SPOILER: Winterefteling - Januari?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Serious Request meet - 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 december - EnschedeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, ik wil geen banquote:Op dinsdag 4 december 2012 22:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Doe die eens posten hier, ik weet niet wat het is.
.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Met of zonder bonkje en sliertjes?quote:14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Omschrijving mag wel hoorquote:
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Ik wou net zeggen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:20 schreef Spezza19 het volgende:
Gewoon googlen op die woorden... Safe search uit“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik hoef nooit meer boterkoek te zien overigens..
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kom hierheen dan, gaan we samen halen.![]()
![]()
Waz met jouquote:Op dinsdag 4 december 2012 22:22 schreef Raene het volgende:
.
![]()
What happend?quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:22 schreef Raene het volgende:
14 SHADES OF GREY
Als je beter bent wel weerquote:Op dinsdag 4 december 2012 22:22 schreef Raene het volgende:
.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Oow Samzzz is bestrijdt overigens niet dat er ook mensen zijn voor wie kinderen gewoon niets is hoor... Helaas zijn er ook mensen die daar pas achterkomen als ze ze al hebben....Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Boterkoek is het laatste wat ik had gegeten voordat ik in mn 2 dagen kotsperiode ingingquote:... Ik kan er niet meer aan denken of er naar kijken
..
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Aww, ik wilde nog wel meenemen voor de meet...quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:22 schreef Raene het volgende:
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Nouja, ik wil hem nog steeds van je buikje af etenquote:Op dinsdag 4 december 2012 22:23 schreef Raene het volgende:
[..]
Boterkoek is het laatste wat ik had gegeten voordat ik in mn 2 dagen kotsperiode inging... Ik kan er niet meer aan denken of er naar kijken
..
![]()
![]()
![]()
Dit inderdaad. Ik weet niet eens of ik kinderen wil.quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Logisch dat het je steekt. Ik word ook doodmoe van al die mensen die meteen gaan zeggen 'wacht maar tot je... bent!' wanneer ik zeg geen kinderen te willen.
Irritant.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Duurt nog anderhalve maand misschien kan ik het tegen die tijd wel weer zienquote:Op dinsdag 4 december 2012 22:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Aww, ik wilde nog wel meenemen voor de meet.....
Klopt.quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
Hwy ja verrek, er zijn 2 meets uit de op..A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |