Ik heb er allang 1 van de action jongequote:Op dinsdag 4 december 2012 23:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
KOOP NIET DE DURE VAN 10 EURO PER BOL. Ok mooiere kleuren en printjes dan action maar de kwaliteit (en hun klantenservice! ) is het niet waard. Ik koop die shit nooit meer
Ik ben slekt voor andere autistenquote:Op dinsdag 4 december 2012 23:32 schreef Mss het volgende:
Schaar choqueert echt iedere keer weer. Denk je haar te kennen, BAM, weer iets nieuws!
Die heb je wel 4-5 nodig denk ikquote:Op dinsdag 4 december 2012 23:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb er allang 1 van de action jonge
quote:
Joop is eigenlijk Johanna.quote:Op dinsdag 4 december 2012 23:33 schreef Mss het volgende:
Wil er verder nog iemand uit de kast komen? Is er nog iemand lesbisch ofzo?
Ja, bij ons zitten ze allemaal bij elkaar. Het contrast jonge, het is groot.quote:Op dinsdag 4 december 2012 23:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
Wel een beetje de andere kant op, maar vooruit
En ik weet genoeg van hele groepen aidgestoorden
Wij moesten er wel om lachen trouwens, we hadden wel eens therapie in het gebouw van de obesitas-therapie en daar hadden ze zoetjes en lightproducten enzo.. Die wij absoluut niet mochten gebruiken.
Vonden wij zeer oneerlijk
Of psychopaat, of schizofreen...quote:Op dinsdag 4 december 2012 23:33 schreef Mss het volgende:
JAquote:Op dinsdag 4 december 2012 23:33 schreef Mss het volgende:
Lijkt me best demotiverend eigenlijkquote:Op dinsdag 4 december 2012 23:35 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, bij ons zitten ze allemaal bij elkaar. Het contrast jonge, het is groot.
We zien elkaar niet veel eigenlijk, alleen bij de weegkamers, dus dat valt wel mee.quote:Op dinsdag 4 december 2012 23:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Lijkt me best demotiverend eigenlijk.
Wij hadden een groot terrein met een kliniek voor intern, een zooi deeltijdbehandelingen, ambulante hulp en het obesitas-centrum. We zagen elkaar dus wel eens in de wandelgangen en tijdens de wandelingen over het terrein na het eten (waar je de anorecten er zo uit kon pikken, die liepen een stuk harder).
In onze groep zat het door elkaar heen trouwens. Anorexia, Boulimia en één iemand met BED.
Wij trekken ook wel bekijksquote:Op dinsdag 4 december 2012 23:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik liep toen ook snel man!![]()
![]()
Begon je met de groep te lopen, was je in gesprek met een mede-anorect, keek je een keer om, liep de rest van de groep ineens 200 meter achter je
Nee, eetbuien en juist niet kotsen en daardoor heel rap aankomen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 23:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
BED is toch juist velen vreten? Of moet je daarna dan kotsen?
Binge eating disorder toch?quote:Op dinsdag 4 december 2012 23:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
BED is toch juist velen vreten? Of moet je daarna dan kotsen?
14.gifquote:Op dinsdag 4 december 2012 23:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
Piemelverlenging met pvc buis(Y)
Oh MAAR DAN HOOR JE TOCH NIET BOJ DE ANORECTENquote:Op dinsdag 4 december 2012 23:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nee, eetbuien en juist niet kotsen en daardoor heel rap aankomen.
Nee maar het is wel een aidstoornisquote:Op dinsdag 4 december 2012 23:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oh MAAR DAN HOOR JE TOCH NIET BOJ DE ANORECTEN
Ik meld me wel voor de eerstequote:Op dinsdag 4 december 2012 23:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Of psychopaat, of schizofreen...
Ik had ook geen groep met alleen maar anorectenquote:Op dinsdag 4 december 2012 23:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oh MAAR DAN HOOR JE TOCH NIET BOJ DE ANORECTEN
quote:Op dinsdag 4 december 2012 23:33 schreef Mss het volgende:
Boulimia (op de melodie van Volumia)quote:Op dinsdag 4 december 2012 23:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik had ook geen groep met alleen maar anorecten![]()
Sterker nog, we waren in de minderheid, de meerderheid waren boulimiasten
Wat een matigen garpquote:Op dinsdag 4 december 2012 23:47 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Boulimia (op de melodie van Volumia)
Neeeeeee neeeee neeeee je eet nu teveel schaaaaat, neeeeeeee. Dummm dummm dummmm
Kip, ik had meer van je verwacht...quote:Op dinsdag 4 december 2012 23:47 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Boulimia (op de melodie van Volumia)
Neeeeeee neeeee neeeee je eet nu teveel schaaaaat, neeeeeeee. Dummm dummm dummmm
quote:Op dinsdag 4 december 2012 23:52 schreef Incantrix het volgende:
Ik zit echt heel lang te dubben over iets waarmee ik uit de kast kan komen, maar ik weet het even niet
Ik heb van jou gedroomd vannachtquote:Op dinsdag 4 december 2012 23:52 schreef Incantrix het volgende:
Ik zit echt heel lang te dubben over iets waarmee ik uit de kast kan komen, maar ik weet het even niet
Je bent eigenlijk een man?quote:Op dinsdag 4 december 2012 23:52 schreef Incantrix het volgende:
Jawohl :-)quote:
ZOMG GIJ ZIJT BI?quote:Op dinsdag 4 december 2012 23:56 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Jawohl :-)
Als ik mijn huidige man niet tegen was gekomen was ik aan vrouwen wezen plakken
HIPSTERquote:Op dinsdag 4 december 2012 23:56 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ja. Gelukkig al ruim voordat het hip werd
Oh, die zou heel fantastisch zijnquote:Op dinsdag 4 december 2012 23:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Je bent eigenlijk een man?![]()
Dat zou tof zijn
Het is nu allemaal niet meer zo he?quote:Op dinsdag 4 december 2012 23:56 schreef Incantrix het volgende:
Ik vind dat best wel heel heftig Schaar
Tof man, dan hebben we ze allemaalquote:Op dinsdag 4 december 2012 23:56 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ja. Gelukkig al ruim voordat het hip werd
Nee, dat begreep ik er ook wel uit hoor, maar de mate van ruimte die zoiets innam in je hoofd vind ik best wel flink als ik het zo leesquote:Op dinsdag 4 december 2012 23:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Het is nu allemaal niet meer zo he?
En ik heb nooit 30 kilo gewogen ofzo, ben ook nooit opgenomen. Was alleen een pietsje lichter dan men acceptabel vond![]()
O dat mag welquote:
Slaap lekker Inca + beeb!quote:Op woensdag 5 december 2012 00:01 schreef Incantrix het volgende:
Dan ga ik toch maar eens slapen, ik geloof dat ik de ergste hormonenrush wel weer gehad heb
NOG GROTER EPISCHER?quote:Op woensdag 5 december 2012 00:00 schreef Mss het volgende:
[..]
En als je toch bezig bent, kun je van mijn cupmaat een95G
maken?
Jaquote:Op woensdag 5 december 2012 00:02 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik heb gisteren gedemonstreerd hoe ik mijn eigen hoofd erop kon leggen.
HOE
Geniaalquote:Op woensdag 5 december 2012 00:02 schreef Mss het volgende:
[..]
HOE
quote:Op woensdag 5 december 2012 00:02 schreef Mss het volgende:
[..]
HOE
Trio?quote:Op dinsdag 4 december 2012 23:56 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Jawohl :-)
Als ik mijn huidige man niet tegen was gekomen was ik aan vrouwen wezen plakken
HOEquote:Op woensdag 5 december 2012 08:50 schreef PriemGirl het volgende:
Op m'n fb-feed: Gefeli met de 1ste verjaardag van Jdayden !!
Jdayden? Really??
Godsammequote:Op woensdag 5 december 2012 08:50 schreef PriemGirl het volgende:
Op m'n fb-feed: Gefeli met de 1ste verjaardag van Jdayden !!
Jdayden? Really??
Nou...beter...quote:Op woensdag 5 december 2012 09:08 schreef PriemGirl het volgende:
O nee... het is Djayden... Ja das beter idd
Je hebt mijn broer in je vrienden?quote:Op woensdag 5 december 2012 09:08 schreef PriemGirl het volgende:
O nee... het is Djayden... Ja das beter idd
Typfout van de omaquote:Op woensdag 5 december 2012 09:11 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Je hebt mijn broer in je vrienden?
En nee geen trio, is me te druk
Thehehehehhequote:Op woensdag 5 december 2012 09:13 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Nichtje van mij heeft 2 kindjes... Jayden en Skye
Langs de andere kant hebben we ook nog een Delano inderdaadquote:Op woensdag 5 december 2012 09:23 schreef De_Taartjesfee het volgende:
mijn neefjes heten Djayden en Dylano
quote:Op woensdag 5 december 2012 09:24 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Gelukkig hebben mij nichtjes nog fatsoenlijke namen
Als is het nog even afwachten wat de naam van de volgende spruit van Milka is
Die hebben wij ook in de familie.quote:Op woensdag 5 december 2012 09:23 schreef De_Taartjesfee het volgende:
mijn neefjes heten Djayden en Dylano
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |