Straks schieten ze door het gaatje zo in je oog.quote:Op dinsdag 4 december 2012 23:35 schreef vigier het volgende:
Wat is er mis met de good old analoge deurspion? Die zit hier in de deur en die werkt altijd, ook zonder stroomJe moet alleen wel zorgen dat er dan buiten altijd voldoende licht is.
Begin dit jaar heb ik de normale Brinno deurcamera nog bij een opdrachtgever laten installeren. Heb nog geen klachten gehoord dat het niet goed werkt.quote:Op woensdag 5 december 2012 00:00 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Chick wilt toch een deurspion met lcdscherm, iemand die mij 1 kan aanraden gebaseerd op eigen ervaring?
Ik ben ook nieuwsgierig.quote:Op woensdag 5 december 2012 16:19 schreef Pollewoppie het volgende:
sorry beetje ot maar is de buurt zo slecht dat je niet gewoon de deur open kan doen?
mijn achterdeur en auto staat best vaak open...quote:Op woensdag 5 december 2012 16:44 schreef Kloonhommel het volgende:
Welnee, het is zo ontzettend veilig dat ik mijn autosleutels van mijn Ferrari gewoon in het contactslot kan laten zitten en de achterdeur staat s'nachts gewoon wagenwijd open....
Opgelost, slotje!
Bedankt voor het meedenken. (nee meen ik eigenlijk niet...)
Dat je achterdeur en auto open blijven staan verbaasd me niets, zo dom had ik je wel ingeschat. XDquote:Op woensdag 5 december 2012 17:26 schreef Pollewoppie het volgende:
[..]
mijn achterdeur en auto staat best vaak open...
maar aan je korte lontje te merken zou ik ook niet zomaar open doen XD
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |