SPOILER: Video'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Battlefield 3 Premium Release datum: 4 juni 2012
Battlefield 3™ evolueert en groeit continu, dankzij de release van vijf uitbreidingspakketten. Deze enorme thematische uitbreidingspakketten zijn meer dan alleen map-pakketten: ze bevatten ook nieuwe wapens, voertuigen, missies, dogtags en nog veel meer. Als je Battlefield 3™ Premium koopt, krijg je exclusief eerder toegang tot alle vijf uitbreidingspakketten. Je kunt de pakketten ook los kopen. [Bron]SPOILER: Battlefield 3 PremiumOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. - Aftermath Release datum: December 2012
FOK! Teamspeak server: Teamspeak.jcode.nl (176.9.1.88:9987)
FOK! platoons op Battlelog: Band of Fok!kers Platoon FOK! Knokploeg PlatoonSPOILER: Fok! spelersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BF3 status banner maken (zoals in de spoiler hierboven): BF3stats.com
Voor hardware vragen: Topicreeks: [Gamepc] Discussie hardware topic
Vorige topics: Topicreeks: Battlefield 3
Wil je zelf wat toevoegen aan deze OP, ga dan naar hier naartoe.
[ Bericht 0% gewijzigd door robuust89 op 05-12-2012 11:42:52 ]Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!![]()
Is de nieuwe DLC wat? Eigenlijk geen eens zin om 'm te downloaden, zoveel games nog te spelen..
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Ik ga 'm zo ook maar even checken, al moet ik zeggen dat het er niet erg boeiend uit ziet, maar goed.![]()
Nu "ff" binnen halen :
1.39 GB
wat hield de update van vorige week in dan ?
[ Bericht 86% gewijzigd door #ANONIEM op 05-12-2012 09:58:22 ]![]()
Gisteren is het me niet gelukt om hem binnen te halen vandaag nog maar eens proberenOnly when the last tree has died and the last river has been poisoned and the last fish has been caught will we realize we cannot eat money.![]()
Reden?quote:Only when the last tree has died and the last river has been poisoned and the last fish has been caught will we realize we cannot eat money.![]()
Aftermath is wel grappig. Scavenger ook wel. Ik ga nu even kijken of ik mijn eerste Xbow kills kan maken.Would you like to know more?
Alles over cryptocurrency, bitcoin en blockchain in begrijpelijke taal![]()
wat te doen voor die bow?I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter![]()
3 rondjes scavenger winnen.Would you like to know more?
Meh, vind er gewoon geen bal aan. Maps zijn niet geweldig en weinig echte toevoegingen vind ik.quote:![]()
Godverdomme wat heb ik net kapotgeërgerd. Ik was dus met shotgun en crossbow combo aan het ownen als een baas. Toen ik 10-1 stond raakte m`n ammo op van beiden. Dus ik met de scoped .44 nog 3 kills gemaakt terwijl ik zocht / smeekte om ammo. Serieus dat heeft gewoon 10 minuten geduurd. niemand die ammo had / kwam brengen of uberhaupt neergooide. Toen ben ik doodgegaan.
Would you like to know more?
Waarom speel je zelf dan niet ammo gast, of neem je de uitrusting van een dooie ammo gast?quote:Op woensdag 5 december 2012 12:25 schreef Afwazig het volgende:
Godverdomme wat heb ik net kapotgeërgerd. Ik was dus met shotgun en crossbow combo aan het ownen als een baas. Toen ik 10-1 stond raakte m`n ammo op van beiden. Dus ik met de scoped .44 nog 3 kills gemaakt terwijl ik zocht / smeekte om ammo. Serieus dat heeft gewoon 10 minuten geduurd. niemand die ammo had / kwam brengen of uberhaupt neergooide. Toen ben ik doodgegaan.
Only when the last tree has died and the last river has been poisoned and the last fish has been caught will we realize we cannot eat money.![]()
Dat laatste heb ik geprobeerd maar kon er gewoon geen één vinden. Die eerste moest ik eerst voor doodgaanquote:Op woensdag 5 december 2012 12:48 schreef dekilo het volgende:
[..]
Waarom speel je zelf dan niet ammo gast, of neem je de uitrusting van een dooie ammo gast?.
Laatst heb ik ook weet ik hoe lang achter een ammo gast aan lopen rennen in Kharg.quote:Op woensdag 5 december 2012 12:52 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Dat laatste heb ik geprobeerd maar kon er gewoon geen één vinden. Die eerste moest ik eerst voor doodgaan.
Om gek van te worden.Only when the last tree has died and the last river has been poisoned and the last fish has been caught will we realize we cannot eat money.![]()
Neemt niet weg dat teamplay vaak ver te zoeken is. Zeurt iemand om ammo en medkits en krijgen ze dat rennen ze vaak weg, anderen moet je eerst aan gort schieten om hun aandacht te krijgen...quote:Op woensdag 5 december 2012 12:48 schreef dekilo het volgende:
[..]
Waarom speel je zelf dan niet ammo gast, of neem je de uitrusting van een dooie ammo gast?I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Ja, ik verlang weer naar de goede oude enemy territory tijd........................quote:Op woensdag 5 december 2012 12:55 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat teamplay vaak ver te zoeken is. Zeurt iemand om ammo en medkits en krijgen ze dat rennen ze vaak weg, anderen moet je eerst aan gort schieten om hun aandacht te krijgen...Only when the last tree has died and the last river has been poisoned and the last fish has been caught will we realize we cannot eat money.![]()
Overigens komt de Xbow op de plek van je ammobox dus kun je geen support spelen met ammo en xbowWould you like to know more?
Dat is ook echt gaar.quote:Op woensdag 5 december 2012 12:56 schreef Afwazig het volgende:
Overigens komt de Xbow op de plek van je ammobox dus kun je geen support spelen met ammo en xbowOnly when the last tree has died and the last river has been poisoned and the last fish has been caught will we realize we cannot eat money.![]()
GODVERDOMMMEEEEE
Dus ik met die Xbow iemand 1x geraakt, schiet ik voor de 2e keer om hem af te maken komt er net een jeep voorbij rijden waar de pijl dus tegenaankomt. AAAAAAAAARGHWould you like to know more?
quote:Op woensdag 5 december 2012 13:18 schreef Afwazig het volgende:
GODVERDOMMMEEEEE
Dus ik met die Xbow iemand 1x geraakt, schiet ik voor de 2e keer om hem af te maken komt er net een jeep voorbij rijden waar de pijl dus tegenaankomt. AAAAAAAAARGH
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!![]()
Dat was even mijn nerdragemomentje.Would you like to know more?
Teamspeak server werkt niet meer?Would you like to know more?
Komt ook omdat je te pas en te onpas om ammo/health/pick up vraagt als je alleen al in een richting spot om te kijken of er een tegenstander loopt.quote:Op woensdag 5 december 2012 12:55 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat teamplay vaak ver te zoeken is. Zeurt iemand om ammo en medkits en krijgen ze dat rennen ze vaak weg, anderen moet je eerst aan gort schieten om hun aandacht te krijgen...Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]![]()
het systeem werkt domweg niet.quote:Op woensdag 5 december 2012 14:48 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Komt ook omdat je te pas en te onpas om ammo/health/pick up vraagt als je alleen al in een richting spot om te kijken of er een tegenstander loopt.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
De meeste mensen interreseert het domweg niet of ze medic zijn of support.quote:Op woensdag 5 december 2012 14:54 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
het systeem werkt domweg niet.
Dat is het probleem.We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Vi Veri Veniversum Vivus Vici![]()
Nah, visueel wordt het ook lang niet zo duidelijk weergegeven als in BF2...quote:Op woensdag 5 december 2012 15:40 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
De meeste mensen interreseert het domweg niet of ze medic zijn of support.
Dat is het probleem.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Als ik nog premium wil nu, maakt het dan uit waar ik een code haal? BF3 heb ik destijds hier in NL gekocht gewoon...![]()
De Conquest versies vind ik een stuk leuker dan de Scavenger varianten. Ook gisteravond wat rush gespeeld, en dat was ook gewoon erg leuk (mag ook wel, Armored Kill issut vernaggeld door de paratroopers vanuit de AC-130).quote:Op woensdag 5 december 2012 18:19 schreef JK het volgende:
Ik ben vergeten de Conquest levels van Aftermath te bekijken, dus toch nog even spelen.Nee maakt niet uit, je kan het net zo goed gewoon op origin kopen (al heb je net een sale gemist waar ie 25 euro ipv 50 euro was).quote:Op woensdag 5 december 2012 19:03 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Als ik nog premium wil nu, maakt het dan uit waar ik een code haal? BF3 heb ik destijds hier in NL gekocht gewoon...
Hier kan je een Origin key voor Premium kopen voor 30 euro:
http://www.g2play.net/store/Battlefield-Series/![]()
Sinds ik de nieuwe Nvidia driver gebruik blijft m'n kaart zo'n 15 graden koeler tijdens BF3. Iemand anders ook opgevallen?My mission is to kill time, and time's to kill me in its turn. How comfortable one is among murderers.![]()
De bèta of de normale?quote:Op donderdag 6 december 2012 01:58 schreef Leatherneck het volgende:
Sinds ik de nieuwe Nvidia driver gebruik blijft m'n kaart zo'n 15 graden koeler tijdens BF3. Iemand anders ook opgevallen?Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!![]()
310.70, welke zoals ik zie nu weer als beta wordt gepresenteerd. Eergisteren gedownload, toen was deze driver nog WHQL aangeschreven. Bij BF3 iig een aangename verandering wat betreft koeling, terwijl m'n kaart bij FC3 wel zoals verwacht naar z'n piek temperatuur schiet.quote:My mission is to kill time, and time's to kill me in its turn. How comfortable one is among murderers.![]()
Hij heeft het er ook over dat het te geel is en bip en ik gister ook.quote:
Maar het is niet iritant maar wel volgens mij beetje snel gedaan door DICE.![]()
Hoeso snel gedaan? Dat is gewoon de kleur die ze de map willen geven qua sfeer..... Heeft niks met snelheid te maken.quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:23 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Hij heeft het er ook over dat het te geel is en bip en ik gister ook.
Maar het is niet iritant maar wel volgens mij beetje snel gedaan door DICE.![]()
watDat heb ik dus niet gedaan, en om het nog vreemder te maken, dit emailadres gebruik ik niet voor Originquote:Hallo , Het wachtwoord van Origin is bijgewerkt. Als je deze wachtwoordwijziging niet hebt aangevraagd of denkt dat je deze e-mail abusievelijk hebt ontvangen, moet je meteen contact opnemen met Origin Help. Met vriendelijke groet, Je vrienden bij Origin
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!![]()
Ik weet niet waar ze allemaal mee bezig zijn daar. Mijn wachtwoord deed het een tijdje terug ook niet meer en moest ik resetten.. account was gelukkig niet gejat.quote:Op vrijdag 7 december 2012 15:08 schreef robuust89 het volgende:
wat
[..]
Dat heb ik dus niet gedaan, en om het nog vreemder te maken, dit emailadres gebruik ik niet voor Origin[ afbeelding ]
Heb al een eeuwigheid niet meer gespeeld ook, hoe zit het met de cheaters op dit moment?-weg-![]()
Heb zowieso niet zoveel van cheaters gemerkt in bf3, laatste tijd ook niet (opvallend genoeg in blops2 ook nietquote:Op vrijdag 7 december 2012 15:34 schreef Auti het volgende:
[..]
Ik weet niet waar ze allemaal mee bezig zijn daar. Mijn wachtwoord deed het een tijdje terug ook niet meer en moest ik resetten.. account was gelukkig niet gejat.
Heb al een eeuwigheid niet meer gespeeld ook, hoe zit het met de cheaters op dit moment?).
![]()
De laatste keren dat ik speelde was het gewoon niet leuk meer.. en nee dat waren niet gewoon goede spelers; met een sniper op een berg staan, rondjes draaien en alles in 1 schot killen..quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:03 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Heb zowieso niet zoveel van cheaters gemerkt in bf3, laatste tijd ook niet (opvallend genoeg in blops2 ook niet).
Ze kunnen nooit overal bovenop zitten maar het was toen iig echt een zooitje en toen heb ik het spel maar neergelegd ook.-weg-![]()
In Hardcore weinig cheaters opgemerkt de laatste maanden.quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:17 schreef Auti het volgende:
[..]
De laatste keren dat ik speelde was het gewoon niet leuk meer.. en nee dat waren niet gewoon goede spelers; met een sniper op een berg staan, rondjes draaien en alles in 1 schot killen..
Ze kunnen nooit overal bovenop zitten maar het was toen iig echt een zooitje en toen heb ik het spel maar neergelegd ook.My mission is to kill time, and time's to kill me in its turn. How comfortable one is among murderers.![]()
Hebben bepaalde aftermath maps op de pc ook een beetje een gele gloed?
Het ziet er echt niet uit op de xbox. Behalve epicenter en Talah Market zien er prima uit.![]()
Jep.quote:Op zaterdag 8 december 2012 00:51 schreef SoldMayor het volgende:
Het ziet er echt niet uit op de xbox. Behalve epicenter en Talah Market zien er prima uit.![]()
Ja, zo op pc:quote:Op zaterdag 8 december 2012 00:51 schreef SoldMayor het volgende:
Het ziet er echt niet uit op de xbox. Behalve epicenter en Talah Market zien er prima uit.
https://www.dropbox.com/s(...)06%2013-38-17-77.png
https://www.dropbox.com/s(...)06%2013-38-00-14.png
vind het wel tofgraag verwijderen![]()
BF3: The Aftermath; to rape or not to rape, that's the question.
Echt onwijs slecht gebalanceerd. Voor 3 minuten geinig als je wint, voor 30 seconden als je verliest.
Nog servers waar dit beter gaat?![]()
Okeequote:Op zaterdag 8 december 2012 12:59 schreef JK het volgende:
[..]
Vanmiddag denk ik wel. Nu nog 2 winkels bezoeken, diepvries ontdooien en dan heb ik tijd.![]()
![]()
Nou, de gletsjer is verwijderd hoor.. heeft nog anderhalf uur, flink wat water en natte handdoeken gekost, maar ik kan er weer een jaar of 2 tegen aan met de meuk in de vriezer.![]()
Nu maar eens wat extra punten halen... eens zien welke ribbons bijna een medal worden, dat tikt lekker aan.![]()
Nice.quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:42 schreef VelitoX het volgende:
Overigens de Crossbow voor Support staat op de c4 slot, niet de ammo.
Als je een fohn hebt liggen heb je het zo weggesmoltenquote:Op zaterdag 8 december 2012 16:40 schreef JK het volgende:
Nou, de gletsjer is verwijderd hoor.. heeft nog anderhalf uur, flink wat water en natte handdoeken gekost, maar ik kan er weer een jaar of 2 tegen aan met de meuk in de vriezer.![]()
.![]()
![]()
Heeft iemand tips voor de jet, ik bedoel, ik kan er wel leuk rondjes mee vliegen enzo maar die machinegun schiet voor geen meter.![]()
Die gebruikte ik incl een beitel.quote:Op zaterdag 8 december 2012 19:47 schreef Re.active het volgende:
[..]
Als je een fohn hebt liggen heb je het zo weggesmoltenen dan nog anderhalf uur. Er zat echt heel veel ijs in.
![]()
Geen joystick gebruikenquote:Op zaterdag 8 december 2012 20:11 schreef Baksteenfietsschepijs het volgende:
Heeft iemand tips voor de jet, ik bedoel, ik kan er wel leuk rondjes mee vliegen enzo maar die machinegun schiet voor geen meter.![]()
![]()
Ik ben Jet addict en die machinegun is heerlijk als je 'm goed weet te plaatsen. Veelal betekent 't om ver vooruit te mikken, als je achter een vijandige Jet aanzit bijvoorbeeld. ideale situaties zijn als de vijandige Jet een bocht gaat maken, dan kun je 'm mooi op zijn pan knallen.quote:Op zaterdag 8 december 2012 20:11 schreef Baksteenfietsschepijs het volgende:
Heeft iemand tips voor de jet, ik bedoel, ik kan er wel leuk rondjes mee vliegen enzo maar die machinegun schiet voor geen meter.My mission is to kill time, and time's to kill me in its turn. How comfortable one is among murderers.![]()
Ik kom dit berichtje 2x tegen in twee dagenRepareren via origin lukt gelukkig, maar weet iemand hoe je dit kan vermijden?
![]()
![]()
Nee, geen russische versie. Hij doet het wel op alle servers voor zo ver ik weet, maar ik krijg dat bericht telkens bij mijn favoriete server. wtfff...quote:Op zondag 9 december 2012 23:56 schreef Re.active het volgende:
Heb je toevallig een russische versie?
http://www.cjs-cdkeys.com/battlefield-3-origin/bf3lang.html![]()
Ik kom wel even. Momenteel is mijn bek nog verdoofd dus nu nog even niet.
Heb je een Integramuis ?quote:Op maandag 10 december 2012 13:10 schreef Afwazig het volgende:
Ik kom wel even. Momenteel is mijn bek nog verdoofd dus nu nog even niet.
![]()
![]()
Ik doelde op TSquote:
Slecht gebalanceerd? Onderbouw dit eens aub?quote:Op zaterdag 8 december 2012 10:52 schreef NiGeLaToR het volgende:
BF3: The Aftermath; to rape or not to rape, that's the question.
Echt onwijs slecht gebalanceerd. Voor 3 minuten geinig als je wint, voor 30 seconden als je verliest.
Nog servers waar dit beter gaat?
Ik vind dit juist 1 van de beter gebalanceerde mapsPeople assume too much.![]()
Origin ligt plat..............quote:Op maandag 10 december 2012 19:48 schreef LuieSurinamer het volgende:
ligt Origin er weer uit of is het alleen bij mij zo?![]()
What's new? Laatste tijd krijg ik problemen dat wanneer ik eens server aanklik, origin (en dus bf3) niet start. Fucking irritant.quote:![]()
heb een uur geleden ongeveer nog gespeelt.. kut EA is het ook.. met battlefield 4 wacht ik in iedergeval eerst een paar maanden... alle bugs eruit, en zijn de uitbreiding er standaard bij geleverd voor 40 eu...quote:Op maandag 10 december 2012 20:25 schreef ikveranderhemniet het volgende:
[..]
What's new? Laatste tijd krijg ik problemen dat wanneer ik eens server aanklik, origin (en dus bf3) niet start. Fucking irritant.![]()
Ik heb Battlefield opnieuw moeten installen omdat er op m'n SSD niet genoeg ruimte was om te repairen. (hij houd de oude data en download er bovenop ook nog tig gig)quote:Op maandag 10 december 2012 20:25 schreef ikveranderhemniet het volgende:
[..]
What's new? Laatste tijd krijg ik problemen dat wanneer ik eens server aanklik, origin (en dus bf3) niet start. Fucking irritant.
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch![]()
Ga ik mooi Dexter kijken en daarna The Wire, no BF3.
Heb nu toch ook een beetje last van m'n wijsvinger die ik heel veel gebruik met BF3... ik kan 'm niet zo goed buigen, tenminste.. ik mis de laatste 10% ofzo en hij voelt wat stijf aan de laatste 2 a 3 weken... ben een beetje zielig aan het worden... knie nog steeds niet in orde, vinger die niet mee werkt.. wil niet weten wat ik allemaal mankeer als ik 50 ben.
@andreas; BF4 laat ik helemaal links liggen, dit was mijn laatste Battlefield van EA/Dice.![]()
Ja maar dan is BF5 al uit...quote:Op maandag 10 december 2012 20:28 schreef andreas612 het volgende:
[..]
heb een uur geleden ongeveer nog gespeelt.. kut EA is het ook.. met battlefield 4 wacht ik in iedergeval eerst een paar maanden... alle bugs eruit, en zijn de uitbreiding er standaard bij geleverd voor 40 eu...
En als je dan BF6 pre-ordered, dan krijg je beta-access tot BF7![]()
Gewoon 5 dagen in de week naar de sportschool en het komt allemaal goedquote:Op maandag 10 december 2012 20:29 schreef JK het volgende:
Ga ik mooi Dexter kijken en daarna The Wire, no BF3.
Heb nu toch ook een beetje last van m'n wijsvinger die ik heel veel gebruik met BF3... ik kan 'm niet zo goed buigen, tenminste.. ik mis de laatste 10% ofzo en hij voelt wat stijf aan de laatste 2 a 3 weken... ben een beetje zielig aan het worden... knie nog steeds niet in orde, vinger die niet mee werkt.. wil niet weten wat ik allemaal mankeer als ik 50 ben.![]()
![]()
Zou het? Nah vinger zal wel weer goedkomen... knie duurt erg lang, heel erg lang.
Zit er nu al 7 maanden mee.. fysio etc. glucosamine/chondroitine (wat helpt, sindsdien veel minder pijn), ik hoop toch wel dat het over een half jaar echt over is. Wil weer rennen, sprintjes trekken etc. doe ik nu even niet. Maarja, heb het opgelopen met een wedstrijdje fietsen tegen een racefietser, veelste zwaar zonder warming up. Leuk hoor, om dan 7 maanden minder te kunnen... ik droom van rennen, nu nog in de praktijk weer brengen.Overigens fiets ik nu nog wel 12-15km dagelijks (ahum met de gladheid en regen pak ik de auto) en crosstrain ik om de dag. Dat is minder belasting voor het gewricht.
Maargoed, genoeg offtopic gelult.![]()
![]()
tja, maar tegen die tijd hebben ze toch weer aardig wat fapmateriaal in een trailer kunnen krijgen dus dat gaan we dan toch weer kopen he.. alleen even wachten de eerste maanden aangezien hetzelfde verhaal zal worden met die DLC's van BF3..quote:Op maandag 10 december 2012 20:29 schreef JK het volgende:
@andreas; BF4 laat ik helemaal links liggen, dit was mijn laatste Battlefield van EA/Dice.![]()
The Wire \o/quote:Op maandag 10 december 2012 20:29 schreef JK het volgende:
Ga ik mooi Dexter kijken en daarna The Wire, no BF3.![]()
Mijn pc heeft de nodige upgrades gehad en kan nu met gemak BF3 aan.
Ik heb BF gespeeld sinds BF1942 t/m BF2 met alle uitbreidingen.
Is het nu nog de moeite waard om erin te springen of word ik meteen aan alle kanten afgeslacht door pro's en snipers?
Zit er een vorm van matchmaking in?Perry the Platypus, what an unexpected surprise. And by unexpected, I really mean unexpected, what are you doing here, this is my week off.
Origin ID: LatteFragiato
Battlefield 3: [BoF]Robhimself![]()
Matchmaking zit er niet in. Of het de moeite waard is moet je zelf weten, voor 48 euro kan je alles wat het spel te bieden heeft al kopen nu dus dat valt wel mee, kan je zeker flink wat uren mee vullen als het je bevalt. Afgeslacht zal je niet worden.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Ik heb het welgeteld 2 uur op de xbox 360 gespeeld toendertijd en toen ging het in de eerste match gelijk wel lekker, maar op PC weet ik niet zo. Al mijn vrienden spelen het ook.quote:Op dinsdag 11 december 2012 10:30 schreef Catkiller het volgende:
Matchmaking zit er niet in. Of het de moeite waard is moet je zelf weten, voor 48 euro kan je alles wat het spel te bieden heeft al kopen nu dus dat valt wel mee, kan je zeker flink wat uren mee vullen als het je bevalt. Afgeslacht zal je niet worden.
En inderdaad ik zat aan BF3 Premium te denken.Perry the Platypus, what an unexpected surprise. And by unexpected, I really mean unexpected, what are you doing here, this is my week off.
Origin ID: LatteFragiato
Battlefield 3: [BoF]Robhimself![]()
Op de Xbox ben ik 3 keer beter dan op de PC maar ik sta daar ook nog positief. Ik ben ergens deze zomer pas begonnen met spelen en kon gewoon goed mee komen. Wist dan wel hoe elke map zo'n beetje in elkaar zat doordat ik het op de Xbox ook speel. Alle voertuigen unlocks krijg je met een premium edition dus daar ben je dan al verder mee dan dat ik ben.quote:Op dinsdag 11 december 2012 10:33 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Ik heb het welgeteld 2 uur op de xbox 360 gespeeld toendertijd en toen ging het in de eerste match gelijk wel lekker, maar op PC weet ik niet zo. Al mijn vrienden spelen het ook.
En inderdaad ik zat aan BF3 Premium te denken.
Als het je toen beviel dan zal het je op de PC ook wel bevallen. Alleen al door de keuze die je hebt qua aantal spelers per map.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Heb nog niet heel veel uur in kunnen stoppen, maar de 10-12 potjes die ik gespeeld heb eindigden allemaal in een vroegtijdige eenzijdige rape. Alleen een knife-xbow-only server bijvoorbeeld niet of als er gewoon niet veel spelers in een grote map zitten kun je je nog vrij bewegen. Maar 1 van de maps spawn je achter een stuk met een terras en zijn er maar een paar chokepoints waar je doorheen kunt waar het een soort metro-rape werdquote:Op maandag 10 december 2012 13:59 schreef very het volgende:
[..]
Slecht gebalanceerd? Onderbouw dit eens aub?
Ik vind dit juist 1 van de beter gebalanceerde maps![]()
Daarom ook mijn vraag of er servers zijn waar dit niet steeds gebeurt. Kan ook even wennen zijn voor iedereen, of 'pech' hebben dat je tegen/met veel betere spelers speelt.![]()
Ik zou er nu niet meer in springen.. teveel no-life shitbucket level 100's die er 1500+ uren in hebben zitten. Die hebben een ingebouwde aimbot in hun hand zitten. Die raken echt voor jij kan knipperen met je ogen. Die spelen zo vaak dat ze echt exact weten hoe de wapens werken.. meest trieste blijft een lvl100 met een m16a3.![]()
Die nolife level 100's heb je overal wel. Van die kneuzen die alleen maar in een jet zitten en scores als 40-1 hebben enzo. Als die die negeert is het wel lachen. Sommige potjes blijven echt te episch.Would you like to know more?
Alles over cryptocurrency, bitcoin en blockchain in begrijpelijke taal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |