat money.![]()
Reden?quote:Only when the last tree has died and the last river has been poisoned and the last fish has been caught will we realize we cannot eat money.![]()
Aftermath is wel grappig. Scavenger ook wel. Ik ga nu even kijken of ik mijn eerste Xbow kills kan maken.Would you like to know more?
Alles over cryptocurrency, bitcoin en blockchain in begrijpelijke taal![]()
wat te doen voor die bow?I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter![]()
3 rondjes scavenger winnen.Would you like to know more?
Meh, vind er gewoon geen bal aan. Maps zijn niet geweldig en weinig echte toevoegingen vind ik.quote:![]()
Godverdomme wat heb ik net kapotgeërgerd. Ik was dus met shotgun en crossbow combo aan het ownen als een baas. Toen ik 10-1 stond raakte m`n ammo op van beiden. Dus ik met de scoped .44 nog 3 kills gemaakt terwijl ik zocht / smeekte om ammo. Serieus dat heeft gewoon 10 minuten geduurd. niemand die ammo had / kwam brengen of uberhaupt neergooide. Toen ben ik doodgegaan.
Would you like to know more?
Waarom speel je zelf dan niet ammo gast, of neem je de uitrusting van een dooie ammo gast?quote:Op woensdag 5 december 2012 12:25 schreef Afwazig het volgende:
Godverdomme wat heb ik net kapotgeërgerd. Ik was dus met shotgun en crossbow combo aan het ownen als een baas. Toen ik 10-1 stond raakte m`n ammo op van beiden. Dus ik met de scoped .44 nog 3 kills gemaakt terwijl ik zocht / smeekte om ammo. Serieus dat heeft gewoon 10 minuten geduurd. niemand die ammo had / kwam brengen of uberhaupt neergooide. Toen ben ik doodgegaan.
Only when the last tree has died and the last river has been poisoned and the last fish has been caught will we realize we cannot eat money.![]()
Dat laatste heb ik geprobeerd maar kon er gewoon geen één vinden. Die eerste moest ik eerst voor doodgaanquote:Op woensdag 5 december 2012 12:48 schreef dekilo het volgende:
[..]
Waarom speel je zelf dan niet ammo gast, of neem je de uitrusting van een dooie ammo gast?.
Laatst heb ik ook weet ik hoe lang achter een ammo gast aan lopen rennen in Kharg.quote:Op woensdag 5 december 2012 12:52 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Dat laatste heb ik geprobeerd maar kon er gewoon geen één vinden. Die eerste moest ik eerst voor doodgaan.
Om gek van te worden.Only when the last tree has died and the last river has been poisoned and the last fish has been caught will we realize we cannot eat money.![]()
Neemt niet weg dat teamplay vaak ver te zoeken is. Zeurt iemand om ammo en medkits en krijgen ze dat rennen ze vaak weg, anderen moet je eerst aan gort schieten om hun aandacht te krijgen...quote:Op woensdag 5 december 2012 12:48 schreef dekilo het volgende:
[..]
Waarom speel je zelf dan niet ammo gast, of neem je de uitrusting van een dooie ammo gast?I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Ja, ik verlang weer naar de goede oude enemy territory tijd........................quote:Op woensdag 5 december 2012 12:55 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat teamplay vaak ver te zoeken is. Zeurt iemand om ammo en medkits en krijgen ze dat rennen ze vaak weg, anderen moet je eerst aan gort schieten om hun aandacht te krijgen...Only when the last tree has died and the last river has been poisoned and the last fish has been caught will we realize we cannot eat money.![]()
Overigens komt de Xbow op de plek van je ammobox dus kun je geen support spelen met ammo en xbowWould you like to know more?
Dat is ook echt gaar.quote:Op woensdag 5 december 2012 12:56 schreef Afwazig het volgende:
Overigens komt de Xbow op de plek van je ammobox dus kun je geen support spelen met ammo en xbowOnly when the last tree has died and the last river has been poisoned and the last fish has been caught will we realize we cannot eat money.![]()
GODVERDOMMMEEEEE
Dus ik met die Xbow iemand 1x geraakt, schiet ik voor de 2e keer om hem af te maken komt er net een jeep voorbij rijden waar de pijl dus tegenaankomt. AAAAAAAAARGHWould you like to know more?
quote:Op woensdag 5 december 2012 13:18 schreef Afwazig het volgende:
GODVERDOMMMEEEEE
Dus ik met die Xbow iemand 1x geraakt, schiet ik voor de 2e keer om hem af te maken komt er net een jeep voorbij rijden waar de pijl dus tegenaankomt. AAAAAAAAARGH
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!![]()
Dat was even mijn nerdragemomentje.Would you like to know more?
Teamspeak server werkt niet meer?Would you like to know more?
Komt ook omdat je te pas en te onpas om ammo/health/pick up vraagt als je alleen al in een richting spot om te kijken of er een tegenstander loopt.quote:Op woensdag 5 december 2012 12:55 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat teamplay vaak ver te zoeken is. Zeurt iemand om ammo en medkits en krijgen ze dat rennen ze vaak weg, anderen moet je eerst aan gort schieten om hun aandacht te krijgen...Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]![]()
het systeem werkt domweg niet.quote:Op woensdag 5 december 2012 14:48 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Komt ook omdat je te pas en te onpas om ammo/health/pick up vraagt als je alleen al in een richting spot om te kijken of er een tegenstander loopt.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
De meeste mensen interreseert het domweg niet of ze medic zijn of support.quote:Op woensdag 5 december 2012 14:54 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
het systeem werkt domweg niet.
Dat is het probleem.We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteelē

Vi Veri Veniversum Vivus Vici![]()
Nah, visueel wordt het ook lang niet zo duidelijk weergegeven als in BF2...quote:Op woensdag 5 december 2012 15:40 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
De meeste mensen interreseert het domweg niet of ze medic zijn of support.
Dat is het probleem.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Als ik nog premium wil nu, maakt het dan uit waar ik een code haal? BF3 heb ik destijds hier in NL gekocht gewoon...![]()
De Conquest versies vind ik een stuk leuker dan de Scavenger varianten. Ook gisteravond wat rush gespeeld, en dat was ook gewoon erg leuk (mag ook wel, Armored Kill issut vernaggeld door de paratroopers vanuit de AC-130).quote:Op woensdag 5 december 2012 18:19 schreef JK het volgende:
Ik ben vergeten de Conquest levels van Aftermath te bekijken, dus toch nog even spelen.Nee maakt niet uit, je kan het net zo goed gewoon op origin kopen (al heb je net een sale gemist waar ie 25 euro ipv 50 euro was).quote:Op woensdag 5 december 2012 19:03 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Als ik nog premium wil nu, maakt het dan uit waar ik een code haal? BF3 heb ik destijds hier in NL gekocht gewoon...
Hier kan je een Origin key voor Premium kopen voor 30 euro:
http://www.g2play.net/store/Battlefield-Series/![]()
Sinds ik de nieuwe Nvidia driver gebruik blijft m'n kaart zo'n 15 graden koeler tijdens BF3. Iemand anders ook opgevallen?My mission is to kill time, and time's to kill me in its turn. How comfortable one is among murderers.![]()
De bčta of de normale?quote:Op donderdag 6 december 2012 01:58 schreef Leatherneck het volgende:
Sinds ik de nieuwe Nvidia driver gebruik blijft m'n kaart zo'n 15 graden koeler tijdens BF3. Iemand anders ook opgevallen?Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!![]()
310.70, welke zoals ik zie nu weer als beta wordt gepresenteerd. Eergisteren gedownload, toen was deze driver nog WHQL aangeschreven. Bij BF3 iig een aangename verandering wat betreft koeling, terwijl m'n kaart bij FC3 wel zoals verwacht naar z'n piek temperatuur schiet.quote:My mission is to kill time, and time's to kill me in its turn. How comfortable one is among murderers.![]()
Hij heeft het er ook over dat het te geel is en bip en ik gister ook.quote:
Maar het is niet iritant maar wel volgens mij beetje snel gedaan door DICE.![]()
Hoeso snel gedaan? Dat is gewoon de kleur die ze de map willen geven qua sfeer..... Heeft niks met snelheid te maken.quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:23 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Hij heeft het er ook over dat het te geel is en bip en ik gister ook.
Maar het is niet iritant maar wel volgens mij beetje snel gedaan door DICE.![]()
watDat heb ik dus niet gedaan, en om het nog vreemder te maken, dit emailadres gebruik ik niet voor Originquote:Hallo , Het wachtwoord van Origin is bijgewerkt. Als je deze wachtwoordwijziging niet hebt aangevraagd of denkt dat je deze e-mail abusievelijk hebt ontvangen, moet je meteen contact opnemen met Origin Help. Met vriendelijke groet, Je vrienden bij Origin
Ik weet niet waar ze allemaal mee bezig zijn daar. Mijn wachtwoord deed het een tijdje terug ook niet meer en moest ik resetten.. account was gelukkig niet gejat.quote:Op vrijdag 7 december 2012 15:08 schreef robuust89 het volgende:
wat
[..]
Dat heb ik dus niet gedaan, en om het nog vreemder te maken, dit emailadres gebruik ik niet voor Origin[ afbeelding ]
Heb al een eeuwigheid niet meer gespeeld ook, hoe zit het met de cheaters op dit moment?-weg-![]()
Heb zowieso niet zoveel van cheaters gemerkt in bf3, laatste tijd ook niet (opvallend genoeg in blops2 ook nietquote:Op vrijdag 7 december 2012 15:34 schreef Auti het volgende:
[..]
Ik weet niet waar ze allemaal mee bezig zijn daar. Mijn wachtwoord deed het een tijdje terug ook niet meer en moest ik resetten.. account was gelukkig niet gejat.
Heb al een eeuwigheid niet meer gespeeld ook, hoe zit het met de cheaters op dit moment?).
![]()
De laatste keren dat ik speelde was het gewoon niet leuk meer.. en nee dat waren niet gewoon goede spelers; met een sniper op een berg staan, rondjes draaien en alles in 1 schot killen..quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:03 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Heb zowieso niet zoveel van cheaters gemerkt in bf3, laatste tijd ook niet (opvallend genoeg in blops2 ook niet).
Ze kunnen nooit overal bovenop zitten maar het was toen iig echt een zooitje en toen heb ik het spel maar neergelegd ook.-weg-![]()
In Hardcore weinig cheaters opgemerkt de laatste maanden.quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:17 schreef Auti het volgende:
[..]
De laatste keren dat ik speelde was het gewoon niet leuk meer.. en nee dat waren niet gewoon goede spelers; met een sniper op een berg staan, rondjes draaien en alles in 1 schot killen..
Ze kunnen nooit overal bovenop zitten maar het was toen iig echt een zooitje en toen heb ik het spel maar neergelegd ook.My mission is to kill time, and time's to kill me in its turn. How comfortable one is among murderers.![]()
Hebben bepaalde aftermath maps op de pc ook een beetje een gele gloed?
Het ziet er echt niet uit op de xbox. Behalve epicenter en Talah Market zien er prima uit.![]()
Jep.quote:Op zaterdag 8 december 2012 00:51 schreef SoldMayor het volgende:
Het ziet er echt niet uit op de xbox. Behalve epicenter en Talah Market zien er prima uit.![]()
Ja, zo op pc:quote:Op zaterdag 8 december 2012 00:51 schreef SoldMayor het volgende:
Het ziet er echt niet uit op de xbox. Behalve epicenter en Talah Market zien er prima uit.
https://www.dropbox.com/s(...)06%2013-38-17-77.png
https://www.dropbox.com/s(...)06%2013-38-00-14.png
vind het wel tofgraag verwijderen![]()
BF3: The Aftermath; to rape or not to rape, that's the question.
Echt onwijs slecht gebalanceerd. Voor 3 minuten geinig als je wint, voor 30 seconden als je verliest.
Nog servers waar dit beter gaat?![]()
Okeequote:Op zaterdag 8 december 2012 12:59 schreef JK het volgende:
[..]
Vanmiddag denk ik wel. Nu nog 2 winkels bezoeken, diepvries ontdooien en dan heb ik tijd.![]()
![]()
Nou, de gletsjer is verwijderd hoor.. heeft nog anderhalf uur, flink wat water en natte handdoeken gekost, maar ik kan er weer een jaar of 2 tegen aan met de meuk in de vriezer.![]()
Nu maar eens wat extra punten halen... eens zien welke ribbons bijna een medal worden, dat tikt lekker aan.![]()
Nice.quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:42 schreef VelitoX het volgende:
Overigens de Crossbow voor Support staat op de c4 slot, niet de ammo.
Als je een fohn hebt liggen heb je het zo weggesmoltenquote:Op zaterdag 8 december 2012 16:40 schreef JK het volgende:
Nou, de gletsjer is verwijderd hoor.. heeft nog anderhalf uur, flink wat water en natte handdoeken gekost, maar ik kan er weer een jaar of 2 tegen aan met de meuk in de vriezer.![]()
.![]()
![]()
Heeft iemand tips voor de jet, ik bedoel, ik kan er wel leuk rondjes mee vliegen enzo maar die machinegun schiet voor geen meter.![]()
Die gebruikte ik incl een beitel.quote:Op zaterdag 8 december 2012 19:47 schreef Re.active het volgende:
[..]
Als je een fohn hebt liggen heb je het zo weggesmoltenen dan nog anderhalf uur. Er zat echt heel veel ijs in.
![]()
Geen joystick gebruikenquote:Op zaterdag 8 december 2012 20:11 schreef Baksteenfietsschepijs het volgende:
Heeft iemand tips voor de jet, ik bedoel, ik kan er wel leuk rondjes mee vliegen enzo maar die machinegun schiet voor geen meter.![]()
![]()
Ik ben Jet addict en die machinegun is heerlijk als je 'm goed weet te plaatsen. Veelal betekent 't om ver vooruit te mikken, als je achter een vijandige Jet aanzit bijvoorbeeld. ideale situaties zijn als de vijandige Jet een bocht gaat maken, dan kun je 'm mooi op zijn pan knallen.quote:Op zaterdag 8 december 2012 20:11 schreef Baksteenfietsschepijs het volgende:
Heeft iemand tips voor de jet, ik bedoel, ik kan er wel leuk rondjes mee vliegen enzo maar die machinegun schiet voor geen meter.My mission is to kill time, and time's to kill me in its turn. How comfortable one is among murderers.![]()
Ik kom dit berichtje 2x tegen in twee dagenRepareren via origin lukt gelukkig, maar weet iemand hoe je dit kan vermijden?
![]()
![]()
Nee, geen russische versie. Hij doet het wel op alle servers voor zo ver ik weet, maar ik krijg dat bericht telkens bij mijn favoriete server. wtfff...quote:Op zondag 9 december 2012 23:56 schreef Re.active het volgende:
Heb je toevallig een russische versie?
http://www.cjs-cdkeys.com/battlefield-3-origin/bf3lang.html![]()
Ik kom wel even. Momenteel is mijn bek nog verdoofd dus nu nog even niet.
Heb je een Integramuis ?quote:Op maandag 10 december 2012 13:10 schreef Afwazig het volgende:
Ik kom wel even. Momenteel is mijn bek nog verdoofd dus nu nog even niet.
![]()
![]()
Ik doelde op TSquote:
Slecht gebalanceerd? Onderbouw dit eens aub?quote:Op zaterdag 8 december 2012 10:52 schreef NiGeLaToR het volgende:
BF3: The Aftermath; to rape or not to rape, that's the question.
Echt onwijs slecht gebalanceerd. Voor 3 minuten geinig als je wint, voor 30 seconden als je verliest.
Nog servers waar dit beter gaat?
Ik vind dit juist 1 van de beter gebalanceerde mapsPeople assume too much.![]()
Origin ligt plat..............quote:Op maandag 10 december 2012 19:48 schreef LuieSurinamer het volgende:
ligt Origin er weer uit of is het alleen bij mij zo?![]()
What's new? Laatste tijd krijg ik problemen dat wanneer ik eens server aanklik, origin (en dus bf3) niet start. Fucking irritant.quote:![]()
heb een uur geleden ongeveer nog gespeelt.. kut EA is het ook.. met battlefield 4 wacht ik in iedergeval eerst een paar maanden... alle bugs eruit, en zijn de uitbreiding er standaard bij geleverd voor 40 eu...quote:Op maandag 10 december 2012 20:25 schreef ikveranderhemniet het volgende:
[..]
What's new? Laatste tijd krijg ik problemen dat wanneer ik eens server aanklik, origin (en dus bf3) niet start. Fucking irritant.![]()
Ik heb Battlefield opnieuw moeten installen omdat er op m'n SSD niet genoeg ruimte was om te repairen. (hij houd de oude data en download er bovenop ook nog tig gig)quote:Op maandag 10 december 2012 20:25 schreef ikveranderhemniet het volgende:
[..]
What's new? Laatste tijd krijg ik problemen dat wanneer ik eens server aanklik, origin (en dus bf3) niet start. Fucking irritant.
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch![]()
Ga ik mooi Dexter kijken en daarna The Wire, no BF3.
Heb nu toch ook een beetje last van m'n wijsvinger die ik heel veel gebruik met BF3... ik kan 'm niet zo goed buigen, tenminste.. ik mis de laatste 10% ofzo en hij voelt wat stijf aan de laatste 2 a 3 weken... ben een beetje zielig aan het worden... knie nog steeds niet in orde, vinger die niet mee werkt.. wil niet weten wat ik allemaal mankeer als ik 50 ben.
@andreas; BF4 laat ik helemaal links liggen, dit was mijn laatste Battlefield van EA/Dice.![]()
Ja maar dan is BF5 al uit...quote:Op maandag 10 december 2012 20:28 schreef andreas612 het volgende:
[..]
heb een uur geleden ongeveer nog gespeelt.. kut EA is het ook.. met battlefield 4 wacht ik in iedergeval eerst een paar maanden... alle bugs eruit, en zijn de uitbreiding er standaard bij geleverd voor 40 eu...
En als je dan BF6 pre-ordered, dan krijg je beta-access tot BF7![]()
Gewoon 5 dagen in de week naar de sportschool en het komt allemaal goedquote:Op maandag 10 december 2012 20:29 schreef JK het volgende:
Ga ik mooi Dexter kijken en daarna The Wire, no BF3.
Heb nu toch ook een beetje last van m'n wijsvinger die ik heel veel gebruik met BF3... ik kan 'm niet zo goed buigen, tenminste.. ik mis de laatste 10% ofzo en hij voelt wat stijf aan de laatste 2 a 3 weken... ben een beetje zielig aan het worden... knie nog steeds niet in orde, vinger die niet mee werkt.. wil niet weten wat ik allemaal mankeer als ik 50 ben.![]()
![]()
Zou het? Nah vinger zal wel weer goedkomen... knie duurt erg lang, heel erg lang.
Zit er nu al 7 maanden mee.. fysio etc. glucosamine/chondroitine (wat helpt, sindsdien veel minder pijn), ik hoop toch wel dat het over een half jaar echt over is. Wil weer rennen, sprintjes trekken etc. doe ik nu even niet. Maarja, heb het opgelopen met een wedstrijdje fietsen tegen een racefietser, veelste zwaar zonder warming up. Leuk hoor, om dan 7 maanden minder te kunnen... ik droom van rennen, nu nog in de praktijk weer brengen.Overigens fiets ik nu nog wel 12-15km dagelijks (ahum met de gladheid en regen pak ik de auto) en crosstrain ik om de dag. Dat is minder belasting voor het gewricht.
Maargoed, genoeg offtopic gelult.![]()
![]()
tja, maar tegen die tijd hebben ze toch weer aardig wat fapmateriaal in een trailer kunnen krijgen dus dat gaan we dan toch weer kopen he.. alleen even wachten de eerste maanden aangezien hetzelfde verhaal zal worden met die DLC's van BF3..quote:Op maandag 10 december 2012 20:29 schreef JK het volgende:
@andreas; BF4 laat ik helemaal links liggen, dit was mijn laatste Battlefield van EA/Dice.![]()
The Wire \o/quote:Op maandag 10 december 2012 20:29 schreef JK het volgende:
Ga ik mooi Dexter kijken en daarna The Wire, no BF3.![]()
Mijn pc heeft de nodige upgrades gehad en kan nu met gemak BF3 aan.
Ik heb BF gespeeld sinds BF1942 t/m BF2 met alle uitbreidingen.
Is het nu nog de moeite waard om erin te springen of word ik meteen aan alle kanten afgeslacht door pro's en snipers?
Zit er een vorm van matchmaking in?Perry the Platypus, what an unexpected surprise. And by unexpected, I really mean unexpected, what are you doing here, this is my week off.
Origin ID: LatteFragiato
Battlefield 3: [BoF]Robhimself![]()
Matchmaking zit er niet in. Of het de moeite waard is moet je zelf weten, voor 48 euro kan je alles wat het spel te bieden heeft al kopen nu dus dat valt wel mee, kan je zeker flink wat uren mee vullen als het je bevalt. Afgeslacht zal je niet worden.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Ik heb het welgeteld 2 uur op de xbox 360 gespeeld toendertijd en toen ging het in de eerste match gelijk wel lekker, maar op PC weet ik niet zo. Al mijn vrienden spelen het ook.quote:Op dinsdag 11 december 2012 10:30 schreef Catkiller het volgende:
Matchmaking zit er niet in. Of het de moeite waard is moet je zelf weten, voor 48 euro kan je alles wat het spel te bieden heeft al kopen nu dus dat valt wel mee, kan je zeker flink wat uren mee vullen als het je bevalt. Afgeslacht zal je niet worden.
En inderdaad ik zat aan BF3 Premium te denken.Perry the Platypus, what an unexpected surprise. And by unexpected, I really mean unexpected, what are you doing here, this is my week off.
Op de Xbox ben ik 3 keer beter dan op de PC maar ik sta daar ook nog positief. Ik ben ergens deze zomer pas begonnen met spelen en kon gewoon goed mee komen. Wist dan wel hoe elke map zo'n beetje in elkaar zat doordat ik het op de Xbox ook speel. Alle voertuigen unlocks krijg je met een premium edition dus daar ben je dan al verder mee dan dat ik ben.quote:Op dinsdag 11 december 2012 10:33 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Ik heb het welgeteld 2 uur op de xbox 360 gespeeld toendertijd en toen ging het in de eerste match gelijk wel lekker, maar op PC weet ik niet zo. Al mijn vrienden spelen het ook.
En inderdaad ik zat aan BF3 Premium te denken.
Als het je toen beviel dan zal het je op de PC ook wel bevallen. Alleen al door de keuze die je hebt qua aantal spelers per map.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Heb nog niet heel veel uur in kunnen stoppen, maar de 10-12 potjes die ik gespeeld heb eindigden allemaal in een vroegtijdige eenzijdige rape. Alleen een knife-xbow-only server bijvoorbeeld niet of als er gewoon niet veel spelers in een grote map zitten kun je je nog vrij bewegen. Maar 1 van de maps spawn je achter een stuk met een terras en zijn er maar een paar chokepoints waar je doorheen kunt waar het een soort metro-rape werdquote:Op maandag 10 december 2012 13:59 schreef very het volgende:
[..]
Slecht gebalanceerd? Onderbouw dit eens aub?
Ik vind dit juist 1 van de beter gebalanceerde maps![]()
Daarom ook mijn vraag of er servers zijn waar dit niet steeds gebeurt. Kan ook even wennen zijn voor iedereen, of 'pech' hebben dat je tegen/met veel betere spelers speelt.![]()
Ik zou er nu niet meer in springen.. teveel no-life shitbucket level 100's die er 1500+ uren in hebben zitten. Die hebben een ingebouwde aimbot in hun hand zitten. Die raken echt voor jij kan knipperen met je ogen. Die spelen zo vaak dat ze echt exact weten hoe de wapens werken.. meest trieste blijft een lvl100 met een m16a3.![]()
Die nolife level 100's heb je overal wel. Van die kneuzen die alleen maar in een jet zitten en scores als 40-1 hebben enzo. Als die die negeert is het wel lachen. Sommige potjes blijven echt te episch.Would you like to know more?
Of het nog de moeite is om het te kopen kan ik voor jouw niet beslissen. Maar mocht je het willen kopen, via Origin heb je de premium editie voor Ī30,-. Koopje wat mij betreftquote:Op dinsdag 11 december 2012 09:52 schreef DoofenSchmirz het volgende:
Mijn pc heeft de nodige upgrades gehad en kan nu met gemak BF3 aan.
Ik heb BF gespeeld sinds BF1942 t/m BF2 met alle uitbreidingen.
Is het nu nog de moeite waard om erin te springen of word ik meteen aan alle kanten afgeslacht door pro's en snipers?
Zit er een vorm van matchmaking in?
Origin link
http://store.origin.com/store/eaemea/nl_NL/pd/productID.255751200![]()
Bug, waarom heb jij eigenlijk na ruim 14 maanden nog steeds geen geld om een microfoon te kopen voor op teamspeak?![]()
![]()
Heb geen behoefte aan teamspeak, leidt me teveel af. Plus dat ik het ook niet prettig vind. Ieder zijn eigen hequote:Op dinsdag 11 december 2012 19:19 schreef JK het volgende:
Bug, waarom heb jij eigenlijk na ruim 14 maanden nog steeds geen geld om een microfoon te kopen voor op teamspeak?.
Speel zoals ik het wil en niet zoals anderen het (zouden) willen![]()
![]()
...quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:08 schreef JK het volgende:
Ik zou er nu niet meer in springen.. teveel no-life shitbucket level 100's die er 1500+ uren in hebben zitten. Die hebben een ingebouwde aimbot in hun hand zitten. Die raken echt voor jij kan knipperen met je ogen. Die spelen zo vaak dat ze echt exact weten hoe de wapens werken.. meest trieste blijft een lvl100 met een m16a3.De personen die goed zijn / veel speeltijd hebben of een combinatie van beide die waren een half jaar of drie maanden geleden ook al lvl 100 hoor. Daarbij kan je altijd nog zien welke ranks er in een server zitten voor je er in stapt en er wel wat vermijden.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Bug, toch is het ook wel leuk om als team via teamspeak het een en ander te doen. Werkt echt goed, zeker in een spel als Battlefield.
@Catkiller; een half jaar terug waren er toch echt minder lvl100's dan nu. Maar had iemand het mij 3 maanden terug gevraagd, dan had ik ook gezegd er niet meer in te springen.Je kan van te voren wel kijken of er lvl100's zijn, maar het is gewoon kut als er geen rankbalancer is. Wel een gewone balancer qua aantallen, maar qua rank niet. Met als resultaat dat ik vele malen heb gezien dat er bijv. op Metro64 aan de ene kant 8 lvl 100's zijn en verder allemaal colonels en aan de andere kant (wat meestal de mijne dan is
) velen onder rank 45. Dat resulteert elke keer in een baserape omdat die noobs gewoon niet alle trappen in de gaten houden.. en doen ze dat wel, krijgen ze als nog een headshot zodat de defense gewoon op z'n gat ligt.
Maargoed, dat is Metro, bij infantry levels heb je last van lvl 100's, met voertuigen etc. een stukje minder. Maar laat ik nou nog maar weinig maps met voertuigen spelen sinds Dice de tanks enorm heeft generfed.![]()
Bij mij start ie nu ook geen game meer op![]()
De browser zegt dat ie aan het joinen is maar er gebeurt anders vrij weinig![]()
![]()
pff wordt er gek van. Hoezo is mijn installatie ineens corrupt tussen games door....The Older I Get, The Better I Was![]()
Ik heb net nog een rondje gespeeld op Koks und Nutten... even gekeken of je werd gekickt voor Xbow met HE bolt... en je kan het al raden na één kill op een lvl100; ik heb een ban aan m'n broek hangen. Geen waarschuwing, nee, meteen BAM! WEG!
Eens zien hoe lang dat duurt.
Reactive, PC al opnieuw opgestart? Alleen de origin client is meestal ook genoeg.![]()
![]()
Hij had alles geprobeerd, inclusief pc opnieuw opstarten... Hopen voor Reactive dat het een tijdelijk iets is.quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:52 schreef JK het volgende:
Ik heb net nog een rondje gespeeld op Koks und Nutten... even gekeken of je werd gekickt voor Xbow met HE bolt... en je kan het al raden na één kill op een lvl100; ik heb een ban aan m'n broek hangen. Geen waarschuwing, nee, meteen BAM! WEG!
Eens zien hoe lang dat duurt.
Reactive, PC al opnieuw opgestart? Alleen de origin client is meestal ook genoeg.![]()
Ik blijf deze melding ook maar krijgen.quote:Op zondag 9 december 2012 23:53 schreef damirovic het volgende:
Ik kom dit berichtje 2x tegen in twee dagenRepareren via origin lukt gelukkig, maar weet iemand hoe je dit kan vermijden?
[ afbeelding ]
Al 10 keer gerepareerd.The Older I Get, The Better I Was![]()
Ik denk dat ik het heb gefixt door te gaan naar origin, rechtsclick op BF3 en klik op game details. Daarnaast zie je de DLC's. Klik op de DLC's die een oranje hardeschijf icoon hebben rechtsboven. rechtsklik op de DLC die dat icoon hebben en klik op reparatie.quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:30 schreef LuieSurinamer het volgende:
[..]
Ik blijf deze melding ook maar krijgen.
Al 10 keer gerepareerd.![]()
Ik probeer dat nu inderdaad, want op aftermath kom ik wel, maar armored kill lukt het nietquote:Op dinsdag 11 december 2012 23:33 schreef damirovic het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het heb gefixt door te gaan naar origin, rechtsclick op BF3 en klik op game details. Daarnaast zie je de DLC's. Klik op de DLC's die een oranje hardeschijf icoon hebben rechtsboven. rechtsklik op de DLC die dat icoon hebben en klik op reparatie.The Older I Get, The Better I Was![]()
quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:33 schreef damirovic het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het heb gefixt door te gaan naar origin, rechtsclick op BF3 en klik op game details. Daarnaast zie je de DLC's. Klik op de DLC's die een oranje hardeschijf icoon hebben rechtsboven. rechtsklik op de DLC die dat icoon hebben en klik op reparatie.gefixt thanks!quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:33 schreef damirovic het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het heb gefixt door te gaan naar origin, rechtsclick op BF3 en klik op game details. Daarnaast zie je de DLC's. Klik op de DLC's die een oranje hardeschijf icoon hebben rechtsboven. rechtsklik op de DLC die dat icoon hebben en klik op reparatie.The Older I Get, The Better I Was![]()
Origin opnieuw installeren.quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:58 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Hij had alles geprobeerd, inclusief pc opnieuw opstarten... Hopen voor Reactive dat het een tijdelijk iets is.Ik heb het ook wel eens gehad, maar na een herstart was het klaar.
![]()
A miracle has happenedquote:Op donderdag 13 december 2012 07:43 schreef dennis3d het volgende:
Wie rond 5 uur knallen ?
Moet vandaag dan toch maar is naar school.
![]()
Bip jij bent echt een flikkerquote:Op donderdag 13 december 2012 13:35 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
De vraag is voor hoelang.
[ afbeelding ]
Srry, ik kon het niet laten![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 13 december 2012 13:35 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Held!quote:Op donderdag 13 december 2012 13:35 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Gisteren premium BF3 geregeld. 2 discs. Disc erin, DVD drive overleden.
Dan maar downloaden.
18 gig! Dik een uur bezig geweest met downloaden, eindelijk klaar. JOY!!!
Niet dus, nog eens 10Gb voor alle expansions....
Pfffff.... Maargoed, hij staat erop en draait als een zonnetje.
Originnaam: LatteFragiatoPerry the Platypus, what an unexpected surprise. And by unexpected, I really mean unexpected, what are you doing here, this is my week off.
Red dot op een sniper? Is dat niet net zo nuttig als een 5x scope op een shotgun?quote:Op dinsdag 18 december 2012 15:27 schreef stoeltafel het volgende:
Ben aan het oefenen met een reddot op een sniper. Welke vinden jullie een goede combinatie?Perry the Platypus, what an unexpected surprise. And by unexpected, I really mean unexpected, what are you doing here, this is my week off.
Zo min mogelijk lampies op mn gun, je wordt alleen maar sneller gespot.quote:Op dinsdag 18 december 2012 15:27 schreef stoeltafel het volgende:
Ben aan het oefenen met een reddot op een sniper. Welke vinden jullie een goede combinatie?![]()
ik loop soms ook met mijn m98B met een ACOG scope. Op zich prima mikken op midrange en ook van dichtbij. Van dichtbij standaard 1 shot 1 killquote:Op dinsdag 18 december 2012 15:28 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Red dot op een sniper? Is dat niet net zo nuttig als een 5x scope op een shotgun?People assume too much.![]()
Laatste dagen vooral last van hits die wel een animatie triggeren maar niet als hit, best frustrerend in CQC...I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Nou ja. het is om het even denk ik.quote:Op dinsdag 18 december 2012 15:25 schreef DoofenSchmirz het volgende:
Dan maar downloaden.
Originnaam: LatteFragiato
Als je de dvd's had geïnstalleerd had je alsnog een aantal gig binnen moeten halen voor de updates.![]()
quote:Op dinsdag 18 december 2012 15:27 schreef stoeltafel het volgende:
Ben aan het oefenen met een reddot op een sniper. Welke vinden jullie een goede combinatie?MK MOD 11 of de SKS. Gewoon een mediumrange scope en laser. Werkt erg goed. Ik heb een tijdje de X7 scope gebruikt maar ook wel eens minder (3.4 of ACOG). Werkt goed hoor.quote:Op dinsdag 18 december 2012 15:28 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Red dot op een sniper? Is dat niet net zo nuttig als een 5x scope op een shotgun?Would you like to know more?
Overigens wordt de speelstijl met sniper op die manier totaal anders. Als je de x8 ballistic of zelfs de x12 ballistic scope gebruikt ben je echt aan het snipen van een grote afstand. Met x7 of minder en de laser zul je soms zelfs tot in melee range unscoped moeten gaan knallen. Maar op die manier ben ik wel menig keer bovenaan de scorelijst geëindigd.
Ff de MK MOD 11 testen, thnx.quote:Op dinsdag 18 december 2012 18:00 schreef Afwazig het volgende:
[..]
[..]
MK MOD 11 of de SKS. Gewoon een mediumrange scope en laser. Werkt erg goed. Ik heb een tijdje de X7 scope gebruikt maar ook wel eens minder (3.4 of ACOG). Werkt goed hoor.![]()
M40A5 of L96 en dan een RDS of HOLO erop en bolt action en knallen in Metro wil ook nog wel eens grappig zijn... jaja, ik weer met m'n Metro... wat ik ondertussen ook zat ben.
Met de kerstvakantie nog maar eens wat uurtjes knallen met BF3 denk ik. En uiteraard alle seizoenen van The Wire afkijken.. zit nu in seizoen 3.![]()
Heb nu premium, aftermath is wel vet. Heb de crossbow al geunlockt. Alleen ik faal in het zien van vijandelijke mannetjes dus m'n k/d is nog steeds maar 0.85 ofzo.![]()
Niemand geeft hier om kd. Onze penissen zijn van nature zo groot dat we geen e-penis verlenging nodig hebben in de vorm van positieve kd.![]()
Ik snipe zoizo met een acog 4x op me B99.. sniper. no glare en je kan makkelijk andere snipers uitschakelen of gewoon mannekes in de verte. speel dan ook wel op 24 inch scherm dus kan de poppekes ook makkelijk zien in de verte als ik me neus op mn scherm druk
I dont suffer from insanity, I enjoy every minute of it.![]()
Zo, ik ben er klaar voor. Nieuwe muis gekocht speciaal voor Battlefield.
Op mijn oude muis kwam ik knoppen tekort en ik wil mijn linkerhand puur gebruiken voor lopen, vaulting etc. Rest via de muis.
Nu kan ik spotten, direct class kit selecteren, nades gooien, melee allemaal via de muis!
Dag lieve MX510
Hallo G700.
Perry the Platypus, what an unexpected surprise. And by unexpected, I really mean unexpected, what are you doing here, this is my week off.
Mooie muis.quote:Op donderdag 20 december 2012 11:22 schreef DoofenSchmirz het volgende:
Zo, ik ben er klaar voor. Nieuwe muis gekocht speciaal voor Battlefield.
Op mijn oude muis kwam ik knoppen tekort en ik wil mijn linkerhand puur gebruiken voor lopen, vaulting etc. Rest via de muis.
Nu kan ik spotten, direct class kit selecteren, nades gooien, melee allemaal via de muis!
Dag lieve MX510
[ afbeelding ]
Hallo G700.
[ afbeelding ]![]()
Perry the Platypus, what an unexpected surprise. And by unexpected, I really mean unexpected, what are you doing here, this is my week off.
Ik ben benieuwd ...quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:20 schreef DoofenSchmirz het volgende:
http://www.insidegamer.nl(...)vat-capture-the-flag
Hoe vet gaat dat worden!
Heeft iemand trouwens ook die rode schoenen op dat dak in Monolith zien staan ?
http://www.insidegamer.nl(...)h-voor-battlefield-3
Wel grappig.![]()
CTF
Ben benieuwd.Would you like to know more?
Faith's tas zit er ook in, een memorial steen op Wake Island, etc. Het spel barst van de eitjes.quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:26 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd ...
Heeft iemand trouwens ook die rode schoenen op dat dak in Monolith zien staan ?
http://www.insidegamer.nl(...)h-voor-battlefield-3
Wel grappig.
Weet iemand een site waar ik BF3 Premium Edition het voordeligst kan bestellen of downloaden?
Zit nog te twijfelen of ik hem fysiek wil of dat een download beter is.Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen![]()
Op dit moment is Gamecardwinkel de goedkoopste (29,99 Euro), volgens Tweakers.quote:Op vrijdag 21 december 2012 13:29 schreef Quotidien het volgende:
Weet iemand een site waar ik BF3 Premium Edition het voordeligst kan bestellen of downloaden?
Zit nog te twijfelen of ik hem fysiek wil of dat een download beter is.![]()
Ik moet alles in één hebben (premium edition)quote:Op vrijdag 21 december 2012 13:34 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Op dit moment is Gamecardwinkel de goedkoopste (29,99 Euro), volgens Tweakers.
Nog een vraagje, door welke client of service worden je stats en achievements bijgehouden?Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen![]()
Oh, je hebt heel BF3 niet ?quote:Op vrijdag 21 december 2012 13:39 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Ik moet alles in één hebben (premium edition)
Nog een vraagje, door welke client of service worden je stats en achievements bijgehouden?
Aanmelden/installatie gaat via Origin (client applicatie) en Battlelog (webbased) - helaas.![]()
Ik heb hem op de xbox. Thanks.quote:Op vrijdag 21 december 2012 13:41 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Oh, je hebt heel BF3 niet ?
Aanmelden/installatie gaat via Origin (client applicatie) en Battlelog (webbased) - helaas.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen![]()
Download van de premium is 28 Gb dus houd daar rekening mee. Ik heb het van de week gedaan omdat mijn dvd drive kaduuk ging (had de disc versie gekocht).quote:Op vrijdag 21 december 2012 13:29 schreef Quotidien het volgende:
Zit nog te twijfelen of ik hem fysiek wil of dat een download beter is.Perry the Platypus, what an unexpected surprise. And by unexpected, I really mean unexpected, what are you doing here, this is my week off.
Premium zelf is niet zo heel groot hoor,quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:22 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Download van de premium is 28 Gb dus houd daar rekening mee. Ik heb het van de week gedaan omdat mijn dvd drive kaduuk ging (had de disc versie gekocht).
Het zijn meer die 4 dlc's die al uit zijn en nog niet op je dvd'tje stonden![]()
Maps zijn veel te grote files soms
We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteelē

Vi Veri Veniversum Vivus Vici![]()
http://www.g2play.net/sto(...)tion-Origin-Key.html
Iemand ervaring met het kopen van zo'n key? Hoe werkt dat precies?
Ja maar kun je die dan hergebruiken? Of hoe moet dat dan als je een andere pc neemt met andere HDD bijv.?quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:50 schreef Re.active het volgende:
gewoon kopen en de key activeren in origin.
That is allIk ben nie hier voor de pingpong te schpelen![]()
Op op andere pc's?quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:52 schreef Re.active het volgende:
Eenmaal geactiveerd in Origin zal hij daar altijd blijven staan in je origin games library
Ok coolIk ben nie hier voor de pingpong te schpelen![]()
Neem aan dat je wel bekend bent met Steam? Origin is zowat hetzelfde alleen voor games van EA.quote:![]()
Nee, heb altijd op xbox gegamed.quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:50 schreef BugWorks het volgende:
[..]
Neem aan dat je wel bekend bent met Steam? Origin is zowat hetzelfde alleen voor games van EA.Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen![]()
Kleine update vd game voor singleplayer, staat er dit onder de patch notes:
* Additionally fixes bug where world would end on Dec 21![]()
![]()
Ik vind de mappen wel een goeie uitbreiding, net aftermatch aangeschaft en vind het echt lekkere heldere mappen
We zoeken gezellige mensen voor onze clan, stuur een pm als je wil joinen :D![]()
Sjesus lol.quote:Op zaterdag 22 december 2012 14:09 schreef very het volgende:
Ik verveelde me, dus ben ik maar wat bomen gaan kappen
[ afbeelding ]![]()
Dan verveel je je echt ja
Heeft me toch een goede 20 minuten bezig gehouden + nog eens 10 minuten screenshots aan mekaar stitchenquote:
People assume too much.![]()
Ik weet niet hoe jij je site heb geprogrammeerd, maar ik heb nu een streep midden op mijn beeld staanquote:Op zaterdag 22 december 2012 14:29 schreef very het volgende:
[..]
Heeft me toch een goede 20 minuten bezig gehouden + nog eens 10 minuten screenshots aan mekaar stitchen
Ik weet niet hoe jij je computer geprogrammeerd hebt, maar dit heb ik nog nooit van iemand gehoord / zelf meegemaaktquote:Op zaterdag 22 december 2012 14:49 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe jij je site heb geprogrammeerd, maar ik heb nu een streep midden op mijn beeld staan
*Edit:
En inderdaad...dit komt uiteraard niet door mijn website
[ Bericht 11% gewijzigd door very op 23-12-2012 00:18:37 ]People assume too much.![]()
Welke map is dit?quote:Op zaterdag 22 december 2012 14:09 schreef very het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Eerste potje op de pc erop zitten met VelitoX.
Tag is CrackerzEliteIk ben nie hier voor de pingpong te schpelen![]()
Kiek um goan met die M16A3 zonder attachments!quote:Op zaterdag 22 december 2012 15:23 schreef Quotidien het volgende:
Tag is CrackerzElite.
![]()
Je heb PMquote:Op zaterdag 22 december 2012 14:52 schreef very het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe jij je computer geprogrammeerd hebt, maar dit heb ik nog nooit van iemand gehoord / zelf meegemaakt
ligt 't aan mij of is alles best wel buggy and veel lagg? heb wel die laatste driver van nvidea geupdate.. geen idee of dat invloed heeft..![]()
Fijn om te horen dat het niet aan mijn site lag, maar aan je scherm.quote:Op zaterdag 22 december 2012 14:49 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe jij je site heb geprogrammeerd, maar ik heb nu een streep midden op mijn beeld staan
Kon natuurlijk ook niet anders
Hebben jullie nog tips voor die grote infantry maps waar je altijd aan alle kanten wordt afgeknald?Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen![]()
Bij de groep blijven en niet als een dolle rond rennen wat op de console wel konquote:Op zondag 23 december 2012 00:30 schreef Quotidien het volgende:
Hebben jullie nog tips voor die grote infantry maps waar je altijd aan alle kanten wordt afgeknald?I dont suffer from insanity, I enjoy every minute of it.![]()
En wat als die er geen zijn? Dat iedereen maar een beetje als een lone wolf z'n gang gaat?quote:Op zondag 23 december 2012 00:32 schreef Convict het volgende:
[..]
Bij de groep blijven en niet als een dolle rond rennen wat op de console wel konIk ben nie hier voor de pingpong te schpelen![]()
naar een andere server gaanquote:Op zondag 23 december 2012 00:43 schreef Quotidien het volgende:
[..]
En wat als die er geen zijn? Dat iedereen maar een beetje als een lone wolf z'n gang gaat?Only when the last tree has died and the last river has been poisoned and the last fish has been caught will we realize we cannot eat money.![]()
Zal je toevoegenquote:Op zaterdag 22 december 2012 15:23 schreef Quotidien het volgende:
Tag is CrackerzElitePerry the Platypus, what an unexpected surprise. And by unexpected, I really mean unexpected, what are you doing here, this is my week off.
Heeft niet zoveel zin om dat te zeggen, hangt ook per muis dpi instellingen af enzo.quote:Op zondag 23 december 2012 14:25 schreef Quotidien het volgende:
Hoe hebben jullie je sensivity staan?![]()
Oh, daar moet je premium voor hebben zie ik, vandaar dat er bij mij geen servers gevonden wordenquote:Op zaterdag 22 december 2012 15:16 schreef very het volgende:
[..]
Alborz Mountains (Armored Kill DLC)![]()
![]()
Wat moet ik aan met die Aftermath maps.Heb echt geen idee wat ik er moet.
Schieten?quote:Op zondag 23 december 2012 19:24 schreef Quotidien het volgende:
Wat moet ik aan met die Aftermath maps.Heb echt geen idee wat ik er moet.
quote:en ik maar over die scheuren heen en weer springen.
Na tijden weer eens gespeeld, ik vind Scavenger een beetje zielloos. Xbow is wel tof!Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!![]()
quote:Op zaterdag 22 december 2012 14:09 schreef very het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Heb ik met een paar anderen een keer op Caspian Border zitten doen op de console dan.
Ik heb je geadd, harde schijf is kapot en via firefox kreeg ik de browser plugin er niet op, zoiets simpels als IE opstarten en hem via daar installeren was nog niet in me opgekomen.quote:Ga snel wel weer op de PC wat doen, vermaak me te goed op de Xbox weer nu veel mensen die ik ken daar weer spelen en admin op een server etc.
[/quote]![]()
Ik ben juist net van xbox naar pc overgestapt.quote:Op maandag 24 december 2012 02:41 schreef Catkiller het volgende:
[..]![]()
Heb ik met een paar anderen een keer op Caspian Border zitten doen op de console dan.
[..]
Ik heb je geadd, harde schijf is kapot en via firefox kreeg ik de browser plugin er niet op, zoiets simpels als IE opstarten en hem via daar installeren was nog niet in me opgekomen.Ga snel wel weer op de PC wat doen, vermaak me te goed op de Xbox weer nu veel mensen die ik ken daar weer spelen en admin op een server etc.
Heb je iig geaccepteerd.
Ik doe een beetje van beiden, nou ja heel veel Xbox en een beetje PC. Komt ook omdat ik op de PC nooit zo goed zal worden qua stats als wat ik op de Xbox heb.quote:Op maandag 24 december 2012 02:43 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Ik ben juist net van xbox naar pc overgestapt.Heb je iig geaccepteerd.
Maar het maximum aantal spelers is wel een leuke afwisseling.
Lekker laggen op een Braziliaanse server jij.
[/quote]![]()
Haha zat bij hem in een Braziliaanse server idd, ging ziek goed hahahahaha.quote:Op maandag 24 december 2012 02:46 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik doe een beetje van beiden, nou ja heel veel Xbox en een beetje PC. Komt ook omdat ik op de PC nooit zo goed zal worden qua stats als wat ik op de Xbox heb.Maar het maximum aantal spelers is wel een leuke afwisseling.
Lekker laggen op een Braziliaanse server jij.![]()
?quote:Op maandag 24 december 2012 02:52 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Haha zat bij hem in een Braziliaanse server idd, ging ziek goed hahahahaha.Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen![]()
lol...dat zijn er dan nog even wat meer, dacht ikquote:Op maandag 24 december 2012 02:41 schreef Catkiller het volgende:
[..]![]()
Ik heb al paar weekjes geen bf3 gedaan, net ff aftermath gedaan..
Ik ben echt shit.. zie niemand meer lopen mijn skills zijn weg
Nu moet ik eerst weer potjes spelen om reactievermogen en inzicht op te bouwen om weer scherp te kunnen spelen..![]()
Stel je niet aan joh.quote:Op maandag 24 december 2012 18:37 schreef Dientje12 het volgende:
Nu moet ik eerst weer potjes spelen om reactievermogen en inzicht op te bouwen om weer scherp te kunnen spelen..BF is zo recent dat je je dat makkelijk weer in de vingers krijgt.
Ik probeerde laatst cs 1.6 weer te spelen na zoveel jaar. Vroeger viel ik regelmatig zonder problemen in bij een Nederlands topteam maar nu schiet ik nog geen olifant raak als ik er tegenaan sta. Dát is pas frustrerend
Conscience do cost.![]()
TDM is daar vooral goed voorquote:Op maandag 24 december 2012 18:37 schreef Dientje12 het volgende:
Ik heb al paar weekjes geen bf3 gedaan, net ff aftermath gedaan..
Ik ben echt shit.. zie niemand meer lopen mijn skills zijn weg
Nu moet ik eerst weer potjes spelen om reactievermogen en inzicht op te bouwen om weer scherp te kunnen spelen..![]()
![]()
Counter strike is ook echt een skill based gamequote:Op maandag 24 december 2012 19:59 schreef ems. het volgende:
[..]
Stel je niet aan joh.BF is zo recent dat je je dat makkelijk weer in de vingers krijgt.
Ik probeerde laatst cs 1.6 weer te spelen na zoveel jaar. Vroeger viel ik regelmatig zonder problemen in bij een Nederlands topteam maar nu schiet ik nog geen olifant raak als ik er tegenaan sta. Dát is pas frustrerend![]()
Wat dan? Gewoon goed op het hoofd richten of hopen dat ze al flink wat damage kwijt zijn en je alsnog een kill maakt door hem in zijn torso te schieten.Gebruik dat ding sowieso niet op grote stukken.
[/quote]![]()
Met de BA Bolt kun je van heel ver vrij makkelijk een kill maken single shot.quote:Op dinsdag 25 december 2012 04:24 schreef Catkiller het volgende:
Wat dan? Gewoon goed op het hoofd richten of hopen dat ze al flink wat damage kwijt zijn en je alsnog een kill maakt door hem in zijn torso te schieten.Gebruik dat ding sowieso niet op grote stukken.
Op hardcore that is.![]()
Het is op afstand ook vrij makkelijk voor een headshot met die scoped bow en dan de BA bolt heeft gewoon haast geen drop.quote:Op dinsdag 25 december 2012 10:13 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Met de BA Bolt kun je van heel ver vrij makkelijk een kill maken single shot.
Op hardcore that is.![]()
Het is in ieder geval met al die lage ranks weer overduidelijk kerst.
[/quote]![]()
AN-94!
Speel nu bijna elk wapen wat op burst kan, ook op burst, gaat echt lekker. G36 op burst woei. Famas is ook verassend effectief als je leert om ermee met burst te schieten.
![]()
Ik heb je toegevoeg via battlelog, maar hier staat dat je geen multiplayer speelt? Kan dit kloppen?quote:Op dinsdag 18 december 2012 15:25 schreef DoofenSchmirz het volgende:
Dan maar downloaden.
Originnaam: LatteFragiato![]()
Ik heb wel aftermath want ik ben premium, maar ik speel nooit op die maps omdat ik ze kut vind. Het is de slechste DLC voor battlefield 3 die er is..quote:
Dus van mij krijg je geen verslagen op aftermath![]()
Serieus? Je hebt zeker nog geen Close Quarters gedaan dan?quote:Op woensdag 26 december 2012 16:31 schreef jimi107 het volgende:
[..]
Ik heb wel aftermath want ik ben premium, maar ik speel nooit op die maps omdat ik ze kut vind. Het is de slechste DLC voor battlefield 3 die er is..
Dus van mij krijg je geen verslagen op aftermath
[/quote]![]()
CQ is baas.quote:Op woensdag 26 december 2012 17:54 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Serieus? Je hebt zeker nog geen Close Quarters gedaan dan?![]()
![]()
Wat is er mis met CQ?quote:Op woensdag 26 december 2012 17:54 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Serieus? Je hebt zeker nog geen Close Quarters gedaan dan?Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen![]()
Aftermath is baziger. Zelfs op de mappen met armor kan je als infantry nog domineren en de voertuigen goed ontwijken als je een class gebruikt die er weinig tegen kan doen.quote:Dat dat naar mijn mening toch echt wel veel minder goed is dan dat Aftermath is. Alleen al voetstappen beneden horen in gebouwen met betonnen vloeren wanneer jij boven loopt is om gek van te worden. Ik heb dat best veel gedaan hoor, maar dat was enkel om snel omhoog te ranken. Echt plezier heb ik in Aftermath waar je wat meer keuze hebt dan enkel de class die je neemt.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Geen idee van, heb aftermath nog niet gespeeld.....quote:Op woensdag 26 december 2012 18:01 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Aftermath is baziger. Zelfs op de mappen met armor kan je als infantry nog domineren en de voertuigen goed ontwijken als je een class gebruikt die er weinig tegen kan doen.
[..]
Dat dat naar mijn mening toch echt wel veel minder goed is dan dat Aftermath is. Alleen al voetstappen beneden horen in gebouwen met betonnen vloeren wanneer jij boven loopt is om gek van te worden. Ik heb dat best veel gedaan hoor, maar dat was enkel om snel omhoog te ranken. Echt plezier heb ik in Aftermath waar je wat meer keuze hebt dan enkel de class die je neemt.
Maar weet in ieder geval dat ik erg veel plezier heb gehad met Close Quarters, en niet alleen om snel te ranken![]()
![]()
Ik begrijp je.quote:Op woensdag 26 december 2012 18:01 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Aftermath is baziger. Zelfs op de mappen met armor kan je als infantry nog domineren en de voertuigen goed ontwijken als je een class gebruikt die er weinig tegen kan doen.
[..]
Dat dat naar mijn mening toch echt wel veel minder goed is dan dat Aftermath is. Alleen al voetstappen beneden horen in gebouwen met betonnen vloeren wanneer jij boven loopt is om gek van te worden. Ik heb dat best veel gedaan hoor, maar dat was enkel om snel omhoog te ranken. Echt plezier heb ik in Aftermath waar je wat meer keuze hebt dan enkel de class die je neemt.
Zelf ben ik echt nog aan het puzzlen met welke rol ik nou op me moet nemen, met name in Aftermath. Blijft erg lastig. Weet gewoon nog niet zo goed wat ik dan aan moet zegmaar. Je squad is ruk en speelt helemaal niet samen dus dan ga je maar rogue en dan word je na een uur rennen in de rug geschoten. Je team valt helemaal uit elkaar en alle points raken verloren. Bij dat soort situaties heb ik echt geen idee hoe verder te gaan zegmaar.
Ik vind Close Quarters vele malen beter dan Aftertmath.. Maar het is mijn mening natuurlijk, aftermath (de maps en scavenger mode) liggen mij niet zo, maar het is maar net waar je van houdtquote:Op woensdag 26 december 2012 17:54 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Serieus? Je hebt zeker nog geen Close Quarters gedaan dan?
Beste DLC vind ik nog steeds: Back to Karkand![]()
Vind zelf aftermath ook de minste, maar dat komt vooral doordat je (vooral in hardcore) vaak toch wat meer moeite hebt om vijanden te zien tussen alle rotzooi (bij normal heb je natuurlijk die cheatspotting). En al die dakhazen op Monolith natuurlijk, ugh.![]()
Aaaaaaaaahhhhhhhhhhh!quote:Op woensdag 26 december 2012 19:27 schreef VelitoX het volgende:
Vind zelf aftermath ook de minste, maar dat komt vooral doordat je (vooral in hardcore) vaak toch wat meer moeite hebt om vijanden te zien tussen alle rotzooi (bij normal heb je natuurlijk die cheatspotting). En al die dakhazen op Monolith natuurlijk, ugh.--- ҉ ---![]()
wat is deze trouwens, heb dit topic al redelijk lang niet gevolgd maar waar is dennis, JK en de rest allemaal gebleven?![]()
![]()
Dennis post ook gewoon hoor, maar die is gewoon laatste 20 posts dr nie lol (wss in bed of druk met familiezooi met kerst).quote:Op donderdag 27 december 2012 00:26 schreef andreas612 het volgende:
wat is deze trouwens, heb dit topic al redelijk lang niet gevolgd maar waar is dennis, JK en de rest allemaal gebleven?![]()
Ik lees meer de laatste tijd er is niet zoveel te bepraten meer over BF3 en idd kerst enzo.quote:Op donderdag 27 december 2012 11:55 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Dennis post ook gewoon hoor, maar die is gewoon laatste 20 posts dr nie lol (wss in bed of druk met familiezooi met kerst).![]()
Ik ga straks weer een poging wagen. Hopen dat ik dan wel in een paar goede squads terecht kom en niet weer genoodzaakt ben om rogue te gaan.Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen![]()
Ja zeker!quote:Op donderdag 27 december 2012 13:12 schreef hiddit het volgende:
wordt er nog wel gespeeld hier dan??
Alleen niet meer zoals in de hoogtijdagen met BoF heersend in servers![]()
jezus EA
Battlefield 3 + premium = 40Ī
Premium los kopen = 40 Ī
Ja zo beloon je je fanbase![]()
![]()
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
ahaa nicequote:Op donderdag 27 december 2012 13:14 schreef Re.active het volgende:
[..]
Ja zeker!
Alleen niet meer zoals in de hoogtijdagen met BoF heersend in servers![]()
Je leeft nogquote:Op donderdag 27 december 2012 13:12 schreef hiddit het volgende:
wordt er nog wel gespeeld hier dan??![]()
![]()
BF1942 nu gratis op Origin omdat het 10 jaar bestaat ofzo.Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen![]()
waar dan? ik zie hem niet staanquote:Op donderdag 27 december 2012 13:30 schreef Quotidien het volgende:
BF1942 nu gratis op Origin omdat het 10 jaar bestaat ofzo.![]()
Is al een maand of 4-5 zo volgens mijquote:Op donderdag 27 december 2012 13:30 schreef Quotidien het volgende:
BF1942 nu gratis op Origin omdat het 10 jaar bestaat ofzo..
![]()
Dit ja. Geef hem dan gewoon als gratis optionele update. Bij de volgende Battlefield wacht ik gewoon tot ze samen Ī40 kostenquote:Op donderdag 27 december 2012 13:14 schreef Ame_thyst het volgende:
jezus EA
Battlefield 3 + premium = 40Ī
Premium los kopen = 40 Ī
Ja zo beloon je je fanbase![]()
![]()
![]()
![]()
Ik join nu wel ff
-oh christ.. metro 64 man?jullie hebben nu toch wel genoeg punten?
[ Bericht 43% gewijzigd door #ANONIEM op 27-12-2012 15:43:07 ]![]()
Hij heb ook Bazaar!quote:Op donderdag 27 december 2012 15:41 schreef andreas612 het volgende:
Ik join nu wel ff
-oh christ.. metro 64 man?jullie hebben nu toch wel genoeg punten?
. Hmjah was wel ff leuk m320 trollen enzo
.
![]()
64 man metro. Dat is echt pure kanker.Would you like to know more?
waz je origin naam?quote:Op donderdag 27 december 2012 16:37 schreef Quotidien het volgende:
Wie o wie komt met mij het dak eraf ownen![]()
CrackerzElite
Kijk niet naar mn KD, speel het pas net op de pc.Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen![]()
Met explosieven wel ja, zonder is het nog best vermakelijk.. de chokehold is niet altijd bij vlag B.quote:Op donderdag 27 december 2012 16:17 schreef Afwazig het volgende:
64 man metro. Dat is echt pure kanker.
Enige nadeel is, dat er altijd van die eikeltjes zijn die op de non explosive servers toch weer de procon bug misbruiken, waardoor je ongestraft kills kan maken met de m320 tot een admin je van de server trapt (of er een votekickscript draait). Dat vind ik wel irritant... kleine kutkinderen op de servers die de boel weer verkloten. Zal nooit ophouden. Zo zitten mensen gewoon in elkaar.![]()
just for funquote:Op donderdag 27 december 2012 21:55 schreef VelitoX het volgende:
En dan hele avond in een Monolith Only server gaan zitten (een franse zelfs...) tssss.
![]()
Vind dat het op meerdere maps wel kanker kan zijn.quote:Op donderdag 27 december 2012 16:17 schreef Afwazig het volgende:
64 man metro. Dat is echt pure kanker.![]()
quote:that's mequote:Op vrijdag 28 december 2012 01:43 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Een of andere dorpsgek geloof ik.![]()
![]()
Nu pas de teaser gezien voor End Game... 1-pitter motoren.. yeah!
Lijkt een beetje op een militaire Kawasaki KLR 650.
Zo eens zien of ik nog wat raak kan schieten... ben nog niet helemaal de oude, maar gelukkig weer m'n nest uit. Kerst in bed is ook geen donder aan.![]()
Jezus zeg.. Speel nu weer een paar uur en het gaat potje na potje rampzalig. Word van alle kanten overal afgeknald.
Ben je als lone wolf bezig?quote:Op vrijdag 28 december 2012 15:10 schreef Quotidien het volgende:
Jezus zeg.. Speel nu weer een paar uur en het gaat potje na potje rampzalig. Word van alle kanten overal afgeknald.
Wij hebben ook teamspeak en spelen regelmatig met elkaar.
TeamSpeak server: teamspeak,jcode.nl![]()
Ik heb geen koptelefoon maar misschien kan ik wel luisteren?quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:40 schreef Re.active het volgende:
[..]
Ben je als lone wolf bezig?
Wij hebben ook teamspeak en spelen regelmatig met elkaar.
TeamSpeak server: teamspeak,jcode.nl
En nee, ik speel meestal in een team. Daar blijf ik dan vooral achter de frontlinie's om te reviven en medkits te droppen. Gebeurt ook niet bijster veel dus.Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen![]()
Luisteren kan altijd. BugWorksNL deed dat ook altijd, maar echt heel veel heb je er niet aan. Het is toch leuker als je zelf ook mee kan lullenquote:Op vrijdag 28 december 2012 16:44 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Ik heb geen koptelefoon maar misschien kan ik wel luisteren?
En nee, ik speel meestal in een team. Daar blijf ik dan vooral achter de frontlinie's om te reviven en medkits te droppen. Gebeurt ook niet bijster veel dus.![]()
Kan je nu niet spelen? Want eigenlijk wilde ik zometeen na een half jaar geen bf3 weer eens inloggenquote:![]()
![]()
neequote:Op vrijdag 28 december 2012 21:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kan je nu niet spelen? Want eigenlijk wilde ik zometeen na een half jaar geen bf3 weer eens inloggenIk ben nie hier voor de pingpong te schpelen![]()
Hij bedoelt denk ik waaraan je kon zien dat het gehacked was.quote:
Het was gehacked via de poll. Had nog een scherm openstaan met die poll.
[ Bericht 14% gewijzigd door BugWorks op 28-12-2012 21:53:49 ]![]()
Die xbow heeft ook een drop van jewelste zeg. Allemachtig.Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen![]()
Unlock de BA bolt. Die heeft bijna geen drop.quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:33 schreef Quotidien het volgende:
Die xbow heeft ook een drop van jewelste zeg. Allemachtig.![]()
Nog 5 headshots met 2nd weapon en dan heb ik die ba bolt. Rondje metro 64 met enkel een klein blaffertje en die bolt is van mij!![]()
Bolts zijn te wisselen met de knop waar je normaal je wapen mee op single shot, burst of full automatic kan zetten trouwens.quote:
Kwam ik ook later pas achter![]()
![]()
Foutje net tijdens een network lag op de server of iets anders vreemds.
Rechtsbovenin verscheen een oranje driehoekje met een losgekoppelde stekker.
Iedereen op de server had er last van... maar het geinige was dat mijn L96 ineens full-auto was.
Helaas door de lag raakte je geen hond, maar wel geinig om te zien.
Zo.. nu The Wire verder kijken.. nog 3 afleveringen en dan zit het er weer helemaal op...![]()
GAM / [PS3 & X360 - Battlefield 3 deel 49] Piew, piew.quote:Op zondag 30 december 2012 16:04 schreef InfernoBlast54 het volgende:
Er staat PC, maar mogen PS3 gebruikers hier ook komen?Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen![]()
Met dezelfde knop waarmee je kiest tussen single shot/burst/full automatisch. De "v" dus. Moet je de betreffende bolt wel unlocked hebben.quote:Op zondag 30 december 2012 20:33 schreef robuust89 het volgende:
Hoe kies je voor balanced bolts? Waar kan ik die selecteren?![]()
2x op v drukken, zelfde als wanneer je fire mode switcht.quote:Op zondag 30 december 2012 20:33 schreef robuust89 het volgende:
Hoe kies je voor balanced bolts? Waar kan ik die selecteren?Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen![]()
Blijft leuk.quote:![]()
Toch vond ik bijv. USAS-12 met Frags en LVL100 (met M26 Mass) leuker.
Maar die bunnyhoppers blijven herkenbaar.![]()
![]()
Ik kwam deze knakker gister tegen op een Metro 64 server..
http://battlelog.battlefield.com/bf3/#!/bf3/user/SenSei6667/
Toen net een uurtje een actieve account, staat hij nu al wereldwijd op nr 1 qua SPM.
Benieuwd hoe lang het duurt voor Dice de account op slot zet. Zoiets moet toch sneller gaan dan 24u.![]()
Geinig, eergister ofzo kwam ik de nummer 5 en 6 tegen qua spm. Overduidelijke hackers ->quote:Op maandag 31 december 2012 17:42 schreef JK het volgende:
Ik kwam deze knakker gister tegen op een Metro 64 server..
http://battlelog.battlefield.com/bf3/#!/bf3/user/SenSei6667/
Toen net een uurtje een actieve account, staat hij nu al wereldwijd op nr 1 qua SPM.
Benieuwd hoe lang het duurt voor Dice de account op slot zet. Zoiets moet toch sneller gaan dan 24u.
http://battlelog.battlefi(...)1997510/1/227612277/
nummers 32 en 31 van beide teams
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |