quote:Op dinsdag 4 december 2012 23:42 schreef An_awesome_wave het volgende:
Lol, wat een geouwehoer weerHier ook een dik succesverhaal momenteel.... na 2 maanden gedate te hebben werd ik langzaam maar zeker echt fucking verliefd op desbetreffende chick. Heb nog nooit eerder meegemaakt dat ik zo compatible ben met iemand, echt bizar
![]()
Uit angst dat het niet wederzijds zou zijn heb ik mijn gevoelens lange tijd afgehouden maar gisteren hield ik het niet meer en vertelde haar dat ik enorm verliefd aan het worden was, en als dat niet wederzijds was ik er liever mee wilde kappen.
Luckily for me is ze net zo into mij als dat ik into haar ben, ik kotste bijna regenbogen van geluk, hahaha. Vrijdag zie ik haar weerwe zijn nu de datingfase min of meer voorbij en ik weet bijna wel zeker dat dit iets moois gaat worden.
Ik de mijne ookquote:Op woensdag 5 december 2012 00:59 schreef Andromache het volgende:
De OP klopt niet, ik wil mijn usericon erin.
je kunt de OP gewoon aanpassen metquote:Op woensdag 5 december 2012 01:00 schreef eefje801 het volgende:
En dat gaan jullie aan een digibeet als ik vragen??
1 | [url=http://fotoboek.fok.nl/Andromache][img]http://i.fok.nl/usericons/138876/fok_kers.jpg[/img][/url] |
geluktquote:Op woensdag 5 december 2012 01:02 schreef Andromache het volgende:
[..]
je kunt de OP gewoon aanpassen met
[ code verwijderd ]
dank!
Er kunnen er iig een paar uit (zie poll) volgens mij deden enkele het ook niet meer. Weet zo even niet welke...quote:Op woensdag 5 december 2012 01:12 schreef eefje801 het volgende:
Zijn er nog meer datingsites die in de OP moeten?
En ik de mijne ook alstublieftquote:Op woensdag 5 december 2012 00:59 schreef Andromache het volgende:
De OP klopt niet, ik wil mijn usericon erin.
Ik loop hier haren uit mijn hoofd te trekken want het lukt me gewoon nietquote:Op woensdag 5 december 2012 01:20 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Moet je Eef even voordoen hoe ze dat doet...net als Andromache!
Snelquote:Op woensdag 5 december 2012 01:21 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik loop hier haren uit mijn hoofd te trekken want het lukt me gewoon niet
Het heeft geen haastquote:Op woensdag 5 december 2012 01:21 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik loop hier haren uit mijn hoofd te trekken want het lukt me gewoon niet
je kan de OP nu nog wel editten..maar moet ze wel weten hoe! Oftwel, geef een voorzetjequote:Op woensdag 5 december 2012 01:22 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Snel
Dit topic volspammen... Komt het wel in de volgende OP
zoals A. deed!quote:Op woensdag 5 december 2012 01:02 schreef Andromache het volgende:
[..]
je kunt de OP gewoon aanpassen met
[ code verwijderd ]
dank!
Zit mobielquote:Op woensdag 5 december 2012 01:24 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
je kan de OP nu nog wel editten..maar moet ze wel weten hoe! Oftwel, geef een voorzetje
Sorry schat, zoals je weet ben ik een nog grotere digibeet dan jij...quote:Op woensdag 5 december 2012 01:24 schreef eefje801 het volgende:
ha ha, nou ik wil gewoon weten wat ik nou precies fout doe. Die link van andromache werkt wel, maar als ik precies hetzelfde doe bij de anderen (qua codering) lukt het niet.
1 | [url=***hier de URL naar het fobo van de desbetreffende user***] |
1 | [img]*** hier de URL van de usericon van de desbetreffende user*** |
1 | [/img][/url] |
En de URL naar de usericon is gewoon de locatie kopiëren op het plaatje toch?? ja sorry heel lief maar dit is ook nog steeds geheimtaalquote:Op woensdag 5 december 2012 01:26 schreef Andromache het volgende:
komtie:
dit moet je typen:
[ code verwijderd ]
direct hierna:
[ code verwijderd ]
direct hierna de tags sluiten:
[ code verwijderd ]
klaar
Whaha, weet je dat wel zeker??quote:Op woensdag 5 december 2012 01:26 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Sorry schat, zoals je weet ben ik een nog grotere digibeet dan jij...
Laat het ze zelf maar uitvogelen voor de volgende OP! Kan jij je zondag op mijn computer storten
Best schattig zo'n digibeetquote:Op woensdag 5 december 2012 01:31 schreef eefje801 het volgende:
[..]
En de URL naar de usericon is gewoon de locatie kopiëren op het plaatje toch?? ja sorry heel lief maar dit is ook nog steeds geheimtaal
Klopt!!quote:Op woensdag 5 december 2012 01:31 schreef eefje801 het volgende:
[..]
En de URL naar de usericon is gewoon de locatie kopiëren op het plaatje toch?? ja sorry heel lief maar dit is ook nog steeds geheimtaal
dat wordt datenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |