SPOILER: Winterefteling - Januari?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Serious Request meet - 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 december - EnschedeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, ik wil geen banquote:Op dinsdag 4 december 2012 22:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Doe die eens posten hier, ik weet niet wat het is.
.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Met of zonder bonkje en sliertjes?quote:14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Omschrijving mag wel hoorquote:
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Ik wou net zeggen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:20 schreef Spezza19 het volgende:
Gewoon googlen op die woorden... Safe search uit“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik hoef nooit meer boterkoek te zien overigens..
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kom hierheen dan, gaan we samen halen.![]()
![]()
Waz met jouquote:Op dinsdag 4 december 2012 22:22 schreef Raene het volgende:
.
![]()
What happend?quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:22 schreef Raene het volgende:
14 SHADES OF GREY
Als je beter bent wel weerquote:Op dinsdag 4 december 2012 22:22 schreef Raene het volgende:
.
Oow Samzzz is bestrijdt overigens niet dat er ook mensen zijn voor wie kinderen gewoon niets is hoor... Helaas zijn er ook mensen die daar pas achterkomen als ze ze al hebben....Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Boterkoek is het laatste wat ik had gegeten voordat ik in mn 2 dagen kotsperiode ingingquote:... Ik kan er niet meer aan denken of er naar kijken
..
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Aww, ik wilde nog wel meenemen voor de meet...quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:22 schreef Raene het volgende:
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Nouja, ik wil hem nog steeds van je buikje af etenquote:Op dinsdag 4 december 2012 22:23 schreef Raene het volgende:
[..]
Boterkoek is het laatste wat ik had gegeten voordat ik in mn 2 dagen kotsperiode inging... Ik kan er niet meer aan denken of er naar kijken
..
![]()
![]()
![]()
Dit inderdaad. Ik weet niet eens of ik kinderen wil.quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Logisch dat het je steekt. Ik word ook doodmoe van al die mensen die meteen gaan zeggen 'wacht maar tot je... bent!' wanneer ik zeg geen kinderen te willen.
Irritant.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Duurt nog anderhalve maand misschien kan ik het tegen die tijd wel weer zienquote:Op dinsdag 4 december 2012 22:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Aww, ik wilde nog wel meenemen voor de meet.....
Klopt.quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
Hwy ja verrek, er zijn 2 meets uit de op..A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Ik weet niet eens of ik kinderen wil.Brutal. Fucking. Metal.![]()
quote:Koning.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Geef me een goede reden.quote:Zijn wij het even eens voor de verandering.quote:
Je bent wat 32?quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:27 schreef Spezza19 het volgende:
Ik wil geen kinderen. Veel te oud voor inmiddelsBut there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Een taxi baas was niet verkeerd gereden.quote:
Niet dan?quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Gaan we nu weer daarover zeuren?quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Een taxi baas was niet verkeerd gereden..
Heel die toko lag open![]()
![]()
Jep.quote:
Als ik nu een dame moet ontmoeten, dan ga je over 2 jaar eens kijken of je een kind wilt, daarna duurt het nog 9 maanden dat het er is (als het meteen lukt) ben ik inmiddels 36....
Nee dank jeDit account is niet meer in gebruik.![]()
Muha DM heb je WA? DM ff je nummer ivm boterkoek meet.
Ik gok dat je mij bedoeldquote:Op dinsdag 4 december 2012 22:29 schreef Raene het volgende:
![]()
![]()
...quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:29 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Jep.
Als ik nu een dame moet ontmoeten, dan ga je over 2 jaar eens kijken of je een kind wilt, daarna duurt het nog 9 maanden dat het er is (als het meteen lukt) ben ik inmiddels 36....
Nee dank je
Dan is je kind allang 20 voordat jij in de 60 ben.Rustig aan.![]()
Jawel, maar er komen anders teveel mensen om bij Lola in huis te verblijven.quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:29 schreef Samzz het volgende:
Oh, gaat de boterkoekmeet niet door of zo?Grapje schat.quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Gaan we nu weer daarover zeuren?.
Heel die toko lag openZie bovenstaande reactie op Samzz.quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Daarom... Allemaal geen zin inquote:Op dinsdag 4 december 2012 22:30 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
...
Dan is je kind allang 20 voordat jij in de 60 ben.Dit account is niet meer in gebruik.![]()
die eerste DM moest niet... En ja ik bedoelde jouquote:.
Oke verstuurdquote:Op dinsdag 4 december 2012 22:31 schreef Raene het volgende:
[..]
die eerste DM moest niet... En ja ik bedoelde jou.
![]()
![]()
Had liever mid 40 geweest als mijn kind volwassen zou zijn.quote:Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Hoezo is die uit de OP dan?quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:29 schreef Raene het volgende:
Beetje lullig voor mensen die er nu ovb in staan of andere mensen die afhaken en als er meer mensen willen komen.I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
En dan moet het ook nog eens de eerste keer lukkenquote:Op dinsdag 4 december 2012 22:29 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Jep.
Nee dank je. Als je pech hebt ga je de medische mallemolen van het IVF in
.
Dat stond er al, dat het meteen moet lukkenquote:Op dinsdag 4 december 2012 22:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
En dan moet het ook nog eens de eerste keer lukken. Als je pech hebt ga je de medische mallemolen van het IVF in
.
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Oh, overheen gelezenquote:Op dinsdag 4 december 2012 22:35 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat stond er al, dat het meteen moet lukken.
Ja, mijn edit was dan ook; beetje lullig als er mensen zich nog afmelden of ovb-ers weggaan. Ik bedoel, het was pas eind januari toch?quote:
Maar goed, prima.I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Het viel me ook pas net opquote:Op dinsdag 4 december 2012 22:36 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, mijn edit was dan ook; beetje lullig als er mensen zich nog afmelden of ovb-ers weggaan. Ik bedoel, het was pas eind januari toch?
Maar goed, prima..
![]()
De personen die de meet organiseren vroegen hier om. Wie ben ik om hun wens niet te respecteren?quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:36 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, mijn edit was dan ook; beetje lullig als er mensen zich nog afmelden of ovb-ers weggaan. Ik bedoel, het was pas eind januari toch?
Maar goed, prima.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Why?quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:34 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Had liever mid 40 geweest als mijn kind volwassen zou zijn.Rustig aan.![]()
Volgens mij ben jij Feraquote:Op dinsdag 4 december 2012 22:38 schreef Fera het volgende:
[..]
De personen die de meet organiseren vroegen hier om. Wie ben ik om hun wens niet te respecteren?. Toch
!?
Ik zeg alleen dat ik het raar vind, verder niks. Het zal mij een zorg zijn, was toch niet van plan om te komen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:38 schreef Fera het volgende:
[..]
De personen die de meet organiseren vroegen hier om. Wie ben ik om hun wens niet te respecteren?I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Ik weet het soms zelf niet meer.quote:
Nee, oké. Maar ik wilde het wel even duidelijk hebben. Dat ik niet zomaar meets loop te verwijderen zonder toestemming.quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:39 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat ik het raar vind, verder niks. Het zal mij een zorg zijn, was toch niet van plan om te komen.
Wie wil mijn ogen? Ik ga voor deze
What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Hot damn, nice eyesquote:Op dinsdag 4 december 2012 22:42 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[ afbeelding ]
Brutal. Fucking. Metal.![]()
These eyes can do more than seequote:
Bah neequote:Op dinsdag 4 december 2012 22:42 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ik zag het voorbijkomenquote:Op dinsdag 4 december 2012 22:45 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
These eyes can do more than see
Die hele uitstralingquote:Op dinsdag 4 december 2012 22:42 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[ afbeelding ]. Me like.
Jou opwinden?quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:45 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
These eyes can do more than see
Rustig aan.![]()
Nee? Hokeujjjquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Datquote:
Ik heb toch geen sleutel in m'n rug gekkiequote:
quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:47 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Nee? HokeujjjSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rustig aan.![]()
Neuh, maar een gat is meer dan genoeg om een sleutel in te stoppen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:48 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Dat![]()
[..]
Ik heb toch geen sleutel in m'n rug gekkieRustig aan.![]()
Ohquote:Op dinsdag 4 december 2012 22:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Neuh, maar een gat is meer dan genoeg om een sleutel in te stoppen.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Nee bah.quote:
Ze kijkt alsof ze je gaat bespringen, je broek afscheurt, je lul tevoorschijn haalt en 'm vervolgens afbijt![]()
![]()
Au man, doe eens nietquote:Op dinsdag 4 december 2012 22:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee bah.
Ze kijkt alsof ze je gaat bespringen, je broek afscheurt, je lul tevoorschijn haalt en 'm vervolgens afbijt![]()
![]()
Jaquote:Op dinsdag 4 december 2012 22:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee bah.
Ze kijkt alsof ze je gaat bespringen, je broek afscheurt, je lul tevoorschijn haalt en 'm vervolgens afbijt.
Bwehehehehequote:Op dinsdag 4 december 2012 22:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee bah.
Ze kijkt alsof ze je gaat bespringen, je broek afscheurt, je lul tevoorschijn haalt en 'm vervolgens afbijtWhat I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Alleraardigst dat ik dat mag.. En dat kan idd, ik vind het tofquote:Op dinsdag 4 december 2012 22:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
..
Tjah, ik vind het maar niks, dat mag je weten.
Je zou het maar meemaken...quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Likken en zuigen mag, maar afbijten niet hoor
Hoe is het met je date fax?Rustig aan.![]()
Ik kijk ook wel eens zo. Daadwerkelijk afbijten heb ik nooit gedaan, da's zonde.quote:“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Date? Geen ideequote:Op dinsdag 4 december 2012 22:53 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je zou het maar meemaken...
Hoe is het met je date fax?![]()
![]()
Pff,quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kijk ook wel eens zo. Daadwerkelijk afbijten heb ik nooit gedaan, da's zonde.
Waar is de liefde
Rustig aan.![]()
Goeie garp.quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:51 schreef kingtoppie het volgende:
Jezus, ik word bang, waar is Fera, zij is wel normaal toch?A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Mwehehehehequote:Op dinsdag 4 december 2012 22:59 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Verdomme, spoilers Rokje, SPOILERS
Many have tried, many have fallenquote:Op dinsdag 4 december 2012 23:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ze zouden je moeten vastbinden.
Wat een zwakkelingenquote:Op dinsdag 4 december 2012 23:02 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Many have tried, many have fallen![]()
![]()
Ik weet dat jij dat wel zo ff HOPPAAAA zou doen, maar het gaat nu even niet om jou drommelquote:
Jaja, alsof je niet gewillig vastgebonden wilt worden door lekkere leuke meisjes.quote:Op dinsdag 4 december 2012 23:02 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Many have tried, many have fallen
Rustig aan.![]()
Not really, noquote:Op dinsdag 4 december 2012 23:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jaja, alsof je niet gewillig vastgebonden wilt worden door lekkere leuke meisjes.
Ok ok, uitzonderingen daargelatenWhat I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Zie je het al voor je, jij vastgebonden op een stoel.quote:Op dinsdag 4 december 2012 23:03 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik weet dat jij dat wel zo ff HOPPAAAA zou doen, maar het gaat nu even niet om jou drommel
Ik naakt, met een barbell in mijn nek.
Squattend tot de grond, jij smachtend van verlangen
Ik staak de training, de vloer is te nat![]()
![]()
quote:Hihihi dan glij je zo uit xD kats gevaarlijk man :$quote:Op dinsdag 4 december 2012 23:06 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Zie je het al voor je, jij vastgebonden op een stoel.
Ik staak de training, de vloer is te natWhat I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Helaas voor jou is ze niet van de mannenquote:Op dinsdag 4 december 2012 23:06 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Zie je het al voor je, jij vastgebonden op een stoel.
Ik staak de training, de vloer is te nat![]()
![]()
En je moet uitkijken voor je iets in die strekking zegt, want voor je het weet vindt iemand het niet grappig meer.quote:Op dinsdag 4 december 2012 23:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Helaas voor jou is ze niet van de mannen![]()
Waarom moet jij dit altijd zo benadrukkenquote:Op dinsdag 4 december 2012 23:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Helaas voor jou is ze niet van de mannen.
![]()
Niet weten dat Rokje voor mij een uitzondering maaktquote:Op dinsdag 4 december 2012 23:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Helaas voor jou is ze niet van de mannen![]()
![]()
Je was me net voorquote:Op dinsdag 4 december 2012 23:08 schreef twi het volgende:
[..]
En je moet uitkijken voor je iets in die strekking zegt, want voor je het weet vindt iemand het niet grappig meer..
![]()
Ik vind de reacties altijd zo grappigquote:Op dinsdag 4 december 2012 23:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Waarom moet jij dit altijd zo benadrukken.
.
![]()
Dat vind ik oprecht heel gul van je Samzzquote:Op dinsdag 4 december 2012 23:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Uit liefde laat ik ze juist zitten.
Grapje, Rokje vindt mijn geenszins aantrekkelijk en zal nooit onzedelijke acties met mij willen uitvoerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben net bijgekomen van een lachstuip.quote:Op dinsdag 4 december 2012 23:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik vind de reacties altijd zo grappig.
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 4 december 2012 23:09 schreef Drommeldaris het volgende:
Grapje, Rokje vindt mijn geenszins aantrekkelijk en zal nooit onzedelijke acties met mij willen uitvoerenBeetje jammer dat je t al vergeten bent :SSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welterusten Vin
Oke, we zinken nog wel wat voor je.quote:Op dinsdag 4 december 2012 23:10 schreef kingtoppie het volgende:
![]()
Jezus, niveau is me te laag nu hoor.![]()
Ja fijn, ik kom wel kijken als het schip geborgen wordt...quote:Op dinsdag 4 december 2012 23:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Oke, we zinken nog wel wat voor je.
Rustig aan.![]()
Zo ben ikquote:Op dinsdag 4 december 2012 23:09 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Dat vind ik oprecht heel gul van je Samzz.
Voor jouw niveau doen ze geen poging meerquote:Op dinsdag 4 december 2012 23:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja fijn, ik kom wel kijken als het schip geborgen wordt...
![]()
.
![]()
Wat vergeten? Dat ene aanbod?quote:Op dinsdag 4 december 2012 23:10 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Beetje jammer dat je t al vergeten bent :S
Welterusten Vin![]()
![]()
Latahquote:Op dinsdag 4 december 2012 23:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja fijn, ik kom wel kijken als het schip geborgen wordt...
Weet ik, je hebt een goed hart zeg ik je.. Een goed hartquote:
Ik weet het ook ineens niet meer, komt door de wijnquote:Op dinsdag 4 december 2012 23:11 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Wat vergeten? Dat ene aanbod?
1 2 3 4 let me hear you scream if you want some morequote:Op dinsdag 4 december 2012 23:12 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik weet het ook ineens niet meer, komt door de wijn![]()
![]()
Daaaaaaaaaaaar gaaaaaaaaat zeeeeeeeeeeeeee
Ja, ff wat te eten zoeken
Zoveel schoonheid heb ik nooit gezienquote:Op dinsdag 4 december 2012 23:15 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Ja, ff wat te eten zoeken![]()
![]()
Aaaaaaand ... she's gone.quote:Op dinsdag 4 december 2012 23:15 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Ja, ff wat te eten zoekenA man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ik ben er altijdquote:
Keep that in mind
Maar ik zal me wel stilhouden hoor
Ah lurkstandquote:Op dinsdag 4 december 2012 23:20 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik ben er altijd
Keep that in mind
Maar ik zal me wel stilhouden hoor![]()
![]()
quote:Half.
Ik kijk nog even Seinfeld afquote:Op dinsdag 4 december 2012 23:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat ga ik nu al als er niemand meer post
In Overijssel.quote:
Hij is mijn betere helft.quote:Op dinsdag 4 december 2012 23:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Aah, heeft gitaartje nog wat te doen.
![]()
![]()
Ja maar jij was hier voor de helft en toen vroeg ik naar je betere helft en doelde niet op je gitaar ditdatquote:![]()
![]()
.
![]()
Ik snap het niet meer. Maar ik wilde lief zijn, dat faalde echter.quote:Op dinsdag 4 december 2012 23:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja maar jij was hier voor de helft en toen vroeg ik naar je betere helft en doelde niet op je gitaar ditdat![]()
![]()
.
Geeft niet, ik waag me er niet meer aan.quote:Op dinsdag 4 december 2012 23:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik snap het niet meer. Maar ik wilde lief zijn, dat faalde echter.![]()
![]()
Alsjeblieft. Met gratis teiltje.quote:Waaraan? Ik begrijp je niet.quote:Op dinsdag 4 december 2012 23:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Geeft niet, ik waag me er niet meer aan.
Maak dan betere grappen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 23:32 schreef muhahaha het volgende:
Om mijn grappen uit te blijven leggen.
Natuurlijk ligt het altijd aan jou, je bent een man.quote:Op dinsdag 4 december 2012 23:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, het ligt altijd aan mij.
Twi, kom er eens in knul, ik heb je nodig.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ok schat, mag ik dan NU je betere helft sprekenquote:Op dinsdag 4 december 2012 23:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Natuurlijk ligt het altijd aan jou, je bent een man.. Deze helft is ruk
.
![]()
Was het maar ruk, of niet?quote:Op dinsdag 4 december 2012 23:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ok schat, mag ik dan NU je betere helft spreken. Deze helft is ruk
.
Mijn andere helft is trouwens kut. Is dat wel wat?quote:Op dinsdag 4 december 2012 23:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nou, het kan elk moment raak zijn hoor, daar heb ik jou niet bij nodig.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ja, die kan ik tenminste nog volpompenquote:Op dinsdag 4 december 2012 23:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn andere helft is trouwens kut. Is dat wel wat?.
![]()
He bahquote:Op dinsdag 4 december 2012 23:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, die kan ik tenminste nog volpompen.
![]()
![]()
Dirty talk, I like.quote:Op dinsdag 4 december 2012 23:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, die kan ik tenminste nog volpompen.
Nee man, ik lepel het er eerst uit en stop het in m'n mond. Combinatie van vocht en sperma vormt een geweldige smaakexplosie op mijn tong.quote:Op dinsdag 4 december 2012 23:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan ben ik klaar, sta jij op en dan sliert alles er zo uitA man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Aj en daarna pis ik over je heen als schuim over een toetjequote:Op dinsdag 4 december 2012 23:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee man, ik lepel het er eerst uit en stop het in m'n mond. Combinatie van vocht en sperma vormt een geweldige smaakexplosie op mijn tong..
![]()
Hoi, hier ben ikquote:Op dinsdag 4 december 2012 23:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ok schat, mag ik dan NU je betere helft spreken. Deze helft is ruk
.
quote:Op dinsdag 4 december 2012 23:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee man, ik lepel het er eerst uit en stop het in m'n mond. Combinatie van vocht en sperma vormt een geweldige smaakexplosie op mijn tong.
quote:Op dinsdag 4 december 2012 23:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Aj en daarna pis ik over je heen als schuim over een toetje op een goed biertje.
Met je kutsarcasme.quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Kutkwaliteit dus.quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Werkelijk?quote:
quote:Oké.
Jouw humor zuigt.quote:Op dinsdag 4 december 2012 23:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij snapt mijn grap niet
Hij snapt mijn grap niet
Match made in heavenA man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
quote:Op dinsdag 4 december 2012 23:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee man, ik lepel het er eerst uit en stop het in m'n mond. Combinatie van vocht en sperma vormt een geweldige smaakexplosie op mijn tong.Ik kwam zo hard klaar nu netquote:Op dinsdag 4 december 2012 23:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Aj en daarna pis ik over je heen als schuim over een toetje.
.
Geil.quote:Sarcasme gespot.quote:Op dinsdag 4 december 2012 23:48 schreef muhahaha het volgende:
En hoezo word ik altijd bestempeld als sarcastisch. Pijn in mijn hartje
.
We willen allemaal wel eens wat.quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ik wil wel iemand volpompen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 23:54 schreef Spezza19 het volgende:
Ik wil ook weer eens een dame hard nemenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit..quote:Op dinsdag 4 december 2012 23:54 schreef Spezza19 het volgende:
Ik wil ook weer eens een dame hard nemenDoor GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
quote:Op dinsdag 4 december 2012 23:54 schreef Spezza19 het volgende:
Ik wil ook weer eens een dame hard nemenBrutal. Fucking. Metal.![]()
Wanneer niet eigenlijk? Wat dat betreft ben ik een simpele aapvrouw.quote:Op dinsdag 4 december 2012 23:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij wil nu hard genomen worden, ik weet het.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
OE OE kom dan OE OEquote:Op dinsdag 4 december 2012 23:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Wanneer niet eigenlijk? Wat dat betreft ben ik een simpele aapvrouw.![]()
Altijd de moeite waard om te peilen of er neuk afspraakjes uit voort kunnen komenquote:Op dinsdag 4 december 2012 23:56 schreef muhahaha het volgende:
Gaan we nu allemaal semi geil lopen doen?
Dit weet iedereen toch voordat het gepost word.Dit account is niet meer in gebruik.![]()
En ik maar denken dat dat allemaal via DM verlooptquote:Op dinsdag 4 december 2012 23:57 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Altijd de moeite waard om te peilen of er neuk afspraakjes uit voort kunnen komen.
![]()
Al draagt een aap een gouden ring...quote:Op dinsdag 4 december 2012 23:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Wanneer niet eigenlijk? Wat dat betreft ben ik een simpele aapvrouw.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
We doen haar gewoon zo een pakje aan en laten haar met een geldbakje rond gaanquote:Op dinsdag 4 december 2012 23:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Al draagt een aap een gouden ring....
![]()
Jawel maar je moet het wel kenbaar maken en dan zie je wel wie er haptquote:Op dinsdag 4 december 2012 23:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
En ik maar denken dat dat allemaal via DM verloopt.
Ik heb geen auto en geen rijbewijs.quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Story of my life.quote:Op dinsdag 4 december 2012 23:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Al draagt een aap een gouden ring...
Ik heb niet eens een ring.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Oooooooow werkt dat zo.quote:Op dinsdag 4 december 2012 23:59 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Jawel maar je moet het wel kenbaar maken en dan zie je wel wie er hapt
Nou, dan moet ik wel naar jou grotje toekomen hequote:.
![]()
Lieve Fera, als ik aan je denk begint mijn hart sneller te kloppen wil jij een ring kopen van mijn neef Stanley, eerlijk gestolen en voor maar 20 euro.quote:Op woensdag 5 december 2012 00:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Story of my life.
Ik heb niet eens een ring.C'est la vie
Jouw.quote:Op woensdag 5 december 2012 00:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Oooooooow werkt dat zo.![]()
[..]
Nou, dan moet ik wel naar jou grotje toekomen he.
Zelfs een aap weet meer van grammatica.Waarom koop jij hem dan niet voor me?quote:Op woensdag 5 december 2012 00:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Lieve Fera, als ik aan je denk begint mijn hart sneller te kloppen wil jij een ring kopen van mijn neef Stanley, eerlijk gestolen en voor maar 20 euro.
Lekker toch? Voor een keer dan.quote:C'est la vie
Zolang je je bek maar houd tijdens de seks.quote:Op woensdag 5 december 2012 00:05 schreef Fera het volgende:
Jouw.
Zelfs een aap weet meer van grammatica.![]()
![]()
Ik heb 'm gevonden. Wil je 'm terug?quote:
Geen zorgen, ik schreeuw alleen als ik het lekker vind.quote:Op woensdag 5 december 2012 00:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zolang je je bek maar houd tijdens de seks.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Oke dan haal ik ff snel wat oordoppen.quote:Op woensdag 5 december 2012 00:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Geen zorgen, ik schreeuw alleen als ik het lekker vind.![]()
Ik koop geen cadeus voor vrouwen.quote:C'est la vie
Wel met loodquote:Op woensdag 5 december 2012 00:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat heeft geen zin he, ik ben toch niet vol te pompen nu.![]()
![]()
![]()
Ik zorg wel dat je je libido terug krijgtquote:Op woensdag 5 december 2012 00:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat heeft geen zin he, ik ben toch niet vol te pompen nu.
Dat is wel kut, niet letterlijk deze keer.quote:Op woensdag 5 december 2012 00:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het komt alleen altijd door nare dingen als buikpijnC'est la vie
Haiquote:Op woensdag 5 december 2012 00:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Geen zorgen, ik schreeuw alleen als ik het lekker vind.
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Ehm je hoeft er niet aan dood te gaan he, ik kan mijn magazijn ook in je been leegknallen en dan dat apparaat amputerenquote:Op woensdag 5 december 2012 00:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nou ja, een einde aan mijn leven maken gaat weer net iets te ver.
![]()
Ben ik charmanter zonder ledematen ja?quote:Op woensdag 5 december 2012 00:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ehm je hoeft er niet aan dood te gaan he, ik kan mijn magazijn ook in je been leegknallen en dan dat apparaat amputeren.
![]()
![]()
Held ben je ook somsquote:C'est la vie
Dan loop je iig niet voor me wegquote:Op woensdag 5 december 2012 00:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ben ik charmanter zonder ledematen ja?.
![]()
De ultieme droom van iedere man: een romp neuken.quote:Op woensdag 5 december 2012 00:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ben ik charmanter zonder ledematen ja?C'est la vie
Zolang de kop eraf isquote:Op woensdag 5 december 2012 00:09 schreef heloef het volgende:
[..]
De ultieme droom van iedere man: een romp neuken.. Kan ze ook niet mauwen.
![]()
Schattig.quote:Op woensdag 5 december 2012 00:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Oke dan haal ik ff snel wat oordoppen.Jat hem dan voor me.quote:
Ik dm al genoeg dank jequote:Op woensdag 5 december 2012 00:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nou misschien dat iemand zin heeft om te DM'en![]()
![]()
Necrofilie is zeg maar niet mijn ding.quote:Op woensdag 5 december 2012 00:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zolang de kop eraf is. Kan ze ook niet mauwen.
C'est la vie
Je hebt nog geen zeikert naast je in je nest gehad.quote:Op woensdag 5 december 2012 00:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Necrofielie is zeg maar niet mijn ding.![]()
En dan zeker klagen dat ik de verkeerde heb gejat ik ken jullie vrouwmensen wel.quote:C'est la vie
Sowieso vrouwen die te koop zijn, niks mee doen makker.quote:Op woensdag 5 december 2012 00:13 schreef heloef het volgende:
[..]
En dan zeker klagen dat ik de verkeerde heb gejat ik ken jullie vrouwmensen wel.![]()
Daarvoor zijn er toch gewoon verdovende middelen. Of een slag met knuppel.quote:Op woensdag 5 december 2012 00:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je hebt nog geen zeikert naast je in je nest gehad.C'est la vie
Ja, ik had mijn voorraadje al verbruiktquote:Op woensdag 5 december 2012 00:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Daarvoor zijn er toch gewoon verdovende middelen. Of een slag met knuppel.. Mens bleef maar doorgaan
.
![]()
Chloroform is het goedkoopst waarschijnlijk.quote:Op woensdag 5 december 2012 00:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Daarvoor zijn er toch gewoon verdovende middelen. Of een slag met knuppel.![]()
Ik ben gewoon heel slecht met cadeaus daarom geef ik meestal gewoon geld.quote:Op woensdag 5 december 2012 00:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Sowieso vrouwen die te koop zijn, niks mee doen makker.C'est la vie
Bosje bloemen, wat chocola, beetje attend zijn wel maar een sieraad van 500 euroquote:Op woensdag 5 december 2012 00:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben gewoon heel slecht met cadeaus daarom geef ik meestal gewoon geld.
Alsjeblieft zeg, als je zo geilt op goud dan trouw je maar een rapneger.
No offence voor negers.![]()
Lul in haar mond duwen terwijl je uitschreeuwt: PROBEER NU MAAR TE PRATEN MENSquote:Op woensdag 5 december 2012 00:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, ik had mijn voorraadje al verbruikt. Mens bleef maar doorgaan
.
C'est la vie
Haar mond was groter dan mijn penis en dat wil heel wat zeggenquote:Op woensdag 5 december 2012 00:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Lul in haar mond duwen terwijl je uitschreeuwt: PROBEER NU MAAR TE PRATEN MENS.
Verder had ze goede tanden en ik ben nogal gesteld op mijn vriend.
![]()
Zei hij tegen de enige neger in de weide omgeving.quote:Op woensdag 5 december 2012 00:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Bosje bloemen, wat chocola, beetje attend zijn wel maar een sieraad van 500 euro
Alsjeblieft zeg, als je zo geilt op goud dan trouw je maar een rapneger.
No offence voor negers.C'est la vie
Wacht of was het nou wijde omgevingC'est la vie
Weet ik wel, jij bent toch geen rapneger met gouden tanden?quote:Op woensdag 5 december 2012 00:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Zei hij tegen de enige neger in de weide omgeving.![]()
![]()
Ik kan wel rappen maar dat is gewoon blackguycode.quote:Op woensdag 5 december 2012 00:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Weet ik wel, jij bent toch geen rapneger met gouden tanden?
Gouden tanden laat ik over aan Churandy.C'est la vie
Nouja, dat bedoelde ik een beetje. Van die gouden bling bling rappersquote:Op woensdag 5 december 2012 00:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kan wel rappen maar dat is gewoon blackguycode.
Gouden tanden laat ik over aan Churandy..
![]()
Hoe laat moet je op dan?quote:Op woensdag 5 december 2012 00:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
Film af, naar bed of nog eentje kijken, hmm..![]()
Zo smooth dit dat zelfs babybilletjes er harig bij lijken.quote:C'est la vie
Jammer van die laatste clausulequote:Op woensdag 5 december 2012 00:22 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik bedoelde nu.... En met mij....
En dames only dus....
![]()
Waarom werkt het dan nietquote:Op woensdag 5 december 2012 00:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Zo smooth dit dat zelfs dat babybilletjes er harig bij lijken.![]()
![]()
Haha ja sorry van piemels wordt ie niet hardquote:Op woensdag 5 december 2012 00:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jammer van die laatste clausule.
Je kunt ook ontvangenquote:Op woensdag 5 december 2012 00:23 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Haha ja sorry van piemels wordt ie niet hard?.
![]()
Als ze een vriend heeft het niet zoveel nut.quote:C'est la vie
Hm ja dat is een goed punt. Dumpen dus.quote:Op woensdag 5 december 2012 00:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Als ze een vriend heeft het niet zoveel nut.![]()
Ik heb nog wel ergens een gat.....quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mensen die na toevoegen op facebook zien dat je een vriend hebt en ineens stoppen met flirtenquote:Op woensdag 5 december 2012 00:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Als ze een vriend heeft het niet zoveel nut.![]()
![]()
quote:Op woensdag 5 december 2012 00:26 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik heb nog wel ergens een gat.....FlauwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 5 december 2012 00:13 schreef heloef het volgende:
[..]
En dan zeker klagen dat ik de verkeerde heb gejat ik ken jullie vrouwmensen wel.
Dat is toch logisch?quote:Op woensdag 5 december 2012 00:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mensen die na toevoegen op facebook zien dat je een vriend hebt en ineens stoppen met flirtenC'est la vie
Ik weet dat je een vriend hebt, ik flirt met je en mij negeer je.quote:Op woensdag 5 december 2012 00:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mensen die na toevoegen op facebook zien dat je een vriend hebt en ineens stoppen met flirten
WAZ MET JOU!![]()
Je krijgt wel een aai over je bol en een kudo.quote:C'est la vie
Een aai met je pener?quote:Op woensdag 5 december 2012 00:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Je krijgt wel een aai over je bol en een kudo.![]()
![]()
Jij steekt hem liever in lijkenquote:Op woensdag 5 december 2012 00:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik weet dat je een vriend hebt, ik flirt met je en mij negeer je.
WAZ MET JOU!![]()
![]()
Dat was voor het gemakquote:Op woensdag 5 december 2012 00:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jij steekt hem liever in lijken![]()
.
Als je niet zeurt laat ik je intact![]()
![]()
Ohja, want daar kan je alleen mee neuken. Klopt.quote:Op woensdag 5 december 2012 00:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zegt iemand die een vriend heeft.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Een vriend heb je toch niet alleen maar om seks mee te hebbenquote:Op woensdag 5 december 2012 00:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:Op woensdag 5 december 2012 00:31 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ohja, want daar kan je alleen mee neuken. Klopt.Dat zeg ik niet.quote:Op woensdag 5 december 2012 00:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Een vriend heb je toch niet alleen maar om seks mee te hebben
Je behoeftes worden op een wat regelmatigere basis bevredigd.![]()
quote:Op woensdag 5 december 2012 00:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
De seks behoefte bedoel je?quote:Op woensdag 5 december 2012 00:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet.
Je behoeftes worden op een wat regelmatigere basis bevredigd.I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Tsja anders is het ook maar verspilde van de andere.quote:Op woensdag 5 december 2012 00:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat wel, maar wel een beetje zonde.
Ik heb heel wat tijd bespaard door Facebook, Mark Zuckerberg bedankt.C'est la vie
Ach. Seks is zo primitief. Om je de waarheid te vertellen houd ik meer van een goed gesprek met een goed glas wijn en leuke mensen.quote:I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Wat moet je er anders mee?quote:Op woensdag 5 december 2012 00:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Een vriend heb je toch niet alleen maar om seks mee te hebbenDit account is niet meer in gebruik.![]()
quote:Op woensdag 5 december 2012 00:34 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ach. Seks is zo primitief. Om je de waarheid te vertellen houd ik meer van een goed gesprek met een goed glas wijn en leuke mensen.
Dat weet ik jochie, dat komt nog wel.quote:I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Met mijn pener wil ik andere delen van een vrouwenlichaam aaien.quote:C'est la vie
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: